quote:-Er lagen inderdaad onderdelen, maar die kwamen meer overeen met een Tomahawk, vooral de wielen en
de motor
quote:Berlusconi vergelijkt rechters met kanker
Rome, 26 juni. De Italiaanse premier Silvio Berlusconi kwalificeert de rechterlijke macht in zijn land als „een kankergezwel".
Luttele uren nadat de Senaat, het hogerhuis, het wetsvoorstel van zijn centrum-rechtse regering had aangenomen dat hem moet vrijwaren van strafrechterlijke vervolging, beklaagde de mediamagnaat annex regeringsleider zich over de wijze waarop hij door justitie zou zijn achtervolgd sinds hij veertien jaar geleden in de politiek stapte.
Ach we hebben hier op fok van die figuren die zich profileren als profiteurs van kankergezwellenquote:
Heerlijk nieuws wat mij betreft, alhoewel ik waarschijnlijk de enige ben hier....quote:NEW: Dissent: Ruling jeopardizes "constitutionality of gun laws" throughout nation NEW: Gun control group disagrees with court's interpretation of Second Amendment Ruling could spark debate on whether right to own gun is collective or individual
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:36 schreef Apropos het volgende:
Fin.
Bij de programmeurs kan naar mijn ervaring toch wel tweederde werkelijk programmeren, de andere kleine helft niet en die rebbelt. De heren consultants en projectmanagers, daar moet je voor oppassen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij grote ICT-bedrijven, diegene die voornamelijk overheidsopdrachten binnenlobbyen, is dat inderdaad erg het geval. Veel omgeschoolde mensen die met een cursusje tot programmeur gebombardeerd worden.![]()
Allemaal onder het motto, iemand met een LOI cursus excel kan prima databases programmeren.![]()
Als ik met mensen van ICT-gebieden buiten mijn eigen expertisegebied praat wordt ik altijd een beetje bedroefd hoe weinig kennis ze hebben en hoe erg ze dat masceren met buzztalk en bureaucratie.
Precies. Er staat nu iets in over een vergoeding voor het OV 2e klas....quote:
3x modaal als tester. Doe je goed.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:51 schreef sigme het volgende:
7 duizend per maand - en dan verdelen de heren souteneur ook nog een dikke 4.000 p/mnd. Dat wordt betaald voor een eenvoudig testertje..
Nee hoor, goede zaak.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:36 schreef Wheelgunner het volgende:![]()
High court strikes down gun ban (CNN)
[..]
Heerlijk nieuws wat mij betreft, alhoewel ik waarschijnlijk de enige ben hier....![]()
![]()
![]()
![]()
Als je geen moslim bent ben je politiek niet interessant genoeg.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:15 schreef Picchia het volgende:
"Misschien kom ik daar ook wel voor in aanmerking"
"Nou ja, dat bedoelen we niet met allochtoon Picchia"
"Ow, ik dacht dat u het over allochtonen had"
Ze willen meer Afrikanen bij de overheid, zeg dat dan meteen.
Een bevestiging voor iets wat je eigenlijk al wist. Meer huilie gedrag vertonen en schreeuwen over discriminatie wordt er vanzelf politiek interessant mits je met voldoende huilies bentquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:22 schreef Picchia het volgende:
Dat was een wandelgangengesprek met een recruiter toen ik informeel de mogelijkheden besprak. Ik wilde het toch voor eens en voor altijd weten of het waar was.
Volgens Wiki.quote:De grootste groep allochtonen in Nederland is van Indonesische afkomst, met 15% en de Duitse allochtonen komen op plaats twee met 14%.
Ik hoop dat alle wapengeilerds zelf een kogel krijgen, dan lost het probleem zelf op en kunnen zij zeggen dat ze met hun geliefde hobby in hun armen gestorven zijn. Iedereen tevreden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:36 schreef Wheelgunner het volgende:![]()
High court strikes down gun ban (CNN)
[..]
Heerlijk nieuws wat mij betreft, alhoewel ik waarschijnlijk de enige ben hier....![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, de aard van de vredelievende wapenverbieder. Alle mensen met wapens moeten dood.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoop dat alle wapengeilerds zelf een kogel krijgen, dan lost het probleem zelf op en kunnen zij zeggen dat ze met hun geliefde hobby in hun armen gestorven zijn. Iedereen tevreden.
Het was een grapje.... maar wel een ernstig besluit van het hooggerechtshof. Ernstig is trouwens dat ook steeds meer Nederlanders voor vuurwapenbezit zijn.... Kutland is dit aan het worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, de aard van de vredelievende wapenverbieder. Alle mensen met wapens moeten dood.
Die mensen zijn gewoon voor vrijheid, dat zul jij nooit begrijpen. Jij hebt liever dat mensen gedwongen worden te leven volgens jouw denkbeelden, of anders de kogel...quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het was een grapje.... maar wel een ernstig besluit van het hooggerechtshof. Ernstig is trouwens dat ook steeds meer Nederlanders voor vuurwapenbezit zijn.... Kutland is dit aan het worden.
Ik zie het verband niet...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:04 schreef Aoristus het volgende:
er is geen drijfjacht meer nodig voor de zwijntjes op de Veluwe, in plaats daarvan is er een team van 8 professionals bezig om dag en nacht alles wat knort neer te schieten. Mooi man, vrijheid.
Dat zul jij nooit snappen, omdat je niet weet wat vrijheid isquote:
Lijkt me toch juist goed dat men daarmee bezig blijftquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:16 schreef Picchia het volgende:
Eeuwen na de invoering weten ze nog steeds niet hoe ze hun grondwet moeten interpreteren. Best triest, eigenlijk.
Ik zie het voordeel van die besluiteloosheid en (rechts)onzekerheid niet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:19 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Lijkt me toch juist goed dat men daarmee bezig blijft
Inderdaad, anders krijg je een soort sharia-achtig geheel. Wetgeving uit het verleden die dogmatisch nageleefd moet worden, maar geen enkel antwoord heeft op moderne vragen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:19 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Lijkt me toch juist goed dat men daarmee bezig blijft
Dan was slavernij ook nog steeds niet afgeschaft. Groei, ontwikkeling en rerinterpretatie is prima, juist wanneer het vrijheid promoot. En het Hooggerechtshof doet dat niet lichtelijk ofzo, hun uitspraken zijn wat voor ons wet is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel van die besluiteloosheid en (rechts)onzekerheid niet.
Dat zou opgaan, als je de grondwet niet zou kunnen aanpassen. Maar als genoeg mensen zich niet meer kunnen vinden in de grondwet, dan kan die gewoon aangepast worden. Het is geen goddelijke wet ofzo, zoals de Sharia.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Inderdaad, anders krijg je een soort sharia-achtig geheel. Wetgeving uit 1200 nogwat die dogmatisch nageleefd moet worden, maar geen enkel antwoord heeft op moderne vragen.
Volgens mij heb jij niet door wat er voor een grondswetwijziging nodig is, zoek het eens op zou ik zeggen... Een uitspraak van het Hooggerechtshof is meestal meer dan voldoende. Sowieso kan er alleen een amendement bij, geen eraf, dat moet gedaan worden door te zorgen dat het nieuwe amendement het oude ongeldig maakt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zou opgaan, als je de grondwet niet zou kunnen aanpassen. Maar als genoeg mensen zich niet meer kunnen vinden in de grondwet, dan kan die gewoon aangepast worden.
Nu kunnen zelfs juristen niet met zekerheid zeggen wat de grondwet inhoud.
In Nederland was slavernij afgeschaft, terwijl men zeker wist of men wel of niet wapens mocht dragen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan was slavernij ook nog steeds niet afgeschaft.
En stagnatie is niet prima. Men houdt zich nog steeds bezig met eeuwenoude rechtsvragen waar niemand duidelijkheid over durft te geven. Dat durf ik geen groei of ontwikkeling te noemen.quote:Groei, ontwikkeling en rerinterpretatie is prima, juist wanneer het vrijheid promoot.
quote:BRUSSEL - In het Belgische Turnhout heeft de politie een flitspaaldief opgepakt. De man bekende de paal te hebben afgezaagd nadat hij met een hoge snelheid was geflitst. Dat bevestigde de lokale politie donderdag.
De dief heeft het apparaat, dat hij met een slijptol verwijderde, begraven in een bos. Hij weet echter niet meer precies waar. De politie is er nog naar op zoek.
Mogelijk moet de hardrijder een schadevergoeding van meer dan 50.000 euro betalen.
De maatschappelijke wenselijkheid is iets voor de verkiezingen en opiniepeilingen, en daaruit blijkt dat een aanzienlijke meerderheid van de Amerikanen achter het 2e amendement staat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
In Nederland was slavernij afgeschaft, terwijl men zeker wist of men wel of niet wapens mocht dragen.
[..]
En stagnatie is niet prima. Men houdt zich nog steeds bezig met eeuwenoude rechtsvragen waar niemand duidelijkheid over durft te geven. Dat durf ik geen groei of ontwikkeling te noemen.
Als men duidelijkheid had dan kon de discussie meer over de maatschappelijke wenselijkheid gaan in plaats van over de interpretatie van een eeuwenoude tekst.
In ieder geval weet ik waar ik het over heb in tegensteling tot gewoon ja of nee roepen..quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:46 schreef Klopkoek het volgende:
Jij bent gewoon wapengeil en kan niet objectief oordelen.
Jij moet vooral over hellende vlak spreken met die belachelijke overtuigingen en voorstellen van jouquote:Het is gewoon een hellend vlak. Op een gegeven moment zul je een Flak-gun nodig moeten hebben om jezelf te verdedigen.... Het is het recht van de rijksten... en de armen.... die sterven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |