quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:39 schreef teigan het volgende:
[..]
het werd geschreven door een van de bestuursleden van het koor waar ik bij zing. Ik zing in Groningen, bij Gica.....
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:54 schreef kwakveense het volgende:
wat een muzikale meisjes hier bij elkaar!
oh nog even over pastrami:
de joods/amerikaanse (deli) versie is altijd rund, er is ook turkey pastrami maar dat smaakt heel anders. maar de originele roemeense versie was meestal van schaap, maar tegenwoordig krijg je daar standaard varkens pastrami! (van de engelstalige wikipedia)
oh en even eenvoor mijn fijne volksbuurt. er zit hier om de hoek een klein buurtwinkeltje (de AH si trws ook maar 5 minuten lopen) maar als ik daar binnen loop krijg ik zó'n vakantie in frankrijk/camping winkel gevoel! echt heerlijk!! zeker met dit weer!!
nee, dat was een gewone leerlinge... MAar die is nu ook geslaagd, heeft op haar her 2 punten hoger gehaald dan de eerste keer...quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat ene meisje waar je je zo rot over voelde teigan? Gefeliciteerd dan!
Hier even eenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:54 schreef kwakveense het volgende:
oh en even eenvoor mijn fijne volksbuurt. er zit hier om de hoek een klein buurtwinkeltje (de AH si trws ook maar 5 minuten lopen) maar als ik daar binnen loop krijg ik zó'n vakantie in frankrijk/camping winkel gevoel! echt heerlijk!! zeker met dit weer!!
Okee, here's what you do:quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:30 schreef Chicolate het volgende:
Jij?
Wat moet ik nou eten vanavond ... er is niets in huis gehaald voor mij, en mn ouders/broertjes eten patat + cheeseburger. En ik kan niet tegen frituurspul. Er is wel een klein bakje sla, maar dat is alles behalve een volwaardige avondmaaltijd. En ik heb geen zin in brood, genoeg brood op vandaag. En ik kan niet bij het fornuis, daar staat de frituurpan. Dus magnetron of koud voedsel. Ik denk dat ik doperwtjes ga opwarmen en het dan wel genoeg vind, ook geen zin in vlees/vis
.
jup dat is van wikipedia... dacht ook dat ik mn bron genoemd had (wikipedia zit er wel vaker naast..)quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:38 schreef SHE het volgende:
Dit topic was helemaal foetsie..
@ Kwakveense :
Even over je pastrami post; heb je dat gekopieerd van Wiki?
Toevallig ben ik én Joods én Roemeens
De Wiki klopt niet, het is precies andersom.
In Turkije wordt een soort pastrami gemaakt van Schaap. Die smaakt idd heel anders en is heel kruidig. Maar dat heeft echt niets met Pastrami te maken.
In Roemenie; een absolute bakermat van de Pastrami wordt echt alleen runder Pastrami gemaakt. Ik heb daar nog nooit Pastrami gezien anders dan rund. Wel pekelen ze ook varkensvlees, maar dat heet dan geen pastrami.
Sterker nog, het mag niet eens Pastrami heten als het van een ander beest dan een rund komt.
Wiki is helaas abuis.
Hij is inderdaad mooi, maar uiteindelijk heb ik toch iets anders gekocht. Ik heb de top aangehad, maar hij stond me niet zo mooiquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh! Dat zou ik zelf ook nog wel aantrekkenerg mooi
De frituurpan is blijven staan. Er waren buiten sla en komkommer geen groentes in huis, dus ik werd spontaan superchagarijnig. Er lag nog wel iets van stoofvlees met groentes in de vriezer, maar ik had het helemaal gehad. Dus ik heb mijn bak sla (pijnboompitten gevonden, bleken 3 maanden over datum: nog slechter humeur) met komkommer opgegeten en weigerde om iets anders te etenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Okee, here's what you do:
1. Sta je mannetje. Verplaats de frituurpan naar buiten, dat kan prima met dit weer.
2. Steek het fornuis aan.
3. Zoek iets voedzaams, bak desnoods volkorenpannekoeken of kook pasta met tomatensaus die vast nog wel ergens in de voorraadkast staat.
4. Steek je ongezonde familie de ogen uit met jouw gezonde maaltijd.
5. En zeg ze eens goed de wacht aan dat jij ook een lid bent van het gezin en dat ze best rekening mogen houden met jouw overgevoeligheid voor frituurspul!
Nee zo zijn mijn ouders nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooh, dan heb ik niets gezegdik weet nog dat ik het soms zo enorm frustrerend vond als m'n moeder weer eens totaal geen rekening hield met wat ik wilde qua eten. En als zij dan op dieet was moest het hele gezin ineens wel meedoen
.
ziet er netjes uit hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:09 schreef -marz- het volgende:
Pittige schoentjes E ! Hulde als je daarop kan stappen![]()
Mijn hapjes vandaag:
ei
vitalinea
boterham rosbief
nootjes (geen rozijntjes!)
salade met gerookte kip, framboosjes, een nectarine en geroosterde amandelen met vinaigrette
straks nog kwark vermoed ik
Iets in die salade viel ff verkeerd, m'n buik ging ineens opblazen (gisten van het fruit oid?) maar nu gaat het gelukkig weer beter en kan ik gaan sporten zo.
ja idd best zwaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:31 schreef -marz- het volgende:
pfff volleyballen in het zand, best heftig voor je kuiten idd.
Wat weinig! Zit daar avondeten bij in? En eet je dan elke 2 uur? En hier ga je op sporten?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:09 schreef -marz- het volgende:
Pittige schoentjes E ! Hulde als je daarop kan stappen![]()
Mijn hapjes vandaag:
ei
vitalinea
boterham rosbief
nootjes (geen rozijntjes!)
salade met gerookte kip, framboosjes, een nectarine en geroosterde amandelen met vinaigrette
straks nog kwark vermoed ik
Iets in die salade viel ff verkeerd, m'n buik ging ineens opblazen (gisten van het fruit oid?) maar nu gaat het gelukkig weer beter en kan ik gaan sporten zo.
ja ik zal mijn best gaan doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:38 schreef -marz- het volgende:
...klaagde zij![]()
Wat je zegt: als je er bent is het leuk, dus zet 'm op.
Mwa. Ja. Eerder 2,5 uur. Ja.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat weinig! Zit daar avondeten bij in? En eet je dan elke 2 uur? En hier ga je op sporten?
nou, ik dacht eerlijk gezegd ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:55 schreef -marz- het volgende:
[..]
Mwa. Ja. Eerder 2,5 uur. Ja.
Doe niet zo![]()
Ik zeg het vooral voor mezelf. Ik vind mezelf tochal een freak wat hoeveelheden eten betreft.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:55 schreef -marz- het volgende:
[..]
Mwa. Ja. Eerder 2,5 uur. Ja.
Doe niet zo![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat doe je als je geen honger meer hebt en je ouders heel lang zitten te na-tafelen? Hmm..
Pacman
[ afbeelding ]
Evil komkommer
[ afbeelding ]
Ondanks de champignons ziet het er héérlijk uit!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef SHE het volgende:
Doe wel zo! Dat is te weinig.
Ik heb mezelf verwend met een heerlijke ossenhaas, in de beste balsamico saus die ik ooit gemaakt heb.
Tesamen met zachtzoete kastanjechampignons met maple syrup, gegrilde romaatjes en veeel liefde.
Kost je 15 min. ( ex saus ) en is een heerlijk zoete verleiding, met zuur, zout en peper in 1 gerecht. Dat vind je tong heel fijn
[ afbeelding ]
En er ook gewoon foto's van maken!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat doe je als je geen honger meer hebt en je ouders heel lang zitten te na-tafelen? Hmm..
Pacman
[ afbeelding ]
Evil komkommer
[ afbeelding ]
Dit was eigenlijk ook mijn planquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik doe het zelf in het klein: ik ben een ochtendkrant gaan bezorgen terwijl ik een avondmens ben. En ik kan het.
Haha ja wat voor een nerd ben je dan. Maar ik vond ze te leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En er ook gewoon foto's van maken!
Oeh, dat ziet er heerlijk uit! Heb je een recept?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef SHE het volgende:
Doe wel zo! Dat is te weinig.
Ik heb mezelf verwend met een heerlijke ossenhaas, in de beste balsamico saus die ik ooit gemaakt heb.
Tesamen met zachtzoete kastanjechampignons met maple syrup, gegrilde romaatjes en veeel liefde.
Kost je 15 min. ( ex saus ) en is een heerlijk zoete verleiding, met zuur, zout en peper in 1 gerecht. Dat vind je tong heel fijn
[ afbeelding ]
Saus:quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er heerlijk uit! Heb je een recept?
Doe niet zo raar. Ze heeft gewoon een taille, heupen en borsten. Prachtfiguur.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zij is dus niet slank, he. Zij is broodmager.
Dat jullie het weten.
Haar benen zijn spierloos, maar verder echt een mooi figuur. Dan ga ik broodmager de zomer in, ook prima!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zij is dus niet slank, he. Zij is broodmager.
Dat jullie het weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |