quote:-Er lagen inderdaad onderdelen, maar die kwamen meer overeen met een Tomahawk, vooral de wielen en
de motor
quote:Berlusconi vergelijkt rechters met kanker
Rome, 26 juni. De Italiaanse premier Silvio Berlusconi kwalificeert de rechterlijke macht in zijn land als „een kankergezwel".
Luttele uren nadat de Senaat, het hogerhuis, het wetsvoorstel van zijn centrum-rechtse regering had aangenomen dat hem moet vrijwaren van strafrechterlijke vervolging, beklaagde de mediamagnaat annex regeringsleider zich over de wijze waarop hij door justitie zou zijn achtervolgd sinds hij veertien jaar geleden in de politiek stapte.
Ach we hebben hier op fok van die figuren die zich profileren als profiteurs van kankergezwellenquote:
Heerlijk nieuws wat mij betreft, alhoewel ik waarschijnlijk de enige ben hier....quote:NEW: Dissent: Ruling jeopardizes "constitutionality of gun laws" throughout nation NEW: Gun control group disagrees with court's interpretation of Second Amendment Ruling could spark debate on whether right to own gun is collective or individual
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:36 schreef Apropos het volgende:
Fin.
Bij de programmeurs kan naar mijn ervaring toch wel tweederde werkelijk programmeren, de andere kleine helft niet en die rebbelt. De heren consultants en projectmanagers, daar moet je voor oppassen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij grote ICT-bedrijven, diegene die voornamelijk overheidsopdrachten binnenlobbyen, is dat inderdaad erg het geval. Veel omgeschoolde mensen die met een cursusje tot programmeur gebombardeerd worden.![]()
Allemaal onder het motto, iemand met een LOI cursus excel kan prima databases programmeren.![]()
Als ik met mensen van ICT-gebieden buiten mijn eigen expertisegebied praat wordt ik altijd een beetje bedroefd hoe weinig kennis ze hebben en hoe erg ze dat masceren met buzztalk en bureaucratie.
Precies. Er staat nu iets in over een vergoeding voor het OV 2e klas....quote:
3x modaal als tester. Doe je goed.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:51 schreef sigme het volgende:
7 duizend per maand - en dan verdelen de heren souteneur ook nog een dikke 4.000 p/mnd. Dat wordt betaald voor een eenvoudig testertje..
Nee hoor, goede zaak.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:36 schreef Wheelgunner het volgende:![]()
High court strikes down gun ban (CNN)
[..]
Heerlijk nieuws wat mij betreft, alhoewel ik waarschijnlijk de enige ben hier....![]()
![]()
![]()
![]()
Als je geen moslim bent ben je politiek niet interessant genoeg.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:15 schreef Picchia het volgende:
"Misschien kom ik daar ook wel voor in aanmerking"
"Nou ja, dat bedoelen we niet met allochtoon Picchia"
"Ow, ik dacht dat u het over allochtonen had"
Ze willen meer Afrikanen bij de overheid, zeg dat dan meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |