abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:02:58 #1
3767 Herald
Come get some
pi_53731620
Hallo beste Klaagbaakertjes,

Als je wil dat je topic enige kans van slagen heeft heb je een fatsoenlijke OP nodig. Maar zoals iedereen weet zitten hier de meeste gare zwabbers. Nog net niet zulke sufkutten als mensen die in MEN posten of slowchatten, maar echt het neusje van de zalm is de gemiddelde KLB bezoeker nou ook weer niet.

Op een mooie goed geformuleerde uitgebreide OP wordt meestal lafjes met "Samenvatting?" gereageerd. Daarom schrijven de meeste trouwe bezoekers zo nu en dan al onderaan de post een samenvatting. Erg handig. De een doet het enkel met tekst, de ander zoekt er leuke plaatjes bij. Nog beter zou zijn als de devvers een feature inbakken dat als je in KLB post automatisch een samenvatting moet posten, misschien zelfs als verplicht veld!

Dat scheelt een boel geneuzel van infantiele kutusers die menen overal "samenvatting?" te moeten posten waardoor ons allergeliefde KLBforumpje gelijk wordt geschaard als ONZ en dat is natuurlijk niet zo! ONZ = onzin en kliekjes, KLB is oprecht gemeende klachten over de dagelijkse beslommeringen.

Wie is het met me eens?

Samenvatting:

is er animo voor een feature die er zo uit ziet:
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_53732707
SAMENVATTING?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_53732748
Nee, als je geen zin hebt om een OP te lezen, dan open je het topic maar niet of sluit je hem meteen weer en blijf je maar weg uit KLB, heel simpel.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:44:12 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53732781
Je vergeet het slotje
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:44:50 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_53732794
Heb OP niet gelezen, tekst is te lang...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:46:10 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53732834
Samenvatting?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:46:35 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53732846
Wat Janetje zegt. Men, wat ben ik besluiteloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')