Shitquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee helaas, ik ben niet je buurman.
dat is nog kanslozer!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
Daar zijn toch hoeren van de ontknaapservice voor ?
Nee die heb ik niet hoeven te gebruiken
Zo veel zinnen nodig hebben om te verdedigen dat je beste vriendin je rechterhand isquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:35 schreef vipergts het volgende:
Ik moet er altijd wel om lachen die mensen die een relatie als ideaal beeld zien. Ze denken dat omdat zij ongelukkig zouden zijn als ze alleen zijn ik dat ook ben. Dat is waar ze de fout in gaan ik ben gelukkig heb een leuke groep vrienden, leuke baan.
Mijn enige "probleem" tenmimnste andere zien het als een probleem is dat ik geen zin heb om moeite te doen voor een relatie. Dit is niet omdat ik een hekel heb aan vrouwen het boeit me gewoonweg niet.
En net zo als ik wel eens heb jammer dat ik geen relatie heb ziet mijn omgeving ook wel een het voordeel van alleen zijn. Ze zeggen niet meer dat ze doodongelukkig zouden zijn als ze alleen waren. want of je nu alleen bent of een relatie hebt het is gewoon aanpassen aan de situatie
Ik moet altijd lachen om mannen die ongelukkig zijn als ze geen relatie hebben. Het zijn vrijwel altijd mannen die denken dat ze alleen overblijven. Als gevolg daarvan nemen ze ook genoegen met een persoon die niet bij hun past.
gast.... wat is ons doel op aarde? wat zit er in ons instinct?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:35 schreef vipergts het volgende:
Ik moet er altijd wel om lachen die mensen die een relatie als ideaal beeld zien. Ze denken dat omdat zij ongelukkig zouden zijn als ze alleen zijn ik dat ook ben. Dat is waar ze de fout in gaan ik ben gelukkig heb een leuke groep vrienden, leuke baan.
Mijn enige "probleem" tenmimnste andere zien het als een probleem is dat ik geen zin heb om moeite te doen voor een relatie. Dit is niet omdat ik een hekel heb aan vrouwen het boeit me gewoonweg niet.
En net zo als ik wel eens heb jammer dat ik geen relatie heb ziet mijn omgeving ook wel een het voordeel van alleen zijn. Ze zeggen niet meer dat ze doodongelukkig zouden zijn als ze alleen waren. want of je nu alleen bent of een relatie hebt het is gewoon aanpassen aan de situatie
Ik moet altijd lachen om mannen die ongelukkig zijn als ze geen relatie hebben. Het zijn vrijwel altijd mannen die denken dat ze alleen overblijven. Als gevolg daarvan nemen ze ook genoegen met een persoon die niet bij hun past.
Je was me voorquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:41 schreef L.Denninger het volgende:
Verkapt "Ik heb 1 week voor m'n 27e verjaardag voor het eerst een vriendinnetje gescoord!" topic
Says who?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:04 schreef Elixabete het volgende:
TS klaagt over 27+ mannen die geen relatie hebben en dat TS dat ook graag zou willen omdat hij moe wordt van zijn dikke lelijke vieze vriendin?
Ik zie wel wat op mijn pad komtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:05 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zeg, jij gaat ook richting de 27. Is het voor jou ook niet eens tijd?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie geeft me even een EPIC FAIL plaatje?
dank!quote:
Hoe laag op de sociale ladder moet je staan om de moeite te nemen om dat soort mensen af te gaan krakenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:58 schreef JenDaMan het volgende:
En dan niet de mensen die bewust kiezen om vrijgezel te zijn, maar zo van die mensen die al bijna 30 zijn en nog steeds geen relatie hebben kunnen krijgen
Bij m'n bijbaan werken ook een paar van zulke figuren, eentje van zelfs al bijna 40, onverzorgd, kleding die z'n moeder voor hem heeft gekocht ofzo en als er een vrouwelijke collega tegen ze praat klappen ze zo helemaal dicht![]()
en dan nog eentje van 30 ofzo die nog bij z'n ouders woont en fulltime daar werkt
wat een leven heb je dan.
Klacht: hoe lelijk of/en sociaal incapabel moet je zijn om op zo'n leeftijd nog geen relatie te hebben![]()
Meestal op elk potje past een dekseltje, dus daar ligt het ook niet aan. ;xquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:40 schreef Lakitu het volgende:
Überhaupt mensen die geen relatie kunnen krijgen.![]()
Mensen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:40 schreef Lakitu het volgende:
Misschien zijn er ook wel mensen die geen relatie willen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:40 schreef Lakitu het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:37 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook wel mensen die geen relatie willen!
Spaanse vrouwen blijven sowieso vaak langer maagd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |