quote:Presentatie nieuwe shirt een spektakel
Ajax en Aegon willen de samenwerking, die ingaat op 1 juli 2008, spectaculair laten beginnen. Op dinsdag 1 juli zullen beide partijen vanaf 09.00 uur het nieuwe Ajax-shirt op spectaculaire wijze laten zien. Op het shirt zal na 18 jaar niet meer de naam van De bank staan, maar Aegon. De onthulling zal plaatsvinden nabij hoofdingang E.
Om 09.30 uur opent de volledig nieuw ingericht fanshop haar deuren en zal de verkoop van de nieuwe Ajax/Adidas/Aegon-lijn van start gaan. De eerste 500 kopers van het nieuwe shirt krijgen de bedrukking cadeau van Aegon.
Rond de shirtpresentatie organiseert de Ajax Kids Club de Lucky games, leuke voetbalactiviteiten waaraan de jongste Ajacieden mee kunnen doen en een gratis rondleiding door de Arena.
Zouden er nou serieus mensen om 9 uur voor de deur staan?quote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Zouden er nou serieus mensen om 9 uur voor de deur staan?
Heb er zelfs een vrije dag voor opgenomen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Zouden er nou serieus mensen om 9 uur voor de deur staan?
* Breach checkt posticon... Het zal toch niet echt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb er zelfs een vrije dag voor opgenomen!
Kan ook een slecht teken zijn, dat er bij Ajax maar weinig kwaliteit/talent zit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Pritt het volgende:
Wel fijn dat tot nu toe naast Huntelaar niemand bij Ajax echt in trek is bij buitenlandse clubs.
Het is idd geen '95 lichting die we nu hebben, maar moet wel zeggen dit ik het idd ook wel fijn vind dat er zo weinig geruchten zijn rondom onze spelers.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan ook een slecht teken zijn, dat er bij Ajax maar weinig kwaliteit/talent zit.
Sterker nog dat IS het ook, want buiten de Steek, KJH, Suarez en Gabri hebben we geen spelers die het op een hoger niveau aan zouden kunnen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan ook een slecht teken zijn, dat er bij Ajax maar weinig kwaliteit/talent zit.
Kunnen ze mooi eens een jaar met z'n allen ingespeeld raken! Is misschien wel net zo veel waard. Of had Twente vorig seizoen allemaal internationale toppers toen ze de CL-voorronde haalden...quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Sterker nog dat IS het ook, want buiten de Steek, KJH, Suarez en Gabri hebben we geen spelers die het op een hoger niveau aan zouden kunnen.
Vertonghen kan denk ik wel een hoger niveau aan, zeker als hij zich blijft ontwikkelen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Sterker nog dat IS het ook, want buiten de Steek, KJH, Suarez en Gabri hebben we geen spelers die het op een hoger niveau aan zouden kunnen.
Mja, mits hij zich blijft ontwikkelen ja. Op dit moment maakt ie gewoon teveel fouten voor dit niveau. Maar hij is nog jong. Maar of hij dan ooit de echte top kan bereiken betwijfel ik echter ook hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vertonghen kan denk ik wel een hoger niveau aan, zeker als hij zich blijft ontwikkelen.
Puur alleen voor de presentatie van nieuwe aankopen? Lijkt me wat ver gezocht.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef PiraatPiet het volgende:
Kan het niet zo zijn dat Ajax wacht met de aankopen totdat de nieuwe sponsor op het shirt staat?
OLE OLEquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef Jasza het volgende:
KAMPIOENEEEEE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |