Dankjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Fuck, beurt en jesters in één zin. Keurig.
Veeleisend ventje ben je soms ook hoorquote:
Ow sorry, maar ik had hem op slot gemieterd. Ik heb trouwens de TT ook maar even verfraaidquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:00 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ja hallo, met mij!
NEIS!quote:
Nee, zijn muziek, sufferd!!! Robbie is tegenwoordig niet meer om aan te zien!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:53 schreef n00cL30n het volgende:
Je hebt al een man en kids.... Dan wil je ook nog een sidedish?
Verwacht ze dat jij dan even naar de zaak fietst om het op te lossen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Tally het volgende:
Whehehe.. Mn collega vraagt mijn telefoonnummer zodat zij mij vanavond kan bellen als ze niet vanuit thuis kan inloggen
Ben jij gek.. Loop me de tering overdag in mn uppie zou blij zijn als ik thuis ben en de telefoon uitkan zetten
Mensen muziekkennis en vooral smaak bijbrengenquote:
Zeg haar maar dat ze dan het helpdesk nummer van haar ISP mag bellenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Tally het volgende:
Whehehe.. Mn collega vraagt mijn telefoonnummer zodat zij mij vanavond kan bellen als ze niet vanuit thuis kan inloggen
Ben jij gek.. Loop me de tering overdag in mn uppie zou blij zijn als ik thuis ben en de telefoon uitkan zetten
Moet jij nodig zeggen, met je adoratie voor Wetlife.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:53 schreef ElizabethR het volgende:
Mensen muziekkennis en vooral smaak bijbrengen![]()
Ik zei dat mijn telefoon nu uit staat (mobiel van de zaak) en dat die vandaag niet meer aangaat..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verwacht ze dat jij dan even naar de zaak fietst om het op te lossen?
Ik bedoel, wat heeft zo'n telefoontje dan voor zin?
Collega: "Hallo, met [voeg naam collega in], ik kan niet inloggen!"
Tally: "Da's mooi kut!
Hoe is't verder?
Tot morgen!"
Collega: "Okay! 14.gif! Hoi hoi!"
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, met je adoratie voor Wetlife..
Dont fuck with Mickey, onze kleine rotterdam hooligan. gaan ze 1 of ander teken over het FR logo doen, lafbekken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef ElizabethR het volgende:
Hmm, had niet door dat ik er een op slot knalde
Scusi enzo
Even de TT uitbeelden.......
[ afbeelding ]
Nu heb je afgedaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb een Turkije shirt an op het werk.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb een Turkije shirt an op het werk.
Misschien moet ik dan maar naar Turkije op vakansie ze zitten toch allemaal hierquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:55 schreef HeatWave het volgende:
Interegere, je mot tog wel tegeuhwoordug men! Die turrukuh zittuh oferal!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Hé vieze smerige Turk heb ik al gehoord hier op de wandelgangen.
En terecht... valt me nog mee dat er nog niemand is begonnen over "grijze wolf".quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Hé vieze smerige Turk heb ik al gehoord hier op de wandelgangen.
Ik heb me wel eens beter gevoeld maar hej ik mag niet klagenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:40 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Tallybeeb, alles lekker?
Jups, die kleine schat begint steeds meer te doen. Fijne motoriek te ontwikkelen, op haar zij rollen als zij er zin in heeft, en overeindkomen en bijna zelfstandig zitten.quote:
Tyfus U, dat klinkt super!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Turkse pizza met dönner. Goed plan voor de lunch.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik houd het bij een bruine boterham met kaas en een glaasje melk.
Je moet toch een beetje je eigen volk steunen.
ZEKER NU!!!!1111einzzweipolizeimitdrieliterbierdabei11
Naja, moesten de Türken winnen, dan feest ik wel gewoon met ze mee natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:28 schreef Tally het volgende:
Vind ik ook!
Ik niet.. Die wonen bij ons nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Naja, moesten de Türken winnen, dan feest ik wel gewoon met ze mee natuurlijk.
Zo'n overloper ben ik dan ook wel weer..
Thnx.quote:
Tja, duurt ff, maar dan heb je wel wat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:25 schreef ElizabethR het volgende:
Aaarghhhhhhhh, wat een keuteltje!!!!
Dat hoedje
Owwwwwww, ik wil oma worden!!!
Ooit
Schoppen zeg ik Shoarmageddöner!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Er loopt hier zo'n kale pinda glibbert rond hier die MS Dynamics komt installeren. Eng kereltje. Hij heeft ook nog een macbook.
Zoals een aantal van mijn collega'squote:Op woensdag 25 juni 2008 10:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Schoppen zeg ik Shoarmageddöner!
Iemand die Microsoft producten komt installeren terwijl deze met een macbook rondloopt mag wat mij betreft gewoon afgeschoten worden.
Ook al draait deze dan 60 keer bootcamp!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga voor de Bockwurst mit sauerkraut straks, und senf!.
Vanavond eisbein und kartoffelen mit Weissbier!
Deutschland uber alles!
Volgens mij is dat echt een ramp. Machines met bootcamp moeten onderhouden.quote:
Ja want die vinden dat je er ook verstand van moet hebben en ik weet er wel wat vanaf maar ik verdom het gewoon die dingen te onderhouden..quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt een ramp. Machines met bootcamp moeten onderhouden.
*proest*quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:17 schreef Joene het volgende:
Zal ik anders ook zo een babie maken ?
Kan ik mij iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want die vinden dat je er ook verstand van moet hebben en ik weet er wel wat vanaf maar ik verdom het gewoon die dingen te onderhouden..
Van mij mag je J. Meen ik echt!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:17 schreef Joene het volgende:
Zal ik anders ook zo een babie maken ?
Heeft je vrouw tijd vanavond dan?quote:
IK denk dat het geen kwestie van mogen isquote:
Pas als je zo uitgesproken bezig bent zoals wij.. Weet je pas hoeveel geluk je hebt of nodig hebt om zwanger te raken..quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
IK denk dat het geen kwestie van mogen is
Ghehehehe, daar ben ik dan zelf mee bezig.quote:
Tja, ik heb het in mijn directe omgeving ook al een paar keer meegemaakt hoe moeilijk het kan zijn. Wij gingen er ook vanuit dat het lang zou kunnen duren. Alleen was het bij de eerste keer al gelijk raak.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Pas als je zo uitgesproken bezig bent zoals wij.. Weet je pas hoeveel geluk je hebt of nodig hebt om zwanger te raken..
quote:
Hmmmm ja , we gaan gewoon voor een vruchtbare 2e helft van 08 !quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Pas als je zo uitgesproken bezig bent zoals wij.. Weet je pas hoeveel geluk je hebt of nodig hebt om zwanger te raken..
overigens kan ik me dan in zo moment ook niet meer voorstellen dat mensen "spontaan"zwanger worden door een pil heenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
De pil is ook niet onbetrouwbaar, komt door de vrouwen die:quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:57 schreef Joene het volgende:
overigens kan ik me dan in zo moment ook niet meer voorstellen dat mensen "spontaan"zwanger worden door een pil heen
O ik verlies de moed ook zeker niet.. En nu heb ik zelfs een beetje hoop meer..quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ow, en een hele dikke knuffel voor je Tally.![]()
Je moet het toch allemaal maar doen. Petje af en verlies de moed niet!!!
Niet dat het helpt, maar ik denk best vaak aan je en waar je doorheen moet.
Dat zei een vriend van me ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Zwanger? Jouw probleem --->.
afspraak is verdomme afspraak.
Sja, das zijn "probleem". Ik heb het dr ook gewoon verteld, ik trap niet in smoesjes oid. Ze is het er trouwens ook 100% mee eens hoor, het is niet dat ze er moeite mee heeftquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zei een vriend van me ook
En die heeft nu een meisje rondlopen van 6 jaar
Wel een geweldig ding (ja ik weet kinderen zijn geen dingen).. Lekker eigenwijs..
Die je natuurlijk heerlijk kan verpestenWij dan..
Waardoor dr moeder soms aardig gek van dr wordt
Heerlijk vind ik dat *GRN*
Dat heeft hij ook.. Alleen krabbelde hij terug.. Maar het is een leuke lieve meid die elk weekend bij Pappa is..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, das zijn "probleem". Ik heb het dr ook gewoon verteld, ik trap niet in smoesjes oid. Ze is het er trouwens ook 100% mee eens hoor, het is niet dat ze er moeite mee heeft.
Dat heb ik soms ook hoor.. En dan denk ik weer waar doe ik dit allemaal voor..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Als ik m'n zus met die kleintjes bezig zie, weet ik weer voldoende. Laat mij maar lekker oom blijven.
Ik wist al heel vroeg dat ik "later" kinderen wilde..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:54 schreef Joene het volgende:
Hmmm ik weet niet vond kleine kinderen vroeger al boeiend getuige de foto's
Dat weten we hoor HWquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ja, kleine meisjes van een jaartje of 17 hebben ook nog steeds mijn aandacht.
Hmmmmm , ik weet niet , als ik het zo bekijk heb ik tegenwoordig liever een wat "oudere" . (23 - 30) ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ja, kleine meisjes van een jaartje of 17 hebben ook nog steeds mijn aandacht.
Ik riep altijd dat als ik nog niet dood was op mn 25e dat ik dan vast papa was van 2 kinderenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wist al heel vroeg dat ik "later" kinderen wilde..alleen is er een hele tijd geweest dat ik er niet aan wilde denken.. of nee moest ik er niet aan denken om toen moeder te zijn
Ik riep altijd dat ik voor mijn 30ste kinderen wil.. Maar zie ik nog niet gebeurenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik riep altijd dat als ik nog niet dood was op mn 25e dat ik dan vast papa was van 2 kinderen
Beide dingen zijn overigens niet uitgekomen.
Aandacht he? Niet meteen erop duiken oidquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmmmm , ik weet niet , als ik het zo bekijk heb ik tegenwoordig liever een wat "oudere" . (23 - 30) ofzo
Die wens had hilde ook idd , 12 september wordt ze 30 dus mission failed.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik riep altijd dat ik voor mijn 30ste kinderen wil.. Maar zie ik nog niet gebeuren
ik had ook al een aanvraag gedaan voor coax hier , maar er ligt hier op het industrie terrein helemaal geen coaxquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aandacht he? Niet meteen erop duiken oid. Maar het ziet er wel het leukste uit nog
.
Maar ach, die MILF van 36 had ik ook gedaan van een paar weken terug als ik vrijgezel was geweest, who cares?.
net de afdeling facility wijsgemaakt dat we coax signaal nodig hebben om de kabelkrant te monitoren, dus vanaf Vrijdag heb ik naast mijn 2 22" inch schermen en 1 Apple ook een dell LCD TV op mijn bureau.
Hier wel, ligt ook op verschillende locaties en er staan al TV's. Maar ik heb ooit eens een dealtje gemaakt met Dell voor dit ding, kon hem er echt voor vrijwel niets bijkrijgen toen, maar hij staat niets te doen. De Wii meenemen valt ook weer zo opquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:25 schreef Joene het volgende:
[..]
ik had ook al een aanvraag gedaan voor coax hier , maar er ligt hier op het industrie terrein helemaal geen coax
mwahquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier wel, ligt ook op verschillende locaties en er staan al TV's. Maar ik heb ooit eens een dealtje gemaakt met Dell voor dit ding, kon hem er echt voor vrijwel niets bijkrijgen toen, maar hij staat niets te doen. De Wii meenemen valt ook weer zo op.
* n00cL30n slaat maar weer aan het duimen Tal!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:35 schreef Tally het volgende:
Ach ik zie wel.. Er was weer een lichtpuntje vanmorgen..Daar zijn we dan maar weer blij om ofzo
YES WE CAN!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een nieuw project!
HW the builder, can we fix it!!??
OMGquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een nieuw project!
[ afbeelding ]
HW the builder, can we fix it!!??
Voorbeeld!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:50 schreef Tally het volgende:sommige mensen zijn echt lichtgeraakt zeg
Nee das weer een andere...quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is die blind guardian ook baaj guardian?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij is in ieder geval homo.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | [..] Als ik af en toe een overduidelijk niet serieus grapje maak richting mannelijke medefokkers betekent dat nog niet dat ik zelf homo ben. Ook het feit dat ik niet zwaar homofoob ben zoals driekwart van de mannen die hier rondloopt zegt niks. Samenvatting: je bent niet grappig. [/quote] Samenvatting: je bent een homo. |
Met je turkenshirt ! haal je nu een duits shirt?quote:
Ja om m'n reet mee af te vegen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Met je turkenshirt ! haal je nu een duits shirt?
Goeie zaak tal.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Dit is dat wel weer erg okay!
[ afbeelding ]
Kwam ik net in een ander topic tegen. Je zal zo'n kop hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dat voor iets?
Ik doe geen EDI met Laurus.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef Joene het volgende:
jij ook edi gezeur met laurus A ?
jullie leveren niet aan Laurus ?quote:
Ghehehehe, meestal is er een reden waarom het hoofd er niet bij is geplaatst.quote:
Iets zinnigs aan het doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef ElizabethR het volgende:
OMG, OMG, OMG!!!!!!!!!!!!
Als gods bestaan zeker was, zou je (je leven) veranderen? #2
Die heeft echt een klap van de molen gehad!!!!!
Waar is JMG als je hem nodig hebt!!!![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Iets zinnigs aan het doen.
Alvast heel veel plezierquote:En zodadelijk weer. (Spulletjes inpakken voor Graspop)
Hotels zijn er wel, maar echt in de buurt niet zo heel veel, dus daar zul je vroeg bij moeten zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Best ok dat Graspop, moet ik ook eens een keer heen, mits hotels in de buurt.
Het is zeker zo'n Duits hoofdquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ghehehehe, meestal is er een reden waarom het hoofd er niet bij is geplaatst.
Ja, weet ik maar ik ben het stiekem wel een beetje zat na al die jaren, dat gedoe en gepruts op de camping. Hotel bij Pinkpop was zo relaxed en ook gewoon heel gezellig met andere PP gangers, en natuurlijk het nachtleven van Valkenburg etc. 's ochtends even een uitsmijtertje op het terras in de zon etc...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hotels zijn er wel, maar echt in de buurt niet zo heel veel, dus daar zul je vroeg bij moeten zijn.
Maar de helft van de lol is de camping natuurlijk.
Dat is dan nog mazzel hebben, soms.... hebben ze echt een kop als zeekoe:quote:
ik kijk wel even over die kop heenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is dan nog mazzel hebben, soms.... hebben ze echt een kop als zeekoe:
[ afbeelding ]
Meer plork-slechts is te vinden op plork.net
Zo ouwe nog 4 weken arbeidenquote:
Dan lig ik met den luie aarsch op een strand in italia.quote:
Dan is de rest weer aan het werk , ik zou liever in het voor en of naseizoen gaan alleen mijn wederhelft vrouw vriendin hoe je het noemen wilt , is lerares.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:06 schreef Adelante het volgende:
ik moet nog 4 maanden ofzo, eind september pas
Dat heb ik gelukkig niet meer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan is de rest weer aan het werk , ik zou liever in het voor en of naseizoen gaan alleen mijn wederhelft vrouw vriendin hoe je het noemen wilt , is lerares.
en die moet natuurlijk mee op vakantie?!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan is de rest weer aan het werk , ik zou liever in het voor en of naseizoen gaan alleen mijn wederhelft vrouw vriendin hoe je het noemen wilt , is lerares.
Naja moeten is een groot woord , maar ik vind het wel fijn om samen met haar te gaan jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
en die moet natuurlijk mee op vakantie?!
whehehehequote:Op donderdag 26 juni 2008 15:39 schreef Tally het volgende:
Whehehehe.. Ik vertel mijn moeder net het ziekenhuisverhaal.. en dat ik vanaf morgen moet kezen..
Zegt ze: Tal ik ben je moeder.. Joh hoef je mij niet te vertellen
Ja ik hoef niet te horen dat je moet kezen.. Ja hallo ik heet geen Maria
Dat hadden we gister toch al besloten ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:29 schreef Armageddon het volgende:
Goeiemorgen!! Vandaag ga ik om 13 uur naar huis heb ik besloten!
Ja daar hejje ook weer geliek in ouwe!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat hadden we gister toch al besloten ?
ik was niet van plan het zo laat te laten worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:13 schreef Tally het volgende:
Ik mag vandaag tot 6 (als de baas kijkt that is)...
Maar vind ik ook helemaal niet erg
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:21 schreef Joene het volgende:
[..]
ik was niet van plan het zo laat te laten worden.
mijn vrouw krijgt vakantie vandaagquote:
Ach ja je hebt altijd baas boven baasquote:
Bijna Joentje.. Bijnaquote:
Ik ook! Dat voor 8-en danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:46 schreef n00cL30n het volgende:
tot 5 uur vandaag, en ik zat er al voor 8-en....
Maargoed... net personeelszaken even een mailtje gestuurd dat ik de aangeboden baanniet accepteer.
Vet dus je geeft zegmaar met andere woorden aan dat je weggaat .quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:46 schreef n00cL30n het volgende:
tot 5 uur vandaag, en ik zat er al voor 8-en....
Maargoed... net personeelszaken even een mailtje gestuurd dat ik de aangeboden baanniet accepteer.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:56 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh, gelukkig Vrijdag, deze werkweek ken ik nou wel weer....
Mwah.. Ik laat ze nog ff gissen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Vet dus je geeft zegmaar met andere woorden aan dat je weggaat .
Da's wel super vrolijk Tally.quote:
Nee over wat gebruikers die blijven zeiken over hotmailadressenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef n00cL30n het volgende:
Gezeik van dezelfde gebruikers...? Die ene die niet goed samen kan vatten, gaat het over die gast?
Er werken bij ons wat van die inhuurkrachten die een hotmailadres gebruiken om mailtje te kunnen ontvangen met werkschema's..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Boeie, dan mailen ze tante Jans op de camping toch vanaf huis?
Welk zichzelf respecterend bedrijf werkt nou nog met hotmailadressen?
HOI!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:45 schreef Joene het volgende:
HALLO
Voor sommigen wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:47 schreef Joene het volgende:
is het al weekend ?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:43 schreef Armageddon het volgende:
Ben je er klaar voor J? We gaan er zo vandoor!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:47 schreef ElizabethR het volgende:
Ja hallo!
Ik kom even Tally een kusje geven![]()
Heel fijn weekend iedereen
quote:
Wordt echt tjid om je zweep tevoorschijn te halen Tally!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee over wat gebruikers die blijven zeiken over hotmailadressen
Die kunnen wij sindskort niet meer mailen.. Of ik dan even dat kon gaan oplossen bij Hotmail
Nee zal me echt een worst wezen.. Ik heb het in jip en janneke taal uitgelegd en nu snappen meer mensen hetquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wordt echt tjid om je zweep tevoorschijn te halen Tally!
Kijk dat haar, kijk die piercing. Ongewassen tuig!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:54 schreef n00cL30n het volgende:
Mensen die CHe Guevara op zich laten tattoëren...
[ afbeelding ]
Ik vind die andere tattoo erger hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:05 schreef n00cL30n het volgende:
Ik wil er niet eens meer bij stilstaan. Ik kijk heeeeeel erg af en toe wel eens in dat topic.
Ik vind het al erg als mensen kleding of tassen dragen met daarop afbeeldingen van Ché Guevara, maar dan ook tattoos doen en hem "Che" noemen....
Hij vind zichzelf kennelijk een hoop stront ofzo?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind die andere tattoo erger hoor
Een vliegenmepper
sterker nog ik raak nu in de overuren.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:45 schreef n00cL30n het volgende:
Zul je altijd zien J.
(Hey Tally, jij hebt ook altijd je MSN aanstaan he?)
Geld kan me niet boeien , mn bed wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:04 schreef n00cL30n het volgende:
hmmmm...
Liever uurtjes ervoor terug dan geld?
Jup bijna 24/7quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:45 schreef n00cL30n het volgende:
Zul je altijd zien J.
(Hey Tally, jij hebt ook altijd je MSN aanstaan he?)
Lijkt me lekker Joentje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:18 schreef Joene het volgende:
neuken tal ?
Ik wel maar dat is omdat ik de bron kan zienquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:29 schreef Joene het volgende:
ik zie niks
Ik zie het.quote:
Mooi geneatimaged! Daar kan FokUserFoto's nog wat van leren.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:30 schreef Tally het volgende:
Ik wel maar dat is omdat ik de bron kan zien
http://img105.imagevenue.com/img.php?image=25371_01_939lo.jpg
Gefeli Arma(en foxy_lady was het toch?quote:
wat doe jij enthousiast.quote:
En ..... Amyquote:
AH daar komt de kinderwagenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze wil vandaag geloof ik al naar de Prenatal.
Anouk mag ook kapot met dr "jullie mogen 3 foto's van me nemen, maar eerst een contract tekenen en dan wil ik ze eerst zien". Ja, want de heel wereld zit op foto's van jouw verspookte kutkop te wachten, omhoog gevallen amateurtje! Als je het niet redt in Amerika kan je altijd nog hier de grote ster uithangen natuurlijkquote:
Ken zo in de spaarpot voor mini A.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg net een envelop met 100 eurootjes hier op het werk.
Duitsland - Spanje finale goed
En de winnaar goed!
Als je kindermeuk gaat kopen is die 100 euro zo weg, dunkt me.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg net een envelop met 100 eurootjes hier op het werk.
Duitsland - Spanje finale goed
En de winnaar goed!
Oh... ik dacht dat ze die attentionwhore al eens te pakken hadden genomen...quote:Op maandag 30 juni 2008 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anouk mag ook kapot met dr "jullie mogen 3 foto's van me nemen, maar eerst een contract tekenen en dan wil ik ze eerst zien". Ja, want de heel wereld zit op foto's van jouw verspookte kutkop te wachten, omhoog gevallen amateurtje! Als je het niet redt in Amerika kan je altijd nog hier de grote ster uithangen natuurlijk.
Triest wijf is het ook....
Zo dan, lekker heur... Maar weeg wel even of je het kamertje wel de prijs waard vindt?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Even iets anders.
Ik heb een kamer gevonden. In hetzelfde huis als mijn twee vrienden. Vanavond nog even mijn ouders laten kijken en dan ja of nee zeggen. Het is wel duur en ik moet zéker weten mijn leefstijl aanpassen maargoed, dat is denk ik alleen maar positief. Al het geld wat nu binnen stroomt is zo'n beetje voor mijzelf. Dan niet meer!
25m2 en een eigen keukentje.
Vergeet die lelijke kut-tattoos ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Ja, das waar.
Maar dan is er een festival dit weekend met artiesten waar die snol de veters niet van mag strikken en alleen bij haar mag je dan geen foto's nemen. Hoe haalt zo;n muts dat soort dingen toch in dr rotte kop?
Alsof men bij aritiesten als Lenny Kravitz en Live nog zit te wachten op een uitgelubberde mama wannabe artiest met fake gouden tanden.....
Ja dat zeker. Het is 2 minuten van mijn stageplek af, 10 minuutjes van het centrum en 5 min van mijn vriendinquote:Op maandag 30 juni 2008 11:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zo dan, lekker heur... Maar weeg wel even of je het kamertje wel de prijs waard vindt?
Dat hele zinnetje is top , op die laatste 5 minuten na danquote:Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Het is 2 minuten van mijn stageplek af, 10 minuutjes van het centrum en 5 min van mijn vriendin!
Of je legt net een ander te krikken staat ze voor je raam.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:40 schreef Armageddon het volgende:
Ja inderdaad. Heb je elke keer je vriendin op de stoep staan als je net zit te fappen.
het duurt al langer om de zwellichamen te vullen met bloedquote:Op maandag 30 juni 2008 12:49 schreef Adelante het volgende:
gewoon sneller dan die 5 minuten zijn...
Wat zeg je dat mooiquote:Op maandag 30 juni 2008 12:52 schreef Joene het volgende:
[..]
het duurt al langer om de zwellichamen te vullen met bloed
Uiteindelijk krijg je er natuurlijk gewoon een stijve van.quote:
Jamaar, dat klinkt zo banaal!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijg je er natuurlijk gewoon een stijve van.
whehehehhequote:Op maandag 30 juni 2008 13:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jamaar, dat klinkt zo banaal!
Ik zal vanavond eens aan mijn man vragen of hij zijn zwellichamen met bloed wil vullen. Waarschijnlijk springen dan eerder de tranen van het lachen in zijn ogen.
Nu kun je er nog om lachen, over een maand of 6 alleen nog maar huilen.quote:
Welnee, ik heb 550 porno films.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu kun je er nog om lachen, over een maand of 6 alleen nog maar huilen.
HD hè! HD!!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:06 schreef n00cL30n het volgende:
Zo weinig maar A? Of had je tijdelijk geen Harddiscs meer?
Alsof een wijf net zo lekker an je piemel ken trekken dan jijzelf.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh! Dat van mijn vriendin is wel oké heur. Want dan hoef ik niet te fappen, dan kan zij dat mooi doen voor mij!
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Alsof een wijf net zo lekker an je piemel ken trekken dan jijzelf.
Bovendien is er (zo schijnt het) een grens aan wat er allemaal in het mondje van [voornoemd wijf] kan.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:38 schreef Joene het volgende:
Alsof een wijf net zo lekker an je piemel ken trekken dan jijzelf.
Als ze snel genoeg slikt ,pas het in 1 keer hoor JKquote:Op maandag 30 juni 2008 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bovendien is er (zo schijnt het) een grens aan wat er allemaal in het mondje van [voornoemd wijf] kan.
Maar is het nou een kloon van Zhe-Devill?quote:
Van te voren al.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaan jullie wachten tot de geboorte of wil je van te voren al weten wat het wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |