quote:
Welke?quote:
Ik ga toch maar even wat doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Californium het volgende:
Cool.....Voor beide kandidaten: wat is je ideale vrouw
antwoorden krengquote:
de ideale vrouw is een vrouw waarmee je lol kan hebben... flauwe humor is geen punt. kunnen we strijden wie het flauwst is [insert zout]quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Californium het volgende:
Cool.....Voor beide kandidaten: wat is je ideale vrouw
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
de ideale vrouw is een vrouw waarmee je lol kan hebben... flauwe humor is geen punt. kunnen we strijden wie het flauwst is [insert zout]
ook is het leuk om samen te kokkerellen en af te wassen
zeg nouuuwwwwwquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, daar ben ik veel te slecht in joh![]()
![]()
jahquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
Jullie zijn ook veel te nieuwsgierig naar mij hè
Nee, maar ik weet het niet eens denk ik. Of ik moet er over na gaan denken, en daar heb ik geen tijd/zin voor
Ga dan maar verder met je verslagquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
Jullie zijn ook veel te nieuwsgierig naar mij hè
Nee, maar ik weet het niet eens denk ik. Of ik moet er over na gaan denken, en daar heb ik geen tijd/zin voor
Inderdaad, het is al te laatquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarom probeer je dat nou nog te vragen?
quote:
waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan zo echt geen beeld beschrijven
En weet ook niet of ik dat hier wel wil doen
tripack was natuurlijk ook bloedserieus met zijn omschrijvingquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan zo echt geen beeld beschrijven
En weet ook niet of ik dat hier wel wil doen
echt welquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
tripack was natuurlijk ook bloedserieus met zijn omschrijving
Iedereen vond dat zo overduidelijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
tripack was natuurlijk ook bloedserieus met zijn omschrijving
Heb je je keuze al gemaakt Caliquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Iedereen vond dat zo overduidelijk
Die ging zeker hardquote:
Ik ga voor kandidaat nummerrrrrrrrrrr.............tweeeeeeeeeequote:
whoeioeeeeohquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga voor kandidaat nummerrrrrrrrrrr.............tweeeeeeeeee
Samen koken en afwassen
TEXEL....exotisch hoor...quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
whoeioeeeeoh![]()
Als jullie precies 30 seconden kussen winnen jullie nog een love-trip naar Texel plus ¤20,- zakgeld![]()
yeeeejquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga voor kandidaat nummerrrrrrrrrrr.............tweeeeeeeeee
Samen koken en afwassen
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
whoeioeeeeoh![]()
Als jullie precies 30 seconden kussen winnen jullie nog een love-trip naar Texel plus ¤20,- zakgeld![]()
Ik vrees dat wij dit nooit zullen snappen. We waren simpelweg te laatquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:20 schreef Yesse het volgende:
Wie legt mij uit waar het hier om gaat?
Ja maar bij wie van de drie gaat het toch juist om "anonieme" datesquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat wilde jna ook al weten
Maar dit was een korte sessie "wie van de 3" in dating versie
waren wel ong. 30 secquote:
Ik ken ze toch ook nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar bij wie van de drie gaat het toch juist om "anonieme" dates
dat dacht ik ookquote:
quote:
Teexel babyquote:
quote:
/failquote:
hey!! Ik ben daar een paar weken terug nog geweest en als je zorgt voor een constante alcoholroes is het best leuk :pquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik las Texelse baby.. dat jullie daar een baby gingen maken!
showmistress Yesse!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef Yesse het volgende:
Nee, ik ben voor het echte anoniemeDat ze zich bijvoorbeeld per PM bij mij (of iemand anders
) melden en dan dat ik voor ze antwoord
Dat is leuk
Niet dit
ahaquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef Yesse het volgende:
Nee, ik ben voor het echte anoniemeDat ze zich bijvoorbeeld per PM bij mij (of iemand anders
) melden en dan dat ik voor ze antwoord
Dat is leuk
Niet dit
Ja, maar dan is alles leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
hey!! Ik ben daar een paar weken terug nog geweest en als je zorgt voor een constante alcoholroes is het best leuk :p
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
hey!! Ik ben daar een paar weken terug nog geweest en als je zorgt voor een constante alcoholroes is het best leuk :p
jaahaa like in London baby (friends)quote:
klasgenootje ook.. tenminste alleen in het weekend, want verder zit ze altijd in Rotterdamquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vriendin van mij woont op Texel
Ik haat Texel en al die waddeneilandenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vriendin van mij woont op Texel
of hoogtevrees.. Tis natuurlijk wel helemaal bovenin Nederlandquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik haat Texel en al die waddeneilanden![]()
Volgens mij heb ik eilandvrees ofzo iets
Hoe vind je Curacao en Aruba dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik haat Texel en al die waddeneilanden![]()
Volgens mij heb ik eilandvrees ofzo iets
MIjne ook alleen in Nijmegen doordeweeksquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
klasgenootje ook.. tenminste alleen in het weekend, want verder zit ze altijd in Rotterdam
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
of hoogtevrees.. Tis natuurlijk wel helemaal bovenin Nederland
Griekse eilanden dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nog nooit geweest![]()
Maar ik zit denk ik liever op het vaste land
morgen?quote:
quote:
Moet jij niet lerenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]ja is maar eng hè, eilanden, straks drijven ze af
Bij Curacao/Aruba heb je ook geen reden om er snel vanaf te gaan hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ook niet mijn provincie.
Maar ik bedoel meer eilandjes waar je niet snel vanaf kan
Ben ik aan het doenquote:
okee... zal mijn vriendin zeggen dat ik het weekend ff weg benquote:
Jawel, Arubanenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:40 schreef jna het volgende:
[..]
Bij Curacao/Aruba heb je ook geen reden om er snel vanaf te gaan hoor
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
okee... zal mijn vriendin zeggen dat ik het weekend ff weg ben![]()
Zal ik het anders nu gelijk ff doorgeven?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
neem dr meequote:Op woensdag 25 juni 2008 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
Toch he, dat viessssssssss en in het water dumpen, geeft toch aan dat Arubanen, dus wel kunnen nadenkenquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:45 schreef Yesse het volgende:
Zo ik kan zo ongeveer wel zeggen hoe The Strangers verloopt
Wat was dat werkwoord nou wat ie totaal verkeerd zei?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch he, dat viessssssssss en in het water dumpen, geeft toch aan dat Arubanen, dus wel kunnen nadenken
Ja dat jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:48 schreef jna het volgende:
ohja, ik weet het alweer.
"ik heb gewoon gezwogen patrick"![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar nou is er niks meer aanquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is voor jou juist goed. Nu durf ik tenminste volgende week dinsdag
iets met een datingshow ofzo. Waar ik te laat voor wasquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:52 schreef Jipje het volgende:
*meldt
Nog iets bijzonders gebeurt vandaag?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:54 schreef Bravebart het volgende:
Hoe heet het als je je ergert aan verkeerd spellings- en grammaticagebruik?
He wat jammer nou!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:53 schreef jna het volgende:
[..]
iets met een datingshow ofzo. Waar ik te laat voor was
nederlander?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:54 schreef Bravebart het volgende:
Hoe heet het als je je ergert aan verkeerd spellings- en grammaticagebruik?
nu welquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:55 schreef Jipje het volgende:
[..]
He wat jammer nou!
Ik dus ook
En, wie van de drie was toch geen datingshow?
Ik wist dat die kwamquote:
Ja, maar dat is niet specifiek voor taalquote:
Okequote:
Dan zit het ergeren en zeiken over spelling en grammatica daar toch meteen bij in? Niet zo zeiken hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dat is niet specifiek voor taalNederlanders zeiken over alles
Hoe heet een inwoner uit Zweden?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dan zit het ergeren en zeiken over spelling en grammatica daar toch meteen bij in? Niet zo zeiken hoor
Dan weet jij steeds al wat er gaat komenquote:
dat soort mensen horen niet op de wereld thuis vind ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan weet jij steeds al wat er gaat komenZit ik doodsangsten uit en zit jij steeds van: let op, nu komt er blablabla en neee, hij gaat (nog) niet dood.
Zulk soort dingen
Leuk he, als de clou van een film verklapt wordtquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan weet jij steeds al wat er gaat komenZit ik doodsangsten uit en zit jij steeds van: let op, nu komt er blablabla en neee, hij gaat (nog) niet dood.
Zulk soort dingen
ieuw.quote:
Het klopt welquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe heet een inwoner uit Zweden?
- Een Europeaan!
Nee dus
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat soort mensen horen niet op de wereld thuis vind ik
Mja, die mensen mogen echt doodquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Leuk he, als de clou van een film verklapt wordtkan ik ook zo slecht tegen...
quote:
Neeeee ik weet alleen 2 dingetjes meer.. Ik weet wanneer die rare mannetjes voor het eerst in beeld komen en ik weet dat er iets gebeurd dat eigenlijk niet zo heeel erg boeiend is voor het verloop van de film. Maar ik weet niet wie wanneer hoe dood gaatquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zulk soort dingen
Ik weet het niet, anders zou ik het hier niet vragenquote:
Ik wilde al zeggenquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Mja, die mensen mogen echt dood
Nou zeg ik niet dat Yesse dat doet, maar ik ken mensen
Ja maar ik weet ook dat er meisjes van 8 naar It hebben gekeken, dus dat zegt niksquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeeee ik weet alleen 2 dingetjes meer.. Ik weet wanneer die rare mannetjes voor het eerst in beeld komen en ik weet dat er iets gebeurd dat eigenlijk niet zo heeel erg boeiend is voor het verloop van de film. Maar ik weet niet wie wanneer hoe dood gaatVoornamelijk dat ook jongetjes van 13 er naar hebben gekeken
Nouja, laat ik het zo zeggen er zijn een aantal details waardoor dit niet zomaar bij mezelf kan gebeuren, wat het eigenlijk een stuk minder eng maakt. Tegen schrikken kan ik wel, maar zo eng dat je weet dat het zomaar bij jou ook kan gebeuren maakt het gewoon een no-go. En dat is dit nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar ik weet ook dat er meisjes van 8 naar It hebben gekeken, dus dat zegt niks
Maargoed, als jij denkt dat je er wat aan gehad hebt, neem ik dat maar van je aan
Dit is dus een Ok-Goquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het zo zeggen er zijn een aantal details waardoor dit niet zomaar bij mezelf kan gebeuren, wat het eigenlijk een stuk minder eng maakt. Tegen schrikken kan ik wel, maar zo eng dat je weet dat het zomaar bij jou ook kan gebeuren maakt het gewoon een no-go. En dat is dit niet
Veel blijven posten op FOKquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:16 schreef Bravebart het volgende:
Christ, hoe moet je dit uit je hoofd leren?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:07 schreef jna het volgende:
Neeee ik heb iets tussen m'n tanden zitten en ik krijg het er niet uit. Dit gevoel is echt verschrikkelijk
Kun je geen dingen tegen elkaar wegstrepen ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik gekeken op een i-podquote:
riep iemand mijquote:
Ezelsbruggetjes?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die heb ik gekeken op een i-podDan is het dus echt
Geen kantine met tandenstokers? (wij wel iigquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ja laat ik die nou net alleen thuis hebben.
Tis een aanrader hoorquote:
Kantoor met 2 collega's. Om 1 of andere reden wil die leidinggevende geen kantine openenquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Geen kantine met tandenstokers? (wij wel iig)
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
Kantoor met 2 collega's. Om 1 of andere reden wil die leidinggevende geen kantine openen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
Kantoor met 2 collega's. Om 1 of andere reden wil die leidinggevende geen kantine openen
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de golden gate bridgequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:29 schreef Yesse het volgende:
Hoe de 1 en de v kindjes kregen.
Het ging eerst uit tussen de 1 en de S1 maar toen bemoeide de vrienden van 1 zich ermee, namelijk K5 en E0. S1 en E0 kregen samen een relatie. (want haakjes)
Tussendoor had de KKK een meeting waarbij K'1 en K2 ruzie hadden met S2 die zich heel erg gehaakt voelde. K1 kwam er later bij.
Maar 1 ging dus met vriend K5 en E0 verder op stap. Na een gehaakte dag gingen K2 en S2 (die gehaakte) ook uit en ontmoette ze 1.
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
()
quote:
quote:JortK
Immer kwaliteitsposts
Ik heb dus serieus op die manier sommige tentamens gehaaldquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de golden gate bridge
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus op die manier sommige tentamens gehaald
Om het te onthouden heeft ze een ezelsbruggetjequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:33 schreef Jipje het volgende:
[..]Echt?
![]()
Ik vind het knap dat je dat kunt onthouden...
nee de ezelsbruggetjes moet je gewoon zo vreemd/raar mogelijk maken. Of als dat kan een situatie maken die je al kent.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
Om het te onthouden heeft ze een ezelsbruggetje
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
Om het te onthouden heeft ze een ezelsbruggetje
Inderdaad. Probeer al weken aan een IP verklaring te komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
bellen met de Belastingdienst = nooit grappig
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Kun je geen dingen tegen elkaar wegstrepen ofzo?
Uuh ja, maar waar zitten de breuken enzo?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:29 schreef Yesse het volgende:
Hoe de 1 en de v kindjes kregen.
Het ging eerst uit tussen de 1 en de S1 maar toen bemoeide de vrienden van 1 zich ermee, namelijk K5 en E0. S1 en E0 kregen samen een relatie. (want haakjes)
Tussendoor had de KKK een meeting waarbij K'1 en K2 ruzie hadden met S2 die zich heel erg gehaakt voelde. K1 kwam er later bij.
Maar 1 ging dus met vriend K5 en E0 verder op stap. Na een gehaakte dag gingen K2 en S2 (die gehaakte) ook uit en ontmoette ze 1.
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
()
Nou de breuken zijn de mensen die dus steeds vrienden maken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja, maar waar zitten de breuken enzo?
Als je nog wil zakken denk ik dat 17" krap word...quote:
Ja maar dat staat ook weer tussen haakjes, wat op zn beurt óók weer tussen haakjes staatquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou de breuken zijn de mensen die dus steeds vrienden maken.
Dus K'1 en K2 maakte ruzie MET S2 met haakjes en K1 kwam pas later dus hoorde niet bij boven of onder de streep.
Of is er nog iets wat hier niet in staat.
heb nu platte bandjes (zaten er onder toen ik hem kocht) waardoor de auto in werkelijkheid 5 km langzamer gaat dan wat de teller aangeeftquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je nog wil zakken denk ik dat 17" krap word...
17
Ja. Dat staat er ook. TUSSENDOOR. Dus tussendoor = tussen haakjes.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dat staat ook weer tussen haakjes, wat op zn beurt óók weer tussen haakjes staatErgo: niet te doen
schelen plattje bandjes 5 km op je teller? Lijkt me nogal veel!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb nu platte bandjes (zaten er onder toen ik hem kocht) waardoor de auto in werkelijkheid 5 km langzamer gaat dan wat de teller aangeeft
planning is om hem 4 cm te laten zakken (foto had ik laatst wel gepost) dus dan is 16" wel de max dacht ik zo
om en nabij de 5 kmquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
schelen plattje bandjes 5 km op je teller? Lijkt me nogal veel!
Gaat allemaal om de verhouding, als hij straks grotere velgen neemt met platte banden komt hij weer aardig goed uitquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
schelen plattje bandjes 5 km op je teller? Lijkt me nogal veel!
ja snap de verhoudingen wel, maar dacht niet dat het met kilometers tegelijk ging..quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gaat allemaal om de verhouding, als hij straks grotere velgen neemt met platte banden komt hij weer aardig goed uit
nope, nog niet, maar weet nu in ieder geval dat ik naar maximaal 16" ga zoekenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
Denk het ook bijna wel ja... wel vet
Al mooie velg uitgezocht?
dat is wel de bedoeling, komt dan helemaal goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gaat allemaal om de verhouding, als hij straks grotere velgen neemt met platte banden komt hij weer aardig goed uit
Dan nog, hoe ga je hoofdletter/kleine letter en cursief/gewoon aangeven?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja. Dat staat er ook. TUSSENDOOR. Dus tussendoor = tussen haakjes.
Nou ik weet hem nu al aardig uit mn hoofd en ik hoef het niet eens te weten. Inclusief haakjes
Neuh. De K's zijn bijvoorbeeld volwassen. Behalve K5 want ja, die komt heel laat in de rij van 1,2,3,4,5quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog, hoe ga je hoofdletter/kleine letter en cursief/gewoon aangeven?Dan krijg je een ezelsbrug van 30 regels
Zie dat maar eens voor een kleine 50 formules te doen
ik snap het niet meerquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neuh. De K's zijn bijvoorbeeld volwassen. Behalve K5 want ja, die komt heel laat in de rij van 1,2,3,4,5
en cursief zijn ze allemaal behalve de 1. Maar de 1 is dan ook de hoofdpersoon in het verhaal. En als jij een betere manier weet dan moet je dat zelf doen. Maar alleen al bezig zijn met een ezelsbruggetje verzinnen helpt al met het onthouden. Want ik zou hem denk ik nu wel op kunnen schrijven. Daarnaast is het niet saai en zelfs leuk.
Die volgens het schema van eer-ik?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:16 schreef Californium het volgende:
Pfff.....net de eerste les hardlopen gedaan .....Ben kapot..terwijl je eigenlijk vrij weinig doet nog
Rooie kop en zweten zeg.....
In dit geval zijn ze allemaal cursief ja, maar normaal nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neuh. De K's zijn bijvoorbeeld volwassen. Behalve K5 want ja, die komt heel laat in de rij van 1,2,3,4,5
en cursief zijn ze allemaal behalve de 1. Maar de 1 is dan ook de hoofdpersoon in het verhaal. En als jij een betere manier weet dan moet je dat zelf doen. Maar alleen al bezig zijn met een ezelsbruggetje verzinnen helpt al met het onthouden. Want ik zou hem denk ik nu wel op kunnen schrijven. Daarnaast is het niet saai en zelfs leuk.
Caliquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:16 schreef Californium het volgende:
Pfff.....net de eerste les hardlopen gedaan .....Ben kapot..terwijl je eigenlijk vrij weinig doet nog
Rooie kop en zweten zeg.....
quote:
* ReMcOrE heeft wel interesse in dat schemaquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
eerste les stelt geen fuck voor maar zo blijkt maar weer dat mijn conditie dat ook niet doet
Ik weet van mezelf al dat m'n conditie absoluut waardeloos isquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
eerste les stelt geen fuck voor maar zo blijkt maar weer dat mijn conditie dat ook niet doet
Moet je ef Eer-ik Pm-enquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE heeft wel interesse in dat schema
dat wist ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf al dat m'n conditie absoluut waardeloos is
Kon je nog wel antwoorden?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
dat wist ik ookMijn huisgenootje liep echt zo van: vind je dit zwaar
ik ook welquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE heeft wel interesse in dat schema
Een beetjequote:
Zonnetje schijnt hier gewoon.quote:
ciao!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
maar ik ga dr ook vandoor.. ben het zat vandaag!
dan is het een leuke verrassingquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:49 schreef Yesse het volgende:
Ik was eigenlijk vergeten dat we vandaag cijfers zouden krijgen
Zo zeker. Je wilde mn gezicht niet zien. Mn baas zit tegenover me en die vroeg ook al wat er was. Had letterlijk en figuurlijk zowat dit gezicht :quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
ik ga opruimen en naar huis.... fijne avond allemaal
Gefeliciteerdquote:
Sorryquote:
Ik ben er nog, was alleen even aan de telefoon. Een vriend van mij is vandaag afgestudeerd.quote:
Goed idee.. ga ook zo eens beginnen met mijn Honig Kip Madrasquote:
Arme Pilesquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:33 schreef Piles het volgende:
Heb hier vanaf 14.15 uur niet meer gepost, en niemand die me mist![]()
vermaakt met wat?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, heb me prima vermaakt, maar het viel me wel op![]()
Werkquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:45 schreef PieterBas het volgende:
vermaakt met wat?
truttebol!quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:15 schreef Jipje het volgende:
[..]
Sorry
Moet je maar landinwaarts trekken
Lucquote:
ReMquote:
Als je daar bent vragen en anders weer weggaanquote:vanavond examenfeestje en ik weet niet of daar een voetbal-kijken mogelijkheid is![]()
Ik heb gezien dat je er niet was. Maar de laatste tijd ben je vaker afwezigquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:33 schreef Piles het volgende:
positieve kant, ben ik niet de enige die ze niet missenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:33 schreef Piles het volgende:
je bent op je eindfeest geweest en je kan voetbal kijken, dus win-win-situatiequote:
Je zou bijna denken dat ik een leven hebquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:50 schreef Jipje het volgende:
Ik heb gezien dat je er niet was. Maar de laatste tijd ben je vaker afwezig
Nee, maar ik zat/zit hier iets maar dan jij misschienquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
positieve kant, ben ik niet de enige die ze niet missen
maar stel dat ik er dan 10 sec. ben, is dat dan niet wat kort?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je bent op je eindfeest geweest en je kan voetbal kijken, dus win-win-situatie![]()
Alsof anderen dat gaan nakijken en je er daarna op aansprekenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar stel dat ik er dan 10 sec. ben, is dat dan niet wat kort?
Bijnaquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik een leven heb
nee, ik ga de ideale vriend spelen en mijn voetbalbehoeftes voor 1 avond op de achtergrond zettenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof anderen dat gaan nakijken en je er daarna op aanspreken
En tijd genoeg om iets te verzinnen natuurlijk
duikarts?quote:
ahquote:oor jouw eigen veiligheid wil je natuurlijk zeker weten dat je voldoende gezond bent om te duiken. Daarnaast wordt een verklaring van een medische keuring door een duikarts veelal verplicht gesteld bij vele (ook PADI) duikcentra, bijvoorbeeld wanneer je op een duikvakantie gaat. Bovendien kan het ook bij het afsluiten van een duikverzekering of het bij verhalen van medische kosten op jouw verzekering noodzakelijk zijn om over een geldige verklaring van medische keuring te beschikken.
Gefeliciteerdquote:
Ik weet niet hoelang je er over doet naar huis, maar er gaan er meer al op tijd naar huis (half 6). Maar ik blijf nog tot 's avonds denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
Even over de meet, ik ben uitgenodigd voor een etentje... dus ik weet niet wat vrijdag te plannen zijn... Maar moet rond 17.30 weer thuis zijn.
1,5 à 2 uurquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
Die stilte hier
[..]
Ik weet niet hoelang je er over doet naar huis, maar er gaan er meer al op tijd naar huis (half 6). Maar ik blijf nog tot 's avonds denk ik
Naja, moet je zelf maar kijken of je het de moeite vind om te komen als iedereen pas om een uur of 2 in Utrecht isquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef PieterBas het volgende:
1,5 à 2 uur
Ik kijk nog wel, wat ik ga doen..quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Naja, moet je zelf maar kijken of je het de moeite vind om te komen als iedereen pas om een uur of 2 in Utrecht is
Gaat hier ook niet makkelijk hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Een heuse meet joh!En die gaat ook daadwerkelijk door!
Dat is in de KSC nog niet voorgekomen. Weer een reden waarom het hier beter is
Ja, het gaat echt gebeuren hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Een heuse meet joh!En die gaat ook daadwerkelijk door!
Dat is in de KSC nog niet voorgekomen. Weer een reden waarom het hier beter is
Is daarvoor al een datum/locatie bekendquote:
Nee, dat nog niet. Maar zal wel in de zomervakantie een keer zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:49 schreef PieterBas het volgende:
Is daarvoor al een datum/locatie bekend
Op een zaterdag, of ik kom nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet. Maar zal wel in de zomervakantie een keer zijn
Maar dan moet iedereen eigenlijk wel kunnen, maar dat zal wel onmogelijk zijn
Jaja, weet ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op een zaterdag, of ik kom niet
in de zomervakantie toch welquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaja, weet ik
En zo zijn er ook mensen die absoluut niet op zaterdag kunnen
Ik moet dan gewoon werken hoorquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet dan gewoon werken hoor
Ik neem er dan wel vrij voor, maar dat kan/doet niet iedereen.
Maar jij kan toch ook wel een keer vrij nemen door de week
En daar is de 1-1quote:
Kleine samenvatting:quote:
Wordt nog leuk, 2 ploegen die het altijd van de laatste minuten moeten hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Kleine samenvatting:Turken rennen met vlaggen Roepen Turkya Turkya Hele flat juicht Turken roepen KANKER KANKER KANKER
En nu is alles weer rustig hier in de straat
Tot 1 minuut geleden wel ja...quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zal ik dan toch weer een wedstrijd goed hebben in mijn pool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |