Vind ik ook een goed idee. Want dat komt mij ook beter uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:16 schreef mash_ het volgende:
ja ga naar rotterdam! dan kom ik ook wel langs:P
En kan ik nog langer blijven denk ikquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:21 schreef Yesse het volgende:
Vind ik ook een goed idee. Want dat komt mij ook beter uit
9292ov is je beste vriendquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En kan ik nog langer blijven denk ik
Want dan kan ik met de bus vanaf Zuidplein terug, als ik dat ooit vind
Hobbys? Relatie? Stage voldoende afgerond (of verwachting daarvan)? Wat voor stage?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef Daeron het volgende:
Nou, ehm, hoi dus, ik ben Daeron.
Ben 21 jaar oud en loop stage bij ABB in rotterdam.
Is dit genoeg?
Zuidplein ligt ook een metro. Zo gevonden dus.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Boutjes en moertjes?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Artikelnr. ink prijs x M003 x2 x3 M010 x4 x5 M025 x6 x7 M048 x8 x9 M051 x10 x11 M074 x12 x13 M146 x14 x15 totaal
maar eig had ik iets anders gekopieerd hiervoor![]()
Weet ik, maar dan de praktijk nogquote:
De meet is tot 6 uur in Utrecht.Maar omdat alle niet-Rotterdamers-en-omgeving niet tot 9 uur blijven gaan de Rotterdammers dan misschien naar Rotterdam.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:24 schreef Milou__ het volgende:
Als de meet in rdam is, kom ik niet hoor
Neehee, 's middags in Utreg, tot half 6 / 6 uur, en dan naar Rotterdam of naar huisquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:24 schreef Milou__ het volgende:
Magazijnnrsquote:
Zuchtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:24 schreef Milou__ het volgende:
gewoon alle gansta rappers volgen dan kom je zo op zuidpleinquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En daarna alle boeren, en ik kom wel weer in Zeeland terechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
gewoon alle gansta rappers volgen dan kom je zo op zuidplein
Hoe laat wilde je weggaan uit Utrecht?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja joehoe dan ben ik hooguit een uur op de meet.
5/6 uur ongeveerquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe laat wilde je weggaan uit Utrecht?
Mag het topicnummer naar 536?quote:
Juist, dus wat maakt het jou dan uit dat de rest dan naar Rotterdam gaat?quote:
Precies.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist, dus wat maakt het jou dan uit dat de rest dan naar Rotterdam gaat?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag het topicnummer naar 536? [ afbeelding ]
Omdat ik meende dat pilie de gehele meet naar Rotterdam wou verplaatsenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, het ligt dus niet aan mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Bravebart het volgende:
Hobby's: computers enzo, daarom doe ik dus ook een studie informatica en is mijn stage-opdracht dus het ontwikkelen van een applicatie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hobbys? Relatie? Stage voldoende afgerond (of verwachting daarvan)? Wat voor stage?
Kom je ook naar de meet? Waarom heb jeg een fobo?
Neeee, na zessen pasquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Milou__ het volgende:
Omdat ik meende dat pilie de gehele meet naar Rotterdam wou verplaatsen
Neejohquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Milou__ het volgende:
jaahaaa nu heb ik hem doorquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Neeee, na zessen pas
Omdat iedereen dan toch weggaat
Kijk aanquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef Daeron het volgende:
Hobby's: computers enzo, daarom doe ik dus ook een studie informatica en is mijn stage-opdracht dus het ontwikkelen van een applicatie.
Relatie: Iedereen heeft toch relaties?
Van wat ik begrepen heb kan ik minstens op een 7 rekenen voor de stage
Of ik naar de meet kom zie ik nog wel en ik heb geen fobo omdat ik geen fobo heb.
Ik zei dat je een slet wasquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
Mag het topicnummer naar 536? [ afbeelding ]
jaah de mzzelsquote:
vroeg ik me nog af: jij nog suggesties voor een merk/type qua velgen?quote:
Geen idee? vertel t eensquote:
Mja, ik moet nog tot morgen hier uit mijn neus zitten vreten...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk aanzo weten we ook weer wat over jou
Of je na de meet komt is wel handig om te weten voor uh vrijdag 12 uur
Dan zal het er vast niet inzittenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:46 schreef Daeron het volgende:
Mja, ik moet nog tot morgen hier uit mijn neus zitten vreten...
Welke Dezent? Dezent C?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vroeg ik me nog af: jij nog suggesties voor een merk/type qua velgen?mij lijkt 16" Dezent wel wel
![]()
You can do itquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te raken. Om 3 uur eindpresentatie ...
Hier wel, ga mijzelf lekker een gitaar kado doen vanmiddag, voor het behalen van mijn diploma.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey, succes man!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:46 schreef Daeron het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog tot morgen hier uit mijn neus zitten vreten...
Klink zeer interessantquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier wel, ga mijzelf lekker een gitaar kado doen vanmiddag, voor het behalen van mijn diploma.
Ik ben nu afgestudeerd [komtie dan!]: Middenkaderfuctionaris Autmatiseringselectronica
Relax! Met de zaak? Ik ga vanavond weer Housenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Relax! Met de zaak? Ik ga vanavond weer Housen!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
Hier wel, ga mijzelf lekker een gitaar kado doen vanmiddag, voor het behalen van mijn diploma.
Ik ben nu afgestudeerd [komtie dan!]: Middenkaderfuctionaris Autmatiseringselectronica
GE-WEL-DIGquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
zat zelf aan de F te denken:quote:
Informaticus, geen fobo, veel relaties, en morgen klaar met stagequote:
Grappenmakerquote:
Ik in een notendopquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Informaticus, geen fobo, veel relaties, en morgen klaar met stage
EER -IKquote:
* Cuegirllie heeft een keer opgeletquote:
Matrixx ouwequote:
Kijk, dit zijn berichten waar je wat mee kanquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Informaticus, geen fobo, veel relaties, en morgen klaar met stage
Anders heb ik nog wel wat voor je te doenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:54 schreef Californium het volgende:Hoop dat ik me kan vermaken tot half 5
![]()
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn berichten waar je wat mee kan![]()
?quote:
Ik wilde je een bloemetje geven, dus ik zoek op google afbeeldingen naar bloemetje, en ik vind als eerste:quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie heeft een keer opgelet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de link naar google
Hoeft niet hoor...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel wat voor je te doen
Ga je van de kaart vanavond?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
EER -IK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nog een gel aan het runnen, en iets opsturen, een inhoudsopgave afmaken en labjournaal afmaken en dan dingen op CD branden..>Alleen wat dat moet ikm nog even vragenHoop dat ik me kan vermaken tot half 5
dan ga ik bommen
![]()
quote:
Het idee is liefquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:56 schreef Daeron het volgende:
Ik wilde je een bloemetje geven, dus ik zoek op google afbeeldingen naar bloemetje, en ik vind als eerste:
Ehm....nee ik ga bommenquote:
Die M is wel vetquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
GE-WEL-DIG![]()
![]()
[..]
zat zelf aan de F te denken:
[ afbeelding ]
of Dezent M:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |