abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2008 @ 10:17:27 #141
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59787911
quote:
Op maandag 30 juni 2008 07:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jullie troldebunkers snappen het echt niet, hè.
Ach daar hebben we weer zo'n fantastische oneline.

Ik post een simulatie waarin redelijk accuraat wordt berekend wat er zou gebeuren als er een vliegtuig het wtc in zou vliegen. Het enige wat je daarop te antwoorden hebt is dat ie zóóó dom is, vind je het dan vreemd dat me dan het gevoel bekruipt dat je achterliggende site niet eens gelezen hebt?

Maar goed, als wij het niet snappen kom dan maar eens met een goed onderbouwde, natuurkundig onderlegde uitleg die verder gaat als '''messen van alu!!!!11 Birdstrikes!!! kijk dan!!!'' en dan komen we tenminste ergens.
  maandag 30 juni 2008 @ 10:54:43 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59788810
quote:

[..]

Er staat nog een vraag voor je open.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_59790564
quote:

[..]

Nee inderdaad. En ondanks al jouw kennis van zaken kun je ons niet goed uitleggen hoe het dan wel zit. Zou je toch aan het denken moeten zetten.
pi_59796672
quote:
Op maandag 30 juni 2008 08:43 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

En dit kan je ook omdraaien dat mensen die klakkeloos geloven wat ze te zien te horen en te lezen krijgen en totaal alles ontkennen van de complots. Als ik de lijst met complots zie kun je er zowiezo al velen door strepen met gezond verstand.

Als ik dit topic doorlees worden net zoveel dingen ontkracht met artikelen video's etc als dat de complot theorien met links en dergelijke komen. Probeer er maar ens met gezond verstand en wij als burgers die nooit alle details zullen weten, maar eens de waarheid te zien.
Het is lastig. En het wordt nog lastiger gemaakt door mensen die allerlei rare theorien op het net gooien. Probeer maar eens op google wat informatie over de WTC torens te vinden je krijgt vooral complotverhalen.

Maar ook zonder alle details goed te weten te komen kun je een zeer helder beeld krijgen van wat er gebeurd is. Niet van alle miljoenen details die er zijn rond de aanslagen, maar zeker wel de grote lijnen.
pi_59798447
quote:

[..]

Nee, jouw argumenten zijn van dusdanig hoog technisch niveau dat ik er geen touw aan vast kan knopen.

pi_59799930
quote:

[..]

troldebunkers
Is dit je nieuwe stopwoordje?
  maandag 30 juni 2008 @ 19:12:21 #147
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59800318
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:13 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Welke belangen en geldstromen hebben we het hier over? De mensen die een vaag youtube filmpje in elkaar knutselen, er een boek over schrijven, en er vervolgens mee het talkshow- en schnabbelcircuit in duiken?
Doe nu niet of je het niet weet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 30 juni 2008 @ 19:15:55 #148
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59800406
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doe nu niet of je het niet weet.
Je hebt nog een vraag over een serie voorlopig ongefundeerde uitspraken open staan. Heb je überhaupt de intentie daar nog iets aan te doen?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 30 juni 2008 @ 19:19:15 #149
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59800484
quote:
Urban Moving Systems: the US-Israeli 9/11 Financial Nexus

With the global awakening of what really happened on 9/11 surging ahead at full steam, many people are now aware of facts such as prior government knowledge of the attacks, the mysterious collapse of WTC 7, all of the military and terror drills going on at the same time of the attacks, and the possibility that WTC 1, 2 and 7 were brought down by controlled demolition, and not by fire.

What is not known by the majority of these people, but is as equally important as WTC 7 is the story of Urban Moving Systems. It is no surprise that the hidden history of Urban Moving Systems remains unknown to of the majority of the American population, and even within the 9/11 truth community, since it's story was never included in the official 9/11 Commission Report, and has been absent from all of the popular 9/11 "truth movies."
Het wordt steeds leuker het 911 Complot. Overigens heeft Open Complicity het wel behandeld maar niet specifiek onder de UMS naam.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 30-06-2008 19:42:55 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_59802545
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het wordt steeds leuker het 911 Complot. Overigens heeft Open Complicity het wel behandeld maar niet specifiek onder de UMS naam.
Zijn behoorlijk wat sites die deze info al jaren delen:
http://www.whatreallyhappened.com/sears.html

Als je hier teveel aandacht aan schenkt lees je al snel termen als anti semiet..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59809333
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Devano het volgende:

[..]

Zie je wel wat je zelf zegt? Het feit dat hij zo'n 'kansloze missie' aangaat is toch verdacht genoeg?

Hij heeft trouwens het dubbele bedrag gekregen van de verzekering, voor elke Twin Tower 1x. De arme man.

En ja, het is inderdaad logisch dat je een gebouw 8 jaar nadat er een bom is afgegaan, verzekert. Adequaat gehandeld. Het feit dat ze allebei zes weken later vernietigd worden, is gewoon puur geluk, financieel gezien. Totaal logisch.
Welke kansloze missie is Silverstein aangegaan?

Die rechtzaken gingen juist om 2 keer een schadevergoeding te krijgen. Silverstein vond het 2 aparte aanslagen, verzekering vond het 1 aanslag. Wel behoorlijk stom om dan vooraf net vast te leggen dat, wat er ook gebeurd, Silverstein voor elke toren een vergoeding krijgt. Nu zijn ze jarenlang in een kostbare rechtzaak verwikkeld.

Vooralsnog krijgt die hooguit 4.6 miljard. Maar daar ziet die niks van terug omdat dat geld rechtstreeks naar de nieuwe gebouwen gaat.

http://archrecord.constru(...)60522silverstein.asp

Dus als jij denkt dat Silverstein winst heeft gemaakt door de aanslagen, kun je misschien dan even uitleggen hoe precies.
pi_59809506
Silverstein is onlangs wel begonnen met een nieuwe rechtzaak. Tegen de luchtvaartmaatschappijen en vliegvelden omdat ze de daders niet hebben tegengehouden. Hij eist in totaal 12,3 miljard van ze.

Maar hij maakt weinig kans. Als er al geld uitgekeerd gaat worden, zal het eerst naar de nabestaanden gaan.
Hoe dan ook, ook dat zal nog een jarenlang durende zaak worden omdat de vliegmaatschappijen en vliegvelden niet verzekerd zijn voor dergelijke bedragen.

http://www.nytimes.com/2008/03/27/nyregion/27rebuild.html?scp=1&sq=silverstein+court&st=nyt
pi_59811873
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:29 schreef SpaceSpiff het volgende:
Vooralsnog krijgt die hooguit 4.6 miljard. Maar daar ziet die niks van terug omdat dat geld rechtstreeks naar de nieuwe gebouwen gaat.

Dus als jij denkt dat Silverstein winst heeft gemaakt door de aanslagen, kun je misschien dan even uitleggen hoe precies.
Je least 'n complex (100 milj per maand dacht ik) waarvoor je na vernietiging je 4.6 milj krijgt uitbetaald.

Niet al het geld ging rechtstreeks naar de nieuwe gebouwen. Wel feitelijk blijven he ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59812009
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:01 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je least 'n complex (100 milj per maand dacht ik) waarvoor je na vernietiging je 4.6 milj krijgt uitbetaald.

Niet al het geld ging rechtstreeks naar de nieuwe gebouwen. Wel feitelijk blijven he ?
Wijs dan eens aan wat ik fout heb. Waar gaat het verzekeringsgeld dan allemaal naartoe?

Het is trouwens 10 miljoen per maand dat die betaald aan huur van de grond. En dat dan 99 jaar lang.
Als je het over feitelijk blijven hebt.

Het is dus niet zo dat die 1 keer 100 miljoen betaald en dan 4,6 miljard terugkrijgt. Nu moet die de nieuwe gebouwen neerzetten en nog 90 jaar lang 120 miljoen per jaar betalen.
pi_59819037
Vannacht 00.20 op BBC 2: 9/11: The conspiracy files
Ik weet niet of 't wat is en of er mensen zijn die 'm nog niet gezien hebben, maar ik meld 't hier toch maar ff.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:53:06 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59819517
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:01 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet meer dan logisch. Hij mist een berg inkomsten vanwege het ontbreken van huurders.
Onikaan ni ov dovah
pi_59819651
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:11 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Wijs dan eens aan wat ik fout heb. Waar gaat het verzekeringsgeld dan allemaal naartoe?
rent, debt service and legal fees.
quote:
Het is trouwens 10 miljoen per maand dat die betaald aan huur van de grond. En dat dan 99 jaar lang.
Als je het over feitelijk blijven hebt.

Daarom stond er " dacht ik " had ff geen mogelijkheid om mijn bronnen te raadplegen.
quote:
Het is dus niet zo dat die 1 keer 100 miljoen betaald en dan 4,6 miljard terugkrijgt. Nu moet die de nieuwe gebouwen neerzetten en nog 90 jaar lang 120 miljoen per jaar betalen.
Nee, i.d.d. hij had 2x 10 milj betaald en had toen (bleek later) recht op 4,6 miljard.
Hij MOET dat niet maar heeft zelf voor deze constructie gekozen.
Er is hem aangeboden om hem 44% huurverlaging te geven indien hij 1 miljard en het recht op de ontwikkeling van de Freedom tower opgaf.
http://www.manhattan-institute.org/email/crd_newsletter03-06.html

Zo oud wordt hij niet denk ik, en hij kan de boel nog altijd verkopen. Die nieuwe gebouwen zet hij overigens niet helemaal alleen neer, worden ook belastingcenten voor gebruikt.
Eisenhower1961.
pi_59820313
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:59 schreef Resonancer het volgende:
Nee, i.d.d. hij had 2x 10 milj betaald en had toen (bleek later) recht op 4,6 miljard.
Verbeter me als ik het mis heb, maar hij betaalt nu toch nog steeds voor de grond? Soortement erfpacht oid?
quote:
Er is hem aangeboden om hem 44% huurverlaging te geven indien hij 1 miljard en het recht op de ontwikkeling van de Freedom tower opgaf.
Naderhand ja, heeft mijns inziens weinig te maken met 9-11.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_59820477
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:59 schreef Resonancer het volgende:

[..]

rent, debt service and legal fees.
[..]

Daarom stond er " dacht ik " had ff geen mogelijkheid om mijn bronnen te raadplegen.
[..]

Zo oud wordt hij niet denk ik, en hij kan de boel nog altijd verkopen. Die nieuwe gebouwen zet hij overigens niet helemaal alleen neer, worden ook belastingcenten voor gebruikt.
Dus dan zijn we het er wel over eens dat Silverstein geen cent verdiend aan die aanslagen.
pi_59823121
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Verbeter me als ik het mis heb, maar hij betaalt nu toch nog steeds voor de grond? Soortement erfpacht oid?
[..]
Yep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')