quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:39 schreef teigan het volgende:
[..]
het werd geschreven door een van de bestuursleden van het koor waar ik bij zing. Ik zing in Groningen, bij Gica.....
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:54 schreef kwakveense het volgende:
wat een muzikale meisjes hier bij elkaar!
oh nog even over pastrami:
de joods/amerikaanse (deli) versie is altijd rund, er is ook turkey pastrami maar dat smaakt heel anders. maar de originele roemeense versie was meestal van schaap, maar tegenwoordig krijg je daar standaard varkens pastrami! (van de engelstalige wikipedia)
oh en even eenvoor mijn fijne volksbuurt. er zit hier om de hoek een klein buurtwinkeltje (de AH si trws ook maar 5 minuten lopen) maar als ik daar binnen loop krijg ik zó'n vakantie in frankrijk/camping winkel gevoel! echt heerlijk!! zeker met dit weer!!
nee, dat was een gewone leerlinge... MAar die is nu ook geslaagd, heeft op haar her 2 punten hoger gehaald dan de eerste keer...quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat ene meisje waar je je zo rot over voelde teigan? Gefeliciteerd dan!
Hier even eenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:54 schreef kwakveense het volgende:
oh en even eenvoor mijn fijne volksbuurt. er zit hier om de hoek een klein buurtwinkeltje (de AH si trws ook maar 5 minuten lopen) maar als ik daar binnen loop krijg ik zó'n vakantie in frankrijk/camping winkel gevoel! echt heerlijk!! zeker met dit weer!!
Okee, here's what you do:quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:30 schreef Chicolate het volgende:
Jij?
Wat moet ik nou eten vanavond ... er is niets in huis gehaald voor mij, en mn ouders/broertjes eten patat + cheeseburger. En ik kan niet tegen frituurspul. Er is wel een klein bakje sla, maar dat is alles behalve een volwaardige avondmaaltijd. En ik heb geen zin in brood, genoeg brood op vandaag. En ik kan niet bij het fornuis, daar staat de frituurpan. Dus magnetron of koud voedsel. Ik denk dat ik doperwtjes ga opwarmen en het dan wel genoeg vind, ook geen zin in vlees/vis
.
jup dat is van wikipedia... dacht ook dat ik mn bron genoemd had (wikipedia zit er wel vaker naast..)quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:38 schreef SHE het volgende:
Dit topic was helemaal foetsie..
@ Kwakveense :
Even over je pastrami post; heb je dat gekopieerd van Wiki?
Toevallig ben ik én Joods én Roemeens
De Wiki klopt niet, het is precies andersom.
In Turkije wordt een soort pastrami gemaakt van Schaap. Die smaakt idd heel anders en is heel kruidig. Maar dat heeft echt niets met Pastrami te maken.
In Roemenie; een absolute bakermat van de Pastrami wordt echt alleen runder Pastrami gemaakt. Ik heb daar nog nooit Pastrami gezien anders dan rund. Wel pekelen ze ook varkensvlees, maar dat heet dan geen pastrami.
Sterker nog, het mag niet eens Pastrami heten als het van een ander beest dan een rund komt.
Wiki is helaas abuis.
Hij is inderdaad mooi, maar uiteindelijk heb ik toch iets anders gekocht. Ik heb de top aangehad, maar hij stond me niet zo mooiquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh! Dat zou ik zelf ook nog wel aantrekkenerg mooi
De frituurpan is blijven staan. Er waren buiten sla en komkommer geen groentes in huis, dus ik werd spontaan superchagarijnig. Er lag nog wel iets van stoofvlees met groentes in de vriezer, maar ik had het helemaal gehad. Dus ik heb mijn bak sla (pijnboompitten gevonden, bleken 3 maanden over datum: nog slechter humeur) met komkommer opgegeten en weigerde om iets anders te etenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Okee, here's what you do:
1. Sta je mannetje. Verplaats de frituurpan naar buiten, dat kan prima met dit weer.
2. Steek het fornuis aan.
3. Zoek iets voedzaams, bak desnoods volkorenpannekoeken of kook pasta met tomatensaus die vast nog wel ergens in de voorraadkast staat.
4. Steek je ongezonde familie de ogen uit met jouw gezonde maaltijd.
5. En zeg ze eens goed de wacht aan dat jij ook een lid bent van het gezin en dat ze best rekening mogen houden met jouw overgevoeligheid voor frituurspul!
Nee zo zijn mijn ouders nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooh, dan heb ik niets gezegdik weet nog dat ik het soms zo enorm frustrerend vond als m'n moeder weer eens totaal geen rekening hield met wat ik wilde qua eten. En als zij dan op dieet was moest het hele gezin ineens wel meedoen
.
ziet er netjes uit hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:09 schreef -marz- het volgende:
Pittige schoentjes E ! Hulde als je daarop kan stappen![]()
Mijn hapjes vandaag:
ei
vitalinea
boterham rosbief
nootjes (geen rozijntjes!)
salade met gerookte kip, framboosjes, een nectarine en geroosterde amandelen met vinaigrette
straks nog kwark vermoed ik
Iets in die salade viel ff verkeerd, m'n buik ging ineens opblazen (gisten van het fruit oid?) maar nu gaat het gelukkig weer beter en kan ik gaan sporten zo.
ja idd best zwaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:31 schreef -marz- het volgende:
pfff volleyballen in het zand, best heftig voor je kuiten idd.
Wat weinig! Zit daar avondeten bij in? En eet je dan elke 2 uur? En hier ga je op sporten?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:09 schreef -marz- het volgende:
Pittige schoentjes E ! Hulde als je daarop kan stappen![]()
Mijn hapjes vandaag:
ei
vitalinea
boterham rosbief
nootjes (geen rozijntjes!)
salade met gerookte kip, framboosjes, een nectarine en geroosterde amandelen met vinaigrette
straks nog kwark vermoed ik
Iets in die salade viel ff verkeerd, m'n buik ging ineens opblazen (gisten van het fruit oid?) maar nu gaat het gelukkig weer beter en kan ik gaan sporten zo.
ja ik zal mijn best gaan doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:38 schreef -marz- het volgende:
...klaagde zij![]()
Wat je zegt: als je er bent is het leuk, dus zet 'm op.
Mwa. Ja. Eerder 2,5 uur. Ja.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat weinig! Zit daar avondeten bij in? En eet je dan elke 2 uur? En hier ga je op sporten?
nou, ik dacht eerlijk gezegd ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:55 schreef -marz- het volgende:
[..]
Mwa. Ja. Eerder 2,5 uur. Ja.
Doe niet zo![]()
Ik zeg het vooral voor mezelf. Ik vind mezelf tochal een freak wat hoeveelheden eten betreft.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:55 schreef -marz- het volgende:
[..]
Mwa. Ja. Eerder 2,5 uur. Ja.
Doe niet zo![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat doe je als je geen honger meer hebt en je ouders heel lang zitten te na-tafelen? Hmm..
Pacman
[ afbeelding ]
Evil komkommer
[ afbeelding ]
Ondanks de champignons ziet het er héérlijk uit!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef SHE het volgende:
Doe wel zo! Dat is te weinig.
Ik heb mezelf verwend met een heerlijke ossenhaas, in de beste balsamico saus die ik ooit gemaakt heb.
Tesamen met zachtzoete kastanjechampignons met maple syrup, gegrilde romaatjes en veeel liefde.
Kost je 15 min. ( ex saus ) en is een heerlijk zoete verleiding, met zuur, zout en peper in 1 gerecht. Dat vind je tong heel fijn
[ afbeelding ]
En er ook gewoon foto's van maken!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat doe je als je geen honger meer hebt en je ouders heel lang zitten te na-tafelen? Hmm..
Pacman
[ afbeelding ]
Evil komkommer
[ afbeelding ]
Dit was eigenlijk ook mijn planquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik doe het zelf in het klein: ik ben een ochtendkrant gaan bezorgen terwijl ik een avondmens ben. En ik kan het.
Haha ja wat voor een nerd ben je dan. Maar ik vond ze te leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En er ook gewoon foto's van maken!
Oeh, dat ziet er heerlijk uit! Heb je een recept?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef SHE het volgende:
Doe wel zo! Dat is te weinig.
Ik heb mezelf verwend met een heerlijke ossenhaas, in de beste balsamico saus die ik ooit gemaakt heb.
Tesamen met zachtzoete kastanjechampignons met maple syrup, gegrilde romaatjes en veeel liefde.
Kost je 15 min. ( ex saus ) en is een heerlijk zoete verleiding, met zuur, zout en peper in 1 gerecht. Dat vind je tong heel fijn
[ afbeelding ]
Saus:quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er heerlijk uit! Heb je een recept?
Doe niet zo raar. Ze heeft gewoon een taille, heupen en borsten. Prachtfiguur.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zij is dus niet slank, he. Zij is broodmager.
Dat jullie het weten.
Haar benen zijn spierloos, maar verder echt een mooi figuur. Dan ga ik broodmager de zomer in, ook prima!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat jullie het weten.
Mijn lichaam moet hem verpest hebben. Kan niet anders.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Ze heeft gewoon een taille, heupen en borsten. Prachtfiguur.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:05 schreef Ewelina het volgende:
Ja, Freya zit echt fantastisch
En mijn nieuwe schoenen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Maat 41quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat heb jij een kleine voetenOf lijkt dat maar zo
Wacht maar tot er nog 10kg af is. Dan ben ik nog geil ookquote:
Dat vind ik echt een mooi figuur: slank maar met vrouwelijke vormen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat jullie het weten.
O, nou ik ookquote:
als ik een man was of Viking heette had ik 't nu ook wel op je kunnen doen hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wacht maar tot er nog 10kg af is. Dan ben ik nog geil ook.
Bijenkorf, Amsterdam. Waren wel de laatste in mijn maat (36). Of ze er nog staan in grotere maten weet ik niet, maar in 37 zijn ze er niet.quote:
Ziet er prima uit hoor!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef k_i_m het volgende:
Omdat belofte schuld maakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik trek een holle rug, ik weet het.
Nee, je zit vast onterecht onzeker te doen waardoor hij de behoefte voelt om te bewijzen dat hij je geweldig vindt. Nergens voor nodig!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn lichaam moet hem verpest hebben. Kan niet anders.
Die taille is nooit echt weggeweest. Het zijn alleen mijn bovenbenen en billen die gigantische proporties hebben aangenomen, waarschijnlijk om als contragewicht te dienenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:31 schreef SHE het volgende:
Nou Kim, dat valt dus hartstikke mee. Je ziet duidelijk dat je nog aan het uitzwangeren bent.
Je taille plooit weer netjes terug zo te zien.
Ohh..ze zijn leukkkkkquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bijenkorf, Amsterdam. Waren wel de laatste in mijn maat (36). Of ze er nog staan in grotere maten weet ik niet, maar in 37 zijn ze er niet.
We hadden elkaar nog niet eens gesproken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, je zit vast onterecht onzeker te doen waardoor hij de behoefte voelt om te bewijzen dat hij je geweldig vindt. Nergens voor nodig!
Ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ohh..ze zijn leukkkkk! Oh, en ik heb niet van die kleine poezelvoetjes hoor..I wish
Ik had altijd 39, maar sinds mijn zwangerschap zelfs 40Of het is gewoon al dat extra gewicht waardoor mijn voeten verder uitrekken om het te dragen
![]()
Mwoah, als je me kent wel hoor. Ik zal eens even een mooie foto van vroeger opzoeken, dan zie je alle kilo's zittenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Lekker eten, Moblo en SHE (snap nu waarom je 40 euro per dag aan eten kwijt bent, dit is gourmet-food).
Wow k_i_m, dat ziet er niet uit als 80 kilo!
Door invloed van zwangerschapshormonen worden je gewrichten soepeler en kan je voet iets inzakken. Dat kan wel een schoenmaat schelen. Het kan blijvend zijn. Heb ik ooit eens ergens gelezen, ik kan ff geen bron vinden om dit de staven.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja hoe zwaarder hoe groter je voeten..
Bij mijn zus scheelde het ook een maat, die ging blijvend van 36 naar 37. Toen mocht ik al haar schoenen hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Door invloed van zwangerschapshormonen worden je gewrichten soepeler en kan je voet iets inzakken. Dat kan wel een schoenmaat schelen. Het kan blijvend zijn. Heb ik ooit eens ergens gelezen, ik kan ff geen bron vinden om dit de staven.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:04 schreef -marz- het volgende:
Conclusies na zien van de foto's:
SHE: een neuroot die haar bord opmaakt
SDB: meer easy going type die haar bord 'opmaakt'
KIM: lekker wijf
Je leefde gewoon altijd al op grote voetquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:11 schreef k_i_m het volgende:
Het stomme is dus dat mijn eigen schoenen nog wel passen, alleen nieuwe zijn dus een maat groter.
Ik doe niet zo raar, hoor. Ik vind haar mager.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Ze heeft gewoon een taille, heupen en borsten. Prachtfiguur.
Jouw mening.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik doe niet zo raar, hoor. Ik vind haar mager.
En 'n 'prachtfiguur' ziet er mijns inziens echt anders uit.
Dat jullie er met z'n allen anders over denken, vind ik wel een beetje zorgwekkend, eigenlijk.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij is inderdaad mooi, maar uiteindelijk heb ik toch iets anders gekocht. Ik heb de top aangehad, maar hij stond me niet zo mooi
Deze echter wel: hij geeft een super decolleté[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wijs ook wel eens aan m'n lief aan wat ik nou mooi vind qua figuur. Daar krijg ik steevast reacties op terug als "Ja, leuk, maar als jij maar niet zo wordt, want waar moet ik dan lekker zacht tegenaan kruipen 's nachts"quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:15 schreef -marz- het volgende:
Mannendie van mij zegt ook altijd zulke dingen
Was een poosje terug ook een geinig onderzoek onder studenten waarbij het ideale figuur volgens mannen en volgens vrouwen werd vergeleken. Het ideale figuur van de mannen was gemiddeld 3 maten dikker dan dat van de vrouwen.
Doe anders 's een foto van jou en je kroost.... Zodat wij allemaal kunnen roepen dat je frummel 'echt de moeite van het dieten wel waard is'quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou vooruit, ook een foto van mij dan (voor de zwangerschap hoor).
[ afbeelding ]
Heb je een linkje toevallig?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:15 schreef -marz- het volgende:
Mannendie van mij zegt ook altijd zulke dingen
Was een poosje terug ook een geinig onderzoek onder studenten waarbij het ideale figuur volgens mannen en volgens vrouwen werd vergeleken. Het ideale figuur van de mannen was gemiddeld 3 maten dikker dan dat van de vrouwen.
Vooral doen. Ze zijn wanhopig op zoek naar mensen, iedereen zegt die wijken opeens af. Zelfs de depothouder moet nu gaan bezorgen enzo ... dolblij zijn ze met mijquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk ook mijn plan
lol je moet toch wat hequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:04 schreef -marz- het volgende:
Conclusies na zien van de foto's:
SHE: een neuroot die haar bord opmaakt
SDB: meer easy going type die haar bord 'opmaakt'
KIM: lekker wijf
Hoeveel verdiend het eigenlijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vooral doen. Ze zijn wanhopig op zoek naar mensen, iedereen zegt die wijken opeens af. Zelfs de depothouder moet nu gaan bezorgen enzo ... dolblij zijn ze met mij.
@Kim: staat je erg leuk. Leuk mens ook.
Ligt aan hoe groot je wijk is, ik heb 75 kranten voor 7,xx euro. Meer kranten = meer geld. Zaterdag krijg je toeslag.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hoeveel verdiend het eigenlijk
ben je er lang mee bezig
hoe laat moet je beginnen
is het iedere dag?
Okequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe anders 's een foto van jou en je kroost.... Zodat wij allemaal kunnen roepen dat je frummel 'echt de moeite van het dieten wel waard is'
Ik eet nu sla met nectarine en feta. Zou SHE me nu doodschoppen?Ik heb verder bijna vego gedaan vandaag, op wat kipsalade bij de lunch na.
Nee, je zei broodmager. En dat is dus raar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik doe niet zo raar, hoor. Ik vind haar mager.
En 'n 'prachtfiguur' ziet er mijns inziens echt anders uit.
Ik vind het een prachtfiguur, omdat het mooi strak is mét rondingen. Dat wil niet zeggen dat ik 2 maten meer lelijk zou vinden. Als dat een strak lijf is met rondingen: ook mooi. Een strak lijf zonder rondingen vind ik vreselijk. Net als een rond, lubberend lijf (zoals ik zelf heb).quote:Dat jullie er met z'n allen anders over denken, vind ik wel een beetje zorgwekkend, eigenlijk.
Leuk is datquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om dat stomme bord van SDB
Het heeft iets onzettend schattigs als volwassen vrouwen met hun eten klojo-en. Zo zag ik ooit een vrouw , ik denk iets ouder dan ik op een terrasje. Blijkbaar was haar gesprespartner dodelijk vermoeiend, want dat mens zat met alles wat ze tegenkwam origami te beoefenen. 3 uur later zag ik zwaantje, een bloem, een kabouterhuisje, en iets wat volgens mij een vliegtuig had moeten worden.
Schitterend
Dank jequote:Op woensdag 25 juni 2008 22:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
vivi je bent echt mooi! ik dacht dat je blond was
Mager, dan. Om de vrede te bewaren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, je zei broodmager. En dat is dus raar.
Ik ben half Italiaans, dus dat kan kloppenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind dit bruine super
het geeft je wat "mediterraans"
Ik heb nog wel een verschrikkelijke met énorme kont van voor het lijnenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben half Italiaans, dus dat kan kloppen.
Nou, wie post de volgende foto om te bespreken!
Graagquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een verschrikkelijke met énorme kont van voor het lijnen. De tranen sprongen in mijn ogen toen ik hem zag
.
Dat komt nog wel,quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
mooi!
en ondanks dat ik echt niets met kinderen heb.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een verschrikkelijke met énorme kont van voor het lijnen. De tranen sprongen in mijn ogen toen ik hem zag
.
Ik heb het al eerder gezegd; ouderschap heeft je in alle opzichten goed gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:18 schreef Vivi het volgende:
Wrs keek ik toen ook gewoon zuur omdat ik niet zo happy was
Wat ik nu heb komt idd het dichtst bij mijn natuurlijke haarkleur...ik had vroegah ook zulke pijpekrullen maar al dat verven heeft me achtergelaten met een bosje stro, best confronterend als je je kind dan ziet en een "Aha!-Erlebnis" hebt
En ja, het is een mini-me van zijn pa, dus daar bestond iig nooit twijfel over
* Dept*
nee, dat komt niet, en als je hier verder op in durft te gaan, lijk je op mn moeder, en dat wil je NIETquote:
Zelfde als mijn zoontjequote:Op woensdag 25 juni 2008 22:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga geen foto's van mezelf op fok gooien hoor, ik doe nog altijd alsof ik hier anoniem ben
Donkere ogen met niet al te donker haar is wel erg mooi trouwens! Wat is je oorspronkelijke haarkleur?
Whehehe...ik ben 33 en tot mijn 31e moest ik NIETS van kinderen hebben (en nu nog vind ik de meeste kinderen van anderen niks anquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
mooi!
en ondanks dat ik echt niets met kinderen heb, kan ik je zeggen: dat heb je / hebben jullie mooi gedaan Vivi!
Knap, vrolijk en open ventje
Nou, dat durf ik dus niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, dat komt niet, en als je hier verder op in durft te gaan, lijk je op mn moeder, en dat wil je NIET
Wat lief, dank je wel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd; ouderschap heeft je in alle opzichten goed gedaanDus lekker houden zo, staat je schitterend.
En junior is een plaatje, echt een ontzettend mooi kind. Ik heb wat kinderen voorbij zien komen in OUD, en op een zeldzaam mooi meisekindje na, vond ik de kinderen zo godvergeten lelijk. Zo intens , frummelig en uit proportie.
De jouwe klopt. Mooi haar, mooie ogen, mooie gelaatstrekken en kloppende verhoudingen.
Ik zou er ook verliefd op worden!
Da's het hele probleem, je weet niet wat je krijgt...ik vind sommige kinderen vreselijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar het is idd een heel sociaal mannetje, met een heel zonnig karakter, en makkelijk!!! Heb ik ook een keertje mazzel.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:27 schreef Ewelina het volgende:
Viv, mooi kindje, al heb ik weinig met kinderen.
Ha! Dus ik hou de 'maar ik durf niet te beweren dat het nooit verandert'-clausule erin, bij mijn 'ik heb geen kinderwens'-verklaringquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Whehehe...ik ben 33 en tot mijn 31e moest ik NIETS van kinderen hebben (en nu nog vind ik de meeste kinderen van anderen niks an).
Maar het is idd een heel sociaal mannetje, met een heel zonnig karakter, en makkelijk!!! Heb ik ook een keertje mazzel.
Mijn ouders en mijn zus hebben de hoop al opgegevenquote:
mijn ouders willen er niet aanquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn ouders en mijn zus hebben de hoop al opgegeven
Mijn vriend en schoonouders daarentegen...
Och, misschien verander ik ooit van gedachten. Maar voorlopig nog niet! Al kan ik me wel voorstellen dat het iets moois is: iets van jou en jesamen
hij zit je inderdaad erg goed KIM! en je ziet er goed uitquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef k_i_m het volgende:
Omdat belofte schuld maakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik trek een holle rug, ik weet het.
Dat dus, je spruit is prachtig. En ook ik heb eigenlijk helemaal niets met kinderen, en helemaal niets met kinderen die ik niet aan de moeder kan geven of in bed kan leggen als ze vervelend wordenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
[..]
En junior is een plaatje, echt een ontzettend mooi kind. Ik heb wat kinderen voorbij zien komen in OUD, en op een zeldzaam mooi meisekindje na, vond ik de kinderen zo godvergeten lelijk. Zo intens , frummelig en uit proportie.
De jouwe klopt. Mooi haar, mooie ogen, mooie gelaatstrekken en kloppende verhoudingen.
Ik zou er ook verliefd op worden!
Dat wordt adopterenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil wel kinderen maar no wai dat ik ga bevallen! En.
Nou ja misschien toch ook niet..
Dat dacht ik ook. Nam ik een zwangere katquote:
Ik wil wel zwanger worden dan krijg ik dikke tietenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:33 schreef Clayton1 het volgende:
En als je zwanger bent krijg je een lekkere dikke buik, dikke kont, en nog grotere borsten.
en dat is dan allemaal is te verantwoorden.
17 maanden nu, en ik moet bekennen, ik ben dus echt geen baby-moeder. Kijk, natuurlijk houd je ervan, maar dat getuttel...quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Dus ik hou de 'maar ik durf niet te beweren dat het nooit verandert'-clausule erin, bij mijn 'ik heb geen kinderwens'-verklaring
Laatst bedacht ik dat nu eigenlijk een ideaal moment zou zijn om een kind te krijgen. Maar ja, ik WIL niet
Hoe oud is je spruit?
Ik ben sowieso trots.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hij zit je inderdaad erg goed KIM! en je ziet er goed uit
en ik heb net zo'n holle rug.... (en o ja overstrekte knieen en ellebogen)
en zoals jullie merken leef ik nog... oftewel ik heb wederom een berezware beachvolleybaltraining van 2 uur overleefdhet was wel erg leuk, maar ook wel flink afzien.. en hele training overleefd zonder te stoppen en zonder kramp, maaaaaar toen gingen we nog ff ballen verzamelen, en toen kreeg ik nog ff kramp
(maar nu in mijn andere kuit)....
en we waren maar met 5 dames en alle andere 4 spelen erg hoog... dus dat was wel ff, maar ben stiekem wel een beetje trots op mezelf...
Dat KAN best meevallen, hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil wel kinderen maar no wai dat ik ga bevallen! En.
Nou ja misschien toch ook niet..
Daar kun je ook implantaten voor gebruiken, kost je nog minder geld ook en het scheelt een hoop geschreeuw, gekrijs en poepluiersquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil wel zwanger worden dan krijg ik dikke tieten
Deze jongen is prachtig, maar dat idee heb ik nu helemaal niet van de kinderen in OUD. Bijna alle kinderen zijn schatjes met zo vroeg al iets ontzettend unieks. (En om ze nou 'godvergeten lelijk' te noemen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat KAN best meevallen, hoor
Ik heb nog wel de schrik te pakken van vriendinnetje dat net moeder is geworden: toestand van het kind was zo kritiek dat ze al aan de keizersnede begonnen voordat de ruggenprik was ingewerkt![]()
Neptieten zijn niet mooi.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daar kun je ook implantaten voor gebruiken, kost je nog minder geld ook en het scheelt een hoop geschreeuw, gekrijs en poepluiers
Ik zou voor de implantaten gaan
Ja, en? Ik vind de meeste kinderen ook lelijk. Niet zo verwonderlijk als je bedenkt dat de meeste mensen ook niet knap zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Deze jongen is prachtig, maar dat idee heb ik nu helemaal niet van de kinderen in OUD. Bijna alle kinderen zijn schatjes met zo vroeg al iets ontzettend unieks. (En om ze nou 'godvergeten lelijk' te noemen.Het zijn kinderen, geen honden!)
Uitgezakte hangtieten ook niet.quote:
ja joh volleybal in de zaal is echt peanuts vergeleken hiermee.... maaaar wat zal ik als de zaalcompetitie weer begint fit zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben sowieso trots.
Ik kan best buffelen, maar beach volley is echt heftig. Heb het een paar keer gedaan, en meteen vanalles gescheurd in mijn kont
Door het zand trappen is zwaar!
Ja, dat was wel even schrikkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwww
Ik dacht dat ik een misantroop was.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, en? Ik vind de meeste kinderen ook lelijk. Niet zo verwonderlijk als je bedenkt dat de meeste mensen ook niet knap zijn![]()
maar niet elke vrouw krijgt uitgezakte hangtieten toch.quote:
het valt nog mee hoor, maar het is altijd een goede motivatie als je zelf zo baalt van die fotoquote:
Ik dacht het, jij zei het.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, en? Ik vind de meeste kinderen ook lelijk. Niet zo verwonderlijk als je bedenkt dat de meeste mensen ook niet knap zijn![]()
Niet zo arrogant Claudia, honden zijn ook levende wezens en net zo uniek en wonderlijk in hun soort.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Deze jongen is prachtig, maar dat idee heb ik nu helemaal niet van de kinderen in OUD. Bijna alle kinderen zijn schatjes met zo vroeg al iets ontzettend unieks. (En om ze nou 'godvergeten lelijk' te noemen.Het zijn kinderen, geen honden!)
Die foto heeft ie stiekem gemaakt. Verder sta ik nergens volledig op de fotoquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het reuze meevallen Kimmetje.
Ouwe pimperd voor je Huis ter Duin![]()
Ik zou dan toch eerst het eiwitrijke voedsel proberenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil wel zwanger worden dan krijg ik dikke tieten
In mijn gedachten ben je nog steeds die lange, dunne slungel.quote:
Ik dacht heel even dat je ging huilen omdat je kleintje geen complimentjes kreeg, en wilde al het commentaar gaan geven dat de schoonheid van een kinderwagen niets te maken hoeft te hebben met het kindje ... maar het ging om je kontquote:
Zal je vriendje blij mee zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou dan toch eerst het eiwitrijke voedsel proberen
Krijg je daar dikke tieten van?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou dan toch eerst het eiwitrijke voedsel proberen
Puurder dan jij komen ze ook niet Claudia. Je moet haast wel een prachtige baby zijn geweestquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Een hond zou ik ook nooit godvergeten lelijk noemen. M'n lief werd al boos toen ik z'n kat dik noemde. Ik wist meteen dat ik m'n zielsverwant had gevonden.
Dat kwam een week geleden voorbij jaquote:
In mijn hoofd ben ik ook nog steeds dun. Ik was laatst beledigd toen een mevrouw mij toch wel extra large vond. Daarom vallen die foto's ook zo tegenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef SHE het volgende:
[..]
In mijn gedachten ben je nog steeds die lange, dunne slungel.
En ik vind het ergens wel prettig dat het leven zo rechtvaardig is dat ook jij, miss mini, een ontzettende dikke kont kunt ontwikkelen.
Het staaft mijn absolute overtuiging: Iedereen kan slank zijn, iedereen kan dik worden.
Zo te zien ben je wel weer een hoop kwijt van het babyvet. Chapeau.
Nou kun je toch niet met droge ogen beweren dat dit creatuur niet lelijk is. Dit kan geen schepsel Gods zijn; dit beest komt regelrecht uit de hel:quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Een hond zou ik ook nooit godvergeten lelijk noemen. M'n lief werd al boos toen ik z'n kat dik noemde. Ik wist meteen dat ik m'n zielsverwant had gevonden.
Mijn vriendje? Haha.quote:
My eyz! It hurtsquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou kun je toch niet met droge ogen beweren dat dit creatuur niet lelijk is. Dit kan geen schepsel Gods zijn; dit beest komt regelrecht uit de hel:
[ afbeelding ]
OMG, je doet me aan mijn ex denken, hij werd al kwaad als ik een persoon die nog het meest weghad van een zwakzinnig achternichtje van een naakte woelrat als minder aantrekkelijk kwalificeerde. Zo vermoeiend.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Kim heeft dan ook een prachtig kind.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je ging huilen omdat je kleintje geen complimentjes kreeg, en wilde al het commentaar gaan geven dat de schoonheid van een kinderwagen niets te maken hoeft te hebben met het kindje ... maar het ging om je kont. Ik zag dus niet wat er mis was
.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
OMG, je doet me aan mijn ex denken, hij werd al kwaad als ik een persoon die nog het meest weghad van een zwakzinnig achternichtje van een naakte woelrat als minder aantrekkelijk kwalificeerde. Zo vermoeiend.
Hij is dood hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou kun je toch niet met droge ogen beweren dat dit creatuur niet lelijk is. Dit kan geen schepsel Gods zijn; dit beest komt regelrecht uit de hel:
[ afbeelding ]
Daarbij was hij behoorlijk hypocriet want hij had er een hekel aan als vrouwen make-up-loos aan de ontbijttafel verschenen. Dát, en hij dacht die ie de opvolger van Klaas Bruinsma was, maar dat lieve kinderen, is een ander verhaal.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
![]()
Hahahaha. Sommige mensen zijn lelijk. Sommige niet. En lelijk is meer dan alleen de buitenkant..
Stel je Kim voor met een boel pluishaar en een kleinere kontquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik dus ook een foto van zien. Die kinderwagen zegt zo weinig
Ok, dus jij weet wat je dus niet moet eten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kwam een week geleden voorbij ja. Dat je veel eiwit zou moeten eten. Weet dus meteen wat ik moet vermijden
.
Voor ons was het ook oefenen..de eerste keer oefenenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn vriendje? Haha.
O wacht
Mijn "vriendje" zei laatst iets als:
Het is leuk hoor, babies maken![]()
Ik keek zo:![]()
![]()
![]()
En daarna. O wacht. Oefenen.
ik zou met je kunnen meegaan als je kind al lang en breed naar de universiteit ging, maar Kim..je bent een nieuwbakken moeder.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik ook nog steeds dun. Ik was laatst beledigd toen een mevrouw mij toch wel extra large vond. Daarom vallen die foto's ook zo tegen.
Ik hou het op een normale hoeveelheid eiwit en verder lekker veel groentesquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:00 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ok, dus jij weet wat je dus niet moet eten.., wat moet je dan wel eten.
Nee, stel je mijn wederhelft voor, en neem dan alles van hem met heel veel haarquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Stel je Kim voor met een boel pluishaar en een kleinere kont.
Vermoeiend wellicht.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
OMG, je doet me aan mijn ex denken, hij werd al kwaad als ik een persoon die nog het meest weghad van een zwakzinnig achternichtje van een naakte woelrat als minder aantrekkelijk kwalificeerde. Zo vermoeiend.
Heaven, wat een dropjequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, stel je mijn wederhelft voor, en neem dan alles van hem met heel veel haar.
[ afbeelding ]
Nou bent mooi weest met al die foto's. Ik heb zin in saté kroketten, dus ik ga naar bed! Ajuu!
Mwoh, in zijn geval niet hoor, maar dat is nogal een lang verhaalquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Vermoeiend wellicht.
Ik zie het als een teken van verhoogd bewustzijn. Soms ben ik er jaloers op.
wat een eer kwakquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:46 schreef kwakveense het volgende:
en thnx... k voel me nu ook een stuk beter over mezelf. maar ik ben er nog lang niet (die ene foto is ook wel heeeeeeel onflatteus hoor, ik zag er niet altijd zo lelijk uit). B-J is mn grote voorbeeld...en freecell...en miss s stiekem ook
Wat maf joh. Ondanks dat extreme dieet! Nou ja, nog een paar dagen, en dan kun je hopelijk weer vrolijk verder met afvallen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik nou gek, of was dit topic gisteren langer??
Vanavond moet ik met de billen bloot. Nieuwe zakkies halen en op de weegschaal. Sinds ik ongesteld ben sta ik zo goed als stil, lijkt wel. Ik hoop dat ik snel weer doorknal als het over is.
Ik had dat toen ik de pil sliktequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook nooit last gehad van mijn menstruatie whatsoever. Maar sinds ik bevallen ben heb ik last van PMS, vocht vasthouden en inderdaad gewicht erbij. Alhoewel het wel weer minder aan het worden is, dus het zal vast nog wel iets te maken hebben met hormonen ofzo.
Ik ben allang blij dat ik geen dingen meer stukgooi de dag voordat ik ongesteld moet worden.
Die heb ik al gehad, want ik heb stiekem bier gezopen afgelopen zaterdagquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef SHE het volgende:
Kim, je weet dat je bij zo'n crashdieet , 1 junkdag moet hebben?
Als je dat namelijk 7 dagen per week doet; dan stabiliseert je gewicht zich.
Door 1 dag 'normaal' te eten; geef je je stofwisseling weer even een trap.
Dus 6 dagen modifast; 1 dag normaal eten.
Het is een truukje wat bodybuilders gebruiken in hun cut periode ( periode dat ze zo droog mogelijk willen worden )quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je niet helemaal dood als je bier zuipt op een min of meer lege maag? Brrr.
SHE, dat vind ik wel een interessant idee! Hoe komt het, dan? Dat je beter afvalt als je een dag normaal eet?
Boeiend! Momenteel zijn mijn darmen een beetje van slag en eet ik dus maar zoet kwark en noten, maar ik wil het weleens proberen.quote:
Oh jawel, ik at gewoon alles waar ik zin in had. Natuurlijk niet in abnormale proporties.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Boeiend! Momenteel zijn mijn darmen een beetje van slag en eet ik dus maar zoet kwark en noten, maar ik wil het weleens proberen.
Wat voor eten zou jij nuttigen op zo'n junkdag? Ik neem aan geen friet en ijs, of wel?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
Aiii
(is dat trouwens lekker? Ik zie het altijd in de supermarkt liggen, en het lijkt me zo uber-viesvan die filliers-meuk, toch?)
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoera. Chicken tonight met kerrie en ananas omdat je opa en oma het anders niet lusten. Op je verjaardag.
Het begint een traditie te worden dat er dingen op m'n verjaardag zijn waar ik strontchagrijnig van word
He bah, je verjaardag hoort natuurlijk wel jouw dag te zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoera. Chicken tonight met kerrie en ananas omdat je opa en oma het anders niet lusten. Op je verjaardag.
Het begint een traditie te worden dat er dingen op m'n verjaardag zijn waar ik strontchagrijnig van word
Na een week bananenshakes kan ik me voorstellen dat je dol van vreugde wordt van een lekkere stronk broccoli, jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:46 schreef k_i_m het volgende:
[..].
. Beter dan Hot & Sweet, da's een behoorlijke aanslag op je maag.
@SHE, dat klopt wel, want ik mag ook niet weken doorgaan. Er zit een week tussen dat ik gewoon 's avonds mag eten. Welliswaar alleen groente en vis, maar ik ben overal blij mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Na een week bananenshakes kan ik me voorstellen dat je dol van vreugde wordt van een lekkere stronk broccoli, ja
SHE, jij je zin: ik heb de afgelopen week wel hier en daar gezondigd, wat resulteerde in plofbuiken en verstopping. Dus ik neem mij heilig voor om het komende weekend zonder ernstige zondes te overlevenIk maak wel een lekkere stoofpot als Isegrim komt eten, en dan eet ik gewoon zelf geen brood. Ofzo.
Ik zeg het niet om je te pesten natuurlijk. Ik weet hoe leuk spelen met de vlammenbrander is, zeker als je er creme brulee mee maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer gewoon een paar weken brandschoon te eten en verheug je dan op een junkdag.
Die junkdagen kun je je ook pas toezeggen als je weken braaf bent geweest. Je zult ook merken dat je van die junkdag amper last hebt, omdat je lichaam zo gewend is geraakt aan het goede eten, dat het je niet zal afstraffen voor een dag lekker en rijk eten. Dan is het veel te druk met het afvoeren van de rare stoffen die het ineens binnenkrijgt.
Er bestaat een plofbuikvrij leven; je moet je alleen een beetje aan de spelregels houden.
Ik geef je groot gelijk hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
22! En ik doe m'n best met m'n humeur, het is m'n eerste verjaardag in 3 jaar dat ik niet keihard zit te blokken voor m'n tentamen de volgende dag, dat is ook wat waard. Maar vind het gewoon stom dat we zoiets eten dat ik niet eens lekker vind.
Ook al zijn het voor jou misschien geen uitgezakte hangtieten, dat moet elke vrouw toch zelf beoordelen. Tieten zijn er niet alleen voor mannen, een vrouw moet zichzelf ook waarderen, en als die nou blijer is met neptieten, dan laat haar lekker... Als je daar écht ontevreden over bent heeft het toch best wel impact op je zelfvertrouwen, lijkt me.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:47 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
maar niet elke vrouw krijgt uitgezakte hangtieten toch.
en ik denk maar zo, waardeer ze zoals ze is, alles heeft zijn charmes.
Balen zeg!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
formulier ingeleverd, maar een kandidaat voor ons ookdus weer geen huis
lekker sporten vanmiddag dan maar enzo![]()
Gefeliciteerd! En vervelend, het is jouw dagquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom vraag/maak je dan niet gewoon iets anders voor jezelf, alleen een andere saus ofzo? Op je verjaardag moeten ze dat wel voor je doen vind ik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
22! En ik doe m'n best met m'n humeur, het is m'n eerste verjaardag in 3 jaar dat ik niet keihard zit te blokken voor m'n tentamen de volgende dag, dat is ook wat waard. Maar vind het gewoon stom dat we zoiets eten dat ik niet eens lekker vind.
Jippiequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:03 schreef SHE het volgende:
Bieten kun je sowieso nooit genoeg eten. Net als brocolli is dat powerfood.
Mij deed het hier aan denkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
Nu weet ik ineens aan wie ze me doet denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent zoooooooo de lul als deze dame in de puberteit komt
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
Nu weet ik ineens aan wie ze me doet denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent zoooooooo de lul als deze dame in de puberteit komt
Ken je Michael Myers niet? Van Halloween!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het zegt mij even niks, maar ze gaat me vast vermoorden dan?.
Ik eet te weinig noten (omdat ik die dus niet blijk te lusten, jeej), dus voor en na de appels heb ik honger. Als ik honger heb krijg ik een slecht gevoel. En dan eet ik ook slecht. Zitten wel meer factoren aan natuurlijk, maar dit is mijn circeltje meestal. Ook helpt mijn huisgenoot niet echt mee, aangezien hij ALLES goed vindt. En ik zelf kan geen nee zeggen als hij dus aanbiedt friet te halen. Voor de rest lukt het eetschema wel en ben ik er erg blij mee trouwen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef SHE het volgende:
@ Inderdaad: Kan je nog even aangeven waarom je moeite had met avondeten?
dat doe ik dus ook, alle werkdagen (en ik werk 5 dagen per week, onregelmatig schema) eet ik ubergezond, en in het weekend (als ik dat samen heb met vriendlief tenminste) dan eet ik soms met hem mee, en neem ik ook avonds een toastje of een blokje kaas ofzo. En ik merk dat dat idd helpt om mijjn stofwisseling weer wat op gang te krijgen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is een truukje wat bodybuilders gebruiken in hun cut periode ( periode dat ze zo droog mogelijk willen worden )
Als je de hele week schoon eet; en dan ineens suikers en vetten binnenkrijgt, dan zorgt dat voor een 'schrik' effect in je metabolisme. Je lichaam weigert deze stoffen dan en gaat als een gek afvoeren. Bij langdurig dieten gaat je lichaam simpelweg wennen aan de dagelijkse toevoer en dus blijf je op een gegeven moment hangen.
Een junkdag zorgt er ook voor een goede opname van vetoplosbare vitamines die bij een streng/vetarm dieet geen kans krijgen.
Voor de Atkins/low carb eters is dit ook een ontzettend goede tactiek. 1 keer per week ineens carbs cyclen , zorgt ervoor dat je het maximale uit je dieet haalt en voorkomt stabilisatie.
Mensen die op een streng dieet zitten, moeten absoluut refeeden. Refeeden houd in dat je een kcal tekort opvult. Als je dit namelijk niet doet, dan kom je vast te zitten. Je stofwisseling neemt namelijk af als je chronisch onder je onderhoudsniveau gaat zitten. En dat is precies wat je NIET wilt. Ook de schildklierhormonen en het sympathisch zenuwstelsel nemen in activiteit af. Je cortisol zal weer gaan stijgen en uiteindelijk kan zelfs de weegschaal doorslaan omhoog, ipv omlaag.
Door zo nu en dan bij te eten en de volgende dag weer streng aan je dieet te beginnen, maakt dat het hormoon leptine weer geactiveerd wordt en je dus weer goed gaat verbranden.
enige alternatief voor noten = vis.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Ik eet te weinig noten (omdat ik die dus niet blijk te lusten, jeej), dus voor en na de appels heb ik honger. Als ik honger heb krijg ik een slecht gevoel. En dan eet ik ook slecht. Zitten wel meer factoren aan natuurlijk, maar dit is mijn circeltje meestal. Ook helpt mijn huisgenoot niet echt mee, aangezien hij ALLES goed vindt. En ik zelf kan geen nee zeggen als hij dus aanbiedt friet te halen. Voor de rest lukt het eetschema wel en ben ik er erg blij mee trouwen.
Wat is een alternatief voor noten?
Vis is idd iets te moeilijk.. Yoghurt klinkt nog wel te doen (iig 3 dagen in de week). Andere 2 eet ik wel gewoon noten. Lusten is iets anders dan het echt niet kunnen eten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:11 schreef SHE het volgende:
enige alternatief voor noten = vis.
Maar dat is wat lastiger happen dan een paar noten.
Je kunt de noten vervangen door yoghurt of kwark met suikervrije muesli. Dat vult ook behoorlijk.
Hmm, "helemaal geen" is waarschijnlijk overdreven. Ik word meestal misselijk van de nasmaak (pinda's, amandelen en cashewnoten geprobeert tot nu toe). Ik ga vandaag hazelnoot kopen, kijken of ik die wel lust.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef DjMark het volgende:
Lust je helemaal geen noten?
er zijn zoveel verschillende smaken namelijk (oa. walnoot,amandelen,pinda's,cashewnoten,hazelnoot etc.)
Dan moet je nog 2 kinderen erbij nemenquote:
Waar in Engeland ga je naartoe? Ga je alleen die kant op met het vliegtuig?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:29 schreef shinydiscoball het volgende:
PF hoe ging je dinges?
Al mijn spullen zijn ingepakt, vanavond alles in busje laden, en dan morgenochtend vroeg naar Engeland! Wordt een hele reis maar heb er ontzettend zin in![]()
Wel ff lekker om 6 maanden uit NL te zijn
Dat is omdat ik niet post wat ik eetquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:29 schreef Inderdaad het volgende:
Ik zou alleen willen dat ik iets gemotiveerder was, soms lees ik deze thread en dan heb ik het gevoel alsof ik de enige hier ben die het eigenlijk niet super veel uitmaakt.. Natuurlijk boeit het wel, maar ik heb nooit spijt van "cheaten" ofzo. Iedereen hier is ook zo goed bezig
Dank je wel , ik blijf , net als jullie mijn best doen. En aan vocht had ik eigenlijk niet gedachtquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Thx allemaal! Ben al niet zo chagrijnig meer hoor![]()
Straks de uitreiking van m'n broertje dan
N.icka: laat je niet ontmoedigen doordat je in de eerste fase aankomt. Sowieso is het warm weer en hou je dan meer vocht vast, maar als je net (weer) begint met sporten hou je in het begin vaak ook wat meer vocht vast. Het klinkt als een erg goed plan
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, ik heb weer eens te weinig gegetenwat een dag zeg! Ik ga een heeeeeleboel klassen lesgeven. De sectie is heel gezellig en ik heb er erg veel zin in. Meer in het docententopic
.
Maar eigenlijk heb ik dus alleen maar ontbeten vandaagkwam net met barstende honger thuis en heb dus een mueslibol met pindakaas en komkommer genomen. En nu heb ik hoofdpijn. En ook veel te weinig gedronken, dus ik ga zo eerst maar even liggen want ik trek het echt niet zo. Verdorie! Waarom eet ik ook niet gewoon tussendoor!
Naar Kent, op 35 minuten van Londen met de trein. En ik ga met een busje eerst naar Calais, en vanaf daar met de trein. Heel raar om nu nog in Amsterdam te zitten, en over 24 uur al daar te zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
Waar in Engeland ga je naartoe? Ga je alleen die kant op met het vliegtuig?
M'n zus heeft er ook een half jaartje stage gelopen... toen ik haar ophaalde had ik 3 kilo mee en op de terugweg hadden we samen 10 kilo teveel![]()
neee, dat heet ambitiequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, ik had gisteren een feestje en ik heb maar 2 wijntjes op, maar blijkbaar komt dat toch wat harder aan als je weinig eet, want ik heb al de hele dag koppijn.
Voordeel is wel dat ik weinig zin heb in eten, maar meestal ga ik daardoor alleen héél lekkere (lees: ongezonde) dingen eten omdat ik in andere dingen al helemaal geen zin heb.
Ach ja, tot nu toe is het goed gegaan met Brinta als ontbijt en een broodje kipfilet als lunch (om 4 uur). Nu vanavond nog.
* Mini_rulez gaat eerst maar eens een grote pot thee zetten en weer aan de studie.
Morgen mijn laatste bachelor-tentamen ooit.
Stom trouwens, ik hoef het niet eens te halen maar ik wil toch goed leren. Is dat heel streberig?
Ik heb het idee dat de structuur van gekookte groente nogal wisselend is ? Of bedoel je dat het zachter is?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:58 schreef kwakveense het volgende:
(ik ga kokhalzen van de structuur)
/flauwquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
Ze isik ben bang dat de vorm gaat veranderen en ze gaan hangen, iemand tips? is dit waar?
Nee, die kans is heel klein, zeker als ze niet veel afvalt. Bovendien is ze nog jong, dan trekt de huid meestal wel bij.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn vriendin wil graag sporten om een beetje fit te blijven en gewoon strak te worden, aangezien nu in de avond de tijd heeft wil ze dit heel erg graag.
Alleen ze heeft het probleem dat ze behoorlijk grote borsten heeft die nu heel mooi in vorm zijn. Toen ze aan de pil is gegaan is ze 2 kilo aan gekomen en ze wil dat graag kwijt, misschien met wat meer.
Ze is bang dat de vorm gaat veranderen en ze gaan hangen, iemand tips? is dit waar?
Let op : ze wil alleen haar "love hendels" ( voor zover ik vind dat ze er zijn, het is nu eenmaal een vrouw..)kwijt
Ze is bijna 20quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, die kans is heel klein, zeker als ze niet veel afvalt. Bovendien is ze nog jong, dan trekt de huid meestal wel bij.
Lieverd, waarom eet je zo kut?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:02 schreef -marz- het volgende:
Maar ff ontopic met een eetlijstje;
8:00 ei
10:00 vitalinea
12:00 waldkornbol tonijnsalade
16:00 handje cashewnoten
18:00 2 bbq visspiesjes met gemarineerde tilapia en tonijn, broccoli en tzatziki (met 0% vet yogurt)
beetje weinig weer
Bruin brood met banaan is dus ok?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:17 schreef SHE het volgende:
eiwitten tijdens of ervoor; altijd koolhydraten erna.
dus pasta, brood, fruit, groenten.
Chapeauquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik ben weer terug van de slachtbank. Bijna 5,5kg eraf
. Ze was tevreden, en ik ondanks het minimale verlies van deze week ook wel. Ik denk dat ik deze week voornamelijk cm's kwijt ben geraakt. In ieder geval een onderkin of 2.
In hoeveel tijd ben je die 5,5 kg dan kwijtgeraakt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik ben weer terug van de slachtbank. Bijna 5,5kg eraf
. Ze was tevreden, en ik ondanks het minimale verlies van deze week ook wel. Ik denk dat ik deze week voornamelijk cm's kwijt ben geraakt. In ieder geval een onderkin of 2.
Zeg maar eerlijk:quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn vriendin wil graag sporten om een beetje fit te blijven en gewoon strak te worden, aangezien nu in de avond de tijd heeft wil ze dit heel erg graag.
Alleen ze heeft het probleem dat ze behoorlijk grote borsten heeft die nu heel mooi in vorm zijn. Toen ze aan de pil is gegaan is ze 2 kilo aan gekomen en ze wil dat graag kwijt, misschien met wat meer.
Ze is bang dat de vorm gaat veranderen en ze gaan hangen, iemand tips? is dit waar?
Let op : ze wil alleen haar "love hendels" ( voor zover ik vind dat ze er zijn, het is nu eenmaal een vrouw..)kwijt
2 weken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In hoeveel tijd ben je die 5,5 kg dan kwijtgeraakt?
ik heb vanalles geprobeerd... erwten zijn melig....beetgare groente is "beetgaar" dat trek ik echt niet... slap gekookte groente is slijmerig, bladgroente al helemaal... ik lust wel paprika, maar niet als t warm is/gaar begint te worden.... dat t zo makkelijk doorbijt en in hardige stukjes uit elkaar valt in je mond...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:07 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de structuur van gekookte groente nogal wisselend is ? Of bedoel je dat het zachter is?
Oooh, parika roosteren met de crème-bruléebranderquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:24 schreef k_i_m het volgende:
Oooh, paprika op de barbeknoei. Dat ie een beetje zwartig begint te worden
.
gefaald!quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we komen er wel overheen![]()
hoe ging het nou met jouhououououou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |