Vind ik ook een goed idee. Want dat komt mij ook beter uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:16 schreef mash_ het volgende:
ja ga naar rotterdam! dan kom ik ook wel langs:P
En kan ik nog langer blijven denk ikquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:21 schreef Yesse het volgende:
Vind ik ook een goed idee. Want dat komt mij ook beter uit
9292ov is je beste vriendquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En kan ik nog langer blijven denk ik
Want dan kan ik met de bus vanaf Zuidplein terug, als ik dat ooit vind
Hobbys? Relatie? Stage voldoende afgerond (of verwachting daarvan)? Wat voor stage?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef Daeron het volgende:
Nou, ehm, hoi dus, ik ben Daeron.
Ben 21 jaar oud en loop stage bij ABB in rotterdam.
Is dit genoeg?
Zuidplein ligt ook een metro. Zo gevonden dus.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Boutjes en moertjes?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Artikelnr. ink prijs x M003 x2 x3 M010 x4 x5 M025 x6 x7 M048 x8 x9 M051 x10 x11 M074 x12 x13 M146 x14 x15 totaal
maar eig had ik iets anders gekopieerd hiervoor![]()
Weet ik, maar dan de praktijk nogquote:
De meet is tot 6 uur in Utrecht.Maar omdat alle niet-Rotterdamers-en-omgeving niet tot 9 uur blijven gaan de Rotterdammers dan misschien naar Rotterdam.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:24 schreef Milou__ het volgende:
Als de meet in rdam is, kom ik niet hoor
Neehee, 's middags in Utreg, tot half 6 / 6 uur, en dan naar Rotterdam of naar huisquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:24 schreef Milou__ het volgende:
Magazijnnrsquote:
Zuchtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:24 schreef Milou__ het volgende:
gewoon alle gansta rappers volgen dan kom je zo op zuidpleinquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En daarna alle boeren, en ik kom wel weer in Zeeland terechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
gewoon alle gansta rappers volgen dan kom je zo op zuidplein
Hoe laat wilde je weggaan uit Utrecht?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja joehoe dan ben ik hooguit een uur op de meet.
5/6 uur ongeveerquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe laat wilde je weggaan uit Utrecht?
Mag het topicnummer naar 536?quote:
Juist, dus wat maakt het jou dan uit dat de rest dan naar Rotterdam gaat?quote:
Precies.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist, dus wat maakt het jou dan uit dat de rest dan naar Rotterdam gaat?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag het topicnummer naar 536? [ afbeelding ]
Omdat ik meende dat pilie de gehele meet naar Rotterdam wou verplaatsenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, het ligt dus niet aan mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Bravebart het volgende:
Hobby's: computers enzo, daarom doe ik dus ook een studie informatica en is mijn stage-opdracht dus het ontwikkelen van een applicatie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hobbys? Relatie? Stage voldoende afgerond (of verwachting daarvan)? Wat voor stage?
Kom je ook naar de meet? Waarom heb jeg een fobo?
Neeee, na zessen pasquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Milou__ het volgende:
Omdat ik meende dat pilie de gehele meet naar Rotterdam wou verplaatsen
Neejohquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Milou__ het volgende:
jaahaaa nu heb ik hem doorquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Neeee, na zessen pas
Omdat iedereen dan toch weggaat
Kijk aanquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef Daeron het volgende:
Hobby's: computers enzo, daarom doe ik dus ook een studie informatica en is mijn stage-opdracht dus het ontwikkelen van een applicatie.
Relatie: Iedereen heeft toch relaties?
Van wat ik begrepen heb kan ik minstens op een 7 rekenen voor de stage
Of ik naar de meet kom zie ik nog wel en ik heb geen fobo omdat ik geen fobo heb.
Ik zei dat je een slet wasquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
jaah de mzzelsquote:
vroeg ik me nog af: jij nog suggesties voor een merk/type qua velgen?quote:
Geen idee? vertel t eensquote:
Mja, ik moet nog tot morgen hier uit mijn neus zitten vreten...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk aanzo weten we ook weer wat over jou
Of je na de meet komt is wel handig om te weten voor uh vrijdag 12 uur
Dan zal het er vast niet inzittenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:46 schreef Daeron het volgende:
Mja, ik moet nog tot morgen hier uit mijn neus zitten vreten...
Welke Dezent? Dezent C?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vroeg ik me nog af: jij nog suggesties voor een merk/type qua velgen?mij lijkt 16" Dezent wel wel
![]()
You can do itquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te raken. Om 3 uur eindpresentatie ...
Hier wel, ga mijzelf lekker een gitaar kado doen vanmiddag, voor het behalen van mijn diploma.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey, succes man!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:46 schreef Daeron het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog tot morgen hier uit mijn neus zitten vreten...
Klink zeer interessantquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier wel, ga mijzelf lekker een gitaar kado doen vanmiddag, voor het behalen van mijn diploma.
Ik ben nu afgestudeerd [komtie dan!]: Middenkaderfuctionaris Autmatiseringselectronica
Relax! Met de zaak? Ik ga vanavond weer Housenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Relax! Met de zaak? Ik ga vanavond weer Housen!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
Hier wel, ga mijzelf lekker een gitaar kado doen vanmiddag, voor het behalen van mijn diploma.
Ik ben nu afgestudeerd [komtie dan!]: Middenkaderfuctionaris Autmatiseringselectronica
GE-WEL-DIGquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
zat zelf aan de F te denken:quote:
Informaticus, geen fobo, veel relaties, en morgen klaar met stagequote:
Grappenmakerquote:
Ik in een notendopquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Informaticus, geen fobo, veel relaties, en morgen klaar met stage
EER -IKquote:
* Cuegirllie heeft een keer opgeletquote:
Matrixx ouwequote:
Kijk, dit zijn berichten waar je wat mee kanquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Informaticus, geen fobo, veel relaties, en morgen klaar met stage
Anders heb ik nog wel wat voor je te doenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:54 schreef Californium het volgende:Hoop dat ik me kan vermaken tot half 5
![]()
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn berichten waar je wat mee kan![]()
?quote:
Ik wilde je een bloemetje geven, dus ik zoek op google afbeeldingen naar bloemetje, en ik vind als eerste:quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie heeft een keer opgelet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de link naar google
Hoeft niet hoor...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel wat voor je te doen
Ga je van de kaart vanavond?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
EER -IK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nog een gel aan het runnen, en iets opsturen, een inhoudsopgave afmaken en labjournaal afmaken en dan dingen op CD branden..>Alleen wat dat moet ikm nog even vragenHoop dat ik me kan vermaken tot half 5
dan ga ik bommen
![]()
quote:
Het idee is liefquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:56 schreef Daeron het volgende:
Ik wilde je een bloemetje geven, dus ik zoek op google afbeeldingen naar bloemetje, en ik vind als eerste:
Ehm....nee ik ga bommenquote:
Die M is wel vetquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
GE-WEL-DIG![]()
![]()
[..]
zat zelf aan de F te denken:
[ afbeelding ]
of Dezent M:
[ afbeelding ]
Soort body pumpen dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm....nee ik ga bommenBewegen op muziek....Sporten
![]()
Dat had je nog niet verteld .. dus kon ik niet wetenquote:
quote:
Alsjeblieftquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:58 schreef Daeron het volgende:
[..]
Jamaar ik ben dan ook gewoon liev. <---
Ik integreer snelquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n slijmbal
Je past nu al goed hier
al zie ik nu dat die 5 steeks zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die M is wel vet
Die F ook wel
Goeie keus
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht wat zit je nou te zeuren, maar nu zie ik het pas
Op de foto ja, gewoon evne op de site kijken, zijn vaak wel leverbaar in 4x100quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Op de foto ja, gewoon evne op de site kijken, zijn vaak wel leverbaar in 4x100
Breezer forum?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:00 schreef Daeron het volgende:
[..]
Sorry, overblijfsel van ander forum waar ik een paar jaar van mijn leven versleten heb.
Even wachten nog ouwequote:
Geen ideequote:
Oh, ok.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm....nee ik ga bommenBewegen op muziek....Sporten
![]()
Bewegen/dansen op up-tempo muziek met gewichtjes in je hand enzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen ideekan wel maar ik weet niet wat body pumpen is
Veel bewegen en actieve dingen doen afgewisseld met spier oefeningen op muziekquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ok.
Ik denk al
Maar Bommen ken ik niet.
Dat is wel aardig intensief schat ikquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Veel bewegen en actieve dingen doen afgewisseld met spier oefeningen op muziek50 minuten lang
Zonder gewichtjes....dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bewegen/dansen op up-tempo muziek met gewichtjes in je hand enzo
best welquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is wel aardig intensief schat ik
shoppenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:12 schreef jna het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen op m'n vrije dag ?
Maar je conditie gaat wel de goeie kant op vanaf nu hequote:Op donderdag 26 juni 2008 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
best welMet mijn conditie ben ik na 5 min vaak al kapot maar je kan afkoelen / 'rusten' tijdens de spier en strek oefeningen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar je conditie gaat wel de goeie kant op vanaf nu he
quote:
GMTAquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat voor vlees?
Beenham met honing-mosterdsaus?
Die is van mij ja.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:19 schreef Californium het volgende:
Erik Ik vind jouw eend TOOOOOOOOOOFFFFFFF
Tenminste die in je Fobo staat![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die is van mij ja.
Toffe mensen toffe spullen he
Hoezo dat dan?quote:
Voor mij coke regelen voor vanavond, heb zelf niets meer in huis.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:12 schreef jna het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen op m'n vrije dag ?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voor mij coke regelen voor vanavond, heb zelf niets meer in huis.
Gast ik ben net wakker snap er geen reet van wat wil je van mequote:
dat je de 535 in de TT veranderd naar 536quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast ik ben net wakker snap er geen reet van wat wil je van me?
Ga jij nou maar lunchen met je hoofd.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lunchen met je hoofd.
Welke aap kan er hier niet tellen danquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:25 schreef Californium het volgende:
[..]
dat je de 535 in de TT veranderd naar 536
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Welke aap kan er hier niet tellen dan?
CUEquote:
Ik denk dat met me mond lunchen makkelijker is dan ergens anders meequote:
Wat snap je niet aan mn postquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast ik ben net wakker snap er geen reet van wat wil je van me?
Vrouwen?quote:
* ReMcOrE zoekt aap-emoticon...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Welke aap kan er hier niet tellen dan?
Nee ik ga het bos in vanavondquote:
-1.quote:
Vastgebonden vrouwen?quote:
Stil nou evenquote:
Waarom?quote:
Nou.. stil..quote:
quote:
Daar is dit topic niet voor bedoeld hequote:
PM dan maarquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar is dit topic niet voor bedoeld he
Vrij zekerquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:52 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] Zin in!
Straks even naar Nijmegen nog.
SLB gesprek, daarna weekendquote:
Omdat jullie hete pm's sturen. Het is jullie gegund hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:53 schreef Daeron het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de reactietijd achteruit gegaan is
SLB ?quote:
StudieloopbaanBegeleiding jwt.quote:
Aha, ik word al doodgegooid hier met afkortingen dat ik deze gewoon weer even ga vergetenquote:
Het verwondert me dat de servers nog niet staan te rokenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat jullie hete pm's sturen. Het is jullie gegund hoor
Soms welquote:
Die roken standaard hier toch ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef Daeron het volgende:
[..]
Het verwondert me dat de servers nog niet staan te roken
Daar word ik dan ook dik voor betaaldquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef Daeron het volgende:
Wat heeft iedereen het maar druk...
Lijkt mij dat je dan rond moet gaan rennen terwijl je BRAAAAAAAAAAAAND!!!!!!! roept, maar goed, dat is mijn mening.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Soms wel
Zo grappig, ik bel.. wordt zelf gebeld, vraag aan hem te wachten, doet ie
Zegt hij daarna: bij ons is brandalarm afgegaan, moet even naar collega vragen hoe en wat
gelukkig gratis nummer
Ja, best apart. Zeker ook op sensation straks. 38.000man die niet mogen rokenquote:
bleek op de eerste verdieping wat te zijn, terwijl zij op de 10e zaten.. niet heel boeiend blijkbaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:10 schreef Daeron het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je dan rond moet gaan rennen terwijl je BRAAAAAAAAAAAAND!!!!!!! roept, maar goed, dat is mijn mening.
neehoor valt wel meequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef Daeron het volgende:
Wat heeft iedereen het maar druk...
Was het bij de TU in delft toen niet ook op 1van de lagere etages?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
bleek op de eerste verdieping wat te zijn, terwijl zij op de 10e zaten.. niet heel boeiend blijkbaar
Heerlijk lijkt me dat. Dat de dag erna je haar en je bed en alles naar rook stinkt.quote:
Ik merk het, heb eigenlijk niet veel meer te doen, de app is af en foutvrij dus zit maar een beetje te fokken en uit mijn neus te vreten tot half 6.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
neehoor valt wel meeHet is beetje zomerdip
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:15 schreef Daeron het volgende:
[..]
Was het bij de TU in delft toen niet ook op 1van de lagere etages?
7e verdiepingquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:15 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ja maar jij bent morgen klaar. Ik pas volgend jaar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:16 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik merk het, heb eigenlijk niet veel meer te doen, de app is af en foutvrij dus zit maar een beetje te fokken en uit mijn neus te vreten tot half 6.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:15 schreef Daeron het volgende:
6e of 7e, dat is niet helemaal zekerquote:
Fritzzlquote:
Een stage van een jaar?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar jij bent morgen klaar. Ik pas volgend jaar.
Oeh eindhovenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammergenoeg zat ie in eindhoven, het was een gezellige jongen.. meer onzin gepraat dan zakelijk
Volgens persbericht van de TU:quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
6e of 7e, dat is niet helemaal zeker
quote:Delft – Vanmorgen rond negen uur is brand uitgebroken in de buurt van de koffiehoek op de 7e verdieping van de faculteit bouwkunde (Berlageweg) van de TU Delft. Bij de brand zijn geen gewonden gevallen en de brand is op dit moment nog niet onder controle.
Hoe weet je datquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:14 schreef eer-ik het volgende:
Wat voor vlees?
Beenham met honing-mosterdsaus?
Ja maar daar zijn ze dus toch niet zo zeker vanquote:
Teringquote:
Ik ben over een jaartje klaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:24 schreef Daeron het volgende:
[..]
Tering![]()
Ben blij dat ik over 2 maanden nog een jaar mag studeren en daarna afstuderen waarna ik aan de volgende studie kan beginnen
Dat is goed?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben over een jaartje klaarEn ga dan naar de Uni waarschijnlijk.
Waarom heb je dan voor die richting gekozen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:29 schreef Yesse het volgende:
[..]Eerder nooit in mijn vakgebied willen werken
Ah kijk aan ..quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Daeron het volgende:
Ja, gezellige stad, ik woon er, dus het is goed
Vooral doen, is gezelligquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ah kijk aan ..
Nee dan moet ik wel een keer langsdroppen..
Ga ik met je meequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Ah kijk aan ..
Nee dan moet ik wel een keer langsdroppen..
Utrecht is het meest Centraalquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:32 schreef Daeron het volgende:
Misschien moet de meet maar verplaatst worden naar eindhoven
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik met je mee
Voor iemand anders, dat wel![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:32 schreef Daeron het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik met je mee
Voor iemand anders, dat wel![]()
Ah, toch nog iemand die haptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
Niet dat het wat voor jou uitmaaktquote:
Ik wist niet wat communicatie inhield. Dus ging ik het doen. En toen kwam ik erachter dat het anders was.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:29 schreef Daeron het volgende:
[..]
Waarom heb je dan voor die richting gekozen?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, toch nog iemand die hapt
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:
Maar daar ben je toch makkie binnen een jaar achterquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wist niet wat communicatie inhield. Dus ging ik het doen. En toen kwam ik erachter dat het anders was.
Nee. Dat merk je namelijk pas als je stage/werk gaat doen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar daar ben je toch makkie binnen een jaar achter
Nee juist nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:42 schreef Daeron het volgende:
En dan morgen nog ff en dan eindelijk weer vrijheid
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:32 schreef Daeron het volgende:
Nog ff doorkletsen en dan krijgen we dus gebak?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:44 schreef Yesse het volgende:
Nog 2 topics en dan zit ik hier 200 topics
Ik zit nu mn eerste topic eens door te lezen. Is wel wat veranderd sindsdienquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:44 schreef Yesse het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:30 schreef Piles het volgende:
Idd, ik ben wat dat betreft vrij voorzichtig. Met een paar klikjes weet je wie ik ben, waar ik woon e.d., dus gevoelige verhalen laten we lekker offline
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:09 schreef Piles het volgende:
Ik ben er al aan gewend volgens mij, anders was ik er niet 3 uur 's middags achter gekomen
Maar ik ben eigenlijk niet zo'n luilak, alleen deze week ff wel
Ah daar is ze hoorquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit nu mn eerste topic eens door te lezen. Is wel wat veranderd sindsdien![]()
Nouwja, ik heb toch niks te doenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Van 12 tot 1 op het terras gezeten, en nu dus geen zin meer
[..]
Zie edit
Nog 1 tje voor mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:44 schreef Yesse het volgende:
Alleen die week hequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit nu mn eerste topic eens door te lezen. Is wel wat veranderd sindsdien![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
En toen kwam ik hierquote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Yesse het volgende:
Oja ik was de oprichter van de meet.
Kom je ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:54 schreef Houniet het volgende:
Cali ga je nog flirten vanavond?
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde een onaardige titel posten, maar ik doe lief vandaag
Nog 1 nachtje slapenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Stage #537: Waar Cali nog zeker 2000 topics bij ons blijft
Jahquote:
Je moet er ook niet op lettenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:02 schreef Milou__ het volgende:
Die cheer poppetjes worden nu echt irritant!
Als je er op gaat letten bewegen ze heel irritant
Ik wou meequote:
eens isquote:
Zeker weten!!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah...de volgende keer ga ik mee
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker weten!!!![]()
Anders halen we je persoonlijk op!
Truequote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:06 schreef jackson het volgende:
Puik weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |