De belangrijke vraag is nu natuurlijk of dat positief is of nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:44 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie nu denk ik eindelijk niet meer aan een echte Screech die jouw posts plaatst
Inderdaad heaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:44 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie nu denk ik eindelijk niet meer aan een echte Screech die jouw posts plaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zeikneus zeg! Als ie nou als reden had dat hij/zij uit principe niet meer 's nachts wil eten, dan is het wat anders, maar dit is echt aanstelleritus. Een beetje man/vrouw zeurt niet over vijf uur slaap in twee nachten!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mneeeuuhhh ik ga niet naar de burger kingWant ik moet om 8 uur op
en ik heb gister ook maar 2 uur geslapen
En dan gaat yashi weer zeiken over het ijs
![]()
![]()
Dat was wel ongeveer de reden
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:49 schreef LastRequest het volgende:
Mikkies post begrijp ik en daar antwoord ik op: ja hoor
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad headat had ik ook net ff met jouw icoontje van huh
wie is dat ook alweer die lijkt helemaal niet op LR,maar dat zal wel een andere reden hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie aanpassing, een stuk duidelijker, zeker in combinatie met die spoiler!
Maar hahaha das dan wel een tegenvaller als je Leighton Meester verwacht
The rock candy's melted, only diamonds now remain
Damn, die zijn wel heel slecht jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:51 schreef LastRequest het volgende:
Haha nou je bent iig aardiger dan mensen die komen met verhalen over dingen die onder de wasbak hangen enzo.. of "oh zoals de ipod shuffle!" etc
ik heb fucking zin in een blikje golden power
dat ligt ook in de koelkast
maar dan slaap ik vast niet lekker
Wat een lelijk wijf is het ookquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:53 schreef Mikkie het volgende:
Hee, ik heb die foto van SZRR nog gevonden net, CP. Op verzoek:
[ afbeelding ]!
Nou ik vond jou minstens zo tof hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mooie aanpassing, een stuk duidelijker, zeker in combinatie met die spoiler!
Maar hahaha das dan wel een tegenvaller als je Leighton Meester verwacht
Aha, okay, leuk om te wetenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:57 schreef LastRequest het volgende:
Is keltisch.. uit ierland dus
Slaap lekker!
Uhuh! Alleen heeft ze wel grotere tieten dan jijquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou ik vond jou minstens zo tof hoor
Mogguh... Wat een kutweer,... en wat kut als het weer van morgen weer kutweer is... BBQquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, maar ik denk dat 't hier nog wel een paar uurtjes rustig is
. Leuk dat 't leuk was
.
't Is koudquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:35 schreef Dupje het volgende:
Kutweer? De zon schijnt!
En ik word net wakker, gister uit geweest tot 02:00, en ik kon om 09:00 al niet meer slapen, bluh.
Dollarsquote:
Dollars... vanavond groot feest blijkbaar he... Dollars bestaat 5 jaar dan...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dollars![]()
Is het koud? Ohh, ben nog niet buiten geweest...
Het wordt trouwens woensdag 30 graden ofzo!
O ja, daar heb ik nog een uitnodiging van liggenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dollars... vanavond groot feest blijkbaar he... Dollars bestaat 5 jaar dan...
Mja... helaas kan ik niet... photoshoot bij het vrijdagtheaterquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O ja, daar heb ik nog een uitnodiging van liggen![]()
Helemaal vergeten
Damn... note to self: meer chloroform gebruiken de volgende keer...quote:
Ja klopt, maar geloof dat alleen de vaste gasten uitnodiging hebben gehad. Ik iig niet (zo vast ben ik nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dollars... vanavond groot feest blijkbaar he... Dollars bestaat 5 jaar dan...
Ow... ik ken wat mensen in die nieuwe meidenband en de drumster had me uitgenodigdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar geloof dat alleen de vaste gasten uitnodiging hebben gehad. Ik iig niet (zo vast ben ik niet)
Ik moet zaterdag ochtend even voor een collega werken, omdat die wel lang wil doorfeesten vanavond
Hehe ok danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ow... ik ken wat mensen in die nieuwe meidenband en de drumster had me uitgenodigd
Ja, heb net ook een stukje gelopenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:10 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ok dan![]()
Ik heb trouwens net hardgelopen, en vond het best wel warm buiten hoor!
Mja laatste stukje dijk was wel vol tegen de wind inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:11 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ja, heb net ook een stukje gelopenZonnetje is lekker, wel best wat wind.
Zo is het niet bedoeld, dat weet Yashi ook welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 05:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En hahahaha Mikkie wat is dat voor nasty last-minute sneer naar Yasha
No shit. Wat een pisweer!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:34 schreef swarmahoer het volgende:
owja t regrnde gister tijdens t naar huis fietsen
quote:
Voor 15 euro per uur + reiskostenvergoeding kom ik ook wel werkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga naat de ttdit waren mijn 3 posts in dit topic.. dieptepunt
jah heaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:28 schreef Mikkie het volgende:
Meid wat een problemen op de vrijdagmiddag
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:55 schreef Houniet het volgende:
Wat een kneuzen liepen er gisterenavond rond zeg. Allemaal in een lelijk pak de ideale student proberen uit te hangen.
Ik vond het al zo'n kinderkermis gisteren, ja. Dan nog liever die quasi-ideale studentenquote:
Volgens mij vond jij LR sowieso wel geilquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en ik moest hem laten genieten van swarma.. Maar die gozer stond de hele tijd op mijn hak te stampen.. En een andere gozer aan te duwen zodat LR's wijn haar truitje inging.. Dat was dan wel weer geil
Geweldigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en ik moest hem laten genieten van swarma.. Maar die gozer stond de hele tijd op mijn hak te stampen.. En een andere gozer aan te duwen zodat LR's wijn haar truitje inging.. Dat was dan wel weer geil
Vuile spamhoerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aantal posts: 11.025 (gemiddeld 10 per dag)ik heb mijn 11.000 jublieum gewoon gemist
ik dacht dat ik daar nog lang niet was
Naja ik ga pas de 15.000 weer posten ofzo
Oh gaan we het zo spelenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb geen idee waar je het over hebt Houniet
Mja fit word ik pas over een tijdje weer als ik vakantie heb zoals jij, maar ik voel me redelijk, alleen niet redelijk genoeg om te leren. En eigenlijk heb ik ook gewoon geen bal zinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha ik ben gelukkig weer helemaal fit op het moment.. Ik ga dus zo ook mijn laatste spulletjes pakken en de bus richting ouders nemen.
Zonet gesport, en voel me nu mega-sloom... heb ook geen zin om ook maar iets te doen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja fit word ik pas over een tijdje weer als ik vakantie heb zoals jij, maar ik voel me redelijk, alleen niet redelijk genoeg om te leren. En eigenlijk heb ik ook gewoon geen bal zin
Je hebt beide dagen wel een beetje uitgeslapen toch? Het geeft hoop voor de intro, maar denk eraan dat je dan eerder op moet en nu al lang weer aan de drank zit. Mijn intro waarin ik ook commissielid was heb ik zo'n twee à drie uur per nacht geslapen, tien dagen lang. Ik was kapot achterafquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind mezelf wel een bikkel.. Normaal houd ik het nooit zo lang vol en nu ben ik gewoon 2 dagen achter elkaar tot 5 uur op geweest
Dat gaat helemaal goed komen nu met de introductie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |