Hopen dat je hem vindtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:25 schreef Sjiznit het volgende:
Binnekort nog eens de frequenties opzoeken, zal de laatste week vanuit de andere kant van de aardbol moeten beluisteren.
Heel mooi ja.quote:
Hier staat ie elke dag van de Tour aan van 2 tot 6. En ja, ook in de uren op de rustdag met alleen Franse muziek. Ik vind dat in die periode toch iets hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig programma, iedere dag weer. Zelfs op de rustdag staat het hier gewoon 4 uur aan, terwijl ze dan minimaal 2 uur Franse muziek draaien waar ik geen flikker mee heb, verre van zelfs.
Wat een geweldige mededeling zegquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:43 schreef TheArt het volgende:
Bijna vergeten. Voor het eerst sinds een heeeeeeeele lange tijd zonder Jacques Chapel, want die is gestopt. Wat een opluchting gaat dat zijn
Tuurlijk. Online Radio 1 hè.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:40 schreef AKnynke het volgende:
word het ook online uitgezonden? Dat is de enige mogleijkheid dat ik ernaar kan luisteren op het werk!
Koop een MP3-radio, dan hoef je je baas niet te molesteren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:40 schreef AKnynke het volgende:
word het ook online uitgezonden? Dat is de enige mogleijkheid dat ik ernaar kan luisteren op het werk!
Wie is je favoriet? Michel Fugain?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig programma, iedere dag weer. Zelfs op de rustdag staat het hier gewoon 4 uur aan, terwijl ze dan minimaal 2 uur Franse muziek draaien waar ik geen flikker mee heb, verre van zelfs.
Inderdaad, maar ik vind het echt bij het tourgevoel horenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
Foutloos zijn was inderdaad niet zijn ding.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een geweldige mededeling zeg. Hij maakte per dag meer fouten dan dat er renners over de finish kwamen, verschrikkelijke vent. Schatte ook alles verkeerd in: "Renner A, Renner A..Renner A gaat 'm pakken, Renner B wint de derde etappe".
Dat schijnt Gio Lippens te gaan worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Foutloos zijn was inderdaad niet zijn ding.![]()
Wie wordt zijn vervanger?
Hier idemquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:11 schreef maril het volgende:
Weet je dat die tune al maanden als beltune staat op mijn mobiel, lekker joh.
Mail eensquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:11 schreef maril het volgende:
Weet je dat die tune al maanden als beltune staat op mijn mobiel, lekker joh.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Mail eens![]()
Had hem eerst ook, maar m'n telefoon is gecrashed
Lamaar, is te downloaden op m.nos.nl/ringtones
Hier het programa van zaterdag, het zal zo wel blijven.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Foutloos zijn was inderdaad niet zijn ding.![]()
Wie wordt zijn vervanger?
Hij heeft problemen met de gezondheid. Dat is dan weer het mindere nieuws.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:25 schreef Dwersdriever het volgende:
En toch is het niet hetzelfde zonder Jacques Chapel.![]()
Hij zou het dit jaar toch voor het laatst doen? Wat is er gebeurd?
Ik genoot altijd enorm van zijn enthousiasme, zijn grapjes met de presentatoren en zijn door de wol geverfde commentaarstem. Natuurlijk zat hij er af en toe naast, maar dat mocht de pret niet drukken.
Dank voor jaren van tourplezier.
Met weer twee uur per dag dat zeurderige geknauw van Tom van 't Hek en geen Jacques Chapel weet ik niet of ik het iedere dag aan ga zetten.
Jawel goed lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:36 schreef tong80 het volgende:
Is Henk Luberding de analist na de cours niet meer ?
Ik vond hem geweldig.
Dat is zeker minder nieuws. Ik ben benieuwd of iedereen hier tevredener gaat zijn over Gio Lippens, ik zal Jacques Chapel en zijn fijne stem in ieder geval erg gaan missen. Beterschap!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft problemen met de gezondheid. Dat is dan weer het mindere nieuws.
Helaas al heel lang uitverkocht. Tijd voor een heruitgave, zou hem dolgraag willen bezitten. Het is een klassiek radioprogramma.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:40 schreef TheZapster het volgende:
Radio Tour de France![]()
Aantal jaren geleden deze cd gekocht met alle jingles en hoogtepunten, gisteren weer eens terug geluisterd en ben meteen in de stemming voor de Tour!
Op je mobiel kun je naar de website m.nos.nl/ringtonesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heeft iemand een van deze deuntjes in een deel als MP3, zodat ik em als beltoon kan gebruiken?! Thnx alvast, als het niet mag haal deze post maar weg
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Mail eens![]()
Had hem eerst ook, maar m'n telefoon is gecrashed
Lamaar, is te downloaden op m.nos.nl/ringtones
Ik wil hem wel online voor je knallen ofzo hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:44 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Helaas al heel lang uitverkocht. Tijd voor een heruitgave, zou hem dolgraag willen bezitten. Het is een klassiek radioprogramma.
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wil hem wel online voor je knallen ofzo hoor
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U bent geweldig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij is vandaag overledenquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:41 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat is zeker minder nieuws. Ik ben benieuwd of iedereen hier tevredener gaat zijn over Gio Lippens, ik zal Jacques Chapel en zijn fijne stem in ieder geval erg gaan missen. Beterschap!
Tong hier een link je moet langs de lijn va 14.00 luisteren een half uur.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:50 schreef tong80 het volgende:
Kon helaas niet luisteren.
Zou het eerbetoon wel willen terugluisteren.
Bedanktquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:54 schreef maril het volgende:
[..]
Tong hier een link je moet langs de lijn va 14.00 luisteren een half uur.
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.html
Kippenvelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:54 schreef maril het volgende:
[..]
Tong hier een link je moet langs de lijn va 14.00 luisteren een half uur.
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.html
Neeee..... Radio Tour de France moet blijven zoals het is. Jeugdsentiment. Als de Tour begon begon ook de schoolvakantie! Dan was mijn moeder de koffers aan het pakken terwijl ze meeneuriede met de zorgvuldig uitgekozen chansons. En als mijn pa thuiskwam dan luisterden we met z'n allen naar de finish en dan mocht het eten pas op tafel! Afblijven van Radio Tour de Francequote:Op zondag 6 juli 2008 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
Hopelijk wordt het programma nu eindelijk eens moderner.
Wat heeft het overlijden van J.C. te maken met het eventueel vernieuwen van Radio Tour de France? Chapel was gewoon verslaggever aan de finish, had verder niets met het programma an sich te maken.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
Wat wil je ?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
Met Filemon Wesselink die het nieuwste kamikaze wielermateriaal heeft uitgetest.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil je ?
Dat Sophie Hilbrand de finish verslaat onder een house beat ?
Moderner in de zin van: we gaan het 8 uur journaal dit jaar om half negen uitzenden. Doen we tenminste aan vernieuwing.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
Perfect verwoordquote:Op maandag 7 juli 2008 00:29 schreef dolfg het volgende:
[..]
Moderner in de zin van: we gaan het 8 uur journaal dit jaar om half negen uitzenden. Doen we tenminste aan vernieuwing.
Laat RTdF lekker zoals het is, vernieuwd is er echt wel de laatste jaren.
Alleen de vaste ijkpunten als openings en finishtunes en de heerlijke oubollige Franse Chansons zullen altijd blijven.
Om ons allen eraan te herinneren dat de zomervakantie daadwerkelijk begonnen is, de tent ingeladen kan worden om vervolgens en masse naar Zuid Frankrijk te tuffen.
Sommige programma's zijn onbetaalbaar.
Amen!quote:Op maandag 7 juli 2008 00:29 schreef dolfg het volgende:
[..]
Moderner in de zin van: we gaan het 8 uur journaal dit jaar om half negen uitzenden. Doen we tenminste aan vernieuwing.
Laat RTdF lekker zoals het is, vernieuwd is er echt wel de laatste jaren.
Alleen de vaste ijkpunten als openings en finishtunes en de heerlijke oubollige Franse Chansons zullen altijd blijven.
Om ons allen eraan te herinneren dat de zomervakantie daadwerkelijk begonnen is, de tent ingeladen kan worden om vervolgens en masse naar Zuid Frankrijk te tuffen.
Sommige programma's zijn onbetaalbaar.
Een voordeel, ze kunnen de spannende momenten nu niet weg-regiseren met die achterlijke muziekquote:Op maandag 21 juli 2008 14:29 schreef 456 het volgende:
Gelukkig is er ook op de rustdag RTdF!
Erik Mesie nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |