abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:18:53 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59864219
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Dat komt allemaal door 9-11
Daarvoor had niemand die wetten geaccepteerd. Een op de andere dag zijn de moslims levensgevaarlijke terroristen. En is alles geoorloofd uit naam van veiligheid.

Dus ja het is de schuld van 911 en het onsteltelijke domheid van de mens (en dan voornaamlijk de intellectueel) met zijn rotsvaste vertrouwen in een ernstig corrupte overheid.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:34:59 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59864643
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Daarvoor had niemand die wetten geaccepteerd. Een op de andere dag zijn de moslims levensgevaarlijke terroristen. En is alles geoorloofd uit naam van veiligheid.

Dus ja het is de schuld van 911 en het onsteltelijke domheid van de mens (en dan voornaamlijk de intellectueel) met zijn rotsvaste vertrouwen in een ernstig corrupte overheid.
Je doet nu alsof 911 de eerste aanslag was. Hoezo dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_59865264
quote:

[..]

Onzin, sinds de vliegtuigkapingen door Palestijnen en de revolutie in Iran was voor iedereen die wou weten wel duidelijk dat de islam een uitdaging zou worden. Om maar even in understatements te praten.
quote:
Natuurlijk zijn er zorgzame ontwikkelingen met betrekking tot de combinatie overheid en privacy, maar jij maakt de vergissing te denken dat mensen daar bewust van worden door allerlei 9/11 sprookjes te vertellen en vervolgens van die mensen te verwachten jouw en je onzinsites klakkeloos geloven.

Met andere woorden, met het gedram op 9/11 theorieën maak je mensen niet bewust van het feit dat het wel degelijk mogelijk is om hun privacy totaal te verliezen.

Het enige wat je doet is jezelf belachelijk maken door onder meer te claimen dat "Newtons wetten zijn overtreden". Dit soort onzin besmet de rest van je boodschap.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:43:45 #204
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59866626
quote:
Je vergeet voor het gemak de ambassade-aanslagen van '98, de USS Cole uit 2000 en natuurlijk de eerste aanslag op het WTC, om maar een paar pre-9/11 al-Qaeda aanslagen te noemen?
Ik ga naar huis.
pi_59866970
Newtons wetten zijn overtreden!!
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:07:01 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59867231
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:56 schreef Xith het volgende:
Newtons wetten zijn overtreden!!
PANIEK!

* ATuin-hek runs around franticly until he hits a wall and passes out.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:11:30 #207
52357 Lambiekje
pi_59867329
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:43 schreef nietzman het volgende:

[..]

Je vergeet voor het gemak de ambassade-aanslagen van '98, de USS Cole uit 2000 en natuurlijk de eerste aanslag op het WTC, om maar een paar pre-9/11 al-Qaeda aanslagen te noemen?
maar daar mee is de Patriot Act niet door geactiveerd. 911 was op een z'n andere schaal.

Dat waren aanslagen om te zeggen van zie je wel de moslims zijn al langer bezig. 911 was toch echt voor Nederland de trigger om een politiestaat te kunnen realiseren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_59867936
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat waren aanslagen om te zeggen van zie je wel de moslims zijn al langer bezig.

donderdag 3 juli 2008 @ 16:19:33 #209
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_59869062
quote:

[..]

maar daar mee is de Patriot Act niet door geactiveerd. 911 was op een z'n andere schaal.

Dat waren aanslagen om te zeggen van zie je wel de moslims zijn al langer bezig. 911 was toch echt voor Nederland de trigger om een politiestaat te kunnen realiseren.
Dus de Nederlandse overheid zit achter 9/11 zodat ze de door hun zo graag gewilde politiestaat konden realiseren?

Ja, door 9/11 is er inderdaad wat veranderd in de wereld. En dus? Wat is je punt?
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:41:24 #210
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59869605
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:19 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Dus de Nederlandse overheid zit achter 9/11 zodat ze de door hun zo graag gewilde politiestaat konden realiseren?

Ja, door 9/11 is er inderdaad wat veranderd in de wereld. En dus? Wat is je punt?
Ik denk dat Lambiekje doelt dat 9/11 volgens hem hét omslagpunt was voor de invoer van privacy-inperkende maatregelen en een behoedzamere opstelling naar moslims toe, ook in Nederland. Het een politiestaat noemen is onzin natuurlijk, maar er is mede nav gebeurtenissen als 9/11, Madrid, Londen, van Gogh, de "hofstadgroep" etc wel inbreuk gedaan op de privacy.

Dit is iig mijn interpretatie van zijn posts, je moet zijn bewoordingen niet al te letterlijk nemen .
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:50:20 #211
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59869824
quote:

[..]

Wacht even, dus jij wilt beweren dat al die aanslagen door de USA zelf gepleegd zijn?

En Nederland is geen politiestaat, Noord-Korea is een politiestaat
pi_59876700
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dan overtreed de instorting de vertragingswet. Dat is het probleem. Als het een natuurlijke instorting was dan heeft het een hele sloot van Newton-wetten overtreden.

Maar kennelijk geloven mensen in de meest idiote staatsprookjes.
[..]

Feit is wel dat Newtons wetten zijn overtreden.
Feit is dat jij geen flauw idee hebt waar je het over hebt.
pi_59877226
Ik denk dat we hier niet echt over feiten kunnen spreken: sommige zaken lijken volgens sommige heel sterk op X te duiden, terwijl andere mensen het weer met Y verklaren.
Wie zegt hier wat er feitelijk gebeurd is en hoe het allemaal écht in elkaar steekt? Ik heb geen idee.

Ik weet wel dat ik zelf bij het zien van bepaalde dingen op het nieuws al meteen mijn twijfels had. Ook had ik al de indruk dat Osama Bin Laden er op diverse opnames er verschillend uitzag.

Ik denk echt wel dat er meer achter zit, maar veel dingen die hier besproken worden gaan me gewoon te ver. Ik zit een beetje er tussenin. Ik heb geen duidelijk beeld van wat te geloven en lees gewoon wat iedereen zeg en vat het als meningen op die ik in m'n achterhoofd hou.

Het zou alleen prettig zijn als de meningen wat minder geëmotioneerd en wat meer gestructureerd en onderbouwd verkondigd zouden worden door sommigen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:05:22 #214
203548 abondance
The power of attraction
pi_59877481
Dappere Lambiek!

Wat ik een van de raarste contradicties vind is deze;
Het vliegtuig in het Pentagon is verdampt zo kan je lezen in het officieel rapport.
Toch beweert men in datzelfde rapport dat er DNA gevonden is van de inzittenden zodat die geindentificeerd konden worden.
Nogal tegenstrijdig he?

Een vliegtuig motor moet bestand zijn tegen de hitte van de verbranding van kerosine
Hoe kan dat verdampen? (vaporised)

Ik denk toch dat sommigen wel erg veel vertrouwen in de overheid hebben om dat te geloven...
De wetten van Newton zijn echt wel overtreden daarmee.
http://video.google.com/videoplay?docid=-7334416091726596075
Gewone mensen willen geen oorlog en laten zich misleiden door degene die er geld aan verdienen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:09:34 #215
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59877588
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:05 schreef abondance het volgende:
Dappere Lambiek!

Het vliegtuig in het Pentagon is verdampt zo kan je lezen in het officieel rapport.
Toch beweert men in datzelfde rapport dat er DNA gevonden is van de inzittenden zodat die geindentificeerd konden worden.
Nogal tegenstrijdig he?

Een vliegtuig motor moet bestand zijn tegen de hitte van de verbranding van kerosine

Ik denk toch dat sommigen wel erg veel vertrouwen in de overheid hebben om dat te geloven...
Kijk daar gaan we weer Alsof dit al niet lang en breed is besproken in vorige delen hierover
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:32:22 #216
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59878154
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:56 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat we hier niet echt over feiten kunnen spreken: sommige zaken lijken volgens sommige heel sterk op X te duiden, terwijl andere mensen het weer met Y verklaren.
Wie zegt hier wat er feitelijk gebeurd is en hoe het allemaal écht in elkaar steekt? Ik heb geen idee.

Ik weet wel dat ik zelf bij het zien van bepaalde dingen op het nieuws al meteen mijn twijfels had. Ook had ik al de indruk dat Osama Bin Laden er op diverse opnames er verschillend uitzag.

Ik denk echt wel dat er meer achter zit, maar veel dingen die hier besproken worden gaan me gewoon te ver. Ik zit een beetje er tussenin. Ik heb geen duidelijk beeld van wat te geloven en lees gewoon wat iedereen zeg en vat het als meningen op die ik in m'n achterhoofd hou.

Het zou alleen prettig zijn als de meningen wat minder geëmotioneerd en wat meer gestructureerd en onderbouwd verkondigd zouden worden door sommigen.
Hmmm, misschien moet er ipv het topic [9/11] Dingen waarover we het eens zijn eens een topic gestart worden waar men zijn of haar kritische vraag kan stellen mbt 9/11. Lijkt me een mooie oefening .
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:48:02 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59878507
quote:
Dappere Lambiek!

Nogal tegenstrijdig he?

Eerm... nee Dat is niet wat ze daar mee bedoelen (als dat woord gebruikt wordt. Dat weet ik niet uit mijn hoofd)
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:31:52 #218
52357 Lambiekje
pi_59879331
quote:
Dappere Lambiek!
hé een schouderklop.
quote:
Nogal tegenstrijdig he?
Kijk het is dus niet op zichzelf staand raar verschijnsel van die dag. Het is het zoveelste incident wat raar, bizar en tegenstrijdig is met de natuurwetten.

Maar voor de debunkers is alles koek en ei. En is voor alles een logische verklaring. Geen van de crashes of het nu Pentagon, Shanksville en WTC lijkt op de verste verte niet op een real plane crash.
quote:
ze hebben toch een motorblok ding gevonden
maar als je goed en verder kijkt weet je gewoon dat het niet van z'n boeing kan zijn. Maar ach.

Waar ik me over verbaas vliegtuigen hebben een zeer slappe (papiermaché achtige kwaliteit) neus. Maar op 911 lijkt het meer op een ernstige verstevigd mokerpriem.
quote:
Een versie waarbij de wetten niet worden overtreden maakt de overheid zwart. Overheid is eerlijk dus de enige optie is dat Newton ongelijk had.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:33:28 #219
52357 Lambiekje
pi_59879360
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:36 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fun
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:48:36 #220
52357 Lambiekje
pi_59879575
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:41 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik denk dat Lambiekje doelt dat 9/11 volgens hem hét omslagpunt was voor de invoer van privacy-inperkende maatregelen en een behoedzamere opstelling naar moslims toe, ook in Nederland. Het een politiestaat noemen is onzin natuurlijk, maar er is mede nav gebeurtenissen als 9/11, Madrid, Londen, van Gogh, de "hofstadgroep" etc wel inbreuk gedaan op de privacy.

Dit is iig mijn interpretatie van zijn posts, je moet zijn bewoordingen niet al te letterlijk nemen .
je leest tussen de letters door Dat was wel waar ik op doelde ja.

Nee maar serieus. Vind je niet dat Nederland wel erg bezig is met zerotolerance-beleid. Paranoia gedoe met de rokers.
Den Haag zich wel erg gemakkelijk van afmaakt met betrekking tot Afghanistan en Irak. Echt ontkennen valt er niet dat er wel iets gaande is richting een politiestaat. Tuurlijk besef ik wel dat ik een paar stappen vooruit loop en dat ik hier en daar doomscenarios schets. Er is iets gaande. Maar wij Nederlanders laten het maar gebeuren waar in Duitlsland nog enig acties worden ondernomen (geen vingerafdruk in paspoort) .

Je kan nu niet meer zonder enig fatsoen een schertsend stuk over moslims te schrijven/tekenen zonder van je bed gelicht te worden of gesommeerd tot overdracht aan Jordanië. Echt persvrijheid is er niet meer bij. We stonden al op plaats 11 /12 maar dat zal nu wel ernstig gekelderd zijn met de grappen van de laatste tijd. De condeleanceregister voor vrijheid van meningsuiting is niet van de lucht.

Ik heb viavia gehoord dat onze grootste waarzegster gezegd heeft dat het niet meer lang duurt of er onstaat een burgeroorlog in Nederland. En alles wat zij zegt komt uit (ahumm)... ik zie een tien Jack

Maar ik denk dat onze beleidmakers te overmoedig worden eerdaags en de slapende intellectueel per ongeluk wakker maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')