Ik wil ze wel meenemen als ik naar Nederland kom, ben jij er ook weer vanafquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu moet het het met dollars doen.
Ik heb er nog 20 liggen hier.
staan we gelijk Erikquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mislukt. Ik dacht, misschien staat het toeval het toe om in die laatste paar minuten nog een leuke kerel langs te brengen, maar helaas.
Ik neem ze wel mee als ik in augustus weer die kant op kom.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil ze wel meenemen als ik naar Nederland kom, ben jij er ook weer vanaf
Meisje gaat trouwens weg van forum omdat ze niet tegen kritiek kan. Oh nee, omdat ze niet constant wil worden aangesproken op wat ze zegt en doet.
ach wat schattig, een kloontjequote:
kloon? *kuch*quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach wat schattig, een kloontje![]()
zullen we die maar Bassie noemen dan, want Popov is natuurlijk bij te weinig mensen bekend
die blokjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ link | afbeelding ]
We would like to introduce our character Cock. He is a very good friend of every residents of the carpenter block. He is nice and kind, so he makes a good advisor for everyone..
Geweldig krom engels ook..
ik ben best omkoopbaar, mits het bod goed genoeg is, als je wenst dat ik mijn mond houquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:56 schreef BruineBanaan het volgende:
[..]
kloon? *kuch*
Ik ben hier nieuw hoor.
Wat? Je SOA-test?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:01 schreef BruineBanaan het volgende:
Is dat positief of negatief?
Ga je nu wel foto's posten?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:00 schreef BruineBanaan het volgende:
Nu maar hopen dat 'ze' maar hier niet komen.
Wonderer bedoelt van jezelf Cquote:
Moeten we elkaar maar voor de schijn uit de brand helpen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mislukt. Ik dacht, misschien staat het toeval het toe om in die laatste paar minuten nog een leuke kerel langs te brengen, maar helaas.
Geef me eens 1 goede reden daarvoor?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:06 schreef BruineBanaan het volgende:
[..]
Ja was gericht op de SOA test. En noem me niet C
quote:
Alleen als je een brandweerkostuum aantrektquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moeten we elkaar maar voor de schijn uit de brand helpen?
Merci , erg lief van jequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef BruineBanaan het volgende:
[..]
*doet Zakje een bloemenkrans om*
Kloons zijn er met een redenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geef me eens 1 goede reden daarvoor?
en jij hield niet van carnaval, maar nu moet Rourke zich wel verkleden ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen als je een brandweerkostuum aantrekt.
Er staat nog een vragenlijst voor je open.quote:
Prima ik heb gisteren wat dingen kapotgesmeten , en dat lucht om de één of andere reden ontzettend op.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe is het? Voel je je inmiddels al beter?
Oja?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er staat nog een vragenlijst voor je open.
editquote:
Whooooquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Prima ik heb gisteren wat dingen kapotgesmeten , en dat lucht om de één of andere reden ontzettend op.
Ja wat een stoute jongen is het tochquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ist weer zo ver
was hij weer jong en onbezonnen ?![]()
maar ik kan mij die van jou geloof ik ook niet meer heugenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er staat nog een vragenlijst voor je open.
Kloons hebben net zo weinig kans op een SOA als het origineel.quote:
dan zullen we hem eens flink onderhanden nemen en hem de regels van het H topic nog eens duidelijk makenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:18 schreef BruineBanaan het volgende:
[..]
Ja wat een stoute jongen is het toch
Ik had hem net aan de telefoon, hij zei dat ie morgen wel een poging gaat wagen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan zullen we hem eens flink onderhanden nemen en hem de regels van het H topic nog eens duidelijk maken
en dat begint natuurlijk met een echte foto, en dan niet alleen die donkere lokken
Ik hou wel van Carnaval, is iedereen zo lekker ranzig.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:15 schreef Stroekie het volgende:
en jij hield niet van carnaval, maar nu moet Rourke zich wel verkleden ?
Er zijn toch wel meer mensen die nooit een echte foto gepost hebben ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan zullen we hem eens flink onderhanden nemen en hem de regels van het H topic nog eens duidelijk maken
en dat begint natuurlijk met een echte foto, en dan niet alleen die donkere lokken
Ja, die supersnelle buitenlandse proxy van je.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:20 schreef BruineBanaan het volgende:
*mompelt iets over proxies*
Ja, superhandig tegen die vervelende vlekken! Ik raad hem iedereen aanquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
verkoopt Albert Hein tegenwoordig ook al bussen Proxy Action ?
PJO.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer mensen die nooit een echte foto gepost hebben ?
Wist ik veel dat jullie mij aan de m'n hoofdletters zouden herkennenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die supersnelle buitenlandse proxy van je.
Maar qua onopvallendheid moet je nog wat leren.
[ afbeelding ]
Want zo is het wel erg overduidelijk.
die zijn hier volgens mij toch ver in de minderheidquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer mensen die nooit een echte foto gepost hebben ?
hij had ook die snor vanochtend uit de Metro/spits/De pers moeten gebruiken als camouflagequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die supersnelle buitenlandse proxy van je.
Maar qua onopvallendheid moet je nog wat leren.
[ afbeelding ]
Want zo is het wel erg overduidelijk.
Verschil is dat ik niet stalk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
PJO.
Dag Cahirquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:26 schreef Jump het volgende:
[..]
En de bruinebanaan van cahir mag ook weg, steek ze maar terug
Hmm, dan vraag ik me af wat hij te verbergen heeft, zou hij heel dik zijn, of heel lelijk ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die zijn hier volgens mij toch ver in de minderheid
en C het neefje van BruineBanaan verzamelt op zijn weer weer wel foto's MSN adresjes hyves en profielletjes van alles en iedereen, dus een beetje ruilhandel kan geen kwaad.
Maar hij weet dapper tegenstand te bieden, dus wordt het meer een running gag
Oh nee? En al dat geniepig loeren naar Ang3l dan he. Dat hij zich afvroeg wie jij nou was...quote:
Het is wel een nichtenfamilie!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:25 schreef Stroekie het volgende:
die zijn hier volgens mij toch ver in de minderheid
en C het neefje van BruineBanaan verzamelt op zijn weer weer wel foto's MSN adresjes hyves en profielletjes van alles en iedereen, dus een beetje ruilhandel kan geen kwaad.
Maar hij weet dapper tegenstand te bieden, dus wordt het meer een running gag
die strijd verliest hij van mijquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmm, dan vraag ik me af wat hij te verbergen heeft, zou hij heel dik zijn, of heel lelijk ?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nee? En al dat geniepig loeren naar Ang3l dan he. Dat hij zich afvroeg wie jij nou was...
Jij hebt Angel toch ontmoet tijdens het stappen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat om 1 avondje dat ik een date had.
Yepz. Eerste keer dat ik hem zag staan heb ik hem niet aangesproken, was in gezelschap en hij ook. Tweede keer wel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:40 schreef wonderer het volgende:
Jij hebt Angel toch ontmoet tijdens het stappen?
Ik heb geen datesquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat om 1 avondje dat ik een date had.
Heh. Gelukkig maar dan. En wat gezondheid betreft?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Prima ik heb gisteren wat dingen kapotgesmeten , en dat lucht om de één of andere reden ontzettend op.
Dan moet je ook geen Marokkanen daten lieverd.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:45 schreef Breezerslet het volgende:
Ik heb geen datesmaar ja in de kast zittende bi, daar heb ik voorlopig genoeg van dus aan de ene kant wel goed dat ik date afgezegd heb
. IK WIL EEN HOMO
.
Mwa, gaat wel, ik voel me een beetje als Oprah, dan kom ik weer 1 of 2 kilo aan, en volgende week is het weer weg, dus ik heb nogsteeds mijn heroïnehoer figuur . Aan de andere kant ben ik al een tijdje niet ziek geweestquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heh. Gelukkig maar dan. En wat gezondheid betreft?
Hij was Turks, en ik ken wel een Marokkaan hij is al uit de kast en heeft wel al een vriend (Turkse).quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen Marokkanen daten lieverd.
Nou ja, dat laatste is het belangrijkste...quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mwa, gaat wel, ik voel me een beetje als Oprah, dan kom ik weer 1 of 2 kilo aan, en volgende week is het weer weg, dus ik heb nogsteeds mijn heroïnehoer figuur . Aan de andere kant ben ik al een tijdje niet ziek geweest.
Oprah is toch wat flinker zakjequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mwa, gaat wel, ik voel me een beetje als Oprah, dan kom ik weer 1 of 2 kilo aan, en volgende week is het weer weg, dus ik heb nogsteeds mijn heroïnehoer figuur . Aan de andere kant ben ik al een tijdje niet ziek geweest.
Ja, het is voor veel migranten gewoon moeilijker, sociaal gezien. Daar zit je nu mee.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:51 schreef Breezerslet het volgende:
Hij was Turks, en ik ken wel een Marokkaan hij is al uit de kast en heeft wel al een vriend (Turkse).
Ik wil iniedergeval geen in de kast zittende mensen, heb geen zin in verstoppertjes, daarom heb ik het o.a. gecanceld.
Nou...ik wil liever weer een gezond gewicht krijgen eigenlijk. Ik had laatst toen ik naar het zwembad ging wel dat ik erg ,,bekeken'' werd. Maar ik boek langzaam wat vooruitgang, ik geef in ieder geval zo goed als nooit meer over.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste is het belangrijkste...
De meesten die ik ken persoonlijk zijn uit de kast dus zo moeilijk is het nou ook weer niet. Uit de kast zijn is heerlijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, het is voor veel migranten gewoon moeilijker, sociaal gezien. Daar zit je nu mee.
Rome is ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef Zakje het volgende:
Maar ik boek langzaam wat vooruitgang, ik geef in ieder geval zo goed als nooit meer over.
Het meeste uit de Palace zal dat wel zijn ja.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:05 schreef Breezerslet het volgende:
De meesten die ik ken persoonlijk zijn uit de kast dus zo moeilijk is het nou ook weer niet. Uit de kast zijn is heerlijk.
Bij de Appie zelf ook nog.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:11 schreef Weemz het volgende:
Tsss Nog steeds die Welpies op TV.... Beetje jammer.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nou...ik wil liever weer een gezond gewicht krijgen eigenlijk. Ik had laatst toen ik naar het zwembad ging wel dat ik erg ,,bekeken'' werd. Maar ik boek langzaam wat vooruitgang, ik geef in ieder geval zo goed als nooit meer over.
Jij was al met mij. Eikel! Die Erik pakt iedereen van mij af...quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moeten we elkaar maar voor de schijn uit de brand helpen?
nog 203 post en dat is ook overquote:
Ow... hier zijn ze al op... hmm...quote:
Hij heeft vast een zachte g.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
Jij was al met mij. Eikel! Die Erik pakt iedereen van mij af...
Perfect! Ga zo door, je komt er wel!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nou...ik wil liever weer een gezond gewicht krijgen eigenlijk. Ik had laatst toen ik naar het zwembad ging wel dat ik erg ,,bekeken'' werd. Maar ik boek langzaam wat vooruitgang, ik geef in ieder geval zo goed als nooit meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |