die film was echt cool..quote:
Het was ook super vet maar niet toen ik een jaar of 3 wasquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:01 schreef massin het volgende:
@ bioloogje
Alfred J. Kwak was Ubercool man
ik ben groot fan. moet nog ergens de complete DVD box ergens vandaan trekken
Ik keek ook altijd, maar ik moet toegeven dat het altijd wel een zwartgallig ondertoontje had.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:01 schreef massin het volgende:
@ bioloogje
Alfred J. Kwak was Ubercool man
ik ben groot fan. moet nog ergens de complete DVD box ergens vandaan trekken
klopt, maar dat begreep ik later pas.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik keek ook altijd, maar ik moet toegeven dat het altijd wel een zwartgallig ondertoontje had.
Neeeee, IT 1 keer gezien op een logeerfeestje toen ik fucking 8 was... ben er gewoon ziek van geweest toen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:34 schreef massin het volgende:
ik was als de dood voor onweer en bliksem, muizen en alles wat meer poten als mij had
verder heb ik bij de volgende films zeker 2 weken niet kunnen slapen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moesten me echt met vier man vasthouden voor een injectie. Nu helemaal niet bang meer voor trouwens...
ik was ook ong 8...maar ik moest!!! en zou!!! m zien...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:16 schreef Charity het volgende:
[..]
Neeeee, IT 1 keer gezien op een logeerfeestje toen ik fucking 8 was... ben er gewoon ziek van geweest toen.
Roberto Jacketti (Robert Jak) staat helemaal niet op die foto, en jij hebt 'm nooit gezien in "Roberto Jacketti en de scooters"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:18 schreef twentemeisje het volgende:
En dan voor Roberto Jacketti himself in het bijzonder
Haha, jij bent in de jaren '80 opgegroeid!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Roberto Jacketti staat helemaal niet op die foto, en jij hebt 'm nooit gezien in "Roberto Jacketti en de scooters"
Hij is namelijk uit de band gestapt voor ze bekend werden, maar ze hebben de bandnaam gehouden
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef NED het volgende:
Die serie over die aliens die eruit zagen als mensen, maar zo hun gezicht eraf konden trekken.
V heette die serie geloof ik
Waarin ze vogelspinnen aten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef NED het volgende:
Die serie over die aliens die eruit zagen als mensen, maar zo hun gezicht eraf konden trekken.
V heette die serie geloof ik
Geen vogelspinnen maar rattenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarin ze vogelspinnen aten.V was echt één van mijn favo series.
Ook vogelspinnen volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Geen vogelspinnen maar ratten
Die serie was gaaf
Ja van mij ook, maar ik was er wel als de dood voorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarin ze vogelspinnen aten.V was echt één van mijn favo series.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Roberto Jacketti (Robert Jak) staat helemaal niet op die foto, en jij hebt 'm nooit gezien in "Roberto Jacketti en de scooters"
Hij is namelijk uit de band gestapt voor ze bekend werden, maar ze hebben de bandnaam gehouden
overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[Ze moesten me echt met vier man vasthouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |