Dat voorkom je toch niet, maar de mensen om wie het gaat blijven zitten, en de nieuwe verdwijnen vrij snel weerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat vind ik juist weer het struikelblok aan deze SC.
Zoals laatst, bestond zo'n beetje de hele SC uit mensen die nieuw waren en waar ik niks mee had.
Niks mis met een beetje vernieuwing hoor, maar het kan ook overdreven worden.
Ik moet ook toegeven dat ik me laatst ook afvroeg of ik wel in de goede SC zat hoor, met al die vreemde namenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zoals laatst, bestond zo'n beetje de hele SC uit mensen die nieuw waren en waar ik niks mee had.
Teveel nieuw is ook niet leuk inderdaad. Oude garde is tof! Maar de rest die er bij gekomen zijn, zeker de laatste tijd daar heb ik niet veel meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar die mensen posten lang niet zoveel als de harde kern vind ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Teveel nieuw is ook niet leuk inderdaad. Oude garde is tof! Maar de rest die er bij gekomen zijn, zeker de laatste tijd daar heb ik niet veel mee
Eens. Zo af en toe eens een vreemde eend in de bijt is wel leuk, maar een halve topic-kaap is toch weer teveel van het goedequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Teveel nieuw is ook niet leuk inderdaad. Oude garde is tof! Maar de rest die er bij gekomen zijn, zeker de laatste tijd daar heb ik niet veel mee
Wij zeggen netjes hoi terugquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
En ondertussen de halve KSC in de StageSC binnenloodsen![]()
quote:
quote:
Ja maar de grootse golf hebben we wel weer gehad heb ik het gevoelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Eens. Zo af en toe eens een vreemde eend in de bijt is wel leuk, maar een halve topic-kaap is toch weer teveel van het goede.
Jullie kennen mij nog nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat voorkom je toch niet, maar de mensen om wie het gaat blijven zitten, en de nieuwe verdwijnen vrij snel weer
Ik merk het....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ze mogen ons hier niet, want we zijn nieuw
welterustenquote:
*snik*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
O jawel hoor. Alleen is het frappant dat nieuwlingen meteen in een hele grote groep komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ze mogen ons hier niet, want we zijn nieuw
Oh, er is nog wel thee?quote:
quote:
Nee, ik houd ook niet van koffie, en ben een theedrinkerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
TheeOf ben ik dan niet welkom
dan lieg ik wel dat ik koffie lekker vind
Die hebben jullie hiet niet zo veel hequote:
Koffie en thee mag hierquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
TheeOf ben ik dan niet welkom
dan lieg ik wel dat ik koffie lekker vind
Maar cola is dan ook gewoon lekker!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Koffie en thee mag hier
En zelfs ik mag hier komen, met mn cola![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik houd ook niet van koffie, en ben een theedrinker.
Dus ik deel de inhoud van mijn waterkoker wel met je.
Nee hoor, ik ben alleen óók nog aan het studerenquote:
En ik ben wat proza aan het produceren!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben alleen óók nog aan het studeren[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik ben wat proza aan het produceren!
Prima planquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gaat eerst studeren, en dan krijg je het een andere keer te lezen!
Soms?quote:
Jajajajaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je doordrinken, voor de koffie koud wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |