quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:22 schreef Nashje het volgende:
Acht miljoen voor een speler die net 5 wedstrijden heeft gespeeld in het eerste van Palmeiras.. Ik vind het nogal wat. Maargoed, who cares. Eindelijk een verdediger.
[ afbeelding ]
Even wat rondgelezen. En het schijnt niet zo'n geweldenaar te zijn. Na een matige start als vervanger van Davids is Henrique steeds beter gaan spelen. Absoluut talent, maar het schijnt eenzelfde soort speler te zijn als Vermaelen. We gaan dus voor een record aantal tegendoelpunten
.
Dat is pure onzin natuurlijk. Met Stam hebben we ook niets bereikt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]Vermaelen is gewoon een goeie verdediger alleen is hij erg jong(mist ervaring), we hebben gewoon nog een ervaren rot nodig centraal
Frank de Boer liep toch stage bij het eerste?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe is de training voor verdedigers eigenlijk bij Ajax? Kijk bij Suarez ervaar ik wel sterk de invloed van Ajax ten opzichte van zijn Groningen periode, hoofd omhoog tijdens dribbelen, rondkijken, teamwork en niet meer vallen. Maar bij de verdediging kan ik er niet echt de vinger op leggen, of komt dit wellicht omdat verdedigers meer als collectief dan individueel getraind worden?
En omdat we niets met Stam bereikt hebben stond de verdediging niet beter met hem?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is pure onzin natuurlijk. Met Stam hebben we ook niets bereikt.
Dat zeg ik niet. Maar het is niet per definitie dat we een ervaren rot nodig hebben achterin.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En omdat we niets met Stam bereikt hebben stond de verdediging niet beter met hem?
Een goeie jonge verdediger met de capaciteit om ook nog eens de verdediging te leiden (Chivu) vind je niet zo snel, een ervaren rot is meestal makkelijkerquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het is niet per definitie dat we een ervaren rot nodig hebben achterin.
Hmm ja, uit de Nederlandse competitie bedoel ik. En liever een mongool dan nog één keer Jurgen Colin in de basis.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Douglas is geen Nederlander en André Ooijer is een mongool.
Prima toch. Hij hoeft niet weg, alleen tegen 'Sneijder-achtige bedragen'quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:53 schreef neilpad het volgende:
36 miljoen vragen.. zo zul je hem wel houden ja
.
Klopt, maar ik zou zo ook niet 1-2-3 een ervaren rot weten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een goeie jonge verdediger met de capaciteit om ook nog eens de verdediging te leiden (Chivu) vind je niet zo snel, een ervaren rot is meestal makkelijker
Ook leuk om te lezenquote:Huntelaar meest effectieve speler van de wereld
Gepubliceerd op 2008-06-25 12:58:15 door amsterdammer
Uit cijfers van de IFFHS, de International Federation of Football History en Statistics, is gebleken dat Klaas Jan Huntelaar de meest effectieve speler van het seizoen 2007-2008 is. Hiermee blijft Huntelaar Cristiano Ronaldo voor, die op de tweede plaats staat. De IFFHS houdt de statistieken bij van de hoogste divisies van 38 landen.
Huntelaar voert de lijst aan met 33 doelpunten in 34 wedstrijden, wat gemiddeld 0,971 doelpunten per wedstrijd betekend. De spits van Manchester United, Cristiano Ronaldo, heeft met 31 doelpunten uit 34 wedstrijden een gemiddelde van 0,912 doelpunten per wedstrijd. Eerder nog zag Huntelaar de Gouden Schoen naar Cristiano Ronaldo gaan, doordat de doelpunten in de Engelse Premier League zwaarder tellen dan die in de Nederlandse Eredivisie. In de lijst van de IFFHS tellen alle competities even zwaar.
De derde plaats op de ranglijst wordt bezet door Giancarlo Gregorio Maldonado van het Mexicaanse Atlante FC Ciudad. De Venezolaan maakte in 31 wedstrijden 28 doelpunten en komt daarmee op een gemiddelde van 0,903 uit.
Je geeft het al aan, veel tegendoelpunten en Vermaelen stond er vaak niet in door een blessure.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:21 schreef Pritt het volgende:
Vermaelen een goede verdediger.
Hij speelt 3 wedstrijden en is er dan weer 15 geblesseerd.
[Repeat line 2]
Zo ontzettend veel tegendoelpunten gehad vorig jaar, niet normaal gewoon.
Het is weer eens die tijd van de maand met Heatwave ja.quote:
Het is dus duidelijk iemand waar je niet op kan bouwen. Dus moet je hem eigenlijk niet mee rekenen op het moment dat je een basisformatie aan het maken bent of aan het evalueren bent hoeveel verdedigers je altijd tot je beschikking hebt. Het is de afgelopen jaren gebleken dat het gewoon niet realitisch is om een langere periode van hem gebruik te maken. Als er in de verdediging iets killing is, is het wel nieuwe formaties.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je geeft het al aan, veel tegendoelpunten en Vermaelen stond er vaak niet in door een blessure.
En zoals jij het zegt is het geen goede verdediger omdat ie veel blessures heeft.
De tering, het nieuwe seizoen moet nog beginnen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is weer eens die tijd van de maand met Heatwave ja.
Die jongen is 22 man kom op zeg, Heitinga was ook na zijn debuut regelmatig geblesseerd geweest.. Hij moet sowieso nog een jaar de kans krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:21 schreef Pritt het volgende:
Vermaelen een goede verdediger.
Hij speelt 3 wedstrijden en is er dan weer 15 geblesseerd.
[Repeat line 2]
Zo ontzettend veel tegendoelpunten gehad vorig jaar, niet normaal gewoon.
Sommige zijn nogal hypocriet inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:43 schreef kevin6188 het volgende:
Vermaelen is een prima verdediger. Maar hij heeft wel ritme nodig. In de periode dat Vermaelen niet meedeed heeft Ajax hem zeker wel gemist. En in diezelfde periode zat iedereen hier te roepen om zijn terugkeer. Nu wordt hij ineens afgeschreven.
Volgens mij vind de helft van alle Ajacieden Heitinga een held, maar verdedigend vaak gewoon nog niet al te sterk over komen....quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef kevin6188 het volgende:
Heitinga heeft afgelopen seizoen ook veertig goals tegen gekregen en dat is de held.
Dus voor jou opmerkelijk dat hij veelal tot de beste man van de wedstrijd gekroond is.. (ook in winstpartijen!)quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij vind de helft van alle Ajacieden Heitinga een held, maar verdedigend vaak gewoon nog niet al te sterk over komen....
Dat gaat toch via sms?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dus voor jou opmerkelijk dat hij veelal tot de beste man van de wedstrijd gekroond is.. (ook in winstpartijen!)
quote:26/6/2008 - 'Palmeiras wijst bod Ajax op Henrique af'
(Gepost door RvN)
BRON: Super Esportes
Hoewel de officiële lezing van Palmeiras is dat het nog geen formeel bod van welke club heeft dan ook heeft ontvangen van verdediger Henrique, geeft de technisch directeur van de club wel toe dat er een bod van Ajax ligt. Dat is echter te laag bevonden. De club denkt, met de Olympische Spelen nog in aantocht, meer te kunnen vangen voor de talentvolle verdediger. Volgens technisch directeur Genaro Marino wil Palmeiras hem liever nog behouden omdat hij pas net in het team speelt, goed binnen de club past en de club sportief aan een elftal aan het bouwen is. Financieel heeft Palmeiras de nodige problemen, maar aangezien het slechts 20% van de transferrechten van Henrique heeft, speelt dat voor de club zelf een minder grote rol.
Vind ik ook al zoiets overdrevens. Twee jaar terug de grote held, nu de schlemiel, volgend jaar weer een geweldig seizoen, drie keer een kusje op het Ajax-logo voor het publiek en hij is weer de beste Ajacied Aller Tijden...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:22 schreef Radegast het volgende:
Of mag dat alleen in het geval van Emanuelson?
Als Mathijsen speelt zoals op het EK, graag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ben best blij met Thomas Vermaelen (en Jan Vertonghen), want anders zie ik Marco van Basten er wel voor aan om Joris Mathijsen te halen.
Word je niet een keer moe van jezelf?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ben best blij met Thomas Vermaelen (en Jan Vertonghen), want anders zie ik Marco van Basten er wel voor aan om Joris Mathijsen te halen.
Gewoon heel het Turks elftal kopen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Wat Ajax echt nogdig heeft is helaas niet te koop, instelling. Je kan zeggen wat je wil van de Turken, maar zoals die dit EK hebben gevochten, als Ajax vorig seizoenmet half zoveel inzet had gevoetbald hadden we in de winterstop al op het Leidse gestaan.
Dus ik denk meer types Stam en minder van die duikelaartjes. Gewoon een mix ervan.
En dan na elke overwinning toeterend de ArenA uitrijdenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gewoon heel het Turks elftal kopen?
Neuh, daarbij is dit geen kritiek op Marco van Basten, maar op zijn oogappel Joris Mathijsen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Word je niet een keer moe van jezelf?
quote:Presentatie nieuwe shirt een spektakel
Ajax en Aegon willen de samenwerking, die ingaat op 1 juli 2008, spectaculair laten beginnen. Op dinsdag 1 juli zullen beide partijen vanaf 09.00 uur het nieuwe Ajax-shirt op spectaculaire wijze laten zien. Op het shirt zal na 18 jaar niet meer de naam van De bank staan, maar Aegon. De onthulling zal plaatsvinden nabij hoofdingang E.
Om 09.30 uur opent de volledig nieuw ingericht fanshop haar deuren en zal de verkoop van de nieuwe Ajax/Adidas/Aegon-lijn van start gaan. De eerste 500 kopers van het nieuwe shirt krijgen de bedrukking cadeau van Aegon.
Rond de shirtpresentatie organiseert de Ajax Kids Club de Lucky games, leuke voetbalactiviteiten waaraan de jongste Ajacieden mee kunnen doen en een gratis rondleiding door de Arena.
Zouden er nou serieus mensen om 9 uur voor de deur staan?quote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Zouden er nou serieus mensen om 9 uur voor de deur staan?
Heb er zelfs een vrije dag voor opgenomen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Zouden er nou serieus mensen om 9 uur voor de deur staan?
* Breach checkt posticon... Het zal toch niet echt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb er zelfs een vrije dag voor opgenomen!
Kan ook een slecht teken zijn, dat er bij Ajax maar weinig kwaliteit/talent zit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Pritt het volgende:
Wel fijn dat tot nu toe naast Huntelaar niemand bij Ajax echt in trek is bij buitenlandse clubs.
Het is idd geen '95 lichting die we nu hebben, maar moet wel zeggen dit ik het idd ook wel fijn vind dat er zo weinig geruchten zijn rondom onze spelers.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan ook een slecht teken zijn, dat er bij Ajax maar weinig kwaliteit/talent zit.
Sterker nog dat IS het ook, want buiten de Steek, KJH, Suarez en Gabri hebben we geen spelers die het op een hoger niveau aan zouden kunnen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan ook een slecht teken zijn, dat er bij Ajax maar weinig kwaliteit/talent zit.
Kunnen ze mooi eens een jaar met z'n allen ingespeeld raken! Is misschien wel net zo veel waard. Of had Twente vorig seizoen allemaal internationale toppers toen ze de CL-voorronde haalden...quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Sterker nog dat IS het ook, want buiten de Steek, KJH, Suarez en Gabri hebben we geen spelers die het op een hoger niveau aan zouden kunnen.
Vertonghen kan denk ik wel een hoger niveau aan, zeker als hij zich blijft ontwikkelen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Sterker nog dat IS het ook, want buiten de Steek, KJH, Suarez en Gabri hebben we geen spelers die het op een hoger niveau aan zouden kunnen.
Mja, mits hij zich blijft ontwikkelen ja. Op dit moment maakt ie gewoon teveel fouten voor dit niveau. Maar hij is nog jong. Maar of hij dan ooit de echte top kan bereiken betwijfel ik echter ook hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vertonghen kan denk ik wel een hoger niveau aan, zeker als hij zich blijft ontwikkelen.
Puur alleen voor de presentatie van nieuwe aankopen? Lijkt me wat ver gezocht.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef PiraatPiet het volgende:
Kan het niet zo zijn dat Ajax wacht met de aankopen totdat de nieuwe sponsor op het shirt staat?
OLE OLEquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef Jasza het volgende:
KAMPIOENEEEEE.
Als z'n vriendin haar best doetquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef denthemen het volgende:
Wanneer komt Arshavin nou?
Hij komt in een duo-verpakking met Milevsky jeweets.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef denthemen het volgende:
Wanneer komt Arshavin nou?
quote:'Real Madrid verplaatst aandacht van Huntelaar naar veel goedkopere Pavlyuchenko'
26-06-08
Klaas Jan Huntelaar raakt uit beeld bij Real Madrid. De Madrilenen hebben een bod neergelegd bij Spartak Moskou voor Roman Pavlyuchenko, zo meldt Ajaxshowtime.com. Bern Schuster wil graag nog een jongeling achter het oude spitsenduo Van Nistelrooy (32) en Raul (31). Vandaar dat Ajax en Real Madrid de constructie zochten om Huntelaar nog een jaar bij Ajax te stallen. De Koninklijke moet echter 35 miljoen euro betalen voor Huntelaar, terwijl Pavlyuchenko 10 miljoen euro kost.
AjaxF-side.NL
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat jullie dit seizoen de titel gaan pakken.
Goedkoper?quote:
Het zal verdomme eens tijd worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef cultheld het volgende:
No shit sherlock...quote:
Kijk is naar de topic titel...quote:
Zonder verdedigers? Of wordt dit het jaar van Colin denk je?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef cultheld het volgende:
Wij zijn ook niet bijzonder sterk komend seizoen als het zo blijft.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef cultheld het volgende:
Krijgen we weer een tropische verrassing als Colin? Smullen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat voelt dit wachten op namen akelig veel als vorig jaar
dat is al meer tekst dan we gewend zijn van markvanrinsumquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:57 schreef markvanrinsum het volgende:
gomes naar spurs
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat is al meer tekst dan we gewend zijn van markvanrinsum
Ho, ho, wel een beetje realistisch blijven.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet bijzonder sterk komend seizoen als het zo blijft.
Het wordt de kans voor Heerenveen, Twente en AZ dit jaar vrees ik.
bedoel je die Deense speler Lumb ofzoiets?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef Radegast het volgende:
Hoe heette die linksback nou ook alweer waar Ajax in geinteresseerd was?
Zoveel minder waren Heerenveen en Twente vorig jaar niet dan ons en PSV. Hetzelfde geldt voor AZ een jaar eerder.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ho, ho, wel een beetje realistisch blijven.
Michael Lumb.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef Radegast het volgende:
Hoe heette die linksback nou ook alweer waar Ajax in geinteresseerd was?
Waar leveren wij momenteel kwaliteit in dan? Ja Heitinga maar that's it.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zoveel minder waren Heerenveen en Twente vorig jaar niet dan ons en PSV. Hetzelfde geldt voor AZ een jaar eerder.
PSV en Ajax lijken voorlopig kwaliteit in te leveren.
Heerenveen lijkt alleen maar sterker te worden. AZ en Twente is lastig te voorspellen.
Eerlijk is eerlijk, een titel voor een andere club dan Ajax en PSV zit er best in als het zo doorgaat.
McClarenquote:
plus Davids. en mogelijk Huntelaar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar leveren wij momenteel kwaliteit in dan? Ja Heitinga maar that's it.
Maidana en Henrique zijn uitstekende verdedigers.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zonder verdedigers? Of wordt dit het jaar van Colin denk je?
Ah poep, dacht dat het net andersom was.quote:
Denk je dat nu echt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet bijzonder sterk komend seizoen als het zo blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |