Frans is toch stokbrood en Stijn wereldreiziger.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat zijn 2 verschillende personen hoor
Die kan bijna in het topic op VOL, grin...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:59 schreef hondjes het volgende:
hij zou toch iets met stokbrood,,of te wel,,werelreiziger gaan doen.
Stokbrood was volgens mij wel Frans.Hij was ook ineens verdwenen,dus of hij leuk was met Brian en Amanda weet ik niet.Flens was gek op hun,stokbrood dacht ik op Nena.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:17 schreef hondjes het volgende:
wereldreiziger,,stijn,,klopt
stokbrood heet toch geen frans,die zo leuk was met b en a,,,
Je maakt je nog wel druk om Huub zeg.Om je special hier te registreren om Huub af te kraken.Leuke twee eerste posten hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:03 schreef Elske6 het volgende:
http://media.putfile.com/huub-vs-brian
dit is ook de ware Huub........ en dan die sneaky Eric !!!!!
Psst...het is al afgelopen hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:03 schreef Elske6 het volgende:
Dan moet je dat ook zeggen als die ene griet weer pagina na pagina (en verder zonder commentaar) anti-Brian filmpjes neerplempt, die hebben helemaaaaal niks met deze topicreeks te maken.quote:
Uhhmmm... lieve Elske...mensen hebben mooie en minder mooie kanten... Ik heb zojuist ook jouw sneaky kant ontdekt, beetje over me roddelen achter me rug om!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:03 schreef Elske6 het volgende:
Jaja, je hebt gelijk, zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook zeggen als die ene griet weer pagina na pagina (en verder zonder commentaar) anti-Brian filmpjes neerplempt, die hebben helemaaaaal niks met deze topicreeks te maken.
Prima! Bijna weekend, dus mij hoor je (bijna) niet klagen. Alhoewel ik vrees dat ik wat lees- en schrijfwerk mee naar huis moet nemen, ivm een severe case of slacking Friday. Er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:31 schreef DGK-Eric het volgende:
@ Copycat
Alles lekker met Eric! Onkruid vergaat niet![]()
Was een beetje druk (studie & feesten), maar Huubje vertelde vorige week over dit topic dus ik kwam ff gezellig lezenErg gaaf topic
Met jou ook?!
Hoe heten je hondjes?!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:36 schreef hondjes het volgende:
gezellig, val gelijk met de deur in huis,wie is stokbrood.,stefan thielen,,
Moet je je P niet halen voordat je verder kunt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:43 schreef DGK-Eric het volgende:
Studie... gebed zonder eind..gelukkig ben ik niet gelovig...
Klaar? M'n 2e jaar wel, althans betreft colleges en tentamens. Die nasleep van DGK en het briljante idee om januari jl. nog ff terug te gaan nar mijn vermogende vrienden in Eemnes, zijn niet echt studiebevoordelijk... Dus nog veel opdrachten/herkansingen te doen voor mijn 3e studiejaar aanvangt. En m'n P moet nu ook maar 'ns gehaald worden. Het komende jaar doe ik 2 stages en het jaar daarop mijn afstudeerstage, dus ik denk dat ik bij één van die bedrijven maar eens blijf hangen...
VillaVandaag is zeer interessant en leerzaam om te schrijven! Ik zie een stageMaar ik zoek het toch graag wat breder
Lief dat je aan me denkt
Met wie heb je, buiten Huub en Claire, nog contact?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:47 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik heb ook genoten!
Alleen nu DGK fini is, geniet ik nog meer nu mijn villavriendjes en -dinnetjes weer op vrije voeten zijn!
Haha, dat dacht ik al! Poekieroekie was niet je favo, haha! Vond je commentaar echter altijd zeer vemakelijk om te lezen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
Dat van VV is vooral ingegeven door eigenbelang.
Indiase Tikka Massala met Basmatirijstquote:
Zo daar kunnen we wat meequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Indiase Tikka Massala met Basmatirijst
Moet in mijn tijd ook, maar ik heb een verzoek bij de examencommissie ingediend op basis van bijzondere omstandigheden en speciale verrichtingen en dat is gehonoreerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je je P niet halen voordat je verder kunt?
Dat moest in mijn tijd wel. Kon ik nog een module verslagen doen en de doodsaaie raadsvergaderingen van B&W in Tilburg bijwonen.
Dat van VV is vooral ingegeven door eigenbelang. Iets zegt me dat jij wel je d's, t's en juist gebruik van gezegdes en dergeloze op orde hebt.
Kreeg er gratis een eenpersoons wokpan bijquote:
Ik ga denk teriyaki maken! Zin in biefstuk!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Kreeg er gratis een eenpersoons wokpan bijIk hou d'r van! En jullie?!
En zo hoort het ook bij dit soort studies!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Drie spel- of taalfouten in een opdracht, stuk of paper resulteert automatisch in een 1
Je hebt nú al vaker een wedervraag gesteld dan Huub in alle 16 eerdere topics.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kreeg er gratis een eenpersoons wokpan bijIk hou d'r van! En jullie?!
Ja joh, en dat in die gratis eenpanswok mikken, magnetron in en knetteren maar.quote:
Buiten Hquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met wie heb je, buiten Huub en Claire, nog contact?
BUSTEDquote:
Dat is een groot iemand MET een kleine iemand erin...quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:06 schreef DGK-Eric het volgende:
BUSTED!
Super de Boer, mag dat ook?! Daar krijg je er zo'n pannetje bij, bij de AH niet
Uh oh!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:04 schreef Gert het volgende:
Ja joh, en dat in die gratis eenpanswok mikken, magnetron in en knetteren maar.
En daarna probeerde ik Huub het bed in te lullen toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:07 schreef mazaru het volgende:
Hoi Eric!!!
Herinner je je deze avond nog?
Ik denk het haast niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij kan ook quoten en PI's gebruiken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
Je hebt nú al vaker een wedervraag gesteld dan Huub in alle 16 eerdere topics.![]()
Maar verder doet-ie erg z'n best hoor.
achter je rug om?????? hoe moet ik het anders doen Eric : Maar je bent het toch wel met me eens dat het een sneaky opmerking was ~....ga je gang Huub, she is all yoursquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:24 schreef DGK-Eric het volgende:
Hey schattige FOK'ers! Hoe ist hier?!?!
[..]
Uhhmmm... lieve Elske...mensen hebben mooie en minder mooie kanten... Ik heb zojuist ook jouw sneaky kant ontdekt, beetje over me roddelen achter me rug om!!Staan we nu quite?
![]()
Ik was toevallig aan het 'afluisteren', dus je bent betrapt
A groupie is bornquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
En hij kan ook quoten en PI's gebruiken.
Wmb beter geschikt voor fok dan die andere.
Als er nou nog meer van dat geteisem hier komt posten, gaan we weer popi-polls houden maandelijks.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
En hij kan ook quoten en PI's gebruiken.
Wmb beter geschikt voor fok dan die andere.
Als je Brain eens zou kunnen losweken van z'n Stalinistische websitequote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er nou nog meer van dat geteisem hier komt posten, gaan we weer popi-polls houden maandelijks.
En de loser krijgt een permban.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En daarna probeerde ik Huub het bed in te lullen toch?En toen heeft 'ie me heel lief (én verstandig!) naar bed gebracht
Heb ik net opquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ga denk teriyaki maken! Zin in biefstuk!
HAPquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:13 schreef Elske6 het volgende:
[..]
achter je rug om?????? hoe moet ik het anders doen Eric : Maar je bent het toch wel met me eens dat het een sneaky opmerking was ~....ga je gang Huub, she is all yours
Ach kregen ze een keer een koekje van eigen deeg.Ze wilde Huub ook elke keer dronken voeren,dus niks sneaky aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
HAP![]()
Je kan me bijvoorbeeld een PM sturen of een e-mailBut never mind. Ben niet boos...
Tja, sneaky... Amandaatje heeft die shotjes zelf naar binnen gegooid... Huub en ik (en ook Sylvia) hebben altijd geprobeerd Brian en Amanda uit elkaar te werken en dit was een perfecte kans. Plan goed ingezet en plan geslaagd. Liep wél een beetje uit de hand alleen... Wát een nacht was dat!
En sneaky is het zeker, but that's all in the game!
Haha en hoe vaak hebben ze hetzelfde vervolgens ook geprobeerd, met Dennis en Nadia, maar ook met Huub. Dat was zo'n beetje hun vaste tactiek najaar 2007.. Hoe jammer vonden ze het wel niet dat Huub niet mocht drinken de afgelopen maanden...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
HAP![]()
Je kan me bijvoorbeeld een PM sturen of een e-mailBut never mind. Ben niet boos...
Tja, sneaky... Amandaatje heeft die shotjes zelf naar binnen gegooid... Huub en ik (en ook Sylvia) hebben altijd geprobeerd Brian en Amanda uit elkaar te werken en dit was een perfecte kans. Plan goed ingezet en plan geslaagd. Liep wél een beetje uit de hand alleen... Wát een nacht was dat!
En sneaky is het zeker, but that's all in the game!
Een keer??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach kregen ze een keer een koekje van eigen deeg.Ze wilde Huub ook elke keer dronken voeren,dus niks sneaky aan.
Doe jij dan ook maar een Quizvraag onze kant op, kijken of wij het weten...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:40 schreef DGK-Eric het volgende:
@ Mazaru
Hahaha...ik wist het ook niet meer hoorHuub vertelde het me de volgende ochtend en heb met het schaamrood op mijn kaken teruggekeken, eenmaal thuis.
Zo zijn d'r wel meer momenten die ik niet meer helemaal weet te herinneren. Bijvoorbeeld die ochtend (feb/mrt '07) dat Amanda d'r kop koffie over Huub heen gooide? De aanleiding van die ruzie was dat Huub boos was dat Aman zijn kleding en spullen in vuilniszakken in de vijver had gegooid en Huub daarop haar dooie-beesten-bodywarmer had verdonkeremaand. Ik was die avond ook ontzettend kachel, mijn eerste echt zwaar bezopen avond in de villa. Uiteindelijk bleek dat IK die vuilniszakken in de vijver had gemikt en niet aman. Maar ze heeft me nooit verlult... Kusje voor Amanda![]()
Leuk quizje Mazaru!! Heb je d'r nog meer?!?!
Nog lulliger voor mij want ik kreeg mijn spijkerbroek dus niet meer droog...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:32 schreef hondjes het volgende:
best lullig van die eigenaar van de magnetron.
Stopt 'ie meteen met quoten en begint 'ie ook te @-teren.quote:
die nacht in de jaccuzi dat je stomdronken in slaap gevallen was met de schmink van natrasha nog op je bekkiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:40 schreef DGK-Eric het volgende:
@ Mazaru
Hahaha...ik wist het ook niet meer hoorHuub vertelde het me de volgende ochtend en heb met het schaamrood op mijn kaken teruggekeken, eenmaal thuis.
Zo zijn d'r wel meer momenten die ik niet meer helemaal weet te herinneren. Bijvoorbeeld die ochtend (feb/mrt '07) dat Amanda d'r kop koffie over Huub heen gooide? De aanleiding van die ruzie was dat Huub boos was dat Aman zijn kleding en spullen in vuilniszakken in de vijver had gegooid en Huub daarop haar dooie-beesten-bodywarmer had verdonkeremaand. Ik was die avond ook ontzettend kachel, mijn eerste echt zwaar bezopen avond in de villa. Uiteindelijk bleek dat IK die vuilniszakken in de vijver had gemikt en niet aman. Maar ze heeft me nooit verlult... Kusje voor Amanda![]()
Leuk quizje Mazaru!! Heb je d'r nog meer?!?!
Hahaha...moet soms ffquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Stopt 'ie meteen met quoten en begint 'ie ook te @-teren.
Dat kan ik wel allemaal nog wel herinneren! Ben alleen in slaap gevallen met m'n schwanz nog in de hand. Was ook een rotavond, toen Syls vader was overleden...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die nacht in de jaccuzi dat je stomdronken in slaap gevallen was met de schmink van natrasha nog op je bekkie![]()
Syl kwam je er toen uithalen
remember
Een beetje student heeft ook gewoon een fohn voor dat soort dingenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nog lulliger voor mij want ik kreeg mijn spijkerbroek dus niet meer droog...
Huub is aan het werkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:50 schreef sunny16947 het volgende:
Kan iemand Huub ff roepen. Het wordt nu wel heel gezellig!!!!!!! Hoi Eric!!
Daar heb ik op het moment geen contact meequote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:51 schreef petraa het volgende:
Hoi Eric
Hebbie Natasia ook al teruggezien, want die mis ik in je lijstje!
Waarom verbaasd me dat nou nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daar heb ik op het moment geen contact mee
Ik was nog niet verhuisd en ik heb geen fohnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Een beetje student heeft ook gewoon een fohn voor dat soort dingen
Nee echt!quote:
Ik was ook al begonnenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:54 schreef sunny16947 het volgende:
Aan het werk? Het is toch al 4 uur geweest, tijd voor borreltje toch?
Het is duidelijk dat je ervan houdt, je ben de eeuwige studentquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik was ook al begonnenEn het is vrijdag!! Ik heb straks een feestje!
Je hebt luxepaarden en je hebt werkpaarden. Ik ben student en heb vakantie.. Ik hou d'r van!
Ik ook! Heeeeeeurlijk!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ben student en heb vakantie.. Ik hou d'r van!
Heb je de fameuze actie van Brian en een fohn gezien?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik was nog niet verhuisd en ik heb geen fohn
Ik had wel een fohn op Camping DGK! En ook stroom!! Aman en ik hadden het barkoud is ons tentje dus heb ik dat ding in de nok van het tentje te blazen gehangen.. Werkte perfect
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Spanje?! Salou? Costa's? Brrrr....mij niet gezien!! Allemaal dronken en kotsende minderjarige hetero's.. heb ik nix te zoeken...
Ik hou het op een paar dagen BCN bij Syl en eindfeesten op Ibiza als afsluiting van de zomer..
En nog een week Berlijn natuurlijk, dat is vaste prik voor mijIk heb verder een paar schnabbels staan, veel feestjes, moet studeren en hoop op mooi weer... Dus verder ben ik lekker in NL
Deze is mij geloof ik onbekend...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Heb je de fameuze actie van Brian en een fohn gezien?
en wat vond jij daarvan?
Mazaru, kom er maar in met je gifjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Dezee is mij geloof ik onbekend...
Dat komt denk ik nog wel... de bouwvak begint ook nu geloof ik....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:12 schreef hondjes het volgende:
[quote]Op vrijdag 27 juni 2008 18:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Spanje?! Salou? Costa's? Brrrr....mij niet gezien!! Allemaal dronken en kotsende minderjarige hetero's.. heb ik nix te zoeken...
er is geen hond in salou,zegt mijn dochter, die er woont.
Dat moet haast afgesproken werk zijn geweest. Ik geloof nooit dat Jaap anders zo rustig in bad was blijven liggen, die weet echt wel wat er kan gebeuren als er een fohn onder stroom in bad valt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mazaru, kom er maar in met je gifje!
Brian zat met een fohn, die aanstond, boven het bad te wiebelen waar Jaap in lag. Het had best fout kunnen aflopen.
Pff.. tja... zo kan alles fout aflopen... Niet overal gelijk wat achter zoeken hoor!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mazaru, kom er maar in met je gifje!
Brian zat met een fohn, die aanstond, boven het bad te wiebelen waar Jaap in lag. Het had best fout kunnen aflopen.
Dit was geen kwestie van iets er achter zoeken, het was een volkomen achterlijke actie van Brian, dit had echt gewoon fout kunnen aflopenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pff.. tja... zo kan alles fout aflopen... Niet overal gelijk wat achter zoeken hoor!
Ja, want die jongen heeft rheuma en alzheimer en hij zat zwaar onder de oorverdovende pillen en dan laat je zomaar dingen uit je handen vallen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:10 schreef Smash-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |