Hoi Elske6, ik zou best een topic willen openen over de rest, maar het mag nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Elske6 het volgende:
het is al weer net als op NL. Huub is God en de rest deugt weer niet.... beetje jammer......
erg he..quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef MargrietV het volgende:
Lol....zoek het filmpje waar Amanda Nadia vertelt... dat ze maar 3x is klaargekomen in al die maanden
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef MargrietV het volgende:
Lol....zoek het filmpje waar Amanda Nadia vertelt... dat ze maar 3x is klaargekomen in al die maanden
Huub is ballen gooienquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:24 schreef Inukshuk het volgende:
Wie had dat gifje gemaakt dat amanda aan een kaart rook, was dat niet Ik weet niets?
die had een soort briefje van het kaartje gemaakt, was ook een leuk gifje
Niet te vergeten de weblogs die hij bijhield, vooral die van Nathanael, die foto van gouden Natanael veranderde na een aantal minuten toch ook in iets geinigs?
Huub, houd Ik weet niets nog steeds jou website bij? Hoe zat dat nou precies?
whaha helden-actiequote:Op donderdag 26 juni 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
als je met de verkoper staat te praten komen ze binnen en zetten ze op de openbare computer daar jaap is de baas op youtube aan,
Dat was volgens mij afgelopen half december, toen Nadia een keer op bezoek was.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:59 schreef MargrietV het volgende:
Ah, vandaar de lange pauze, thanksquote:
Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:04 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub, Thea moear zie ik op hyves ronddolen .bij jouw familie..Ok ...het zal wel??
love you for ever ,maar viel me even op..
deze is ietwat te cru !! ikWeetNiets !!!quote:
Vind 'm geenszins bekrompen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Snap niet waar deze bekrompen opmerking op slaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |