Hoi Elske6, ik zou best een topic willen openen over de rest, maar het mag nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Elske6 het volgende:
het is al weer net als op NL. Huub is God en de rest deugt weer niet.... beetje jammer......
erg he..quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef MargrietV het volgende:
Lol....zoek het filmpje waar Amanda Nadia vertelt... dat ze maar 3x is klaargekomen in al die maanden
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef MargrietV het volgende:
Lol....zoek het filmpje waar Amanda Nadia vertelt... dat ze maar 3x is klaargekomen in al die maanden
Huub is ballen gooienquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:24 schreef Inukshuk het volgende:
Wie had dat gifje gemaakt dat amanda aan een kaart rook, was dat niet Ik weet niets?
die had een soort briefje van het kaartje gemaakt, was ook een leuk gifje
Niet te vergeten de weblogs die hij bijhield, vooral die van Nathanael, die foto van gouden Natanael veranderde na een aantal minuten toch ook in iets geinigs?
Huub, houd Ik weet niets nog steeds jou website bij? Hoe zat dat nou precies?
whaha helden-actiequote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
als je met de verkoper staat te praten komen ze binnen en zetten ze op de openbare computer daar jaap is de baas op youtube aan,
Dat was volgens mij afgelopen half december, toen Nadia een keer op bezoek was.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef MargrietV het volgende:
Ah, vandaar de lange pauze, thanksquote:
Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:04 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub, Thea moear zie ik op hyves ronddolen .bij jouw familie..Ok ...het zal wel??
love you for ever ,maar viel me even op..
deze is ietwat te cru !! ikWeetNiets !!!quote:
Vind 'm geenszins bekrompen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Snap niet waar deze bekrompen opmerking op slaat.
Ben ik gelukkig niet de enige die het opvalt..quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Elske6 het volgende:
het is al weer net als op NL. Huub is God en de rest deugt weer niet.... beetje jammer......
Ik ben het met elske eens...ja mag hier geen andere mening hebben , anders moet je naar bassie en adriaan forum aan, en als je dat niet wil?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Elske6 het volgende:
Is die paaldanspaal nu veranderd in een bigger than life-size glazen dildo?quote:
Zo top dat het je niet lukt beide namen correct te schrijven?quote:
Mwoah, in een naam van vijf letters drie fouten maken, nee, dat gaat mij niet lukken. Ook al deed ik nog zo hard mijn best.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:25 schreef Estherdv het volgende:
ach fouten maken doet iedereen, jij denk ik ook
En die foto zet je er bij ter promótie?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:10 schreef Estherdv het volgende:
[..]
Ik ben het met elske eens...ja mag hier geen andere mening hebben , anders moet je naar bassie en adriaan forum aan, en als je dat niet wil?
Ps AMANDA EN BRAIEN zijn top[ afbeelding ]
Heb haar zelden zó chagrijnig zien kijken, zal wel weer a bad hairday gehad hebben. O nee, dat kan niet, die had ze dagelijksquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En die foto zet je er bij ter promótie?![]()
Het dommige chagrijn straalt er vanaf.
Maar: smaken verschillen.![]()
Nou, dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En die foto zet je er bij ter promótie?![]()
Het dommige chagrijn straalt er vanaf.
Maar: smaken verschillen.![]()
Doe Maar? die zijn volgens mij in mijn geboorte jaar gestoptquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Fan was ik vroeger. Van Doe Maar. In mijn bakvissentijd.
Ik stem voorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:52 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Huub bedankt voor je geweldige reactie. Er staat veel in waar ik wat mee kan (voor wat dat dan ook maar waard mag wezen). Er valt tussen de regels door ook veel uit te halen. Ik ben dan ook van plan om daar dan ook maar weer een reactie op te geven.
cariëre maken.... totdat de bom valt .... lal,la,la,la,laquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
Fan was ik vroeger. Van Doe Maar. In mijn bakvissentijd.
Ben zeer benieuwd naar je reactie en heb je me pm gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:52 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Huub bedankt voor je geweldige reactie. Er staat veel in waar ik wat mee kan (voor wat dat dan ook maar waard mag wezen). Er valt tussen de regels door ook veel uit te halen. Ik ben dan ook van plan om daar dan ook maar weer een reactie op te geven.
Volgens mij oefent ze vast droog, die triangel komt later wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik ook.
Als je fan van iemand bent, zet dan in ieder geval een flatteus plaatje neer van dat persoon![]()
[ afbeelding ]
Denk ik ook en Huub denkt dat hij weet wat een programma maakt.Dus het zal wel weer sex en ordinair wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:17 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk toch zomaar dat Huub de casting en/of kandidatenbegeleiding van 'Can't buy me love' gaat doen en anders wellicht bij de redactie zal werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |