quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Mail eens![]()
Had hem eerst ook, maar m'n telefoon is gecrashed
Lamaar, is te downloaden op m.nos.nl/ringtones
Hier het programa van zaterdag, het zal zo wel blijven.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Foutloos zijn was inderdaad niet zijn ding.![]()
Wie wordt zijn vervanger?
Hij heeft problemen met de gezondheid. Dat is dan weer het mindere nieuws.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:25 schreef Dwersdriever het volgende:
En toch is het niet hetzelfde zonder Jacques Chapel.![]()
Hij zou het dit jaar toch voor het laatst doen? Wat is er gebeurd?
Ik genoot altijd enorm van zijn enthousiasme, zijn grapjes met de presentatoren en zijn door de wol geverfde commentaarstem. Natuurlijk zat hij er af en toe naast, maar dat mocht de pret niet drukken.
Dank voor jaren van tourplezier.
Met weer twee uur per dag dat zeurderige geknauw van Tom van 't Hek en geen Jacques Chapel weet ik niet of ik het iedere dag aan ga zetten.
Jawel goed lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:36 schreef tong80 het volgende:
Is Henk Luberding de analist na de cours niet meer ?
Ik vond hem geweldig.
Dat is zeker minder nieuws. Ik ben benieuwd of iedereen hier tevredener gaat zijn over Gio Lippens, ik zal Jacques Chapel en zijn fijne stem in ieder geval erg gaan missen. Beterschap!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft problemen met de gezondheid. Dat is dan weer het mindere nieuws.
Helaas al heel lang uitverkocht. Tijd voor een heruitgave, zou hem dolgraag willen bezitten. Het is een klassiek radioprogramma.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:40 schreef TheZapster het volgende:
Radio Tour de France![]()
Aantal jaren geleden deze cd gekocht met alle jingles en hoogtepunten, gisteren weer eens terug geluisterd en ben meteen in de stemming voor de Tour!
Op je mobiel kun je naar de website m.nos.nl/ringtonesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heeft iemand een van deze deuntjes in een deel als MP3, zodat ik em als beltoon kan gebruiken?! Thnx alvast, als het niet mag haal deze post maar weg
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:22 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Mail eens![]()
Had hem eerst ook, maar m'n telefoon is gecrashed
Lamaar, is te downloaden op m.nos.nl/ringtones
Ik wil hem wel online voor je knallen ofzo hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:44 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Helaas al heel lang uitverkocht. Tijd voor een heruitgave, zou hem dolgraag willen bezitten. Het is een klassiek radioprogramma.
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wil hem wel online voor je knallen ofzo hoor
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U bent geweldig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |