Damn... note to self: meer chloroform gebruiken de volgende keer...quote:
Ja klopt, maar geloof dat alleen de vaste gasten uitnodiging hebben gehad. Ik iig niet (zo vast ben ik nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dollars... vanavond groot feest blijkbaar he... Dollars bestaat 5 jaar dan...
Ow... ik ken wat mensen in die nieuwe meidenband en de drumster had me uitgenodigdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar geloof dat alleen de vaste gasten uitnodiging hebben gehad. Ik iig niet (zo vast ben ik niet)
Ik moet zaterdag ochtend even voor een collega werken, omdat die wel lang wil doorfeesten vanavond
Hehe ok danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ow... ik ken wat mensen in die nieuwe meidenband en de drumster had me uitgenodigd
Ja, heb net ook een stukje gelopenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:10 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ok dan![]()
Ik heb trouwens net hardgelopen, en vond het best wel warm buiten hoor!
Mja laatste stukje dijk was wel vol tegen de wind inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:11 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ja, heb net ook een stukje gelopenZonnetje is lekker, wel best wat wind.
Zo is het niet bedoeld, dat weet Yashi ook welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 05:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En hahahaha Mikkie wat is dat voor nasty last-minute sneer naar Yasha
No shit. Wat een pisweer!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:34 schreef swarmahoer het volgende:
owja t regrnde gister tijdens t naar huis fietsen
quote:
Voor 15 euro per uur + reiskostenvergoeding kom ik ook wel werkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga naat de ttdit waren mijn 3 posts in dit topic.. dieptepunt
jah heaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:28 schreef Mikkie het volgende:
Meid wat een problemen op de vrijdagmiddag
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:55 schreef Houniet het volgende:
Wat een kneuzen liepen er gisterenavond rond zeg. Allemaal in een lelijk pak de ideale student proberen uit te hangen.
Ik vond het al zo'n kinderkermis gisteren, ja. Dan nog liever die quasi-ideale studentenquote:
Volgens mij vond jij LR sowieso wel geilquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en ik moest hem laten genieten van swarma.. Maar die gozer stond de hele tijd op mijn hak te stampen.. En een andere gozer aan te duwen zodat LR's wijn haar truitje inging.. Dat was dan wel weer geil
Geweldigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en ik moest hem laten genieten van swarma.. Maar die gozer stond de hele tijd op mijn hak te stampen.. En een andere gozer aan te duwen zodat LR's wijn haar truitje inging.. Dat was dan wel weer geil
Vuile spamhoerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aantal posts: 11.025 (gemiddeld 10 per dag)ik heb mijn 11.000 jublieum gewoon gemist
ik dacht dat ik daar nog lang niet was
Naja ik ga pas de 15.000 weer posten ofzo
Oh gaan we het zo spelenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb geen idee waar je het over hebt Houniet
Mja fit word ik pas over een tijdje weer als ik vakantie heb zoals jij, maar ik voel me redelijk, alleen niet redelijk genoeg om te leren. En eigenlijk heb ik ook gewoon geen bal zinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha ik ben gelukkig weer helemaal fit op het moment.. Ik ga dus zo ook mijn laatste spulletjes pakken en de bus richting ouders nemen.
Zonet gesport, en voel me nu mega-sloom... heb ook geen zin om ook maar iets te doen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja fit word ik pas over een tijdje weer als ik vakantie heb zoals jij, maar ik voel me redelijk, alleen niet redelijk genoeg om te leren. En eigenlijk heb ik ook gewoon geen bal zin
Je hebt beide dagen wel een beetje uitgeslapen toch? Het geeft hoop voor de intro, maar denk eraan dat je dan eerder op moet en nu al lang weer aan de drank zit. Mijn intro waarin ik ook commissielid was heb ik zo'n twee à drie uur per nacht geslapen, tien dagen lang. Ik was kapot achterafquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind mezelf wel een bikkel.. Normaal houd ik het nooit zo lang vol en nu ben ik gewoon 2 dagen achter elkaar tot 5 uur op geweest
Dat gaat helemaal goed komen nu met de introductie
Dat valt mee inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah dat wel gister tot 13.00 in bed gelegen en vannacht 6 uurtjes geslapen
Maar wij hebben eigenlijk pas beetje weer vol programma in de middag enzo.. En volgens mij ook van die hoorcolleges waar wij niet bij hoeven te zijn dus dat is dan ergens chillen op het gras ofzo
Heb er wel echt superveel zin in.. Weet ook wel dat ik never nooit gezeik ga krijgen met het vriendinnetje waar ik het mee ga doen en we zijn allebei super enthousiast dus
Zondag begint het om 3 uur
Maandag om 10.00 maar weet niet of wij daarbij moeten zijn (Iku kaart ophalen) anders begint het om 12.00
Dinsdag half 12 sportdag maar Yashi gaat geen sportkleding meenemen denks ikSportdag
Woensdag 13.00
donderdag 13.30
vrijdag t/m zondag introweekend
maandag 12.15
en tot slot dinsdag 11.30
Dus het valt opzich allemaal wel mee
Je bent toch niet pas net wakker hè?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:44 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik heb 3x m'n wijn over me heen gekregen![]()
En dat lag niet aan mij zelf..
Ik voel me ook prima! Heb wel asociaal uitgeslapen maar oke hahaha..
Ow?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:23 schreef Houniet het volgende:
Ik ging om 0600 slapen en werd 1300 wakker. Straks naar CP.
Jwtquote:
* Cocktailprikker krijgt zielige-Afrikaantjes-eten-uit-moeders-mond ideequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik baal er nu alweer van dat ik thuis zit. Ik moet ivm werk eerder eten en normaal doet mama dat altijd voor mijen nu wil ze dat ineens niet meer
Ik gok dat ze naar rode wodka smaakt, de hoeveelheden die ze daarvan binnenkrijgt...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zal je volgende meet wel even proeven dan
Gister weer ja?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik gok dat ze naar rode wodka smaakt, de hoeveelheden die ze daarvan binnenkrijgt...
profiteurquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:! en dan gister toch maar 11 euro uitgeven
Maar ik vergeet echt hoeveel drankjes ik op had.. Maar met dupjes feest ga ik aan de wijn![]()
Want ik weiger bier te drinken
en die dag ervoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |