Dankjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Fuck, beurt en jesters in één zin. Keurig.
Veeleisend ventje ben je soms ook hoorquote:
Ow sorry, maar ik had hem op slot gemieterd. Ik heb trouwens de TT ook maar even verfraaidquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:00 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ja hallo, met mij!
NEIS!quote:
Nee, zijn muziek, sufferd!!! Robbie is tegenwoordig niet meer om aan te zien!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:53 schreef n00cL30n het volgende:
Je hebt al een man en kids.... Dan wil je ook nog een sidedish?
Verwacht ze dat jij dan even naar de zaak fietst om het op te lossen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Tally het volgende:
Whehehe.. Mn collega vraagt mijn telefoonnummer zodat zij mij vanavond kan bellen als ze niet vanuit thuis kan inloggen
Ben jij gek.. Loop me de tering overdag in mn uppie zou blij zijn als ik thuis ben en de telefoon uitkan zetten
Mensen muziekkennis en vooral smaak bijbrengenquote:
Zeg haar maar dat ze dan het helpdesk nummer van haar ISP mag bellenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Tally het volgende:
Whehehe.. Mn collega vraagt mijn telefoonnummer zodat zij mij vanavond kan bellen als ze niet vanuit thuis kan inloggen
Ben jij gek.. Loop me de tering overdag in mn uppie zou blij zijn als ik thuis ben en de telefoon uitkan zetten
Moet jij nodig zeggen, met je adoratie voor Wetlife.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:53 schreef ElizabethR het volgende:
Mensen muziekkennis en vooral smaak bijbrengen![]()
Ik zei dat mijn telefoon nu uit staat (mobiel van de zaak) en dat die vandaag niet meer aangaat..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verwacht ze dat jij dan even naar de zaak fietst om het op te lossen?
Ik bedoel, wat heeft zo'n telefoontje dan voor zin?
Collega: "Hallo, met [voeg naam collega in], ik kan niet inloggen!"
Tally: "Da's mooi kut!
Hoe is't verder?
Tot morgen!"
Collega: "Okay! 14.gif! Hoi hoi!"
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, met je adoratie voor Wetlife..
Dont fuck with Mickey, onze kleine rotterdam hooligan. gaan ze 1 of ander teken over het FR logo doen, lafbekken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef ElizabethR het volgende:
Hmm, had niet door dat ik er een op slot knalde
Scusi enzo
Even de TT uitbeelden.......
[ afbeelding ]
Nu heb je afgedaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb een Turkije shirt an op het werk.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb een Turkije shirt an op het werk.
Misschien moet ik dan maar naar Turkije op vakansie ze zitten toch allemaal hierquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:55 schreef HeatWave het volgende:
Interegere, je mot tog wel tegeuhwoordug men! Die turrukuh zittuh oferal!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Hé vieze smerige Turk heb ik al gehoord hier op de wandelgangen.
En terecht... valt me nog mee dat er nog niemand is begonnen over "grijze wolf".quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Hé vieze smerige Turk heb ik al gehoord hier op de wandelgangen.
Ik heb me wel eens beter gevoeld maar hej ik mag niet klagenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:40 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Tallybeeb, alles lekker?
Jups, die kleine schat begint steeds meer te doen. Fijne motoriek te ontwikkelen, op haar zij rollen als zij er zin in heeft, en overeindkomen en bijna zelfstandig zitten.quote:
Tyfus U, dat klinkt super!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Turkse pizza met dönner. Goed plan voor de lunch.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik houd het bij een bruine boterham met kaas en een glaasje melk.
Je moet toch een beetje je eigen volk steunen.
ZEKER NU!!!!1111einzzweipolizeimitdrieliterbierdabei11
Naja, moesten de Türken winnen, dan feest ik wel gewoon met ze mee natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:28 schreef Tally het volgende:
Vind ik ook!
Ik niet.. Die wonen bij ons nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Naja, moesten de Türken winnen, dan feest ik wel gewoon met ze mee natuurlijk.
Zo'n overloper ben ik dan ook wel weer..
Thnx.quote:
Tja, duurt ff, maar dan heb je wel wat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:25 schreef ElizabethR het volgende:
Aaarghhhhhhhh, wat een keuteltje!!!!
Dat hoedje
Owwwwwww, ik wil oma worden!!!
Ooit
Schoppen zeg ik Shoarmageddöner!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Er loopt hier zo'n kale pinda glibbert rond hier die MS Dynamics komt installeren. Eng kereltje. Hij heeft ook nog een macbook.
Zoals een aantal van mijn collega'squote:Op woensdag 25 juni 2008 10:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Schoppen zeg ik Shoarmageddöner!
Iemand die Microsoft producten komt installeren terwijl deze met een macbook rondloopt mag wat mij betreft gewoon afgeschoten worden.
Ook al draait deze dan 60 keer bootcamp!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga voor de Bockwurst mit sauerkraut straks, und senf!.
Vanavond eisbein und kartoffelen mit Weissbier!
Deutschland uber alles!
Volgens mij is dat echt een ramp. Machines met bootcamp moeten onderhouden.quote:
Ja want die vinden dat je er ook verstand van moet hebben en ik weet er wel wat vanaf maar ik verdom het gewoon die dingen te onderhouden..quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt een ramp. Machines met bootcamp moeten onderhouden.
*proest*quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:17 schreef Joene het volgende:
Zal ik anders ook zo een babie maken ?
Kan ik mij iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want die vinden dat je er ook verstand van moet hebben en ik weet er wel wat vanaf maar ik verdom het gewoon die dingen te onderhouden..
Van mij mag je J. Meen ik echt!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:17 schreef Joene het volgende:
Zal ik anders ook zo een babie maken ?
Heeft je vrouw tijd vanavond dan?quote:
IK denk dat het geen kwestie van mogen isquote:
Pas als je zo uitgesproken bezig bent zoals wij.. Weet je pas hoeveel geluk je hebt of nodig hebt om zwanger te raken..quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
IK denk dat het geen kwestie van mogen is
Ghehehehe, daar ben ik dan zelf mee bezig.quote:
Tja, ik heb het in mijn directe omgeving ook al een paar keer meegemaakt hoe moeilijk het kan zijn. Wij gingen er ook vanuit dat het lang zou kunnen duren. Alleen was het bij de eerste keer al gelijk raak.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Pas als je zo uitgesproken bezig bent zoals wij.. Weet je pas hoeveel geluk je hebt of nodig hebt om zwanger te raken..
quote:
Hmmmm ja , we gaan gewoon voor een vruchtbare 2e helft van 08 !quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Pas als je zo uitgesproken bezig bent zoals wij.. Weet je pas hoeveel geluk je hebt of nodig hebt om zwanger te raken..
overigens kan ik me dan in zo moment ook niet meer voorstellen dat mensen "spontaan"zwanger worden door een pil heenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
De pil is ook niet onbetrouwbaar, komt door de vrouwen die:quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:57 schreef Joene het volgende:
overigens kan ik me dan in zo moment ook niet meer voorstellen dat mensen "spontaan"zwanger worden door een pil heen
O ik verlies de moed ook zeker niet.. En nu heb ik zelfs een beetje hoop meer..quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ow, en een hele dikke knuffel voor je Tally.![]()
Je moet het toch allemaal maar doen. Petje af en verlies de moed niet!!!
Niet dat het helpt, maar ik denk best vaak aan je en waar je doorheen moet.
Dat zei een vriend van me ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Zwanger? Jouw probleem --->.
afspraak is verdomme afspraak.
Sja, das zijn "probleem". Ik heb het dr ook gewoon verteld, ik trap niet in smoesjes oid. Ze is het er trouwens ook 100% mee eens hoor, het is niet dat ze er moeite mee heeftquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zei een vriend van me ook
En die heeft nu een meisje rondlopen van 6 jaar
Wel een geweldig ding (ja ik weet kinderen zijn geen dingen).. Lekker eigenwijs..
Die je natuurlijk heerlijk kan verpestenWij dan..
Waardoor dr moeder soms aardig gek van dr wordt
Heerlijk vind ik dat *GRN*
Dat heeft hij ook.. Alleen krabbelde hij terug.. Maar het is een leuke lieve meid die elk weekend bij Pappa is..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, das zijn "probleem". Ik heb het dr ook gewoon verteld, ik trap niet in smoesjes oid. Ze is het er trouwens ook 100% mee eens hoor, het is niet dat ze er moeite mee heeft.
Dat heb ik soms ook hoor.. En dan denk ik weer waar doe ik dit allemaal voor..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Als ik m'n zus met die kleintjes bezig zie, weet ik weer voldoende. Laat mij maar lekker oom blijven.
Ik wist al heel vroeg dat ik "later" kinderen wilde..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:54 schreef Joene het volgende:
Hmmm ik weet niet vond kleine kinderen vroeger al boeiend getuige de foto's
Dat weten we hoor HWquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ja, kleine meisjes van een jaartje of 17 hebben ook nog steeds mijn aandacht.
Hmmmmm , ik weet niet , als ik het zo bekijk heb ik tegenwoordig liever een wat "oudere" . (23 - 30) ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ja, kleine meisjes van een jaartje of 17 hebben ook nog steeds mijn aandacht.
Ik riep altijd dat als ik nog niet dood was op mn 25e dat ik dan vast papa was van 2 kinderenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wist al heel vroeg dat ik "later" kinderen wilde..alleen is er een hele tijd geweest dat ik er niet aan wilde denken.. of nee moest ik er niet aan denken om toen moeder te zijn
Ik riep altijd dat ik voor mijn 30ste kinderen wil.. Maar zie ik nog niet gebeurenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik riep altijd dat als ik nog niet dood was op mn 25e dat ik dan vast papa was van 2 kinderen
Beide dingen zijn overigens niet uitgekomen.
Aandacht he? Niet meteen erop duiken oidquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmmmm , ik weet niet , als ik het zo bekijk heb ik tegenwoordig liever een wat "oudere" . (23 - 30) ofzo
Die wens had hilde ook idd , 12 september wordt ze 30 dus mission failed.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik riep altijd dat ik voor mijn 30ste kinderen wil.. Maar zie ik nog niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |