quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:26 schreef Herald het volgende:
Ik zag laatst ook een hilarische fipo afbeelding met GS Rutger
ik zie alleen maar frietquote:
snap m niequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als er nu nog iemand hapt, word ik gek!
vind um ook wel sterk!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:18 schreef Nikmans het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit is mijn favoriet bedankt TS
100%quote:
Whahaha.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:35 schreef Meddo het volgende:
[ afbeelding ]
hier even de echte, gemaakt op http://www.kscakes.com/LolCats/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF !quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:35 schreef Meddo het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg ben jij niet die Moderator ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:43 schreef BobbyB het volgende:![]()
![]()
een humor topic in KLB?
Geweldige creaties hier.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die Moderator ?
Zeg, ben jij niet die DJ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die Moderator ?
Haha, deze vind ik het mooist!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:35 schreef Meddo het volgende:
[ afbeelding ]
Doe eens linkje geven naar meer info over dit voorval (zie het de hele tijd voor bij komen vandaar)quote:
Boswachter = kloon wan -Sandstorm-quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Doe eens linkje geven naar meer info over dit voorval (zie het de hele tijd voor bij komen vandaar)
Heerlijk dat die overal terugkomtquote:
Maar 2x1/2 is dus 3/4...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heerlijk dat die overal terugkomt!
OMGquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moest hier ook even, gemaakt door Adidah
Geweldigquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door focal op 26-06-2008 13:28:31 ]We komen hard, zo hard.
quote:
Hij is verwijderd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:20 schreef D.zire het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over 'nutteloze slaap'
De paint in actie
OH MIJN GODquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Die van Maikuuul heb ik helemaal zelf gemaaktquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef L.Denninger het volgende:
Nog even voor de mensen die het niet begrijpen,
het is de bedoeling dat je ze zelf maakt.
Niet dat je de eeuwenoude bekende plaatjes als "How about a nice cup of shut the fuck up" troep hier gaat dumpen enzo
omgquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Andersom was ie leuker geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Andersom was ie leuker geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
[..]
Andersom was ie leuker geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
[..]
Andersom was ie leuker geweest.
[..]
Andersom was ie leuker geweest.WeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtig topic dit!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./\oo/\
Sterk +1quote:
Hey die is voor mij gemaaktquote:
*PROEST*quote:
geniaalquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Newbiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:00 schreef blup het volgende:
Ik mis een beetje 'hey ben jij die DJ?'..
Wat is daarmee?
Geeft niks hoor, ik heb het ook gemist. Zal wel zoeen kuthype zijn geweest, zoals 'ik had het toch gekocht'quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:00 schreef blup het volgende:
Ik mis een beetje 'hey ben jij die DJ?'..
Wat is daarmee?
FOK!ker maakt jaarmix voor 3FMquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Matige grap blijft geniaal
en de DJ hype komt hier vandaan: Nee ik ben DJ Sandstorm van 3-FM niet
Zo weer een goede daad gedaan vandaag
quote:
what the hellquote:
Creatiefquote:
Geweldigquote:
quote:
quote:
quote:
Thanks, pareltje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:! die is echt goed.. Right_turn heeft meer pareltjes trouwens
What has been seen, cannot be unseen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
GeniaalDat ik dit niet eerder heb gezien
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet geschoten.....
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |