Wij zeggen netjes hoi terugquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
En ondertussen de halve KSC in de StageSC binnenloodsen![]()
quote:
quote:
Ja maar de grootse golf hebben we wel weer gehad heb ik het gevoelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Eens. Zo af en toe eens een vreemde eend in de bijt is wel leuk, maar een halve topic-kaap is toch weer teveel van het goede.
Jullie kennen mij nog nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat voorkom je toch niet, maar de mensen om wie het gaat blijven zitten, en de nieuwe verdwijnen vrij snel weer
Ik merk het....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ze mogen ons hier niet, want we zijn nieuw
welterustenquote:
*snik*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Teveel nieuw is ook niet leuk inderdaad. Oude garde is tof! Maar de rest die er bij gekomen zijn, zeker de laatste tijd daar heb ik niet veel mee
O jawel hoor. Alleen is het frappant dat nieuwlingen meteen in een hele grote groep komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ze mogen ons hier niet, want we zijn nieuw
Oh, er is nog wel thee?quote:
quote:
Nee, ik houd ook niet van koffie, en ben een theedrinkerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
TheeOf ben ik dan niet welkom
dan lieg ik wel dat ik koffie lekker vind
Die hebben jullie hiet niet zo veel hequote:
Koffie en thee mag hierquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
TheeOf ben ik dan niet welkom
dan lieg ik wel dat ik koffie lekker vind
Maar cola is dan ook gewoon lekker!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Koffie en thee mag hier
En zelfs ik mag hier komen, met mn cola![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik houd ook niet van koffie, en ben een theedrinker.
Dus ik deel de inhoud van mijn waterkoker wel met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |