quote:
heb je een link ?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:24 schreef TornadoDK het volgende:
Niet iedere 2 gamepoints een reclame![]()
![]()
echt een verademing dat Net 5 ook via internet is het uitstekend te volgen
quote:
Idd , eerste keer volgens mij dat ze een groot sport evenement doen he? Moeten ze vaker doen hoor!quote:Op maandag 23 juni 2008 17:24 schreef TornadoDK het volgende:
![]()
Valt me inderdaad behoorlijk mee. Zal misschien wel komen door de Nederlandse mediawet. Iets waar RTL niet onder valt.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:24 schreef TornadoDK het volgende:
![]()
http://www.wimbledon2008.nl/quote:
Hij sloeg zijn overgebleven bal richting de lijnrechter, hij ging zeiken toen hij een waarschuwing kreeg, en hij ging om een punt vragen vanwege een binnengeslagen bal die uitgegeven werd, terwijl Haase diezelfde bal nog terugsloegquote:Op maandag 23 juni 2008 17:24 schreef Norrage het volgende:
heerlijk altijd die haat richting Hewitt omdat hij vroeger eens vervelend deed...deze wedstrijd doet ie niks fout...
Nou echt sportief was het niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:24 schreef Norrage het volgende:
heerlijk altijd die haat richting Hewitt omdat hij vroeger eens vervelend deed...deze wedstrijd doet ie niks fout...
ohok, ik zat net even achter de computerquote:Op maandag 23 juni 2008 17:26 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Hij sloeg zijn overgebleven bal richting de lijnrechter, hij ging zeiken toen hij een waarschuwing kreeg, en hij ging om een punt vragen vanwege een binnengeslagen bal die uitgegeven werd, terwijl Haase diezelfde bal nog terugsloeg
niet zo vreemd hoor. Zakpatat presteert echt helemaal niks dit jaar. En terecht, dat mens is echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:27 schreef TheArt het volgende:
Chakvetadze verliest de eerste met 6-2 van DuboisStephanie is lekker bezig.
bedankt elmaro TornadoDK en Jnk18 voor de linkquote:Op maandag 23 juni 2008 17:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Valt me inderdaad behoorlijk mee. Zal misschien wel komen door de Nederlandse mediawet. Iets waar RTL niet onder valt.
[..]
http://www.wimbledon2008.nl/
Hij heeft je gehoord.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Haase moet zich even herpakken nu
Haase moet zich even herpakken nuquote:Op maandag 23 juni 2008 17:45 schreef TheArt het volgende:
Kom op nou Robin, iets te slap nu.
Lijkt er wel op ja, veels te slordig op het moment.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij heeft het niveau van de eerste set bij lange na niet meer. Dit gaat ie 'gewoon' verliezen denk ik...
Niet als het spel actief is. Bij een pauze wel, net als bijvoorbeeld in de rust van een voetbalwedstrijd.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:57 schreef HocBarr het volgende:
SBS, waar Net5 volgens mij ondervalt, mag geen reclameblok tijdens livewedstrijden uitzenden. SBS6 had dat toentertijd met Formule 1 ook, toen was reclame ook niet aanwezig.
Ze hebben niet zo'n mooie foto-database als RG op de site, dus dat wordt nog lastig foto's zoekenquote:
Ondergoed bedoel je?quote:Op maandag 23 juni 2008 18:05 schreef suus21 het volgende:
waarom heeft djokovic Nike's aan..?
Center Court.quote:
Ik denk niet dat hij Nike schoenen draagt... Zal Adidas niet leuk vinden.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:16 schreef suus21 het volgende:
[..]
schoenen natuurlijk..maar niemand valt dat op alleen ik
Als het goed is, draagt hij adidas Barricade V's.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:19 schreef suus21 het volgende:
hij draagt wel nike's neem dat maar van mij aan alleen staat er geen logo op..
Direct diskwalificerenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een blauwe mouw, zijn de regels versoepeld
?
nee hij draagt die van nadal maar dan zonder Nike logo enzo..quote:Op maandag 23 juni 2008 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het goed is, draagt hij adidas Barricade V's.
Ze spelen wel vaker met rackets van een ander merk maar wel grappig dat hij schoenen van een ander merk draagt.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:32 schreef suus21 het volgende:
[..]
nee hij draagt die van nadal maar dan zonder Nike logo enzo..
Dat lijkt me toch echt zeer stug hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:32 schreef suus21 het volgende:
[..]
nee hij draagt die van nadal maar dan zonder Nike logo enzo..
En GSM Dubois. Ze pakt de derde set met 6-5.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:31 schreef Wopper1 het volgende:
Chakvetadze overleeft een MP en weet terug te breaken, *4-5.
WATquote:Op maandag 23 juni 2008 18:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En GSM Dubois. Ze pakt de derde set met 6-5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |