jahquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
Jullie zijn ook veel te nieuwsgierig naar mij hè
Nee, maar ik weet het niet eens denk ik. Of ik moet er over na gaan denken, en daar heb ik geen tijd/zin voor
Ga dan maar verder met je verslagquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
Jullie zijn ook veel te nieuwsgierig naar mij hè
Nee, maar ik weet het niet eens denk ik. Of ik moet er over na gaan denken, en daar heb ik geen tijd/zin voor
Inderdaad, het is al te laatquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarom probeer je dat nou nog te vragen?
quote:
waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan zo echt geen beeld beschrijven
En weet ook niet of ik dat hier wel wil doen
tripack was natuurlijk ook bloedserieus met zijn omschrijvingquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan zo echt geen beeld beschrijven
En weet ook niet of ik dat hier wel wil doen
echt welquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
tripack was natuurlijk ook bloedserieus met zijn omschrijving
Iedereen vond dat zo overduidelijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
tripack was natuurlijk ook bloedserieus met zijn omschrijving
Heb je je keuze al gemaakt Caliquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Iedereen vond dat zo overduidelijk
Die ging zeker hardquote:
Ik ga voor kandidaat nummerrrrrrrrrrr.............tweeeeeeeeeequote:
whoeioeeeeohquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga voor kandidaat nummerrrrrrrrrrr.............tweeeeeeeeee
Samen koken en afwassen
TEXEL....exotisch hoor...quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
whoeioeeeeoh![]()
Als jullie precies 30 seconden kussen winnen jullie nog een love-trip naar Texel plus ¤20,- zakgeld![]()
yeeeejquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga voor kandidaat nummerrrrrrrrrrr.............tweeeeeeeeee
Samen koken en afwassen
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
whoeioeeeeoh![]()
Als jullie precies 30 seconden kussen winnen jullie nog een love-trip naar Texel plus ¤20,- zakgeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |