Ben ik gelukkig niet de enige die het opvalt..quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Elske6 het volgende:
het is al weer net als op NL. Huub is God en de rest deugt weer niet.... beetje jammer......
Ik ben het met elske eens...ja mag hier geen andere mening hebben , anders moet je naar bassie en adriaan forum aan, en als je dat niet wil?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Elske6 het volgende:
het is al weer net als op NL. Huub is God en de rest deugt weer niet.... beetje jammer......
Is die paaldanspaal nu veranderd in een bigger than life-size glazen dildo?quote:
Zo top dat het je niet lukt beide namen correct te schrijven?quote:
Mwoah, in een naam van vijf letters drie fouten maken, nee, dat gaat mij niet lukken. Ook al deed ik nog zo hard mijn best.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:25 schreef Estherdv het volgende:
ach fouten maken doet iedereen, jij denk ik ook
En die foto zet je er bij ter promótie?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:10 schreef Estherdv het volgende:
[..]
Ik ben het met elske eens...ja mag hier geen andere mening hebben , anders moet je naar bassie en adriaan forum aan, en als je dat niet wil?
Ps AMANDA EN BRAIEN zijn top[ afbeelding ]
Heb haar zelden zó chagrijnig zien kijken, zal wel weer a bad hairday gehad hebben. O nee, dat kan niet, die had ze dagelijksquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En die foto zet je er bij ter promótie?![]()
Het dommige chagrijn straalt er vanaf.
Maar: smaken verschillen.![]()
Nou, dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En die foto zet je er bij ter promótie?![]()
Het dommige chagrijn straalt er vanaf.
Maar: smaken verschillen.![]()
Doe Maar? die zijn volgens mij in mijn geboorte jaar gestoptquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Fan was ik vroeger. Van Doe Maar. In mijn bakvissentijd.
Ik stem voorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:52 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Huub bedankt voor je geweldige reactie. Er staat veel in waar ik wat mee kan (voor wat dat dan ook maar waard mag wezen). Er valt tussen de regels door ook veel uit te halen. Ik ben dan ook van plan om daar dan ook maar weer een reactie op te geven.
cariëre maken.... totdat de bom valt .... lal,la,la,la,laquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Fan was ik vroeger. Van Doe Maar. In mijn bakvissentijd.
Ben zeer benieuwd naar je reactie en heb je me pm gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:52 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Huub bedankt voor je geweldige reactie. Er staat veel in waar ik wat mee kan (voor wat dat dan ook maar waard mag wezen). Er valt tussen de regels door ook veel uit te halen. Ik ben dan ook van plan om daar dan ook maar weer een reactie op te geven.
Volgens mij oefent ze vast droog, die triangel komt later wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik ook.
Als je fan van iemand bent, zet dan in ieder geval een flatteus plaatje neer van dat persoon![]()
[ afbeelding ]
Denk ik ook en Huub denkt dat hij weet wat een programma maakt.Dus het zal wel weer sex en ordinair wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:17 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk toch zomaar dat Huub de casting en/of kandidatenbegeleiding van 'Can't buy me love' gaat doen en anders wellicht bij de redactie zal werken.
dat zijn 2 verschillende personen hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:59 schreef hondjes het volgende:
hij zou toch iets met stokbrood,,of te wel,,werelreiziger gaan doen.
Frans is toch stokbrood en Stijn wereldreiziger.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat zijn 2 verschillende personen hoor
Die kan bijna in het topic op VOL, grin...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:59 schreef hondjes het volgende:
hij zou toch iets met stokbrood,,of te wel,,werelreiziger gaan doen.
Stokbrood was volgens mij wel Frans.Hij was ook ineens verdwenen,dus of hij leuk was met Brian en Amanda weet ik niet.Flens was gek op hun,stokbrood dacht ik op Nena.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:17 schreef hondjes het volgende:
wereldreiziger,,stijn,,klopt
stokbrood heet toch geen frans,die zo leuk was met b en a,,,
Je maakt je nog wel druk om Huub zeg.Om je special hier te registreren om Huub af te kraken.Leuke twee eerste posten hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:03 schreef Elske6 het volgende:
http://media.putfile.com/huub-vs-brian
dit is ook de ware Huub........ en dan die sneaky Eric !!!!!
Psst...het is al afgelopen hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:03 schreef Elske6 het volgende:
Dan moet je dat ook zeggen als die ene griet weer pagina na pagina (en verder zonder commentaar) anti-Brian filmpjes neerplempt, die hebben helemaaaaal niks met deze topicreeks te maken.quote:
Uhhmmm... lieve Elske...mensen hebben mooie en minder mooie kanten... Ik heb zojuist ook jouw sneaky kant ontdekt, beetje over me roddelen achter me rug om!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:03 schreef Elske6 het volgende:
Jaja, je hebt gelijk, zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook zeggen als die ene griet weer pagina na pagina (en verder zonder commentaar) anti-Brian filmpjes neerplempt, die hebben helemaaaaal niks met deze topicreeks te maken.
Prima! Bijna weekend, dus mij hoor je (bijna) niet klagen. Alhoewel ik vrees dat ik wat lees- en schrijfwerk mee naar huis moet nemen, ivm een severe case of slacking Friday. Er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:31 schreef DGK-Eric het volgende:
@ Copycat
Alles lekker met Eric! Onkruid vergaat niet![]()
Was een beetje druk (studie & feesten), maar Huubje vertelde vorige week over dit topic dus ik kwam ff gezellig lezenErg gaaf topic
Met jou ook?!
Hoe heten je hondjes?!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:36 schreef hondjes het volgende:
gezellig, val gelijk met de deur in huis,wie is stokbrood.,stefan thielen,,
Moet je je P niet halen voordat je verder kunt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:43 schreef DGK-Eric het volgende:
Studie... gebed zonder eind..gelukkig ben ik niet gelovig...
Klaar? M'n 2e jaar wel, althans betreft colleges en tentamens. Die nasleep van DGK en het briljante idee om januari jl. nog ff terug te gaan nar mijn vermogende vrienden in Eemnes, zijn niet echt studiebevoordelijk... Dus nog veel opdrachten/herkansingen te doen voor mijn 3e studiejaar aanvangt. En m'n P moet nu ook maar 'ns gehaald worden. Het komende jaar doe ik 2 stages en het jaar daarop mijn afstudeerstage, dus ik denk dat ik bij één van die bedrijven maar eens blijf hangen...
VillaVandaag is zeer interessant en leerzaam om te schrijven! Ik zie een stageMaar ik zoek het toch graag wat breder
Lief dat je aan me denkt
Met wie heb je, buiten Huub en Claire, nog contact?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:47 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik heb ook genoten!
Alleen nu DGK fini is, geniet ik nog meer nu mijn villavriendjes en -dinnetjes weer op vrije voeten zijn!
Haha, dat dacht ik al! Poekieroekie was niet je favo, haha! Vond je commentaar echter altijd zeer vemakelijk om te lezen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
Dat van VV is vooral ingegeven door eigenbelang.
Indiase Tikka Massala met Basmatirijstquote:
Zo daar kunnen we wat meequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Indiase Tikka Massala met Basmatirijst
Moet in mijn tijd ook, maar ik heb een verzoek bij de examencommissie ingediend op basis van bijzondere omstandigheden en speciale verrichtingen en dat is gehonoreerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je je P niet halen voordat je verder kunt?
Dat moest in mijn tijd wel. Kon ik nog een module verslagen doen en de doodsaaie raadsvergaderingen van B&W in Tilburg bijwonen.
Dat van VV is vooral ingegeven door eigenbelang. Iets zegt me dat jij wel je d's, t's en juist gebruik van gezegdes en dergeloze op orde hebt.
Kreeg er gratis een eenpersoons wokpan bijquote:
Ik ga denk teriyaki maken! Zin in biefstuk!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Kreeg er gratis een eenpersoons wokpan bijIk hou d'r van! En jullie?!
En zo hoort het ook bij dit soort studies!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Drie spel- of taalfouten in een opdracht, stuk of paper resulteert automatisch in een 1
Je hebt nú al vaker een wedervraag gesteld dan Huub in alle 16 eerdere topics.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kreeg er gratis een eenpersoons wokpan bijIk hou d'r van! En jullie?!
Ja joh, en dat in die gratis eenpanswok mikken, magnetron in en knetteren maar.quote:
Buiten Hquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met wie heb je, buiten Huub en Claire, nog contact?
BUSTEDquote:
Dat is een groot iemand MET een kleine iemand erin...quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:06 schreef DGK-Eric het volgende:
BUSTED!
Super de Boer, mag dat ook?! Daar krijg je er zo'n pannetje bij, bij de AH niet
Uh oh!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:04 schreef Gert het volgende:
Ja joh, en dat in die gratis eenpanswok mikken, magnetron in en knetteren maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |