quote:
Welke?quote:
Ik ga toch maar even wat doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Californium het volgende:
Cool.....Voor beide kandidaten: wat is je ideale vrouw
antwoorden krengquote:
de ideale vrouw is een vrouw waarmee je lol kan hebben... flauwe humor is geen punt. kunnen we strijden wie het flauwst is [insert zout]quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Californium het volgende:
Cool.....Voor beide kandidaten: wat is je ideale vrouw
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
de ideale vrouw is een vrouw waarmee je lol kan hebben... flauwe humor is geen punt. kunnen we strijden wie het flauwst is [insert zout]
ook is het leuk om samen te kokkerellen en af te wassen
zeg nouuuwwwwwquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, daar ben ik veel te slecht in joh![]()
![]()
jahquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
Jullie zijn ook veel te nieuwsgierig naar mij hè
Nee, maar ik weet het niet eens denk ik. Of ik moet er over na gaan denken, en daar heb ik geen tijd/zin voor
Ga dan maar verder met je verslagquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
Jullie zijn ook veel te nieuwsgierig naar mij hè
Nee, maar ik weet het niet eens denk ik. Of ik moet er over na gaan denken, en daar heb ik geen tijd/zin voor
Inderdaad, het is al te laatquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarom probeer je dat nou nog te vragen?
quote:
waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan zo echt geen beeld beschrijven
En weet ook niet of ik dat hier wel wil doen
tripack was natuurlijk ook bloedserieus met zijn omschrijvingquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan zo echt geen beeld beschrijven
En weet ook niet of ik dat hier wel wil doen
echt welquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
tripack was natuurlijk ook bloedserieus met zijn omschrijving
Iedereen vond dat zo overduidelijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
tripack was natuurlijk ook bloedserieus met zijn omschrijving
Heb je je keuze al gemaakt Caliquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Iedereen vond dat zo overduidelijk
Die ging zeker hardquote:
Ik ga voor kandidaat nummerrrrrrrrrrr.............tweeeeeeeeeequote:
whoeioeeeeohquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga voor kandidaat nummerrrrrrrrrrr.............tweeeeeeeeee
Samen koken en afwassen
TEXEL....exotisch hoor...quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
whoeioeeeeoh![]()
Als jullie precies 30 seconden kussen winnen jullie nog een love-trip naar Texel plus €20,- zakgeld![]()
yeeeejquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga voor kandidaat nummerrrrrrrrrrr.............tweeeeeeeeee
Samen koken en afwassen
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
whoeioeeeeoh![]()
Als jullie precies 30 seconden kussen winnen jullie nog een love-trip naar Texel plus €20,- zakgeld![]()
Ik vrees dat wij dit nooit zullen snappen. We waren simpelweg te laatquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:20 schreef Yesse het volgende:
Wie legt mij uit waar het hier om gaat?
Ja maar bij wie van de drie gaat het toch juist om "anonieme" datesquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat wilde jna ook al weten
Maar dit was een korte sessie "wie van de 3" in dating versie
waren wel ong. 30 secquote:
Ik ken ze toch ook nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar bij wie van de drie gaat het toch juist om "anonieme" dates
dat dacht ik ookquote:
quote:
Teexel babyquote:
quote:
/failquote:
hey!! Ik ben daar een paar weken terug nog geweest en als je zorgt voor een constante alcoholroes is het best leuk :pquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik las Texelse baby.. dat jullie daar een baby gingen maken!
showmistress Yesse!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef Yesse het volgende:
Nee, ik ben voor het echte anoniemeDat ze zich bijvoorbeeld per PM bij mij (of iemand anders
) melden en dan dat ik voor ze antwoord
Dat is leuk
Niet dit
ahaquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef Yesse het volgende:
Nee, ik ben voor het echte anoniemeDat ze zich bijvoorbeeld per PM bij mij (of iemand anders
) melden en dan dat ik voor ze antwoord
Dat is leuk
Niet dit
Ja, maar dan is alles leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
hey!! Ik ben daar een paar weken terug nog geweest en als je zorgt voor een constante alcoholroes is het best leuk :p
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
hey!! Ik ben daar een paar weken terug nog geweest en als je zorgt voor een constante alcoholroes is het best leuk :p
jaahaa like in London baby (friends)quote:
klasgenootje ook.. tenminste alleen in het weekend, want verder zit ze altijd in Rotterdamquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vriendin van mij woont op Texel
Ik haat Texel en al die waddeneilandenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vriendin van mij woont op Texel
of hoogtevrees.. Tis natuurlijk wel helemaal bovenin Nederlandquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik haat Texel en al die waddeneilanden![]()
Volgens mij heb ik eilandvrees ofzo iets
Hoe vind je Curacao en Aruba dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik haat Texel en al die waddeneilanden![]()
Volgens mij heb ik eilandvrees ofzo iets
MIjne ook alleen in Nijmegen doordeweeksquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
klasgenootje ook.. tenminste alleen in het weekend, want verder zit ze altijd in Rotterdam
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
of hoogtevrees.. Tis natuurlijk wel helemaal bovenin Nederland
Griekse eilanden dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nog nooit geweest![]()
Maar ik zit denk ik liever op het vaste land
morgen?quote:
quote:
Moet jij niet lerenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]ja is maar eng hè, eilanden, straks drijven ze af
Bij Curacao/Aruba heb je ook geen reden om er snel vanaf te gaan hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ook niet mijn provincie.
Maar ik bedoel meer eilandjes waar je niet snel vanaf kan
Ben ik aan het doenquote:
okee... zal mijn vriendin zeggen dat ik het weekend ff weg benquote:
Jawel, Arubanenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:40 schreef jna het volgende:
[..]
Bij Curacao/Aruba heb je ook geen reden om er snel vanaf te gaan hoor
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
okee... zal mijn vriendin zeggen dat ik het weekend ff weg ben![]()
Zal ik het anders nu gelijk ff doorgeven?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
neem dr meequote:Op woensdag 25 juni 2008 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
Toch he, dat viessssssssss en in het water dumpen, geeft toch aan dat Arubanen, dus wel kunnen nadenkenquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:45 schreef Yesse het volgende:
Zo ik kan zo ongeveer wel zeggen hoe The Strangers verloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |