Wie ben jij?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga hem helpen met voorbereiden dus zal ook vanaf #900 niet meer aanwezig zijn hier.
Ja, op zich wel. Al sje er geen reet aan vind, hoef je niet meer te posten. Dat er toch een dwang is, is op z'n minst apartquote:
In zekere zin wel. Hij zou hier nooit meer komen tijdens ban, was ineens weer volop aanwezig en verdwijnt zomaar weer...quote:
Ag jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
Maar op zich heeft ie gelijk: het is saai, we hebben hier nog geen trouwerij meegemaakt.
Dat komt omdat bepaalde mensen eerst de hele SC willen afwerken...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
Maar op zich heeft ie gelijk: het is saai, we hebben hier nog geen trouwerij meegemaakt.
Ook maar wat bedacht. Nu maar hopen dat Frits iets van modelspoor weetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook een poging gedaan, maar me Frits of Mart als jury is het bijna onmogelijk...
Ik mis hier gelukkig een hoop.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dat komt omdat bepaalde mensen eerst de hele SC willen afwerken...
Halloquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jan-Barend Roderick van Nieuwhuizen tot Bovenvelden, aangenaam
Oldschool DB grapquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook maar wat bedacht. Nu maar hopen dat Frits iets van modelspoor weet.
Wat vindt jij er van dan? Ik bedoel jij zit in meerdere SC's. Welke vindt je de leukste?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
Iedere SC heeft zijn charmes vind ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat vindt jij er van dan? Ik bedoel jij zit in meerdere SC's. Welke vindt je de leukste?
Ze hebben allemaal wel wat, anders was ik er niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat vindt jij er van dan? Ik bedoel jij zit in meerdere SC's. Welke vindt je de leukste?
Het is hier zeer zeker veranderd, maar het unieke aan KSC is het open karakter en het feit dat er bijna altijd wel iemand isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef JortK het volgende:
Inderdaad, ik zit er zelf in 3, ook omdat ze allemaal wat hebben
DIG SC: Hier is het voor mij allemaal begonnen, die mensen daar die ken ik al 4 jaar ofzo
Lounge: Sinds kort, errug gezellig met wat meer serieuze gesprekken dan in de andere SC's
KSC: Altijd lachen, veel dezelfde personen telkens
Ik ben het met Houniet eens dat het niet is zoals een jaar geleden, toen de snelheid er nog meer inzat met gasten als Lenny en Sebasser enzo, maar toch heb ik het hier erg naar me zin
Dat dusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
Kunnen jullie je users niet in hun hok houden
Ik mis dat gewoon hier. Ik blijf gewoon even weg ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef JortK het volgende:
Inderdaad, ik zit er zelf in 3, ook omdat ze allemaal wat hebben
DIG SC: Hier is het voor mij allemaal begonnen, die mensen daar die ken ik al 4 jaar ofzo
Lounge: Sinds kort, errug gezellig met wat meer serieuze gesprekken dan in de andere SC's
KSC: Altijd lachen, veel dezelfde personen telkens
Ik ben het met Houniet eens dat het niet is zoals een jaar geleden, toen de snelheid er nog meer inzat met gasten als Lenny en Sebasser enzo, maar toch heb ik het hier erg naar me zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |