Klopt geen donder vanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:01 schreef OldJeller het volgende:
Het gat in het pentagon klopte niet en kwam niet overeen met de grootte van het vliegtuig dat erin zou zijn gevlogen. Ook was er materiaal van een heel ander (veel kleiner, bijpassend bij het werkelijke gat in de muur) vliegtuig gevonden aldaar. Dacht ik.
wat klopt er niet aan dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Klopt geen donder van(oftewel, zijn we het niet over eens)
Daar is dit niet het juiste topic voorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan dan?
als er een groot vliegtuig (zoals usa zegt) in t pentagon gevlogen zou zijn was t compleet weggevaagd.
Waar op dit plaatje:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Klopt geen donder van(oftewel, zijn we het niet over eens)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar op dit plaatje:
[ afbeelding ]
zie je een gat, waar zo'n vliegtuig (vergelijk met grootte van de auto) in kan zijn gevlogen?
[ afbeelding ]
Specificaties van de Boeing 757-223:
- kan 200+ passagiers meenemen
- Lengte: 47.32 m
- Wielbasis: 18.29 m
- Spanwijdte: 38.05
- Hoogte: 13.56 m
- Cabinewijdte: 3.54 m
- Cabinelengte: 36.09 m
- Max. gewicht: 115,680 kg
Een object met dergelijke afmetingen en zo'n gewicht zou minimaal de hele muur omver slaan... nu is echter alleen een soort van brandschade gezien, alsof het vliegtuig vóór het gebouw ontploft is en dat daarom de ramen weg zijn en alles zwart is. Er is geen teken van impact/crash met zo'n groot vliegtuig als een Boeing 757.
Kom nou eens met overtuigende argumenten, zoals je overtuigend met "klopt geen donder van" kwam.
Een flink stuk naar linksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar op dit plaatje:
[ afbeelding ]
zie je een gat, waar zo'n vliegtuig (vergelijk met grootte van de auto) in kan zijn gevlogen?
[ afbeelding ]
Specificaties van de Boeing 757-223:
- kan 200+ passagiers meenemen
- Lengte: 47.32 m
- Wielbasis: 18.29 m
- Spanwijdte: 38.05
- Hoogte: 13.56 m
- Cabinewijdte: 3.54 m
- Cabinelengte: 36.09 m
- Max. gewicht: 115,680 kg
Een object met dergelijke afmetingen en zo'n gewicht zou minimaal de hele muur omver slaan... nu is echter alleen een soort van brandschade gezien, alsof het vliegtuig vóór het gebouw ontploft is en dat daarom de ramen weg zijn en alles zwart is. Er is geen teken van impact/crash met zo'n groot vliegtuig als een Boeing 757.
Kom nou eens met overtuigende argumenten, zoals je overtuigend met "klopt geen donder van" kwam.
Waar links? Op dat plaatje wat ik postte is waar het uiteindelijk instortte, maar hier heb je meer plaatjes voor "meer naar links".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een flink stuk naar links(er van uit gaande dat dat ding links de generator is. Is niet echt duidelijk te zien op deze foto naar welk stuk we kijken)
Maar doe dit soort dingen maar in het noplanes of ander 9/11 topic. Voor dit topic voldoet het om te weten dat men het er niet over eens is.
Welk gedeelte vanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar links? Op dat plaatje wat ik postte is waar het uiteindelijk instortte, maar hier heb je meer plaatjes voor "meer naar links".
[ afbeelding ]
Kijk, verder links is er niks. Dat deel is uiteindelijk ingestort, maar daar zat ook geen gat wat van een 757 kon zijn.
[ afbeelding ]
Dus je kan wel vanalles ontkennen en afdoen als onzin, ik weet dat je daarvoor naar BNW komt, maar kom eens met wat beters. Of moet ik nu niet plaatjes van "meer naar links" maar van de achterkant posten?[ afbeelding ]
begrijp jij niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:13 schreef Erasmo het volgende:
- Er is meer videomateriaal van wat er het Pentagon in gevlogen is dan publiek is gemaakt.
toegevoegd aan de op, de rest verwijs ik door naar [9/11] Meningen en argumenten #16
Niet op dat plaatje nee want dat is geen foto van het impact punt maar van het heli platform wat ernaast lag. Helemaal rechts op de foto zie je lucht, dat is het ingestorte gedeelte van het pentagon waar het impact punt zat. Het punt waar het vliegtuig in vloog is dus helemaal niet te zien op je foto. Als je al niet weet waar het impact punt lag heb je nog heel wat waar je je in moet verdiepenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar op dit plaatje:
[ afbeelding ]
zie je een gat, waar zo'n vliegtuig (vergelijk met grootte van de auto) in kan zijn gevlogen?
[ afbeelding ]
Post dan gelijk de wat duidelijkere fotoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar links? Op dat plaatje wat ik postte is waar het uiteindelijk instortte, maar hier heb je meer plaatjes voor "meer naar links".
[ afbeelding ]
Kijk, verder links is er niks. Dat deel is uiteindelijk ingestort, maar daar zat ook geen gat wat van een 757 kon zijn.
[ afbeelding ]
Dus je kan wel vanalles ontkennen en afdoen als onzin, ik weet dat je daarvoor naar BNW komt, maar kom eens met wat beters. Of moet ik nu niet plaatjes van "meer naar links" maar van de achterkant posten?[ afbeelding ]
Trol, ga maar ergens anders spelen, je produceert overal alleen een "nee dat kan niet" o.i.d. en verder niets, compleet inhoudloos.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Post dan gelijk de wat duidelijkere fotoHet punt dat het niet in beeld was blijft iig staan.
En nou verder in het andere topic, mocht je er nog wat over te zeggen hebben.
Misschien moet je de OP eens lezen. Gezien de bedoeling van dit topic was die reactie voldoende om het niet op de "hier zijn we het over eens" lijst te laten komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Trol, ga maar ergens anders spelen, je produceert overal alleen een "nee dat kan niet" o.i.d. en verder niets, compleet inhoudloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |