die worden opgedeeld zoals vroeger bij de gymles ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat degenen die na dit topic niemand hebben maar bij elkaar gegooid worden.
ben jij wel in het bezit van een akte ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef PJORourke het volgende:
Als het dit topic niet lukt, moet ik zaterdag zeker gaan jagen.
Brings back the memories. Niet dat het zo lang geleden is, maar tochquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die worden opgedeeld zoals vroeger bij de gymles ?
je hebt jezelf vastgeketend aan de neusgaten ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:28 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb mij net aan hoe PJORourke verbonden
Ow ik zie dit zooo voor me...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die worden opgedeeld zoals vroeger bij de gymles ?
ja horror was datquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Brings back the memories. Niet dat het zo lang geleden is, maar toch.
Volgens mij kun je alleen deactiveren...quote:
2 wekelijks theekransje, praten over de ins en outs in de showbizz make-up tips gewoon gezellig en af en toe kijken naar de jongens die stonden te springen ofzo. Dat ken je toch nog wel?quote:
enige gymnastiek waar ik vroeger van kon genieten was hersengymnastiekquote:
Ik vond gym het leukste wat er bestondquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
enige gymnastiek waar ik vroeger van kon genieten was hersengymnastiek
en toen was ik ook al zo stijf als een houten plank![]()
bovendien werd ik altijd als laatste gekozen
hijs weg als het goed is...quote:
Jij werd vast niet vaak laatste gekozenquote:
ik heb daar weinig vreugde aan beleefdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond gym het leukste wat er bestond
aaaaw, *knuffelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij werd vast niet vaak laatste gekozen.
Jij houdt gewoon van ballen en knuppels?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
En niet dat ik heel slecht was eigenlijk. Bij softbal kom ik de bal meestal loeiver slaan, en bij andere balsporten was met mijn balgevoel ook weinig mis (!).
Ik deed nooit mee maar kreeg altijd een 6 omdat ik toch kwam en niet spijbeldequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb daar weinig vreugde aan beleefd
ik was zo slecht dat ik daar op de MAVO ook elke keer een onvoldoende voor had
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij houdt gewoon van ballen en knuppels?
Ik had juist wel aardige...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begrijp van de meeste gymleraren niks. Wat een verzameling eikels was dat.
Het zijn wel exquise neusgaten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef Stroekie het volgende:
je hebt jezelf vastgeketend aan de neusgaten ?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef wonderer het volgende:
Ik snap niet waarom gymleraren nog steeds hun leerlingen zelf teams laten samenstellen... Iedereen weet toch dat dat hartstikke traumatisch kan zijn?
In de 3e kregen we uiteindelijk een vervangster en die had wel oog voor mijn inzet en toen kreeg ik zomaar ineens een 7 op mijn rapportquote:
Potten zijn weer net iets anders.quote:
Neen. Potten zijn dingen waarin etenswaren geconserveerd worden. Soms worden ze ook ergens anders voor gebruikt.quote:
Vertel!?!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms worden ze ook ergens anders voor gebruikt.
Bloempotquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Potten zijn dingen waarin etenswaren geconserveerd worden. Soms worden ze ook ergens anders voor gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |