Dankjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Fuck, beurt en jesters in één zin. Keurig.
Veeleisend ventje ben je soms ook hoorquote:
Ow sorry, maar ik had hem op slot gemieterd. Ik heb trouwens de TT ook maar even verfraaidquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:00 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ja hallo, met mij!
NEIS!quote:
Nee, zijn muziek, sufferd!!! Robbie is tegenwoordig niet meer om aan te zien!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:53 schreef n00cL30n het volgende:
Je hebt al een man en kids.... Dan wil je ook nog een sidedish?
Verwacht ze dat jij dan even naar de zaak fietst om het op te lossen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Tally het volgende:
Whehehe.. Mn collega vraagt mijn telefoonnummer zodat zij mij vanavond kan bellen als ze niet vanuit thuis kan inloggen
Ben jij gek.. Loop me de tering overdag in mn uppie zou blij zijn als ik thuis ben en de telefoon uitkan zetten
Mensen muziekkennis en vooral smaak bijbrengenquote:
Zeg haar maar dat ze dan het helpdesk nummer van haar ISP mag bellenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Tally het volgende:
Whehehe.. Mn collega vraagt mijn telefoonnummer zodat zij mij vanavond kan bellen als ze niet vanuit thuis kan inloggen
Ben jij gek.. Loop me de tering overdag in mn uppie zou blij zijn als ik thuis ben en de telefoon uitkan zetten
Moet jij nodig zeggen, met je adoratie voor Wetlife.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:53 schreef ElizabethR het volgende:
Mensen muziekkennis en vooral smaak bijbrengen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |