Halloquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jan-Barend Roderick van Nieuwhuizen tot Bovenvelden, aangenaam
Oldschool DB grapquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook maar wat bedacht. Nu maar hopen dat Frits iets van modelspoor weet.
Wat vindt jij er van dan? Ik bedoel jij zit in meerdere SC's. Welke vindt je de leukste?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
Maar op zich heeft ie gelijk: het is saai, we hebben hier nog geen trouwerij meegemaakt.
Iedere SC heeft zijn charmes vind ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat vindt jij er van dan? Ik bedoel jij zit in meerdere SC's. Welke vindt je de leukste?
Ze hebben allemaal wel wat, anders was ik er niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat vindt jij er van dan? Ik bedoel jij zit in meerdere SC's. Welke vindt je de leukste?
Het is hier zeer zeker veranderd, maar het unieke aan KSC is het open karakter en het feit dat er bijna altijd wel iemand isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef JortK het volgende:
Inderdaad, ik zit er zelf in 3, ook omdat ze allemaal wat hebben
DIG SC: Hier is het voor mij allemaal begonnen, die mensen daar die ken ik al 4 jaar ofzo
Lounge: Sinds kort, errug gezellig met wat meer serieuze gesprekken dan in de andere SC's
KSC: Altijd lachen, veel dezelfde personen telkens
Ik ben het met Houniet eens dat het niet is zoals een jaar geleden, toen de snelheid er nog meer inzat met gasten als Lenny en Sebasser enzo, maar toch heb ik het hier erg naar me zin
Dat dusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
Kunnen jullie je users niet in hun hok houden
Ik mis dat gewoon hier. Ik blijf gewoon even weg ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef JortK het volgende:
Inderdaad, ik zit er zelf in 3, ook omdat ze allemaal wat hebben
DIG SC: Hier is het voor mij allemaal begonnen, die mensen daar die ken ik al 4 jaar ofzo
Lounge: Sinds kort, errug gezellig met wat meer serieuze gesprekken dan in de andere SC's
KSC: Altijd lachen, veel dezelfde personen telkens
Ik ben het met Houniet eens dat het niet is zoals een jaar geleden, toen de snelheid er nog meer inzat met gasten als Lenny en Sebasser enzo, maar toch heb ik het hier erg naar me zin
Dat bevalt mij ook zo aan de KSC: het is open en iedereen is welkom. Dit in tegenstelling tot een andere SC waar ik ooit kwam, maar waar de groep zo hecht is, dat er voor mensen van buiten die groep bijna geen aandacht/plaats is. Dat is jammer, want er zaten toch leuke mensen in die SCquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is hier zeer zeker veranderd, maar het unieke aan KSC is het open karakter en het feit dat er bijna altijd wel iemand is. En gelukkig bestaan deze aspecten nog steeds
.
Fritsquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook maar wat bedacht. Nu maar hopen dat Frits iets van modelspoor weet.
Ach wip gewoon zo nu en dan ff langs, je hoeft hier toch niet dagelijks te zittenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik mis dat gewoon hier. Ik blijf gewoon even weg ofzo.
Dat vind ik juist weer het struikelblok aan deze SC.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat bevalt mij ook zo aan de KSC: het is open en iedereen is welkom. Dit in tegenstelling tot een andere SC waar ik ooit kwam, maar waar de groep zo hecht is, dat er voor mensen van buiten die groep bijna geen aandacht/plaats is. Dat is jammer, want er zaten toch leuke mensen in die SC.
En ondertussen de halve KSC in de StageSC binnenloodsenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
Niks mis met een beetje vernieuwing hoor, maar het kan ook overdreven worden.
Dat voorkom je toch niet, maar de mensen om wie het gaat blijven zitten, en de nieuwe verdwijnen vrij snel weerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat vind ik juist weer het struikelblok aan deze SC.
Zoals laatst, bestond zo'n beetje de hele SC uit mensen die nieuw waren en waar ik niks mee had.
Ik moet ook toegeven dat ik me laatst ook afvroeg of ik wel in de goede SC zat hoor, met al die vreemde namenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zoals laatst, bestond zo'n beetje de hele SC uit mensen die nieuw waren en waar ik niks mee had.
Teveel nieuw is ook niet leuk inderdaad. Oude garde is tof! Maar de rest die er bij gekomen zijn, zeker de laatste tijd daar heb ik niet veel meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar die mensen posten lang niet zoveel als de harde kern vind ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Teveel nieuw is ook niet leuk inderdaad. Oude garde is tof! Maar de rest die er bij gekomen zijn, zeker de laatste tijd daar heb ik niet veel mee
Eens. Zo af en toe eens een vreemde eend in de bijt is wel leuk, maar een halve topic-kaap is toch weer teveel van het goedequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Teveel nieuw is ook niet leuk inderdaad. Oude garde is tof! Maar de rest die er bij gekomen zijn, zeker de laatste tijd daar heb ik niet veel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |