HIj zat nog vast toen het punt al gemaakt was.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
Nee hè, pet waait af en replay the point.
Dat dubbelen mogen ze van mij ook wel afschaffen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom spelen er zoveel dames nu, schiet toch eens op met je vrouwentennis
Ja, wat telt er dan? Het moment van stuiteren van de pet en de balquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
HIj zat nog vast toen het punt al gemaakt was.
Zo'n baan 8 ook, Berlocq/Schwank vs Canas/Garcia.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat dubbelen mogen ze van mij ook wel afschaffen.
5-5quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:00 schreef RayMania het volgende:
Bartoli heeft het toch lastig in de tweede set. Een break achter (3-5).
Mij lijkt het moment dat hij effectief afwaait maatgevend en dat was toen het punt gemaakt was, was toch wel een belangrijk moment na die lucky netbal op MP in de tweede set. Ivanovic had er al uit moeten liggen en nu alsnog MPquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, wat telt er dan? Het moment van stuiteren van de pet en de bal? Of is het bewegen van de pet al voldoende..
Ieder programma over Wimbledon vanavond, meerdere keren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:15 schreef Noshiba het volgende:
iemand een replay van die netbal op mp?
Ik moet zo werkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ieder programma over Wimbledon vanavond, meerdere keren.
Is bezig hoor. Gonzalez - Bolelli en Lopez - Karasunic.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Wachtend op mannentennis.
-edit- Alle zenders laten hetzelfde zien.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is bezig hoor. Gonzalez - Bolelli en Lopez - Karasunic.
Gonzo is erg vermakelijk.
NET5 stream werkt juist perfect bij mij.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Oja, ik kan natuurlijk ook even naar BBC switchen.
Die Net5-site hapert bij mij als een gek.
600-700.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:30 schreef jojomen4 het volgende:
Hoeveel punten gaan er ongeveer af bij Djokovic?
415 gaan eraf.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:30 schreef jojomen4 het volgende:
Hoeveel punten gaan er ongeveer af bij Djokovic?
450-35 = 415 punten eraf. Degene die met 600-700 aankomen, weten echt niet waar ze het over hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij rond de 450 hoor. Althans, dat heb ik ergens in het vorige topic gelezen.
Dank U.quote:
En GSM Ana.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:31 schreef TheGeneral het volgende:
Federer gaat zo beginnen.![]()
En 3 MP's voor Ana.
Yep !quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:36 schreef Saviola het volgende:
Gelukkig is Anna door
1e set is binnen !quote:
Serena Williams is er ook nogquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1e set is binnen !
Knap ook van Bartoli, geen favo maar goed gevochten na veel tegenslag afgelopen maanden.
En ook al is ze vet, word een beetje moe van al die oostblok mokkels met te hoge voorhoofden
Heb ik niks mee !quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
Serena Williams is er ook nog
tegen het Poolse talent nu (op Sporza)
Vraag ik me ook af. Zal wel kleinzustertjenijd zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:59 schreef zjroentje het volgende:
Wat was er dan zo onsportief aan Ivanovic?
Geluiden bij winst of fouten tegenstander en gezeik om dat petjequote:Op woensdag 25 juni 2008 17:59 schreef zjroentje het volgende:
Wat was er dan zo onsportief aan Ivanovic?
Dat geluiden zie je zo vaak.. Ook bij mannen. Dat petje, oké, maar de umpire gaf de let, niet zij. Het zal wel volgens de regels zo moeten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geluiden bij winst of fouten tegenstander en gezeik om dat petje
Nee mopquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Zal wel kleinzustertjenijd zijn
Was juist een prachtige sportieve partij toch?
Wat een onzin zeg, dit was gewoon compleet conform de regels.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:09 schreef -0- het volgende:
Kinderachtig van Ivanovic om die let te willen, ze had het punt al verloren.
Zie hierboven. En als je je om de geluiden bij het vrouwentennis gaat druk maken ....quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geluiden bij winst of fouten tegenstander en gezeik om dat petje
Maak me totaal niet druk !quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zie hierboven. En als je je om de geluiden bij het vrouwentennis gaat druk maken ....
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Mijn buren denken ook dat ik 's nachts tennis kijk
Je hoeft geen vreugdekreten te slaan bij zowat elke unforced error van de tegenstander. Over het schoenen piepen op hardcourt zal ik het dan maar niet hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zie hierboven. En als je je om de geluiden bij het vrouwentennis gaat druk maken ....
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Had het niet ( beter) kunnen verwoorden !quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hoeft geen vreugdekreten te slaan bij zowat elke unforced error van de tegenstander. Over het schoenen piepen op hardcourt zal ik het dan maar niet hebben.
Daarnaast is ze qua uiterlijk gehyped en is het tennis niks meer dan simpel rammen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had het niet ( beter) kunnen verwoorden !
Tis net als het RG publiek wat klapt voor fouten van de tegenstander !
Noem me ouderwets, maar dat vind ik echt om te kotsen.
Dan liever een aardbei etend land met een Murray Hill Mountain![]()
COME ON GONZOquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt weer een TB aan bij Gonzalez - Bolelli.
Kan toch een vrouwelijke bal zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een homo is die BBC-commentator, hij blijft maar zeggen dat Federer de bal meer moet penetreren.
Baltacha?quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ancic dendert over Petschner heen. 6-1!
Michiel Schapers bij Erakovic.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:30 schreef TheGeneral het volgende:
Glenn Schaap bij Chakvetadze
John van Lottum bij Dementieva
Sven Groeneveld bij Ivanovic
Nederlandse coaches nemen het vrouwentennis over.
Echt waardeloos inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een kansloze tie-break van Soderling![]()
. GSM Fed.
Nee, 415. Vorig jaar won hij er 450 voor zijn halvefinaleplaats, nu won hij er 35 met zijn tweederondeplaats.quote:
Greg Rusedski.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een homo is die BBC-commentator, hij blijft maar zeggen dat Federer de bal meer moet penetreren.
Schrijf ik z'n naam nog verkeerd ook.quote:
Ancic 5-1 achter in de tiebreakquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Andreev - Ferrer 6-3 0-5.
Berdych verliest de TB van Hanescu.
Gicquel 2-0 in sets achter tegen Bozoljac.
Bellucci - Stadler 1-2 in sets.
Ancic is waarschijnlijk bijna klaar.
Ik dacht dat het een grapje wasquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Schrijf ik z'n naam nog verkeerd ook.
Ik weet dat sommingen hem liever bij de WTA zien, maar Ollie staat dus ook te spelen. Levert wel een 5-1 voorsprong in nuquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Andreev - Ferrer 6-3 0-5.
Berdych verliest de TB van Hanescu.
Gicquel 2-0 in sets achter tegen Bozoljac.
Bellucci - Stadler 1-2 in sets.
Ancic is waarschijnlijk bijna klaar.
Zouden hun iets weten dat wij niet weten>? Namelijk dat Nadal de laatste 4 jaar doping heeft gebruikt en zijn titels zijn afgenomen en naar de andere finalist is gegaan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:01 schreef TheGeneral het volgende:
Aldus nu.nl...
Federer zonder setverlies verder
Uitgegeven: 25 juni 2008 20:08
[ afbeelding ]
LONDEN - Roger Federer heeft in de jacht op zijn zesde titel op Wimbledon woensdag geen schade opgelopen.
ANP
De Zwitserse nummer één van de wereld versloeg in de tweede ronde de Zweed Robin Söderling in drie sets: 6-3 6-4 7-6 (3).
In de eerste ronde, tegen de Slowaak Dominik Hrbaty, hoefde Federer ook geen set af te staan. De Zwitser, die al vijftien grandslamtitels op zijn erelijst heeft staan, speelt in de derde ronde tegen de winnaar van het duel tussen de Fransman Marc Gicquel en de Serviër Ilia Bozoljac.
Zoek de fout![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:14 schreef suus21 het volgende:
and I was right....http://www.cnbc.com/id/25346774
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:46 schreef TheGeneral het volgende:
Suus, het lijkt dat je gelijk had![]()
Hoewel ze het in de bron ook niet helemaal zeker weten lijkt het alsof hij wel Nike schoenen aan heeft.
http://www.cnbc.com/id/25346774
Op Rosmalen had hij het ook. RG staat me ook iets van bij. Nieuwe manier van tapen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:09 schreef anon57 het volgende:
Leuk dat Federer sinds Roland Garros er drie grandslamtitels erbij heeft![]()
Ik zit trouwens Ferrer-Andreev te kijken, weet iemand misschien toevallig hoe lang Ferrer al die zwarte tape boven zijn knieen heeft
Ik had de tape al eens bij andere spelers gezien maar het was me vorige week in Rosmalen niet opgevallen dat zijn knieen getapet waren, dus vroeg ik me af hoe lang het als zo was.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Op Rosmalen had hij het ook. RG staat me ook iets van bij. Nieuwe manier van tapen.
Het is compleet helder, dus ik denk tot 22.20 ongeveer. Misschien op Court 1 wat korter ivm de tribune die wat licht tegenhoudt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tot hoelaat gaan ze waarschijnlijk door?
Nee, ik lette niet op met typen.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:30 schreef wimderon het volgende:
10 breaks al in 2 sets bij Rochus-Verdasco
Do I need to say more?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet dat sommingen hem liever bij de WTA zien, maar Ollie staat dus ook te spelen. Levert wel een 5-1 voorsprong in nu![]()
Ancic heeft het ook niet gemakkelijk op het moment...
Volgens mij zijn ze gestopt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Ancic naar een vijfde set, ben benieuwd of ze het vandaag nog afkrijgen, bij een normale uitslag wel denk ik.
Nee, ik zie Ancic net een DF slaanquote:
Vond het al lang duren op het live scoreboardquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Ancic was ff gaan pissen.
quote:
hij heeft 100% nike schoenen aan...snap alleen niet hoe hij dat nike logo heeft weg gekregen...quote:
Safinquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft niet echt indrukwekkende tegenstanders tot de halve finale volgens mij. Wie zit er nou nog in in Federers heft die gevaarlijk is?
Ik hoop het... Al die Murray worshipping van de BBC komt me een beetje de keel uit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
Malisse gaat van Murray winnen.
Inderdaad zeg, helemaal ophemelen tijdens die 1e ronde partij en lyrisch zijn over zijn spel, terwijl hij eigenlijk best zwak speelde.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik hoop het... Al die Murray worshipping van de BBC komt me een beetje de keel uit.
Baghdatis lijkt me.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft niet echt indrukwekkende tegenstanders tot de halve finale volgens mij. Wie zit er nou nog in in Federers heft die gevaarlijk is?
Na Gicquel waarschijnlijk Hewitt, daarna Ferrer of Ancic, en uit die onderste helft zal het Baghdatis wel zijn ja - hopelijk Safin.quote:
Ik vind het nog best moeilijk te voorspellen, Bolelli kan zomaar winnen van een Hewitt in deze vorm en tussen Berdych, Verdasco, Ancic en Ferrer hangt het er ook maar om.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Na Gicquel waarschijnlijk Hewitt, daarna Ferrer of Ancic, en uit die onderste helft zal het Baghdatis wel zijn ja - hopelijk Safin.
Op zichzelf komt Murray mij al de keel uit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik hoop het... Al die Murray worshipping van de BBC komt me een beetje de keel uit.
Mauresmo mocht als oud-winnares en voormalig nummer één van de wereld op baan elf spelen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:47 schreef Ambrosius het volgende:
Trouwens wel triest dat Eaton (nummer 600+ op de ranglijst) op Court 1 mag spelen, en oud-winnares Davenport en meest prijzengeld ooit bovendien in totaal, mag op baan 3 gaan zwoegen voor een paar honderd man.
Vind het heel eerlijk gezegd gewoon schandalig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mauresmo mocht als oud-winnares en voormalig nummer één van de wereld op baan elf spelen.
Je bedoelt de bovenste helft (althans voor wat Safin betreft...weet niet waar Bolelli zit).quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het nog best moeilijk te voorspellen, Bolelli kan zomaar winnen van een Hewitt in deze vorm en tussen Berdych, Verdasco, Ancic en Ferrer hangt het er ook maar om.
Onderste helft zou ik inderdaad ook Baghdatis en Safin zeggen.
Werd die match niet verplaatst omdat de partijen op CC allemaal al vroeg klaar waren? Dat gebeurt ook nog wel eens namelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:57 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vind het heel eerlijk gezegd gewoon schandalig.
Dag 1, hetzelfde verhaal.
Centre court, Radwanska - Benesova (), en Mauresmo staat op court 2.
Ja, dat is waar ook. Heb er eerlijk gezegd niet op gelet, en weet het schema van dag 1 vooraf niet meer uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Werd die match niet verplaatst omdat de partijen op CC allemaal al vroeg klaar waren? Dat gebeurt ook nog wel eens namelijk.
Dat doet ieder toernooi met Spelers uit eigen land. Die Eaton trekt publiek... Davenport niet....quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:47 schreef Ambrosius het volgende:
Trouwens wel triest dat Eaton (nummer 600+ op de ranglijst) op Court 1 mag spelen, en oud-winnares Davenport en meest prijzengeld ooit bovendien in totaal, mag op baan 3 gaan zwoegen voor een paar honderd man.
Mag ik eerlijk zeggen dat ik het gedoe van 'CC en C1 moet je verdienen'-verhaal zo'n onzin vind. Ik wil niet zeggen dat iedereen een keer daar moet spelen, maar telkens dezelfde mensen gaat me te ver. Buiten dat bevoordeel je constant dezelfde mensen met hawk-eye, terwijl anderen, die nooit de kans krijgen om op CC of C1 te mogen spelen, het telkens zonder moeten doen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:57 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vind het heel eerlijk gezegd gewoon schandalig.
Dag 1, hetzelfde verhaal.
Centre court, Radwanska - Benesova (), en Mauresmo staat op court 2.
Hawk-eye vind ik niet zo'n bijzonder argument, je hebt het op de grote banen allebei wel en op de kleinere banen heeft je tegenstander het ook niet. Natuurlijk bestaat er wel twijfel over calls op de buitenbanen, maar naar verhouding zou dat ongeveer hetzelfde moeten zijn tussen speler A en B, of je moet een lijnrechter tegen je hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zeggen dat ik het gedoe van 'CC en C1 moet je verdienen'-verhaal zo'n onzin vind. Ik wil niet zeggen dat iedereen een keer daar moet spelen, maar telkens dezelfde mensen gaat me te ver. Buiten dat bevoordeel je constant dezelfde mensen met hawk-eye, terwijl anderen, die nooit de kans krijgen om op CC of C1 te mogen spelen, het telkens zonder moeten doen.
Tuurlijk heeft je tegenstander het op een buitenbaan ook niet, maar daarom is het nog wel een gigantisch voordeel om er allebei wel gebruik van te mogen maken. Daarom bevoordeel je op deze manier constant dezelfde personen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hawk-eye vind ik niet zo'n bijzonder argument, je hebt het op de grote banen allebei wel en op de kleinere banen heeft je tegenstander het ook niet. Natuurlijk bestaat er wel twijfel over calls op de buitenbanen, maar naar verhouding zou dat ongeveer hetzelfde moeten zijn tussen speler A en B, of je moet een lijnrechter tegen je hebben.
Dat is op Wimbledon natuurlijk een non-argument, aangezien het toch uitverkocht is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:38 schreef XL het volgende:
[..]
Dat doet ieder toernooi met Spelers uit eigen land. Die Eaton trekt publiek... Davenport niet....
Het is in Rosmalen, Rotterdam of Amersfoort niet anders....
Dat wel, maar het lijkt me logisch dat je de toppers op de grootste banen laat spelen als je het vanuit het oogpunt van de organisatie bekijkt (bekendere spelers > grote banen > meer toeschouwers > meer inkomsten). Dan zit bij Becker-Clement (ik pak zomaar een wedstrijd) het stadion nog voor geen kwart vol en staat iedereen te dringen en moeilijk te doen bij baan 3 omdat daar Murray/Federer of weet ik veel wie staat te ballen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft je tegenstander het op een buitenbaan ook niet, maar daarom is het nog wel een gigantisch voordeel om er allebei wel gebruik van te mogen maken. Daarom bevoordeel je op deze manier constant dezelfde personen.
Helemaal mee eens. Net als iemand anders (misschien was jij het zelf wel) net ook zei, op Wimbledon zit het sowieso wel vol.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind het juist wel tof dat zo'n local hero als Eaton de kans krijgt om voor veel publiek te spelen. En als het publiek het ook leuk vindt, is het prima toch? Toppers kunnen vaak genoeg op centre courts spelen.
Gave foto toch.quote:
Die flikker moet gewoon eens normaal doen! Je verliest toch niet van Galvaniquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens de Britse commentatoren is Youzhny te veel met de wedstrijd van vanavond bezigSpanje-Rusland
Inderdaad, die Galvani laat ook niets zien. Break voor Youzhny nu, hij gaat hem denk ik vrij gemakkelijk in 4 sets pakken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:06 schreef eentwee het volgende:
[..]
Die flikker moet gewoon eens normaal doen! Je verliest toch niet van Galvani![]()
Inderdaad, zit ook te genieten. Nu breaken!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:30 schreef T-Rigg het volgende:
Gulbis speelt erg sterk in het begin van de wedstrijdDit belooft een heerlijke partij te worden.
Jep.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef wimderon het volgende:
Die had dus maar 1x gestuiterd. Maar Gulbis sloeg die bal erna natuurlijk ook al in de wetenschap dat hij het punt had.
Precies.. Maar dat hadden Jacco en Marcella natuurlijk weer niet in de gaten...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef wimderon het volgende:
Die had dus maar 1x gestuiterd. Maar Gulbis sloeg die bal erna natuurlijk ook al in de wetenschap dat hij het punt had.
Dan was het scoreboard even fout, ik zag 5-5 staan.quote:
maar waarom kon ie die stuit niet challengen anders?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef wimderon het volgende:
Goede vraagquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:53 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
maar waarom kon ie die stuit niet challengen anders?
Die camera's staan volgens mij alleen op de lijnen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goede vraag
Ik denk dat dat niet toegestaan is of zo,.. Alleen bij de lijnen denk ik,, Ik weet ook niet of dat ding ingesteld staat voor het hele veld of alleen de punten langs de lijnen.
Ze bekijken de baan van de bal, niet de stuit. SET!! Moest er even uit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die camera's staan volgens mij alleen op de lijnen.
Voor de Hawkeye staan er 10 camera's rond het veld opgesteld, en op basis van die beelden wordt er een reconstructie gemaakt van de meest waarschijnlijke traject van de bal, geen idee of Hawkeye ook zou kunnen bepalen of een bal twee maal gestuit had.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die camera's staan volgens mij alleen op de lijnen.
Eigenlijk moet er nog een sleutel aan de berekening gehangen worden. Het aantal punten delen door het aantal sets dat je picks hebben verloren ofzo. Hier pas 1quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:19 schreef wimderon het volgende:
De Youzhny-ers zullen er wel weer mee wegkomen, net als met Ancic gisteren
4 setjes vandaag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Youzhny, sla je hoofd kapot, sla je raket kapot, maar doe iets!
Waarom zou ik er morgen uitliggen? De eerste week is vrij simpel te overlevenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en morgen lig je er opeens uit, zit je dan met je record. Het leven in de XLgame is hard
.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:34 schreef Wopper1 het volgende:
Zvonareva deed even een Youzhny-tje...
Slaat zichzelf 3x met haar racket tegen haar hoofd![]()
.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:34 schreef Wopper1 het volgende:
Zvonareva deed even een Youzhny-tje...
Slaat zichzelf 3x met haar racket tegen haar hoofd![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |