Gewoon één openen. Deze komt wel vol!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:00 schreef Smash-it het volgende:
Goed, nog 50 om deze vol te krijgen en Eric moet eten en tutten voor zijn feestje. Hoe gaan we dat regelen?
Neuh, nog niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:59 schreef Copycat het volgende:
Zijn we er al?
Knal gewoon die OP van mij er in.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:57 schreef noekje het volgende:
Dan dan..open er eentje. Frot ik er wel een OP in.
Hmmm, wat heb jij eigenlijk geschreven?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Knal gewoon die OP van mij erin.
Moet Huub hier maar vaker met zijn fans komen babbelen.
Juist niet, het slotje was het doel! ABC is haske blij.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef Smash-it het volgende:
Als Eric een topic voor Huub opent (en Noekje vult hem in) dan moet het toch geen Eric-adoratie topic worden? Je bent gewoon sip over het slotje..
Tering zeg, volgens mij zou Huub dat juist wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef Smash-it het volgende:
Als Eric een topic voor Huub opent (en Noekje vult hem in) dan moet het toch geen Eric-adoratie topic worden? Je bent gewoon sip over het slotje..
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:
Waar Eric Huub pwned. Ofzo.
Nog een stuk of 30, stoelglijend gouden kooi gleufje.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:11 schreef Smash-it het volgende:
Hehe, zo vullen we het topic aardig snel!
Ja laten we dat doen, 'wie heeft de meeste groupies'quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Tering zeg, volgens mij zou Huub dat juist wel leuk vinden.
Beetje competitie.![]()
Verzuurde groupies.
Nog maar 28 om precies te zijn, draakje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:13 schreef APK het volgende:
Nog een stuk of 30, stoelglijend gouden kooi gleufje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |