Ik wil ze wel meenemen als ik naar Nederland kom, ben jij er ook weer vanafquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu moet het het met dollars doen.
Ik heb er nog 20 liggen hier.
staan we gelijk Erikquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mislukt. Ik dacht, misschien staat het toeval het toe om in die laatste paar minuten nog een leuke kerel langs te brengen, maar helaas.
Ik neem ze wel mee als ik in augustus weer die kant op kom.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil ze wel meenemen als ik naar Nederland kom, ben jij er ook weer vanaf
Meisje gaat trouwens weg van forum omdat ze niet tegen kritiek kan. Oh nee, omdat ze niet constant wil worden aangesproken op wat ze zegt en doet.
ach wat schattig, een kloontjequote:
kloon? *kuch*quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach wat schattig, een kloontje![]()
zullen we die maar Bassie noemen dan, want Popov is natuurlijk bij te weinig mensen bekend
die blokjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ link | afbeelding ]
We would like to introduce our character Cock. He is a very good friend of every residents of the carpenter block. He is nice and kind, so he makes a good advisor for everyone..
Geweldig krom engels ook..
ik ben best omkoopbaar, mits het bod goed genoeg is, als je wenst dat ik mijn mond houquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:56 schreef BruineBanaan het volgende:
[..]
kloon? *kuch*
Ik ben hier nieuw hoor.
Wat? Je SOA-test?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:01 schreef BruineBanaan het volgende:
Is dat positief of negatief?
Ga je nu wel foto's posten?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:00 schreef BruineBanaan het volgende:
Nu maar hopen dat 'ze' maar hier niet komen.
Wonderer bedoelt van jezelf Cquote:
Moeten we elkaar maar voor de schijn uit de brand helpen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mislukt. Ik dacht, misschien staat het toeval het toe om in die laatste paar minuten nog een leuke kerel langs te brengen, maar helaas.
Geef me eens 1 goede reden daarvoor?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:06 schreef BruineBanaan het volgende:
[..]
Ja was gericht op de SOA test. En noem me niet C
quote:
Alleen als je een brandweerkostuum aantrektquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moeten we elkaar maar voor de schijn uit de brand helpen?
Merci , erg lief van jequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef BruineBanaan het volgende:
[..]
*doet Zakje een bloemenkrans om*
Kloons zijn er met een redenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geef me eens 1 goede reden daarvoor?
en jij hield niet van carnaval, maar nu moet Rourke zich wel verkleden ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen als je een brandweerkostuum aantrekt.
Er staat nog een vragenlijst voor je open.quote:
Prima ik heb gisteren wat dingen kapotgesmeten , en dat lucht om de één of andere reden ontzettend op.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe is het? Voel je je inmiddels al beter?
Oja?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er staat nog een vragenlijst voor je open.
editquote:
Whooooquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Prima ik heb gisteren wat dingen kapotgesmeten , en dat lucht om de één of andere reden ontzettend op.
Ja wat een stoute jongen is het tochquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ist weer zo ver
was hij weer jong en onbezonnen ?![]()
maar ik kan mij die van jou geloof ik ook niet meer heugenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er staat nog een vragenlijst voor je open.
Kloons hebben net zo weinig kans op een SOA als het origineel.quote:
dan zullen we hem eens flink onderhanden nemen en hem de regels van het H topic nog eens duidelijk makenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:18 schreef BruineBanaan het volgende:
[..]
Ja wat een stoute jongen is het toch
Ik had hem net aan de telefoon, hij zei dat ie morgen wel een poging gaat wagen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan zullen we hem eens flink onderhanden nemen en hem de regels van het H topic nog eens duidelijk maken
en dat begint natuurlijk met een echte foto, en dan niet alleen die donkere lokken
Ik hou wel van Carnaval, is iedereen zo lekker ranzig.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:15 schreef Stroekie het volgende:
en jij hield niet van carnaval, maar nu moet Rourke zich wel verkleden ?
Er zijn toch wel meer mensen die nooit een echte foto gepost hebben ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan zullen we hem eens flink onderhanden nemen en hem de regels van het H topic nog eens duidelijk maken
en dat begint natuurlijk met een echte foto, en dan niet alleen die donkere lokken
Ja, die supersnelle buitenlandse proxy van je.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:20 schreef BruineBanaan het volgende:
*mompelt iets over proxies*
Ja, superhandig tegen die vervelende vlekken! Ik raad hem iedereen aanquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
verkoopt Albert Hein tegenwoordig ook al bussen Proxy Action ?
PJO.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer mensen die nooit een echte foto gepost hebben ?
Wist ik veel dat jullie mij aan de m'n hoofdletters zouden herkennenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die supersnelle buitenlandse proxy van je.
Maar qua onopvallendheid moet je nog wat leren.
[ afbeelding ]
Want zo is het wel erg overduidelijk.
die zijn hier volgens mij toch ver in de minderheidquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer mensen die nooit een echte foto gepost hebben ?
hij had ook die snor vanochtend uit de Metro/spits/De pers moeten gebruiken als camouflagequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die supersnelle buitenlandse proxy van je.
Maar qua onopvallendheid moet je nog wat leren.
[ afbeelding ]
Want zo is het wel erg overduidelijk.
Verschil is dat ik niet stalk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
PJO.
Dag Cahirquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:26 schreef Jump het volgende:
[..]
En de bruinebanaan van cahir mag ook weg, steek ze maar terug
Hmm, dan vraag ik me af wat hij te verbergen heeft, zou hij heel dik zijn, of heel lelijk ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die zijn hier volgens mij toch ver in de minderheid
en C het neefje van BruineBanaan verzamelt op zijn weer weer wel foto's MSN adresjes hyves en profielletjes van alles en iedereen, dus een beetje ruilhandel kan geen kwaad.
Maar hij weet dapper tegenstand te bieden, dus wordt het meer een running gag
Oh nee? En al dat geniepig loeren naar Ang3l dan he. Dat hij zich afvroeg wie jij nou was...quote:
Het is wel een nichtenfamilie!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:25 schreef Stroekie het volgende:
die zijn hier volgens mij toch ver in de minderheid
en C het neefje van BruineBanaan verzamelt op zijn weer weer wel foto's MSN adresjes hyves en profielletjes van alles en iedereen, dus een beetje ruilhandel kan geen kwaad.
Maar hij weet dapper tegenstand te bieden, dus wordt het meer een running gag
die strijd verliest hij van mijquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmm, dan vraag ik me af wat hij te verbergen heeft, zou hij heel dik zijn, of heel lelijk ?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nee? En al dat geniepig loeren naar Ang3l dan he. Dat hij zich afvroeg wie jij nou was...
Jij hebt Angel toch ontmoet tijdens het stappen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat om 1 avondje dat ik een date had.
Yepz. Eerste keer dat ik hem zag staan heb ik hem niet aangesproken, was in gezelschap en hij ook. Tweede keer wel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:40 schreef wonderer het volgende:
Jij hebt Angel toch ontmoet tijdens het stappen?
Ik heb geen datesquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat om 1 avondje dat ik een date had.
Heh. Gelukkig maar dan. En wat gezondheid betreft?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Prima ik heb gisteren wat dingen kapotgesmeten , en dat lucht om de één of andere reden ontzettend op.
Dan moet je ook geen Marokkanen daten lieverd.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:45 schreef Breezerslet het volgende:
Ik heb geen datesmaar ja in de kast zittende bi, daar heb ik voorlopig genoeg van dus aan de ene kant wel goed dat ik date afgezegd heb
. IK WIL EEN HOMO
.
Mwa, gaat wel, ik voel me een beetje als Oprah, dan kom ik weer 1 of 2 kilo aan, en volgende week is het weer weg, dus ik heb nogsteeds mijn heroïnehoer figuur . Aan de andere kant ben ik al een tijdje niet ziek geweestquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heh. Gelukkig maar dan. En wat gezondheid betreft?
Hij was Turks, en ik ken wel een Marokkaan hij is al uit de kast en heeft wel al een vriend (Turkse).quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen Marokkanen daten lieverd.
Nou ja, dat laatste is het belangrijkste...quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mwa, gaat wel, ik voel me een beetje als Oprah, dan kom ik weer 1 of 2 kilo aan, en volgende week is het weer weg, dus ik heb nogsteeds mijn heroïnehoer figuur . Aan de andere kant ben ik al een tijdje niet ziek geweest.
Oprah is toch wat flinker zakjequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mwa, gaat wel, ik voel me een beetje als Oprah, dan kom ik weer 1 of 2 kilo aan, en volgende week is het weer weg, dus ik heb nogsteeds mijn heroïnehoer figuur . Aan de andere kant ben ik al een tijdje niet ziek geweest.
Ja, het is voor veel migranten gewoon moeilijker, sociaal gezien. Daar zit je nu mee.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:51 schreef Breezerslet het volgende:
Hij was Turks, en ik ken wel een Marokkaan hij is al uit de kast en heeft wel al een vriend (Turkse).
Ik wil iniedergeval geen in de kast zittende mensen, heb geen zin in verstoppertjes, daarom heb ik het o.a. gecanceld.
Nou...ik wil liever weer een gezond gewicht krijgen eigenlijk. Ik had laatst toen ik naar het zwembad ging wel dat ik erg ,,bekeken'' werd. Maar ik boek langzaam wat vooruitgang, ik geef in ieder geval zo goed als nooit meer over.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste is het belangrijkste...
De meesten die ik ken persoonlijk zijn uit de kast dus zo moeilijk is het nou ook weer niet. Uit de kast zijn is heerlijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, het is voor veel migranten gewoon moeilijker, sociaal gezien. Daar zit je nu mee.
Rome is ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef Zakje het volgende:
Maar ik boek langzaam wat vooruitgang, ik geef in ieder geval zo goed als nooit meer over.
Het meeste uit de Palace zal dat wel zijn ja.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:05 schreef Breezerslet het volgende:
De meesten die ik ken persoonlijk zijn uit de kast dus zo moeilijk is het nou ook weer niet. Uit de kast zijn is heerlijk.
Bij de Appie zelf ook nog.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:11 schreef Weemz het volgende:
Tsss Nog steeds die Welpies op TV.... Beetje jammer.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nou...ik wil liever weer een gezond gewicht krijgen eigenlijk. Ik had laatst toen ik naar het zwembad ging wel dat ik erg ,,bekeken'' werd. Maar ik boek langzaam wat vooruitgang, ik geef in ieder geval zo goed als nooit meer over.
Jij was al met mij. Eikel! Die Erik pakt iedereen van mij af...quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moeten we elkaar maar voor de schijn uit de brand helpen?
nog 203 post en dat is ook overquote:
Ow... hier zijn ze al op... hmm...quote:
Hij heeft vast een zachte g.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
Jij was al met mij. Eikel! Die Erik pakt iedereen van mij af...
Perfect! Ga zo door, je komt er wel!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nou...ik wil liever weer een gezond gewicht krijgen eigenlijk. Ik had laatst toen ik naar het zwembad ging wel dat ik erg ,,bekeken'' werd. Maar ik boek langzaam wat vooruitgang, ik geef in ieder geval zo goed als nooit meer over.
bravo, je kunt hetquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je hebt meer aanbod dan ik, moet je niet al je dates cancelen!quote:
Nou ik hoop bij ons ook... Moet morgen de hele dag werken, maar wel mijn eerste werkdag als benoemd teamleiderquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
Ow... hier zijn ze al op... hmm...
Teamleider van welke afdeling dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:36 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou ik hoop bij ons ook... Moet morgen de hele dag werken, maar wel mijn eerste werkdag als benoemd teamleider
Kassaploegquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
Teamleider van welke afdeling dan?
Euhm... Nee, ik denk dat je in de war bent met iets anders.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die blokjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die zaten vroeger bij de Royco soep. Daar hebben wij Stroekjes echt uren mee gespeeld en complete bouwwerken van gemaakt
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:26 schreef Jump het volgende:
[..]
En de bruinebanaan van cahir mag ook weg, steek ze maar terug
Erg Goed alleen vergeet niet voor wie je het doet, niet voor diegene die je bekijken, maar voor jezelf. Ik weet dat dit een cliche is maar helaas maar al te waar. Ik ben nog steeds angstig als ik in de spiegel kijk en weet dat ik 1 kg aangekomen ben, en geloof me afgezonderd van mezelf kan niemand het zien. Het is het overtuigen van je zlef en gelukkig ben je op de goede weg anders zou het overgeven niet stoppen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het is inderdaad best moeilijk om uit te leggen aan andere mensen. In principe wist (weet) ik altijd al dat ik ongezond bezig was, dat ik al verschrikkelijk mager ben, maar er is ook een ,,andere gedachte'' in mij, die daar dwars tegenin gaat. Als ik in de ban ben van die andere gedachte kijk ik heel anders naar mijn lichaam en dat van anderen. Het is heel raar en ook machtig, sterker dan ,,de waarheid'' .quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Erg Goed alleen vergeet niet voor wie je het doet, niet voor diegene die je bekijken, maar voor jezelf. Ik weet dat dit een cliche is maar helaas maar al te waar. Ik ben nog steeds angstig als ik in de spiegel kijk en weet dat ik 1 kg aangekomen ben, en geloof me afgezonderd van mezelf kan niemand het zien. Het is het overtuigen van je zlef en gelukkig ben je op de goede weg anders zou het overgeven niet stoppen.
en je bent vast een stuk nu en met 5 kg meer dus ga zo door
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
gatvre ik ben veels te positief de laatste tijd, kom geef me iemand die ik af kan zeiken
te makkelijkquote:
Daarbij is Hierissieweer echt een schatje, als je iemand wilt afzeiken, pak dan iemand die het verdientquote:
Thanx!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:42 schreef Zakje het volgende:
[..]
Daarbij is Hierissieweer echt een schatje, als je iemand wilt afzeiken, pak dan iemand die het verdient.
Eerst zeiken en dan niets doen als het je aangeboden wordt. Er is indd wat mis met je!quote:
wie dan Cahir is te jong, TMM te makkelijk ook, Ang3l vind ik een schat, Sam och ja laat maar, POJ weet ik niet, Stroekie ja wat moet ik zeggen, de rest beledigt me niet meer, geef me iemand en een aanleiding. Die Paul lijkt me wel watquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:42 schreef Zakje het volgende:
[..]
Daarbij is Hierissieweer echt een schatje, als je iemand wilt afzeiken, pak dan iemand die het verdient.
Te makkelijk. Ik noem Ede, christelijk, toilet, pijpen, behaarde mannen, obesessies, etc etcquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Eerst zeiken en dan niets doen als het je aangeboden wordt. Er is indd wat mis met je!
Och er is in dit topic wel een tweetal waarvan ik werkelijk walg, één omdat hij zo'n mierzoete kwal is, de ander omdat het gewoon een zak is, maar ik ga echt niet zeggen wie ik zum kotzen vind, want dan krijg ik het halve topic over me heenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie dan Cahir is te jong, TMM te makkelijk ook, Ang3l vind ik een schat, Sam och ja laat maar, POJ weet ik niet, Stroekie ja wat moet ik zeggen, de rest beledigt me niet meer, geef me iemand en een aanleiding. Die Paul lijkt me wel wat
ach zolang ik het maar niet ben, of indien wel "lets start"quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:48 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och er is in dit topic wel een tweetal waarvan ik werkelijk walg, één omdat hij zo'n mierzoete kwal is, de ander omdat het gewoon een zak is, maar ik ga echt niet zeggen wie ik zum kotzen vind, want dan krijg ik het halve topic over me heen.
Kom maar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:48 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och er is in dit topic wel een tweetal waarvan ik werkelijk walg, één omdat hij zo'n mierzoete kwal is, de ander omdat het gewoon een zak is, maar ik ga echt niet zeggen wie ik zum kotzen vind, want dan krijg ik het halve topic over me heen.
Och welnee, ik vind het heerlijk als je dat gansje Sam op zijn nummer zet , dan zit ik echt met genot te lezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Kom maar..
Ach, je moet je wel realiseren dat in ieder geval een deel van de mensen hier in het echt anders is dan hier op het forum. Ik ben hier om mij te vermaken en sommige [homo]'s daarvoor een te gemakkelijk lijdend voorwerp.. Voor echte problemen is er R&P of WGR.
Oh ja jou vind ik wel af en toe een arrogante zak, maar zo te horen meen je het nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Kom maar..
Ach, je moet je wel realiseren dat in ieder geval een deel van de mensen hier in het echt anders is dan hier op het forum. Ik ben hier om mij te vermaken en sommige [homo]'s daarvoor een te gemakkelijk lijdend voorwerp.. Voor echte problemen is er R&P of WGR.
Och , waarom ook nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
Zakje en nu wil ik het ook wetenwie zijn het ?
En ook hij is anders dan hierquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och , waarom ook niet, ik heb echt een ontzettende hekel aan Cairon, dat moge duidelijk zijn , ik kan hem niet luchten of zien !
nee hoor, ging om die blokjes die gebruikt waren om die haan te laten zienquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Euhm... Nee, ik denk dat je in de war bent met iets anders..
en daar krijg je het hele topic mee over je heen, denk het niet hequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och , waarom ook niet, ik heb echt een ontzettende hekel aan Cairon, dat moge duidelijk zijn , ik kan hem niet luchten of zien !
Geen verrassing sinds Panngate.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
Ik heb een keer een halve avond met hem opgescheept gezeten, ik vind hem naar, achterbaks, gemeen,een ontzettende nerd en vadsig.quote:
Lies!!!quote:
ik werd geroepen ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
gatvre ik ben veels te positief de laatste tijd, kom geef me iemand die ik af kan zeiken
Ik weet nog dat Ang3l tijdens zijn eerste meeting met Cairon zei, "ach, misschien is hij wel aardig als huisdier, in de tuin aan een ketting."quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een halve avond met hem opgescheept gezeten, ik vind hem naar, achterbaks, gemeen,een ontzettende nerd en vadsig.
Dan waren het waarschijnlijk blokjes die hier op lijken. Maar totaal iets anders. Geloof me nou maar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, ging om die blokjes die gebruikt waren om die haan te laten zien
Neeeeeeeeeeee, dat kan ik echt niet maken om te vertellen hier, dat zou een grote faux pas zijn , dan kan ik me hier echt nimmer meer vertonen, aangezien echt iedereen dol op hem is , en ik hem gewoon echt tenenkrommend irritant vind .Ik zou er gewoon een hele depressieve toeval van krijgen als ik ga beschrijven hoe diep en intens ik hem haat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen verrassing sinds Panngate.
En d'ander?
okayquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan waren het waarschijnlijk blokjes die hier op lijken. Maar totaal iets anders. Geloof me nou maar.
Als ik ook een goed uitziende nederlandse man zoek met karakter dan zou jij de eerste zijn. Helaas val ik op bitches zoals R. die nu al een half uur zit te mokken omdat ik hem GELIJK gegeven heb. Maar waarschijnlijk of eigenlijk heel zeker bevallen de woorden "je doet maar" hem nietquote:
Tjakka!quote:
Mwoah... 'k ben ook niet zo'n zoetekauw eigenlijk...quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef Zakje het volgende:
Neeeeeeeeeeee, dat kan ik echt niet maken om te vertellen hier, dat zou een grote faux pas zijn , dan kan ik me hier echt nimmer meer vertonen, aangezien echt iedereen dol op hem is , en ik hem gewoon echt tenenkrommend irritant vind .Ik zou er gewoon een hele depressieve toeval van krijgen als ik ga beschrijven hoe diep en intens ik hem haat.
moi c'est moi !!!!!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, dat kan ik echt niet maken om te vertellen hier, dat zou een grote faux pas zijn , dan kan ik me hier echt nimmer meer vertonen, aangezien echt iedereen dol op hem is , en ik hem gewoon echt tenenkrommend irritant vind .Ik zou er gewoon een hele depressieve toeval van krijgen als ik ga beschrijven hoe diep en intens ik hem haat.
Daarom ben jij het ook niet, alhoewel je soms best scherp en vals uit de hoek komt, ben je wel okay, zelfs aandoenlijk, ik heb gewoon een hekel aan overdreven blije en vrolijke mensenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mwoah... 'k ben ook niet zo'n zoetekauw eigenlijk...
Het is al duidelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef Zakje het volgende:
gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 verschillende zakenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als ik ook een goed uitziende nederlandse man zoek met karakter dan zou jij de eerste zijn. Helaas val ik op bitches zoals R. die nu al een half uur zit te mokken omdat ik hem GELIJK gegeven heb. Maar waarschijnlijk of eigenlijk heel zeker bevallen de woorden "je doet maar" hem niet
wellicht moeten we in Effenaar maar een ring maken en een speaker die heel hard roept wie er in de blue en red corner staanquote:
Ahhh.... De twee uiteinden van het alfabet kunnen elkaar niet uitstaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
voor mij niet is het Erik, Ang3l, of iemand andersquote:
Ach, heb ik dan geen recht op een eigen mening ofzo ? Als ik iemand niet mag dan mag ik iemand niet!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu wordt het wel echt te duidelijk jochie, of je zegt het of je zegt het niet, maar zo zeg je het half en dan krijg je daarover juist ook weer verwijten
Ik zie er trouwens het probleem niet van in dat twee mensen elkaar niet liggen. Nou en? Je kunt elkaar toch gewoon lekker haten en verder negeren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu wordt het wel echt te duidelijk jochie, of je zegt het of je zegt het niet, maar zo zeg je het half en dan krijg je daarover juist ook weer verwijten
daar is dees aardkloot toch groot genoeg voor ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik zie er trouwens het probleem niet van in dat twee mensen elkaar niet liggen. Nou en? Je kunt elkaar toch gewoon lekker haten en verder negeren..
ja ik weet het en ik ben soms te makkelijk in dingen maar heb gewoon geen zin om uren daarover te lullen. En Hallo wie heeft zijn appartement in Lisboa moeten verkopen om hem gelijk te geven ... oh sorry hoor maar ik denk dat hij soms een beetje te ver gaat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 verschillende zaken![]()
want nu heeft hij je nog niet kunnen overtuigen met zijn argumenten, maar laat je de eer aan hem
nee maar zeg dan gewoon om wie het gaatquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach, heb ik dan geen recht op een eigen mening ofzo ? Als ik iemand niet mag dan mag ik iemand niet!!
ikquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik maar in de veronderstellling leven dat jij DIE avond maar met 1 fokker gesproken hebt ?
lets go baby mmmmmmquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:18 schreef Zakje het volgende:
Daarbij lust ik jullie allemaal rauw, ik heb niets te vrezen![]()
.
Waarom zou ik ? Daar heb ik helemaal geen zin in, jullie raden maarquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee maar zeg dan gewoon om wie het gaat
daarom zit het ook wel snor tussen jullie 2, maar lijkt jij me eerder compromissen te willen sluiten uit gemak (om van het gezeur af te zijn) en R ook echt meer zijn gelijk te willen halen door argumenten tegen elkaar af te wegenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:19 schreef Nuno_G het volgende:
En Hallo wie heeft zijn appartement in Lisboa moeten verkopen om hem gelijk te geven
Maar ik hou nog steeds van hem hoor
I am who I am, I don't want praise, I don't want pity.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:18 schreef Zakje het volgende:
.
ik heb DIE niet voor niets in hoofdletters gezetquote:
Zodat jij er een hele soapopera omheen kan bouwen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee maar zeg dan gewoon om wie het gaat
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb DIE niet voor niets in hoofdletters gezet![]()
volgens mijn bronnen had jij die bewuste zaterdag die later door het leven zou gaan als Panngate 1 fokker aangesproken die officieel NIET op de meeting was
Dit doet me denken aan een soort Cluedo, maar dan nog voor het lijk wordt gevonden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:23 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom zou ik ? Daar heb ik helemaal geen zin in, jullie raden maar.
Moet er dan geen bruine hoek zijn?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:12 schreef Stroekie het volgende:
wellicht moeten we in Effenaar maar een ring maken en een speaker die heel hard roept wie er in de blue en red corner staan
"controleert de kamer" Nee de zilveren kandelaar staat er nog steedsquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een soort Cluedo, maar dan nog voor het lijk wordt gevonden..
Ik vind hem ook niet leuk hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
is een hemd niet genoeg ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet er dan geen bruine hoek zijn?
was het alleen aangesproken volgens jouw bronnen trouwens ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zie dat het kwartje alsnog is gevallen
Doe jij eens aardig!quote:
Nee, maar daar hebben we het al eens over gehad nietwaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet leuk hoor
soms kan ik best indiscreet zijn, maar in deze heb ik niet verder geinformeerd of hij ook compleet was uitgewoondquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was het alleen aangesproken volgens jouw bronnen trouwens ?
Het is wel makkelijk raden zo hequote:Op donderdag 26 juni 2008 00:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, maar daar hebben we het al eens over gehad nietwaar?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:31 schreef hierissieweer het volgende:
Doe jij eens aardig!
nou nou tussen praten en uitwonen zitten nog heel veel andere dingenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms kan ik best indiscreet zijn, maar in deze heb ik niet verder geinformeerd of hij ook compleet was uitgewoond![]()
dat ging daarna toch allemaal verloren in de massahysterie van Panngate
Komop het is Nuno, so you need to ask?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms kan ik best indiscreet zijn, maar in deze heb ik niet verder geinformeerd of hij ook compleet was uitgewoond![]()
dat ging daarna toch allemaal verloren in de massahysterie van Panngate
houd dat lekker daar!quote:
Wie vind jij zo?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:33 schreef Dragonwizard het volgende:
Jongen met veel tekst en klein hartje.. zo vind ik hem
For the record: Ik heb niet met hem geneukt. en dan bedoel ik neuken niet zoals Bil zegt "i did not have sex with that woman"quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Komop het is Nuno, so you need to ask?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:45 schreef Nuno_G het volgende:
Ang3l vind ik een schat
zien is pas geloven, en ik heb geleerd dat zelfs mijn eigen ogen niet altijd waarnemen wat er daadwerkelijk gebeurdquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nou nou tussen praten en uitwonen zitten nog heel veel andere dingen
Leave that to me, de volgende keer op stapquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:37 schreef PJORourke het volgende:
Over Panngate moet iemand me toch eens bijroddelen.
Eindhoven rulez da nation!quote:
Het leuke van Panngate was dat het voornamelijk ging over kussen en tegen elkaar oprijden, wat iedereen gezien heeft. Maar niks wat er achter de schermen gebeurt isquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:37 schreef PJORourke het volgende:
Dealquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:39 schreef Ang3l het volgende:
Leave that to me, de volgende keer op stap
Probeer DM. Een tegenstribbelende homo omlullen, dat is weer eens iets anders dan een tegenstribbelende hetero.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O kut, ik post in topic 2100 en ik heb nog geen relatie!
Och nou t zat zo, ik postte net een dag of drie mee in het topic, en toen was er 1 of andere fok-meet wat samenviel met pann, bep. mensen haalden mij over om mee te gaan. Eenmaal aangekomen was het heel raar. TMM had duidelijk een oogje op mij, maar later op de avond zoende ik nogal uitbundig met iemand anders van Fok , die eigenlijk een date had met de buurman van ang3l, later ( ik ging keurig naar huis) heeft hij met hem geneukt , en Cairon sliep in hetzelfde huis, ofzo.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:37 schreef PJORourke het volgende:
Stalkerquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
Die melodramatische emo-leraar-in-opleiding toch?
beter opletten de volgende keerquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zien is pas geloven, en ik heb geleerd dat zelfs mijn eigen ogen niet altijd waarnemen wat er daadwerkelijk gebeurd
don't ask, and don't tell is niet altijd slechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Komop het is Nuno, so you need to ask?
Cairon en ik hebben ene subtiele haat/liefde verhouding (waarbij je diet moet denken aan ene liefdesverhouding). Heb hem vanavog nog gezien van 19 tot 24, en we vlogen elkaar niet in de haren. Ik had het te druk met "in character" afbitchen van de rest.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ang3l tijdens zijn eerste meeting met Cairon zei, "ach, misschien is hij wel aardig als huisdier, in de tuin aan een ketting.".
nu vind ik that woman dan weer geen vleiende omschrijvingquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
For the record: Ik heb niet met hem geneukt. en dan bedoel ik neuken niet zoals Bil zegt "i did not have sex with that woman"
Je zei het toen ook heel liefkozend, en Cairon begon toen zacht te piepen als een hondje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cairon en ik hebben ene subtiele haat/liefde verhouding (waarbij je diet moet denken aan ene liefdesverhouding). Heb hem vanavog nog gezien van 19 tot 24, en we vlogen elkaar niet in de haren. Ik had het te druk met "in character" afbitchen van de rest.
zit ik daarom subtiel en discreet te zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het leuke van Panngate was dat het voornamelijk ging over kussen en tegen elkaar oprijden, wat iedereen gezien heeft. Maar niks wat er achter de schermen gebeurt is
Alle andere dingen behalve neuken maar wel sex...quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
For the record: Ik heb niet met hem geneukt. en dan bedoel ik neuken niet zoals Bil zegt "i did not have sex with that woman"
Ik dacht dat jij niet aan meetings deed ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je zei het toen ook heel liefkozend, en Cairon begon toen zacht te piepen als een hondje..
panngate was afgelopen oktober in Utrechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:41 schreef Dragonwizard het volgende:
Panngate kan toch niet in Eindhoven zijn
Niet meer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:45 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan meetings deed ?
Wat gebeurt er 30 augustusquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb 2 voorstellen
Of we gaan nu tot 30 augustus een stilte voor de HOMO"S instellen zodat de ketel van frustratie's en haatgevoelens bijna overkookt en ik 30 augustus GEWELDIG filmmateriaal heb.
Of we gaan proberen de spanning naar 30 augustus nog wat op te bouwen, hoe dan ook, ik zorg dat ik er bij ben
Owjaquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
panngate was afgelopen oktober in Utrecht
en niemand weet wie het is (behalve 1)quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit ik daarom subtiel en discreet te zijn
In het kort:quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het leuke van Panngate was dat het voornamelijk ging over kussen en tegen elkaar oprijden, wat iedereen gezien heeft. Maar niks wat er achter de schermen gebeurt is
En ik maar denken dat Krullenbol een hele nette jongen was.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:41 schreef Zakje het volgende:
maar later op de avond zoende ik nogal uitbundig met iemand anders van Fok , die eigenlijk een date had met de buurman van ang3l, later ( ik ging keurig naar huis) heeft hij met hem geneukt , en Cairon sliep in hetzelfde huis, ofzo.
pann on tour komt naar het Frisofeest te Eindhoven in Effenaarquote:
Camera's is geen Nuno sorry dan stuur ik een stand inquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb 2 voorstellen
Of we gaan nu tot 30 augustus een stilte voor de HOMO"S instellen zodat de ketel van frustratie's en haatgevoelens bijna overkookt en ik 30 augustus GEWELDIG filmmateriaal heb.
Of we gaan proberen de spanning naar 30 augustus nog wat op te bouwen, hoe dan ook, ik zorg dat ik er bij ben
die drukt zijn snorquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en niemand weet wie het is (behalve 1)
alsof het lam god's geen zonden kan begaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Krullenbol een hele nette jongen was. :I
Nee ik heb hele andere plannenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pann on tour komt naar het Frisofeest te Eindhoven in Effenaar
en Nuno wil tegenstand gaan bieden aan de ruwe Eindhovense homoscene
Nieuwe seisoen van pann (of friso) Ik kan dan trouwens!quote:
lees nog eens rustig terug, er ontgaat je namelijk een paar detailsquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
In het kort:
Pedofiel ontmoet jongetje. Jongetje en pedofiel dansen leuk samen. Beiden beetje te veel drank op, de dans word erotischer. Dan komt donker mannetje, klaagt de volgende dag over de gebeurtenissen van de vorige avond, dat iedereen het met iedereen het heeft gedaan. Donkermannetje had alleen niemand dus was boos dat hij het allemaal aan moest horen (hij lag in de kamer ernaast) Rel geboren
hij heef geen snor, althans toen nietquote:
Klinkt als mijn soort meet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
In het kort:
Pedofiel ontmoet jongetje. Jongetje en pedofiel dansen leuk samen. Beiden beetje te veel drank op, de dans word erotischer. Dan komt donker mannetje, klaagt de volgende dag over de gebeurtenissen van de vorige avond, dat iedereen het met iedereen het heeft gedaan. Donkermannetje had alleen niemand dus was boos dat hij het allemaal aan moest horen (hij lag in de kamer ernaast) Rel geboren
als ik naderhand maar gewoon rustig in het Cocagne mag liggen vind ik alles bestquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee ik heb hele andere plannenMaar die scene doe ik even in 5 minuten erbij hoor als je wilt
Je eet niet, hoe kun je ons dan rauw lusten?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:18 schreef Zakje het volgende:
.
Oooooh als het geen gedoe is met die kaartjes kom ik denk ik ook wel de feestvreugde verhogen, alhoewel ik deze keer mijn entourage meesleep! Maar het is zeker weer in 1 of andere uithoek des lands ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nieuwe seisoen van pann (of friso) Ik kan dan trouwens!
Dus ik kom!
daar was al op gerekendquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nieuwe seisoen van pann (of friso) Ik kan dan trouwens!
Dus ik kom!
Ik zei toch ook in het kortquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees nog eens rustig terug, er ontgaat je namelijk een paar details
eindhovenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oooooh als het geen gedoe is met die kaartjes kom ik denk ik ook wel de feestvreugde verhogen, alhoewel ik deze keer mijn entourage meesleep! Maar het is zeker weer in 1 of andere uithoek des lands ?
Eindhoven ja dus en ik kom waarschijnljk ook met de bende (sletten en hoeren en zo )quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oooooh als het geen gedoe is met die kaartjes kom ik denk ik ook wel de feestvreugde verhogen, alhoewel ik deze keer mijn entourage meesleep! Maar het is zeker weer in 1 of andere uithoek des lands ?
Wrong.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:41 schreef Zakje het volgende:
die eigenlijk een date had met de buurman van ang3l,
Wrong againquote:later ( ik ging keurig naar huis) heeft hij met hem geneukt
Moet dat nou?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je eet niet, hoe kun je ons dan rauw lusten?
Dan loop je toch echt achter, raw foodism is bijna alweer passé. Als je supersize vs. superskinny keek had je dat gewetenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je eet niet, hoe kun je ons dan rauw lusten?
hoe bedoel jequote:Op donderdag 26 juni 2008 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik naderhand maar gewoon rustig in het Cocagne mag liggen vind ik alles best
Ik weet niet waar het is, maar gezellig!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Isn't it obvious?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ahhh.... De twee uiteinden van het alfabet kunnen elkaar niet uitstaan..
Ik heb daar een keer gelegen en dat was beslist niet rustig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:54 schreef Stroekie het volgende:
als ik naderhand maar gewoon rustig in het Cocagne mag liggen vind ik alles best
Ja af en toe floept er iets krengerigs uit de mierzoete kieren van mijn maskerquote:
Dat ie gewoon rustig naar zijn eigen hotelkamertje gaat ipv ergens te logeren.quote:
Ach als ze maar niet verwachten dat ik mijn staafmixer in hun uienpot ga duwen vind ik het bestquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Eindhoven ja dus en ik kom waarschijnljk ook met de bende (sletten en hoeren en zo )
www.sofitel.com dan kom je bij Eindhoven de naam tegen Cocagnequote:
Niet de aankomende, staat er mij dan ook een uitbrander te wachten?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja af en toe floept er iets krengerigs uit de mierzoete kieren van mijn masker
Ging jij nou trouwens naar Friso?
Het Dorint sluit absoluut niks uit hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ie gewoon rustig naar zijn eigen hotelkamertje gaat ipv ergens te logeren.
Truste! Enne, goedmaken. Boos gaan slapen is erg irritant.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:03 schreef Nuno_G het volgende:
Ok ik ga slapen hoop dat ie niet meer al te boos is en me gelijk weg duwt als ik in bed kruip
Kus allemaal en wees NIET lief tegen elkaar
O dacht dat je laatst zoiets zei, vandaar.quote:
En waarom zou dat gebeuren? En daarnaast: "ook"? Wie nog meer dan?quote:staat er mij dan ook een uitbrander te wachten?
Ik kan je wel rijden... Uh nee, ik heb drank nodig om de moed te hebben binnen te komen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.sofitel.com dan kom je bij Eindhoven de naam tegen Cocagne
dat is het hotel waar ik na effenaar mijn roes ga uitslapen want ja bij nacht en ontij rijden er geen treinen meer om mij terug te brengen naar Schubbekutterveen
Dat laatste kan inderdaad wel eens voorkomen daar ja. Evenals hoertjes (man/vrouw) aan de hotelbar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:04 schreef Dragonwizard het volgende:
Wtf zijn dat voor namen.. cocagne, cocaine en champagne...
schiet jij nu maar op met die goed maak sexquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:03 schreef Nuno_G het volgende:
Ok ik ga slapen hoop dat ie niet meer al te boos is en me gelijk weg duwt als ik in bed kruip
Geleerd bij Expressive Movementsquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
mooie expressieve houding ook Ang3l
Wat heb je nou weer gedaan? Een nieuwe auto gekocht of geneukt met een auto verkoper ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:03 schreef Nuno_G het volgende:
Jap kan mijn late niet voor een vroege ruilen. Dus ben pas om 23 uur klaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dacht dat je laatst zoiets zei, vandaar.
[..]
En waarom zou dat gebeuren? En daarnaast: "ook"? Wie nog meer dan?
Ik moet ook trainen tot 23. Maar goed, ik woon dan weer minder ver wegquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap kan mijn late niet voor een vroege ruilen. Dus ben pas om 23 uur klaar
dus dat ga ik niet redden...
kan best hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap kan mijn late niet voor een vroege ruilen. Dus ben pas om 23 uur klaar
dus dat ga ik niet redden...
Donequote:
ik ben er dan rond een uur of 2...quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet ook trainen tot 23. Maar goed, ik woon dan weer minder ver weg
je had beter bij ons kunnen blijven, want hier was het de afgelopen uren wel leukquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:17 schreef wonderer het volgende:
Crises, wat een ouwehoeren zijn jullie ook...
Kung fu panda was niet zo leuk
Ik vond het erg naar tegen het einde eigenlijk, sommige mensen hier zijn zo vals als een slang.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had beter bij ons kunnen blijven, want hier was het de afgelopen uren wel leuk
Ik vind dat juist heerlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vond het erg naar tegen het einde eigenlijk, sommige mensen hier zijn zo vals als een slang.
Ik vind het vermakelijk, zolang het maar over anderen gaat, zelf kan ik niet zo goed tegen al die valsheid op.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heerlijk..
Het is net een soap met allemaal valse nichten..
Maar doe dan iets NIEUWS in plaats van oude koeien... Die stinken zoquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
en waar gaat het eigenlijk over hè!? maar vind het gezeur dan wel weer leukquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:28 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het trouwens wel enigszins treurig dat er nog steeds zo over doorgezeken wordt. Maar goed, da's de aard van het beestje
Ik begrijp dat 30 augustus het hele zooitje elkaar weer ziet, dat zal vast wel nieuw koeien opleveren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar doe dan iets NIEUWS in plaats van oude koeien... Die stinken zo
Ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik begrijp dat 30 augustus het hele zooitje elkaar weer ziet, dat zal vast wel nieuw koeien opleveren..
je moet maar zo denken: het is maar internet...quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het vermakelijk, zolang het maar over anderen gaat, zelf kan ik niet zo goed tegen al die valsheid op.
Geer en Goor, the real life forum-version van de valse pisnichtenquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Geen ervaring meequote:Op donderdag 26 juni 2008 01:35 schreef Dragonwizard het volgende:
Het is net als een bezoek bij een therapeut...
Ja, en al die woorden verschijnen natuurlijk uit zichzelf op het scherm, dat wordt helemaal niet door levende mensen met ideeen en meningen verstuurd of zo...quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je moet maar zo denken: het is maar internet...
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:44 schreef petre86 het volgende:
Paprikastukjes in je smoothy blenden is best wel overheersend
Hij denkt dat je moi hebt aangesproken lol. Miscommunicatiequote:Op donderdag 26 juni 2008 00:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was het alleen aangesproken volgens jouw bronnen trouwens ?
\quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
In het kort:
Natuurlijk prul! Succes!quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:11 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ga naar bed, nat haar of niet.(Dat is morgen 1 grote schapedoes)
Dreamer: Kun je misschien ff tegen D zeggen dat ik later kom? Moet me ff laten prikken. (ik wil niiiieeeeeet). Ben ik vergeten te zeggen!R weet het volgens mij al wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |