Op zijn basisniveau. Niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:20 schreef jojomen4 het volgende:
Heb Rafa niet kunnen zien, speelde hij overtuigend?
Je kan wel mooi lullenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan mag je me
1) uitleggen hoe je een bal vuist en
2) uitleggen waarom een vuistje van Murray hetzelfde zou verdienen als een vuist in het gezicht van de tegenstander + een ajde, bij zo'n beetje elk punt wat je wint. Je moet de vrouwelijke tegenhanger van MTF eens bekijken, iedereen kotst daar op het gedrag van Ivanovic gisteren (en op RG). De begroeting na afloop met een kushandje na elke zijde van de tribune heeft ze trouwens ook leuk afgekeken van Sharapova
Die andere Andy?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:36 schreef kleinzusje het volgende:
Er is maar 1 speler op aarde die een vuistje mag maken
Het is geen groot wonder als Maria nog wint hoor. Tegenstandster staat 100+ op de wereld en gaat zeker choken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:02 schreef qonmann het volgende:
Sharapova kansloos weggetikt in de eerste set, er moet wel een wondertje gebeuren nu
zag het , wat een fouten in game 1quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is geen groot wonder als Maria nog wint hoor. Tegenstandster staat 100+ op de wereld en gaat zeker choken.
*1-0 Maria.
Hij heeft begin dit jaar een hele tijd maar op halve kracht kunnen spelen dankzij knieproblemen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:47 schreef XL het volgende:
Mag ik even die Gulbis-lofzang de kop in drukken.... Ja, het is een jong talent. Ja, hij laat soms leuke dingen zien.... maar ook zeker: Ja, hij is veel te vroeg om nu al te hypen en Ja, zijn aansprekende resultaten zijn weinig aansprekend en Ja, hij verliest te vaak van echte droeftoeters
Ligt eraan hoe en wanneer. Ik heb het moment zelf niet eens gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar als het sporadisch en/of op belangrijke momenten gebeurt heb ik daar al minder problemen mee dan dat je bij zowat elk punt wat je verliest een vuistje en een dikke ajde naar je hoofd geslingerd krijgt, dat heeft niks meer het sportiviteit te maken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan wel mooi lullen, maar het gaat er gewoon om dat het onsportief is om een vuist te ballen bij een dubbele fout van een tegenstander. En daar heeft Ivanovic of een (Freudiaanse?) vertyping verder niet zo veel mee te maken.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:14 schreef wimderon het volgende:
Ligt eraan hoe en wanneer. Ik heb het moment zelf niet eens gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar als het sporadisch en/of op belangrijke momenten gebeurt heb ik daar al minder problemen mee dan dat je bij zowat elk punt wat je verliest een vuistje en een dikke ajde naar je hoofd geslingerd krijgt, dat heeft niks meer het sportiviteit te maken.
Ook in bed, intel?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens.
Ik vind het net zo irritant worden als dat gekreun vanSharapova
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |