Gelul.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee.Die kunnen er geen krijgen, en zeggen dat ze er geen willen om niet zielig te lijken.
Ah, daar is er een.quote:
Nee hoor. Maar als jij dat stickertje op mij plakt, ga lekker je gang. Je denkt toch niet dat ik me moet verantwoorden aan een of ander menneke op een internetforum?quote:
Homo.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als jij dat stickertje op mij plakt, ga lekker je gang. Je denkt toch niet dat ik me moet verantwoorden aan een of ander menneke op een internetforum?
Haha...
Keertje neuken op een parkeerplaats?quote:
Laat me nou niet kotsen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Keertje neuken op een parkeerplaats?
Lijkt me heerlijk!
Mietje.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:47 schreef El_Matador het volgende:
Gelul.
Wie gaat er voorop?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Keertje neuken op een parkeerplaats?
Lijkt me heerlijk!
Leuk voor je.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
TS is begin 20 en heeft al een relatie
Ik zie een retourtje filipijnen in je toekomst..quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
juist!quote:
Jezus man, dan hoor je gewoon lekker het hooi uit de meid te neuken en niet burgerlijk met een relatietje zitten...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
quote:
Sja, je moet wat doen om je kleine pikkie iets te laten lijken he?quote:
dat is veel triester. op je 20e al ergens aan vast zitten. brrrquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:53 schreef Alexandrius het volgende:
Fuck jou TS, met je burgerlijke maatschappij gelul, ga maar een topic openen in politiek dat je vrijgezellenbelasting wil invoeren.
Inderdaad...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |