Ik wil ze wel meenemen als ik naar Nederland kom, ben jij er ook weer vanafquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu moet het het met dollars doen.
Ik heb er nog 20 liggen hier.
staan we gelijk Erikquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mislukt. Ik dacht, misschien staat het toeval het toe om in die laatste paar minuten nog een leuke kerel langs te brengen, maar helaas.
Ik neem ze wel mee als ik in augustus weer die kant op kom.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil ze wel meenemen als ik naar Nederland kom, ben jij er ook weer vanaf
Meisje gaat trouwens weg van forum omdat ze niet tegen kritiek kan. Oh nee, omdat ze niet constant wil worden aangesproken op wat ze zegt en doet.
ach wat schattig, een kloontjequote:
kloon? *kuch*quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach wat schattig, een kloontje![]()
zullen we die maar Bassie noemen dan, want Popov is natuurlijk bij te weinig mensen bekend
die blokjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ link | afbeelding ]
We would like to introduce our character Cock. He is a very good friend of every residents of the carpenter block. He is nice and kind, so he makes a good advisor for everyone..
Geweldig krom engels ook..
ik ben best omkoopbaar, mits het bod goed genoeg is, als je wenst dat ik mijn mond houquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:56 schreef BruineBanaan het volgende:
[..]
kloon? *kuch*
Ik ben hier nieuw hoor.
Wat? Je SOA-test?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:01 schreef BruineBanaan het volgende:
Is dat positief of negatief?
Ga je nu wel foto's posten?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:00 schreef BruineBanaan het volgende:
Nu maar hopen dat 'ze' maar hier niet komen.
Wonderer bedoelt van jezelf Cquote:
Moeten we elkaar maar voor de schijn uit de brand helpen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mislukt. Ik dacht, misschien staat het toeval het toe om in die laatste paar minuten nog een leuke kerel langs te brengen, maar helaas.
Geef me eens 1 goede reden daarvoor?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:06 schreef BruineBanaan het volgende:
[..]
Ja was gericht op de SOA test. En noem me niet C
quote:
Alleen als je een brandweerkostuum aantrektquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moeten we elkaar maar voor de schijn uit de brand helpen?
Merci , erg lief van jequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef BruineBanaan het volgende:
[..]
*doet Zakje een bloemenkrans om*
Kloons zijn er met een redenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geef me eens 1 goede reden daarvoor?
en jij hield niet van carnaval, maar nu moet Rourke zich wel verkleden ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen als je een brandweerkostuum aantrekt.
Er staat nog een vragenlijst voor je open.quote:
Prima ik heb gisteren wat dingen kapotgesmeten , en dat lucht om de één of andere reden ontzettend op.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe is het? Voel je je inmiddels al beter?
Oja?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er staat nog een vragenlijst voor je open.
editquote:
Whooooquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Prima ik heb gisteren wat dingen kapotgesmeten , en dat lucht om de één of andere reden ontzettend op.
Ja wat een stoute jongen is het tochquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ist weer zo ver
was hij weer jong en onbezonnen ?![]()
maar ik kan mij die van jou geloof ik ook niet meer heugenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er staat nog een vragenlijst voor je open.
Kloons hebben net zo weinig kans op een SOA als het origineel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |