Hopen dat je hem vindtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:25 schreef Sjiznit het volgende:
Binnekort nog eens de frequenties opzoeken, zal de laatste week vanuit de andere kant van de aardbol moeten beluisteren.
Heel mooi ja.quote:
Hier staat ie elke dag van de Tour aan van 2 tot 6. En ja, ook in de uren op de rustdag met alleen Franse muziek. Ik vind dat in die periode toch iets hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig programma, iedere dag weer. Zelfs op de rustdag staat het hier gewoon 4 uur aan, terwijl ze dan minimaal 2 uur Franse muziek draaien waar ik geen flikker mee heb, verre van zelfs.
Wat een geweldige mededeling zegquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:43 schreef TheArt het volgende:
Bijna vergeten. Voor het eerst sinds een heeeeeeeele lange tijd zonder Jacques Chapel, want die is gestopt. Wat een opluchting gaat dat zijn
Tuurlijk. Online Radio 1 hè.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:40 schreef AKnynke het volgende:
word het ook online uitgezonden? Dat is de enige mogleijkheid dat ik ernaar kan luisteren op het werk!
Koop een MP3-radio, dan hoef je je baas niet te molesteren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:40 schreef AKnynke het volgende:
word het ook online uitgezonden? Dat is de enige mogleijkheid dat ik ernaar kan luisteren op het werk!
Wie is je favoriet? Michel Fugain?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig programma, iedere dag weer. Zelfs op de rustdag staat het hier gewoon 4 uur aan, terwijl ze dan minimaal 2 uur Franse muziek draaien waar ik geen flikker mee heb, verre van zelfs.
Inderdaad, maar ik vind het echt bij het tourgevoel horenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
Foutloos zijn was inderdaad niet zijn ding.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een geweldige mededeling zeg. Hij maakte per dag meer fouten dan dat er renners over de finish kwamen, verschrikkelijke vent. Schatte ook alles verkeerd in: "Renner A, Renner A..Renner A gaat 'm pakken, Renner B wint de derde etappe".
Dat schijnt Gio Lippens te gaan worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Foutloos zijn was inderdaad niet zijn ding.![]()
Wie wordt zijn vervanger?
Hier idemquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:11 schreef maril het volgende:
Weet je dat die tune al maanden als beltune staat op mijn mobiel, lekker joh.
Mail eensquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:11 schreef maril het volgende:
Weet je dat die tune al maanden als beltune staat op mijn mobiel, lekker joh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |