We geloven het meteenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Op een drielaags etagere zag het er spctaculair aan. (en ja, dat moeten jullie dan maar op mijn woord geloven![]()
)
Ja, schoon op. Had er 54 (!!) gemaakt. Alle juffen en meesters, 34 kinderen in de klas. En de rest is opgegeten door de kinderen die gingen overblijvenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef RockabeIIa het volgende:
klinkt lekker buuf. Is het allemaal op?
Yppy, wat lyf die elmootjes!
Ik weet niet precies hoe groot het is, maar cheezedippers, of een zakje smoelies ofzo? Je kan er natuurlijk van alles onder plakkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:21 schreef bixister het volgende:
leuke Elmo's!ik heb vanmorgen in grote haast nog een foto gemaakt van de Piet-bellenblaas traktaties die vandaag uitgedeeld ging worden bij de buitenschoolse opvang, maar volgens mij is 't echt een flutfoto geworden. ik zal vanavond even kijken en 'm hier laten zien. ik hoop vooral dat Piet er zelf een beetje lol in gehad heeft, hij was nog niet zo heel lekker in orde vanmorgen.
debuuv, goed idee! die worstebroodjes maken wij ook wel eens (al hebben ze bij ons een nogal , daar is vrijwel iedereen dol op.
ik twijfel een beetje over wat Piet volgende week nou op school moet gaan trakteren. ik was al een eindje op weg met de cars-traktatie zoals sven ze ook getrakteerd heeft, maar ik vind 't ten eerste nogal een klus, en ten tweede is Piet niet zo enthousiast over het idee om er ontbijtkoek onder te doen. iemand een idee voor een andere geschikte ondergrond voor de cars-racebaan?
Ja!!!quote:
Ik sprak ook in meervoud he, we zijn allebei al die avonden bezig geweest.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:39 schreef snoopy het volgende:Lois volgens mij ben jij niet degene die zit te plakken
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:25 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik sprak ook in meervoud he, we zijn allebei al die avonden bezig geweest.
En daarnaast mag ik van Jeroen niet met secondenlijm spelen, die weet hoe onhandig ik ben![]()
Ik weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef dutchie het volgende:
Slik...
Als ik jullie creaties zo zie, krijg ik het gevoel dat ik de volgende keer beter mijn best moet doen.
Ik blijf een beetje hangen qua creativiteit, maar ik zie hier toch wel 'haalbare' dingen.
Ben handig met Photoshop en Illustrator en tekst en minder van het knutselen, misschien moet ik daar meer mee gaan doen.
Sugars kaartjes zijn heel erg leuk en brengt me weer op ideëen waarvoor dank!
Nu nog rustig een jaartje wachten..
Ik heb echt respect voor jullie werk hoor, super!
Zo zie je maar weer, jij had dus óók een erg geslaagde traktatiequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:20 schreef MaLo het volgende:
(Op het KDV kenden ze deze traktatie trouwens nog nietmaar het was wel een groot succes.)
Paddestoeltjes? ik ken ze als variant met een steeltje van gevuld ei met daarop een half tomaatje maar de steel kan natuurlijk ook een kaasblokje zijn en dan stipjes van mayo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:16 schreef Saffier het volgende:
Een tvp-tje hier.
Ik wilde zo'n kartonnen 'cars-taart' in elkaar knutselen en daar potloodjes ofzo in verpakken voor de peutertjes bij Tobias op school, snoepjes mogen niet, helemaal prima vind ik dat. Maar de juf heeft me toch gevraagd om iets hartigs te eten te trakteren omdat de kindjes daar erg behoefte aan hebben na een ochtend spelen. Ik dacht aan iets met kaas/komkommer/tomaatjes en dan geen saaie spies ofzo... iemand tips?
Wat een onwijs gaaf idee zeg die zeepjes YPPY!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:31 schreef YPPY het volgende:
De leidsters krijgen als bedankje lush zeepjes.
Ik moet echt een voorbeeld hebben, kan helemaal niet tekenen. . Maar bedankt.quote:Op zondag 2 november 2008 23:20 schreef DJMO het volgende:
http://www.peuterplace.nl/traktaties.htm#Dorarugzak
dit is alles wat ik kan vinden naast die van partykids..
wat zoek je dan?quote:Op maandag 3 november 2008 13:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bedankt Bix en Ynske. Niet helemaal wat ik zocht, maar wel heel leuk!
Ja, maar ik ben dus geen echte knutselaar zeg maar. Nog nooit een traktatie gemaaktquote:Op maandag 3 november 2008 21:38 schreef bixister het volgende:
maar ingrid, dat ziet er toch vrij eenvoudig uit. hoe groot moet ie ongeveer worden? (wat wil je erin stoppen?)
bak/koop van die cakejes en versier ze met prinsessenstrooisel uit de supermarktquote:Op woensdag 5 november 2008 10:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maar .... het moeten ineens prinsesje worden. Mama ik ben een prinses hoor. Dus ga ik daar eens naar kijken. En anders heb ik ondertussen wel een leuke dora tas gevonden. Geloof via de link hierboven.
Hormonenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:18 schreef Suzanna het volgende:
Klinkt leuk Ingrid! Je bent wel lekker wispelturig(ach, dat heb ik ook hoor) maar het is handig om wat feedback te hebben en je uiteindelijke idee uit te werken.
Succes ermee!
ja hier voor 30 cent te bestellenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hormonen![]()
Kim is nu zo gek van prinsessen ineens, vind ze vast leuk! Wel beetje miskoop maar ja. Dacht alleen zelf in elkaar zetten, maar moest zelf alles nog knippen. Dat is nu gedaan, nu het in elkaar zetten en opplakken nog.
Wie weet er of er ook prinsessenkoekjes bestaan?
Dank je. Bedankt me ineens als je dora koekjes hebt, dat je dan ook vast wel prinsessenkoekjes hebt. Had iig nog niet in de supermarkt gekeken.quote:
geen optie om bij de Bibliotheek te gaan printen? hier kan dat ook als je geen lid bentquote:Op maandag 5 januari 2009 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die geboortemuizen wel erg leuk, ik ga daar denk ik voor. Het probleem is dat Twan bijna geen snoep lust en dus zelf de traktatie niet gaat opeten... nou ja moet maar een keer denk ik.
Alvast bedankt. Als er nog meer tips zijn, ik hou me aanbevolen. I
Ik baal er nu alleen even van dat we geen printer hebben en dus geen kaartjes kunnen maken/printen.
Ow ik vind die optie bij foto.com wel een goede optie!! Ik ga er meteen mee aan de slag!! Dankjewel!! Of ik bij de bieb kan printen, geen idee? Maar ik kom eigenlijk daar nooit, de biebbus staat hier wekelijks voor de deur en daar gaat Twan altijd naartoe.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
geen optie om bij de Bibliotheek te gaan printen? hier kan dat ook als je geen lid bent
en anders misschien kaartjes maken, en bij foto.com laten afdrukken meerdere kaartjes op 1 velletje van 10*15 kosten van de print zijn 0.05 ¤ per stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |