mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:41 schreef paddy het volgende:
Is al gedaan door een medemod, EchtGaaf
Het gesloten topic ging over de euro.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:20 schreef Dagonet het volgende:
We hebben al 18 delen lang een reeks over de stand van de dollar.
Bulls, Bears & Bucks #18: Fed laat rente ongewijzigd
De kapitalisatie van de markt komt er toch wel....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Dagonet het volgende:
Niet alles, RBS in de rode cijfers kan bijvoorbeeld prima los, maar een topic om aan te geven dat de euro nu op $1,50 staat is nou ook weer niet zo heel speciaal.
Eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:29 schreef weirdmv het volgende:
kan deze Rusland valt Georgië binnen #5; The domino theory. even gesloten worden?
en bij het andere topic de tt aanpassen
ik wil eigenlijk nog de op aanpassen dus het is niet slim als een mod nu gaat rommelen want dan kan ik niks meer bewerken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:45 schreef Drugshond het volgende:
Nu alleen een statement achter de TT....en wat gemiep uit de fipo postings weghalen. En dan hebben we iets (niet veel maar toch iets). Het echte gestunt laat ik wel over aan de andere users.
Zie OP : Israël, Libanon/Gaza, oorlog #38
Zooo herkenbaar,......quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:46 schreef weirdmv het volgende:
ik wil eigenlijk nog de op aanpassen dus het is niet slim als een mod nu gaat rommelen want dan kan ik niks meer bewerken.
Very nicequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:45 schreef Drugshond het volgende:
Het echte gestunt laat ik wel over aan de andere users.
Zie OP : Israël, Libanon/Gaza, oorlog #38
Die was van jou of Venomsnake.... ik zat al in dubio. Heeft wel een eervolle vermelding opgeleverd ([MED} dat weet ik nog wel).quote:
rommel wat je wil ... ik ga naar bedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:46 schreef weirdmv het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nog de op aanpassen dus het is niet slim als een mod nu gaat rommelen want dan kan ik niks meer bewerken.
De endversie was van Venomsnake, maar ik heb ook mijn inbreng gedaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die was van jou of Venomsnake.... ik zat al in dubio.
Ik ben bezig en ga zo pokeren.....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
rommel wat je wil ... ik ga naar bed
ik heb wat gedronkuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |