Bedankt voor je uitgebreide antwoord Eric!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het woongedeelte is wel grotendeels afgesloten, omdat het programma is afgelopen en ik al een tijdje wegben. Maar herkend wordt je nog steeds. Vandaag nog 4 oude besjes in de bus (minstens 70+) die me herkenden. Echt zo schattig! Die zaten me met open mond aan te staren en waren helemaal gelukkig.
Maar ik heb inmiddels met Huub en Claire ook gesprekken die níet meer over DGK gaan, dus dat is een goed teken!![]()
Maar bedtijden doe ik niet meer aan, net als ontbijten, niet drinken voor 4'en en seksen onder de dekens (heeeel soms). Ook boodschappen doe ik weer zelf, rekeningen betalen en studeren. Dat laatste helpt wel om weer met beide beentjes op de grond te komen. En door dat we elkaar veel zien kunnen we ook ons ei kwijt bij elkaar...
Maar ik ben en blijf voorlopig nog ff Eric uit DGK, al hoor ik tegenwoordig als steeds meer: "die homo uit De Gouden Kooi". *grin* dut het wordt al beter
gaan we verhuizen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:38 schreef APK het volgende:
DGK - Het Grootsche Eric Fan Topic.
Het loopt nog niet echt storm.
Ik durf daar niet op te klikken, zal wel een rotgeintje van je zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:38 schreef APK het volgende:
deze keer niet..... volgens mij ist een echte Eric-groupiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik durf daar niet op te klikken, zal wel een rotgeintje van je zijn
Hahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:38 schreef APK het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha
en wéééér een slotje erbijAltijd handig voor kuisheidsgordeltjes
Kom op, nu jij voor jouw slotjesontmaagding.quote:
Nouww... Ik zal proberen of dat lukt dat topic..ik vrees het ergste en laat de eer aan iemand andersquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:42 schreef Desii het volgende:
Hey Eric, gaaf dat je er ook weer bent... is te lang geleden
als we ff doorspammen, kan jij het nwe Huubtopic openen, zal tie vast wel cool vinden
Nee joh, is lachen als jij hem zou openen! Mooie Huub-OP, zónder spelfoutenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Nouww... Ik zal proberen of dat lukt dat topic..ik vrees het ergste en laat de eer aan iemand anders![]()
Ooh, ik was met jouw marketingonderzoek bezig en zat opeens niet meer klaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Kom op, nu jij voor jouw slotjesontmaagding.![]()
je hoeft alleen dat bakkie in de magnetron of de wok te kieperen toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nouww... Ik zal proberen of dat lukt dat topic..ik vrees het ergste en laat de eer aan iemand anders![]()
ik moet zo ff een hapje eten en me klaarmaken voor m'n feestje
Hoi Desii![]()
Omdat ik een nicht ben word ik geacht om bli j te worden van de Village People?quote:
nouquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Omdat ik een nicht ben word ik geacht om bli j te worden van de Village People?? OMG...
Give me a break! ver-SCHRIK-ke-lijk!![]()
Wél bedankt voor de moeite, maar die had je je kunnen besparen!
Een OP is zoveel werrrrk!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:52 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee joh, is lachen als jij hem zou openen! Mooie Huub-OP, zónder spelfouten, ik heb er vertrouwen in!
ik heb wel een mooie....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Omdat ik een nicht ben word ik geacht om bli j te worden van de Village People?? OMG...
Give me a break! ver-SCHRIK-ke-lijk!![]()
Wél bedankt voor de moeite, maar die had je je kunnen besparen!
Ik vind 'm meer een N*E*R*D type.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:56 schreef noekje het volgende:
Ik vind je ook meer een Rammsteintype, Eric.
Hoeveel nog?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan dan..open er eentje. Frot ik er wel een OP in.
Oeh, wat een prachtig compromis!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:57 schreef noekje het volgende:
Dan dan..open er eentje. Frot ik er wel een OP in.
mietjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |