En daarna probeerde ik Huub het bed in te lullen toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:07 schreef mazaru het volgende:
Hoi Eric!!!
Herinner je je deze avond nog?
Ik denk het haast niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij kan ook quoten en PI's gebruiken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
Je hebt nú al vaker een wedervraag gesteld dan Huub in alle 16 eerdere topics.![]()
Maar verder doet-ie erg z'n best hoor.
achter je rug om?????? hoe moet ik het anders doen Eric : Maar je bent het toch wel met me eens dat het een sneaky opmerking was ~....ga je gang Huub, she is all yoursquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:24 schreef DGK-Eric het volgende:
Hey schattige FOK'ers! Hoe ist hier?!?!
[..]
Uhhmmm... lieve Elske...mensen hebben mooie en minder mooie kanten... Ik heb zojuist ook jouw sneaky kant ontdekt, beetje over me roddelen achter me rug om!!Staan we nu quite?
![]()
Ik was toevallig aan het 'afluisteren', dus je bent betrapt
A groupie is bornquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
En hij kan ook quoten en PI's gebruiken.
Wmb beter geschikt voor fok dan die andere.
Als er nou nog meer van dat geteisem hier komt posten, gaan we weer popi-polls houden maandelijks.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
En hij kan ook quoten en PI's gebruiken.
Wmb beter geschikt voor fok dan die andere.
Als je Brain eens zou kunnen losweken van z'n Stalinistische websitequote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er nou nog meer van dat geteisem hier komt posten, gaan we weer popi-polls houden maandelijks.
En de loser krijgt een permban.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En daarna probeerde ik Huub het bed in te lullen toch?En toen heeft 'ie me heel lief (én verstandig!) naar bed gebracht
Heb ik net opquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ga denk teriyaki maken! Zin in biefstuk!
HAPquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:13 schreef Elske6 het volgende:
[..]
achter je rug om?????? hoe moet ik het anders doen Eric : Maar je bent het toch wel met me eens dat het een sneaky opmerking was ~....ga je gang Huub, she is all yours
Ach kregen ze een keer een koekje van eigen deeg.Ze wilde Huub ook elke keer dronken voeren,dus niks sneaky aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
HAP![]()
Je kan me bijvoorbeeld een PM sturen of een e-mailBut never mind. Ben niet boos...
Tja, sneaky... Amandaatje heeft die shotjes zelf naar binnen gegooid... Huub en ik (en ook Sylvia) hebben altijd geprobeerd Brian en Amanda uit elkaar te werken en dit was een perfecte kans. Plan goed ingezet en plan geslaagd. Liep wél een beetje uit de hand alleen... Wát een nacht was dat!
En sneaky is het zeker, but that's all in the game!
Haha en hoe vaak hebben ze hetzelfde vervolgens ook geprobeerd, met Dennis en Nadia, maar ook met Huub. Dat was zo'n beetje hun vaste tactiek najaar 2007.. Hoe jammer vonden ze het wel niet dat Huub niet mocht drinken de afgelopen maanden...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
HAP![]()
Je kan me bijvoorbeeld een PM sturen of een e-mailBut never mind. Ben niet boos...
Tja, sneaky... Amandaatje heeft die shotjes zelf naar binnen gegooid... Huub en ik (en ook Sylvia) hebben altijd geprobeerd Brian en Amanda uit elkaar te werken en dit was een perfecte kans. Plan goed ingezet en plan geslaagd. Liep wél een beetje uit de hand alleen... Wát een nacht was dat!
En sneaky is het zeker, but that's all in the game!
Een keer??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach kregen ze een keer een koekje van eigen deeg.Ze wilde Huub ook elke keer dronken voeren,dus niks sneaky aan.
Doe jij dan ook maar een Quizvraag onze kant op, kijken of wij het weten...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:40 schreef DGK-Eric het volgende:
@ Mazaru
Hahaha...ik wist het ook niet meer hoorHuub vertelde het me de volgende ochtend en heb met het schaamrood op mijn kaken teruggekeken, eenmaal thuis.
Zo zijn d'r wel meer momenten die ik niet meer helemaal weet te herinneren. Bijvoorbeeld die ochtend (feb/mrt '07) dat Amanda d'r kop koffie over Huub heen gooide? De aanleiding van die ruzie was dat Huub boos was dat Aman zijn kleding en spullen in vuilniszakken in de vijver had gegooid en Huub daarop haar dooie-beesten-bodywarmer had verdonkeremaand. Ik was die avond ook ontzettend kachel, mijn eerste echt zwaar bezopen avond in de villa. Uiteindelijk bleek dat IK die vuilniszakken in de vijver had gemikt en niet aman. Maar ze heeft me nooit verlult... Kusje voor Amanda![]()
Leuk quizje Mazaru!! Heb je d'r nog meer?!?!
Nog lulliger voor mij want ik kreeg mijn spijkerbroek dus niet meer droog...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:32 schreef hondjes het volgende:
best lullig van die eigenaar van de magnetron.
Stopt 'ie meteen met quoten en begint 'ie ook te @-teren.quote:
die nacht in de jaccuzi dat je stomdronken in slaap gevallen was met de schmink van natrasha nog op je bekkiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:40 schreef DGK-Eric het volgende:
@ Mazaru
Hahaha...ik wist het ook niet meer hoorHuub vertelde het me de volgende ochtend en heb met het schaamrood op mijn kaken teruggekeken, eenmaal thuis.
Zo zijn d'r wel meer momenten die ik niet meer helemaal weet te herinneren. Bijvoorbeeld die ochtend (feb/mrt '07) dat Amanda d'r kop koffie over Huub heen gooide? De aanleiding van die ruzie was dat Huub boos was dat Aman zijn kleding en spullen in vuilniszakken in de vijver had gegooid en Huub daarop haar dooie-beesten-bodywarmer had verdonkeremaand. Ik was die avond ook ontzettend kachel, mijn eerste echt zwaar bezopen avond in de villa. Uiteindelijk bleek dat IK die vuilniszakken in de vijver had gemikt en niet aman. Maar ze heeft me nooit verlult... Kusje voor Amanda![]()
Leuk quizje Mazaru!! Heb je d'r nog meer?!?!
Hahaha...moet soms ffquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Stopt 'ie meteen met quoten en begint 'ie ook te @-teren.
Dat kan ik wel allemaal nog wel herinneren! Ben alleen in slaap gevallen met m'n schwanz nog in de hand. Was ook een rotavond, toen Syls vader was overleden...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die nacht in de jaccuzi dat je stomdronken in slaap gevallen was met de schmink van natrasha nog op je bekkie![]()
Syl kwam je er toen uithalen
remember
Een beetje student heeft ook gewoon een fohn voor dat soort dingenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nog lulliger voor mij want ik kreeg mijn spijkerbroek dus niet meer droog...
Huub is aan het werkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:50 schreef sunny16947 het volgende:
Kan iemand Huub ff roepen. Het wordt nu wel heel gezellig!!!!!!! Hoi Eric!!
Daar heb ik op het moment geen contact meequote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:51 schreef petraa het volgende:
Hoi Eric
Hebbie Natasia ook al teruggezien, want die mis ik in je lijstje!
Waarom verbaasd me dat nou nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daar heb ik op het moment geen contact mee
Ik was nog niet verhuisd en ik heb geen fohnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Een beetje student heeft ook gewoon een fohn voor dat soort dingen
Nee echt!quote:
Ik was ook al begonnenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:54 schreef sunny16947 het volgende:
Aan het werk? Het is toch al 4 uur geweest, tijd voor borreltje toch?
Het is duidelijk dat je ervan houdt, je ben de eeuwige studentquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik was ook al begonnenEn het is vrijdag!! Ik heb straks een feestje!
Je hebt luxepaarden en je hebt werkpaarden. Ik ben student en heb vakantie.. Ik hou d'r van!
Ik ook! Heeeeeeurlijk!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ben student en heb vakantie.. Ik hou d'r van!
Heb je de fameuze actie van Brian en een fohn gezien?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik was nog niet verhuisd en ik heb geen fohn
Ik had wel een fohn op Camping DGK! En ook stroom!! Aman en ik hadden het barkoud is ons tentje dus heb ik dat ding in de nok van het tentje te blazen gehangen.. Werkte perfect
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Spanje?! Salou? Costa's? Brrrr....mij niet gezien!! Allemaal dronken en kotsende minderjarige hetero's.. heb ik nix te zoeken...
Ik hou het op een paar dagen BCN bij Syl en eindfeesten op Ibiza als afsluiting van de zomer..
En nog een week Berlijn natuurlijk, dat is vaste prik voor mijIk heb verder een paar schnabbels staan, veel feestjes, moet studeren en hoop op mooi weer... Dus verder ben ik lekker in NL
Deze is mij geloof ik onbekend...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Heb je de fameuze actie van Brian en een fohn gezien?
en wat vond jij daarvan?
Mazaru, kom er maar in met je gifjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Dezee is mij geloof ik onbekend...
Dat komt denk ik nog wel... de bouwvak begint ook nu geloof ik....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:12 schreef hondjes het volgende:
[quote]Op vrijdag 27 juni 2008 18:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Spanje?! Salou? Costa's? Brrrr....mij niet gezien!! Allemaal dronken en kotsende minderjarige hetero's.. heb ik nix te zoeken...
er is geen hond in salou,zegt mijn dochter, die er woont.
Dat moet haast afgesproken werk zijn geweest. Ik geloof nooit dat Jaap anders zo rustig in bad was blijven liggen, die weet echt wel wat er kan gebeuren als er een fohn onder stroom in bad valt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mazaru, kom er maar in met je gifje!
Brian zat met een fohn, die aanstond, boven het bad te wiebelen waar Jaap in lag. Het had best fout kunnen aflopen.
Pff.. tja... zo kan alles fout aflopen... Niet overal gelijk wat achter zoeken hoor!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mazaru, kom er maar in met je gifje!
Brian zat met een fohn, die aanstond, boven het bad te wiebelen waar Jaap in lag. Het had best fout kunnen aflopen.
Dit was geen kwestie van iets er achter zoeken, het was een volkomen achterlijke actie van Brian, dit had echt gewoon fout kunnen aflopenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pff.. tja... zo kan alles fout aflopen... Niet overal gelijk wat achter zoeken hoor!
Ja, want die jongen heeft rheuma en alzheimer en hij zat zwaar onder de oorverdovende pillen en dan laat je zomaar dingen uit je handen vallen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:10 schreef Smash-it het volgende:
Ik post al regelmatig hoor, was alleen ff een maandje druk en afwezigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:36 schreef Juud79 het volgende:
Ha die Eric, leuk dat je hier ook komt posten. Over het algemeen zijn we aardig over een weer in discussie, soms verzand het wel eens in gezwets, daar moet je dan maar overheen lezen. :-)
Ow en een maaltijdsalade staat bij mij op het menu, en ja zo'n kant en klare van de AH, errug lekker...
Moet je er nu gewoon nog een openen, krijg je je eerste slotje.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik heb zelfs ooit nog een COS geopendDat vond ik toch wel zó leuk!
Nou, Amanda had haar nek wel kunnen breken met die paalfratsen van haar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pff.. tja... zo kan alles fout aflopen... Niet overal gelijk wat achter zoeken hoor!
Grappigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:21 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je er nu gewoon nog een openen, krijg je je eerste slotje. [ afbeelding ]
Ik bedoelde ook hier op dit topic van/over/met Huubquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik post al regelmatig hoor, was alleen ff een maandje druk en afwezigIk heb zelfs ooit nog een COS geopend
Dat vond ik toch wel zó leuk!
Ik wil het ook wel effe voor hem doen, maar ik heb al genoeg slotjes verzameld.quote:
Nou, doe even een tribute voor Eric. Ik ben er klaar voor!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel effe voor hem doen, maar ik heb al genoeg slotjes verzameld.
Nieuwe hobby van maken johquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel effe voor hem doen, maar ik heb al genoeg slotjes verzameld.
Het woongedeelte is wel grotendeels afgesloten, omdat het programma is afgelopen en ik al een tijdje wegben. Maar herkend wordt je nog steeds. Vandaag nog 4 oude besjes in de bus (minstens 70+) die me herkenden. Echt zo schattig! Die zaten me met open mond aan te staren en waren helemaal gelukkig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:20 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Eric,
Wat leuk dat je zo spontaan reageert en op alle vragen antwoord geeft![]()
Wat ik wilde vragen, het lijkt mij dat DGK behoorlijk in je systeem gaat zitten, is dat bij jou al een beetje verdwenen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:21 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je er nu gewoon nog een openen, krijg je je eerste slotje. [ afbeelding ]
Smash-it heeft gelijk hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goeieavond Noekje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, doe even een tribute voor Eric. Ik ben er klaar voor!
Hahaha...tja... slim ist niet... Ik wilde ook een keer Amanda d'r jurkje van Lieke afknippen met een schaar terwijl het één grote duw en trekpartij was... Ook aardig psychopatisch...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Smash-it heeft gelijk hoor.
Dit was weer een van psychopatische acties van Brian.
Ongelooflijk debiel!
Met de stekker in het stopcontact, en een föhn die aan staat!
![]()
[ afbeelding ]
Tering zeg!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Smash-it heeft gelijk hoor.
Dit was weer een van psychopatische acties van Brian.
Ongelooflijk debiel!
Met de stekker in het stopcontact, en een föhn die aan staat!
![]()
[ afbeelding ]
Zo! Die was ook erg hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hahaha...tja... slim ist niet... Ik wilde ook een keer Amanda d'r jurkje van Lieke afknippen met een schaar terwijl het één grote duw en trekpartij was... Ook aardig psychopatisch...
Deed jij toch altijdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Tering zeg! :0
Jaap helemaal in paniek!
Oppakken die gozer, bel de politie!
Het was Amanda's keuze om te paaldansen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, Amanda had haar nek wel kunnen breken met die paalfratsen van haar.
Onverantwoord programma dat het was.
Al was dit gewoon een achterlijke actie natuurlijk. Linksom rechtsom, jeweets.
Ach, Amanda liep met een slagersmes richting Lieke om hem er af te snijden, dus die wint het nog van jequote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hahaha...tja... slim ist niet... Ik wilde ook een keer Amanda d'r jurkje van Lieke afknippen met een schaar terwijl het één grote duw en trekpartij was... Ook aardig psychopatisch...
Hahaha Bart met z'n trompet!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:37 schreef noekje het volgende:
Eric, opeens moet ik denken aan een jongen met een blaasinstrument. Heb ik dat gedroomd of had jij daar iets mee ten tijde van dgk?
Bedankt voor je uitgebreide antwoord Eric!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het woongedeelte is wel grotendeels afgesloten, omdat het programma is afgelopen en ik al een tijdje wegben. Maar herkend wordt je nog steeds. Vandaag nog 4 oude besjes in de bus (minstens 70+) die me herkenden. Echt zo schattig! Die zaten me met open mond aan te staren en waren helemaal gelukkig.
Maar ik heb inmiddels met Huub en Claire ook gesprekken die níet meer over DGK gaan, dus dat is een goed teken!![]()
Maar bedtijden doe ik niet meer aan, net als ontbijten, niet drinken voor 4'en en seksen onder de dekens (heeeel soms). Ook boodschappen doe ik weer zelf, rekeningen betalen en studeren. Dat laatste helpt wel om weer met beide beentjes op de grond te komen. En door dat we elkaar veel zien kunnen we ook ons ei kwijt bij elkaar...
Maar ik ben en blijf voorlopig nog ff Eric uit DGK, al hoor ik tegenwoordig als steeds meer: "die homo uit De Gouden Kooi". *grin* dut het wordt al beter
gaan we verhuizen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:38 schreef APK het volgende:
DGK - Het Grootsche Eric Fan Topic.
Het loopt nog niet echt storm.
Ik durf daar niet op te klikken, zal wel een rotgeintje van je zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:38 schreef APK het volgende:
deze keer niet..... volgens mij ist een echte Eric-groupiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik durf daar niet op te klikken, zal wel een rotgeintje van je zijn
Hahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:38 schreef APK het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha
en wéééér een slotje erbijAltijd handig voor kuisheidsgordeltjes
Kom op, nu jij voor jouw slotjesontmaagding.quote:
Nouww... Ik zal proberen of dat lukt dat topic..ik vrees het ergste en laat de eer aan iemand andersquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:42 schreef Desii het volgende:
Hey Eric, gaaf dat je er ook weer bent... is te lang geleden
als we ff doorspammen, kan jij het nwe Huubtopic openen, zal tie vast wel cool vinden
Nee joh, is lachen als jij hem zou openen! Mooie Huub-OP, zónder spelfoutenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Nouww... Ik zal proberen of dat lukt dat topic..ik vrees het ergste en laat de eer aan iemand anders![]()
Ooh, ik was met jouw marketingonderzoek bezig en zat opeens niet meer klaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Kom op, nu jij voor jouw slotjesontmaagding.![]()
je hoeft alleen dat bakkie in de magnetron of de wok te kieperen toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nouww... Ik zal proberen of dat lukt dat topic..ik vrees het ergste en laat de eer aan iemand anders![]()
ik moet zo ff een hapje eten en me klaarmaken voor m'n feestje
Hoi Desii![]()
Omdat ik een nicht ben word ik geacht om bli j te worden van de Village People?quote:
nouquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Omdat ik een nicht ben word ik geacht om bli j te worden van de Village People?? OMG...
Give me a break! ver-SCHRIK-ke-lijk!![]()
Wél bedankt voor de moeite, maar die had je je kunnen besparen!
Een OP is zoveel werrrrk!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:52 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee joh, is lachen als jij hem zou openen! Mooie Huub-OP, zónder spelfouten, ik heb er vertrouwen in!
ik heb wel een mooie....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Omdat ik een nicht ben word ik geacht om bli j te worden van de Village People?? OMG...
Give me a break! ver-SCHRIK-ke-lijk!![]()
Wél bedankt voor de moeite, maar die had je je kunnen besparen!
Ik vind 'm meer een N*E*R*D type.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:56 schreef noekje het volgende:
Ik vind je ook meer een Rammsteintype, Eric.
Hoeveel nog?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan dan..open er eentje. Frot ik er wel een OP in.
Oeh, wat een prachtig compromis!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:57 schreef noekje het volgende:
mietjequote:
Gewoon één openen. Deze komt wel vol!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:00 schreef Smash-it het volgende:
Goed, nog 50 om deze vol te krijgen en Eric moet eten en tutten voor zijn feestje. Hoe gaan we dat regelen?
Neuh, nog niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:59 schreef Copycat het volgende:
Zijn we er al?
Knal gewoon die OP van mij er in.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:57 schreef noekje het volgende:
Hmmm, wat heb jij eigenlijk geschreven?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Knal gewoon die OP van mij erin.
Moet Huub hier maar vaker met zijn fans komen babbelen.
Juist niet, het slotje was het doel! ABC is haske blij.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef Smash-it het volgende:
Als Eric een topic voor Huub opent (en Noekje vult hem in) dan moet het toch geen Eric-adoratie topic worden? Je bent gewoon sip over het slotje..
Tering zeg, volgens mij zou Huub dat juist wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef Smash-it het volgende:
Als Eric een topic voor Huub opent (en Noekje vult hem in) dan moet het toch geen Eric-adoratie topic worden? Je bent gewoon sip over het slotje..
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:
Waar Eric Huub pwned. Ofzo.
Nog een stuk of 30, stoelglijend gouden kooi gleufje.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:11 schreef Smash-it het volgende:
Hehe, zo vullen we het topic aardig snel!
Ja laten we dat doen, 'wie heeft de meeste groupies'quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Tering zeg, volgens mij zou Huub dat juist wel leuk vinden.
Beetje competitie.![]()
Verzuurde groupies.
Nog maar 28 om precies te zijn, draakje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:13 schreef APK het volgende:
Nog een stuk of 30, stoelglijend gouden kooi gleufje.
Die opent noekje zo wel weer, als we deze hebben volgebaggerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Zoooo!!! IS klaaaaaaaar! Maar is weer gesloten omdat deze nog niet vol was...handig!!
Ah, hij is mooi! Hij gaat wel weer open.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Zoooo!!! IS klaaaaaaaar! Maar is weer gesloten omdat deze nog niet vol was...handig!!
Mooie OPen brief! Die wordt denk wel gebruikt hoor!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Commotie om Huub #18quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:14 schreef DGK-Eric het volgende:
21! Mooi getal is dat toch. Schitterende leeftijd ook..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:15 schreef noekje het volgende:
Ah, hij is mooi! Hij gaat wel weer open.
Hoeveel nog?
IK SNAP JOU WEL!!! IK SNAP JOU WEL!!! IK SNAP JOU WEL!!! IK SNAP JOU WEL!!! IK SNAP JOU WEL!!! IK SNAP JOU WEL!!! IK SNAP JOU WEL!!! IK SNAP JOU WEL!!! IK SNAP JOU WEL!!! IK SNAP JOU WEL!!! IK SNAP JOU WEL!!! IK SNAP JOU WEL!!!quote:
Ga jij dan de TT straks iets verfraaien om huub te triggeren?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:15 schreef noekje het volgende:
Ah, hij is mooi! Hij gaat wel weer open.
Hoeveel nog?
Hahaha, dat was snel....Eric als je ons nu wil verrassen, maak je ook even een OP. Vult Noekje hem wel aan met ontbrekende informatie...quote:
Drieduizend klinkt toch mooier.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:16 schreef Smash-it het volgende:
21! Mooi getal is dat toch. Schitterende leeftijd ook..
LOLquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:16 schreef noekje het volgende:
Maar wel je eerste slotje, Eric!
Gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:17 schreef noekje het volgende:
Eric, zet je OP terug!!! Ik maak hem zo weer open!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:12 schreef DGK-Eric het volgende:
Vervolg van Commotie om Huub #17
Open brief
Leiden, 27 juni 2008, 19:04u
Hey lief Huubje!!
Hoe was je eerste werkdag?!?! Kon je het nog: werken?! Of was je het al verleerd? En hoe zijn je nieuwe collega's?!![]()
Zijn ze een beetje lief voor je? Zitten er nog 'potentieëltjes' tussen?
Ik was ff je topic aan het doorlezen en dacht, ik gooi je er ook 'ns een paar reacties tegenaan! En nu heb ik de eer om een nieuwe topic voor je te openen! Ze zijn echt TE lief hier op FOK![]()
Dus heb ik maar ff een topic voor je geopend: daar zul je vast geen zin in hebben als je net uit je werk komt. Pak er maar lekker een GROLSCHje bijEn je vrouwtje natuurlijk!
Ik ga nu maar 'ns ff eten, want ik heb een feestje in een gallerie straks en daarna een verjaardag, beide in onze hoofdstad. Morgen overdag ben ik in Antwerpen met m'n flikkervriendjes naar NaviGAYtion, en daarna zie ik je in Tilburg bij de pre-party van Lucs feestje!
Geneit van je avond, hou hem recht en tot morgen!
Dikke kusss,
Eertje
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:17 schreef noekje het volgende:
Open brief
Hey lief Huubje!!
Hoe was je eerste werkdag?!?! Kon je het nog: werken?! Of was je het al verleerd? En hoe zijn je nieuwe collega's?! Zijn ze een beetje lief voor je? Zitten er nog 'potentieëltjes' tussen?
Ik was ff je topic aan het doorlezen en dacht, ik gooi je er ook 'ns een paar reacties tegenaan! En nu heb ik de eer om een nieuwe topic voor je te openen! Ze zijn echt TE lief hier op FOK
Dus heb ik maar ff een topic voor je geopend: daar zul je vast geen zin in hebben als je net uit je werk komt. Pak er maar lekker een GROLSCHje bij En je vrouwtje natuurlijk!
Ik ga nu maar 'ns ff eten, want ik heb een feestje in een gallerie straks en daarna een verjaardag, beide in onze hoofdstad. Morgen overdag ben ik in Antwerpen met m'n flikkervriendjes naar NaviGAYtion, en daarna zie ik je in Tilburg bij de pre-party van Lucs feestje!
Dikke kusss,
Eertje
Meer heeft een mens toch niet nodig?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:17 schreef noekje het volgende:
Open brief
Hey lief Huubje!!
Dikke kusss,
Eertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |