Zekers ! Jammer anders was ik voor hemquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:01 schreef SCH het volgende:
Wat een leukie die Gulbis
Welke partij kijk jij dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:10 schreef kleinzusje het volgende:
Moeilijk kiezen !
Wat een wereldtennis
Ik kom net thuis, wil zowel Youz als Nadal kijken, dus stream en TV maar alle twee aanquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Murray -met BBC commentaar- waarschijnlijk
Ik kijk niet, is het zo dat hij veel risico neemt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:10 schreef T-Rigg het volgende:
Gulbis' unforced errors schieten omhoog, staat inmiddels op 26. Desondanks gaat het gelijk op.
Valt wel mee. Er gaan ook een boel makkelijke ballen fout.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kijk niet, is het zo dat hij veel risico neemt?
Jepz. Af en toe wilt hij de rally gehaast afmaken, pakt soms goed uit (slaat veel winners) en soms weer niet. Maar dat is Ernests Gulbis in deze fase van zijn loopbaan, zo speelde hij ook tegen Murray op Queens.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kijk niet, is het zo dat hij veel risico neemt?
Rot op met je valse scores dan. En nee dat ga ik niet vriendelijk vragen.quote:
Wat iets te vroeg met mijn oordeelquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is natuurlijk 6-5 Gulbis en niet 5-6 Nadal zoals jij zei
5-6 Nadal is denk ik maar op 1 manier te lezen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Wat iets te vroeg met mijn oordeel, maar het is maar hoe je het leest hé.
Nee, dat kun je maar op één manier lezen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:26 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Wat iets te vroeg met mijn oordeel, maar het is maar hoe je het leest hé.
Hoezo staat het in het grote officiele tennisboek? Ik heb 5-6 Nadal waardoor je eigenlijk de eerste cijfer als die van Nadal kan lezen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
5-6 Nadal is denk ik maar op 1 manier te lezen.
Als je zegt 5-6 Nadal dan staat het 5-6 voor Nadal. Niks 1e cijfer. Nadal heeft dan die 6 punten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:30 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hoezo staat het in het grote officiele tennisboek? Ik heb 5-6 Nadal waardoor je eigenlijk de eerste cijfer als die van Nadal kan lezen.![]()
Ik loop alleen wat te dollen, maar blijkbaar is dat hier verboden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Maar jij probeert je er nog uit te redden.
Dat was inderdaad leuker geweest, het zou mij niet verbazen als Nadal nu vrij gemakkelijk de vierde set wint.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:34 schreef Bruce117 het volgende:
2-1 Nadal.
Eigenlijk toch wel jammer. 2-1 achter had ik wel leuk gevonden om te zien
Hij moet zo wel spelen, anders krijgt hij de ballen om z'n oren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:21 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Jepz. Af en toe wilt hij de rally gehaast afmaken, pakt soms goed uit (slaat veel winners) en soms weer niet. Maar dat is Ernests Gulbis in deze fase van zijn loopbaan, zo speelde hij ook tegen Murray op Queens.
Lekker zo'n mod.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rot op met je valse scores dan. En nee dat ga ik niet vriendelijk vragen.
Hoop ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk loopt Nadal er niet overheen nu. Een leuke 4e set is ook wel fijn.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
Murray zat zijn bal te vuisten bij een DF van Malisse. Ook ff afzeiken dan.
Niet gezien ( gelukkig)quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
Murray zat zijn bal te vuisten bij een DF van Malisse. Ook ff afzeiken dan.
Hele match al veel makkelijke missers, kun je niet veroorloven tegen Nadal.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjongejonge Gulbis. Echt een makkelijke volley, essentiële misser.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:11 schreef borisz het volgende:
GSM Nadal
"Andy zoekt de handdoek op om even een rustmomentje te creeren"quote:
Dan mag je mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |