die worden opgedeeld zoals vroeger bij de gymles ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat degenen die na dit topic niemand hebben maar bij elkaar gegooid worden.
ben jij wel in het bezit van een akte ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef PJORourke het volgende:
Als het dit topic niet lukt, moet ik zaterdag zeker gaan jagen.
Brings back the memories. Niet dat het zo lang geleden is, maar tochquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die worden opgedeeld zoals vroeger bij de gymles ?
je hebt jezelf vastgeketend aan de neusgaten ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:28 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb mij net aan hoe PJORourke verbonden
Ow ik zie dit zooo voor me...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die worden opgedeeld zoals vroeger bij de gymles ?
ja horror was datquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Brings back the memories. Niet dat het zo lang geleden is, maar toch.
Volgens mij kun je alleen deactiveren...quote:
2 wekelijks theekransje, praten over de ins en outs in de showbizz make-up tips gewoon gezellig en af en toe kijken naar de jongens die stonden te springen ofzo. Dat ken je toch nog wel?quote:
enige gymnastiek waar ik vroeger van kon genieten was hersengymnastiekquote:
Ik vond gym het leukste wat er bestondquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
enige gymnastiek waar ik vroeger van kon genieten was hersengymnastiek
en toen was ik ook al zo stijf als een houten plank![]()
bovendien werd ik altijd als laatste gekozen
hijs weg als het goed is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |