Plus nog wat gekrabbel van de vrouwen?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Federer - Hrbaty 6-3 4-0
Badghdatis - Darcis 6-3 6-2 3-4
Ginepri - Gonzalez 3-3
Johansson - Spadea 6-7 6-7 1-1
Lopez - Dabul 7-6 3-6 1-1
Montanes - Berlocq 2-2
Karanusic - Horna 7-6 6-3
Kamke - Seppi 7-5 3-6 2-2
Soderling - Kim 7-5 0-6 6-3 0-1
Ferrero - Querrey 2-6 6-4 6-4
Peya - Zverev 3-6 3-3
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:59 schreef Wopper1 het volgende:
2 Mensen hebben gestemd op Andy Roddick.. Wie o wie zouden dat geweest zijn?
Iddquote:
O? Een match is nooit binnen voor het laatste punt is gespeeld..quote:Op maandag 23 juni 2008 15:08 schreef kleinzusje het volgende:
Baghy is binnen !
Kleinzusje.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:59 schreef Wopper1 het volgende:
2 Mensen hebben gestemd op Andy Roddick.. Wie o wie zouden dat geweest zijn?
Keek scheel, zag niet dat die Belg een set had gepaktquote:Op maandag 23 juni 2008 15:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
O? Een match is nooit binnen voor het laatste punt is gespeeld..
Heeft ie ook nog niet, tiebreak 3e set ...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Keek scheel, zag niet dat die Belg een set had gepakt
Geen problemen hier, ligt misschien aan jou?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:11 schreef Norrage het volgende:
leuk hoor die stream, maar het is echt volledig haperend bij mij.
Idd, Darcis wint de tie-break.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heeft ie ook nog niet, tiebreak 3e set ...
Op mijn PC ook, op mijn laptop niet, maar die is dan ook een stuk nieuwerquote:Op maandag 23 juni 2008 15:11 schreef Norrage het volgende:
leuk hoor die stream, maar het is echt volledig haperend bij mij.
Welk toernooi ?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:21 schreef thettes het volgende:
is het toernooi al begonnen nu ofzo?
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:21 schreef kleinzusje het volgende:
De streams zijn hier zo geweldig dat m'n pik en gifjes vingers jeuken
kleinbroertje?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:21 schreef kleinzusje het volgende:
Wimbledon.quote:
quote:
Denk idd dat je een redelijk krachtige PC moet hebben.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:16 schreef borisz het volgende:
Op mijn PC ook, op mijn laptop niet, maar die is dan ook een stuk nieuwer.
pik vingers???quote:Op maandag 23 juni 2008 15:21 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:32 schreef TheGeneral het volgende:
'At least tell him where you gonna serve' riep iemand daarna nog uit het publiek. Weer gelach.
Federer slaat hem in het net, en zegt volgens mij ook tegen die gozer ' in the net'
Hier staat het *4-3 Vesnina 3e set. (7-6,4-6,3-4 Vesnina dus).quote:Op maandag 23 juni 2008 15:36 schreef BVO het volgende:
Wat gebeurt er in godsnaam bij Vesnina - Llagostera Vives. Staat al een uurtje stil op 3-2 2e set.
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:34 schreef Wopper1 het volgende:
Was allemaal vooraf afgesproken aldus Roger zelf... Dat is dan weer wat minder...
Als je op iemand niet moet afgaanquote:Op maandag 23 juni 2008 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Volgens SCH ( de kenner) is pik zonder c![]()
Hm ja, nu bij mij ookquote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hier staat het *4-3 Vesnina 3e set. (7-6,4-6,3-4 Vesnina dus).
Bogdanovic begint lekker met 3 aces tegen Bolell.
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:43 schreef wimderon het volgende:
Monfils heeft zich nog teruggetrokken, Bozoljac in zijn plaats.
Als je geen reden hebt wel, hij had last van z'n schouder en hoopte alsnog fit te kunnen raken.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar staat wel een boete op lijkt me? Zo laat nog terugtrekken.
Tof!quote:Op maandag 23 juni 2008 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haase live op de BBC, dat heeft ie toch
.
Dan nog vind ik eigenlijk. Hij speelde volgens mij donderdag of vrijdag nog in Nottingham, moest toen ook al behandeld worden.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je geen reden hebt wel, hij had last van z'n schouder en hoopte alsnog fit te kunnen raken.
quote:
net5 site heeft goede streams.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Nou, dat was ook maar van korte duur.
BBC 2![]()
Vrouwentennis
NET 5.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Nou, dat was ook maar van korte duur.
BBC 2![]()
Vrouwentennis
Jaquote:Op maandag 23 juni 2008 16:27 schreef knijn1985 het volgende:
karlovic gebroken????
knapquote:Hang on, Dominik Hrbaty is getting such a thrashing that he sits down right next to Federer for the entire changeover with a big grin on hs face, to the delight of the crowd. Federer looks a bit nonplussed, to be honest. All slightly odd. Anyway, Federer wraps things up in the next game and Hrbaty has guaranteed himself a slot in the end-of-tournament TV highlights.
Nu maak je me dus blij met een dooie tijgerquote:
Inderdaadquote:Op maandag 23 juni 2008 16:46 schreef Jasza het volgende:
Haase speelt netjes zeg.
Klopt, scheelt best een tijdje...quote:Op maandag 23 juni 2008 16:51 schreef Sawyer het volgende:
Trouwens, volgens mij loopt mijn stream een beetje achter t.o.v. enkele mensen hiertoen ik nog aan het juichen was vanwege de mini-break, zaten anderen al te juichen om de setwinst
Als ie stokt gaat hij geloof ik verder waar jij en niet de wedstrijd is gebleven. Zo verlies je zo wat tijd hier en daar.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, scheelt best een tijdje...
Maar mijn god, da's nu al de derde topbal achter elkaar.
Scherpe analysequote:Op maandag 23 juni 2008 16:51 schreef Jasza het volgende:
Hij slaat ze echt netjes zeg, raakt ze erg goed.
Robin doet dat gewoon goed..quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:03 schreef RayMania het volgende:
Wat serveert hij geweldig zeg.
Wat een punt, Hewitt deed een Beckertje.
Hoop het van niet, Hewitt zal toch hard moeten werken hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:12 schreef Jasza het volgende:
Hewitt gaat er nu overheen lopen gok ik.
Dat gevoel heb ik wel, maargoed ik zit er wel eens naast.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoeft niet natuurlijk. Één slechte game mag er best tussen zitten.
quote:
heb je een link ?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:24 schreef TornadoDK het volgende:
Niet iedere 2 gamepoints een reclame![]()
![]()
echt een verademing dat Net 5 ook via internet is het uitstekend te volgen
quote:
Idd , eerste keer volgens mij dat ze een groot sport evenement doen he? Moeten ze vaker doen hoor!quote:Op maandag 23 juni 2008 17:24 schreef TornadoDK het volgende:
![]()
Valt me inderdaad behoorlijk mee. Zal misschien wel komen door de Nederlandse mediawet. Iets waar RTL niet onder valt.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:24 schreef TornadoDK het volgende:
![]()
http://www.wimbledon2008.nl/quote:
Hij sloeg zijn overgebleven bal richting de lijnrechter, hij ging zeiken toen hij een waarschuwing kreeg, en hij ging om een punt vragen vanwege een binnengeslagen bal die uitgegeven werd, terwijl Haase diezelfde bal nog terugsloegquote:Op maandag 23 juni 2008 17:24 schreef Norrage het volgende:
heerlijk altijd die haat richting Hewitt omdat hij vroeger eens vervelend deed...deze wedstrijd doet ie niks fout...
Nou echt sportief was het niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:24 schreef Norrage het volgende:
heerlijk altijd die haat richting Hewitt omdat hij vroeger eens vervelend deed...deze wedstrijd doet ie niks fout...
ohok, ik zat net even achter de computerquote:Op maandag 23 juni 2008 17:26 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Hij sloeg zijn overgebleven bal richting de lijnrechter, hij ging zeiken toen hij een waarschuwing kreeg, en hij ging om een punt vragen vanwege een binnengeslagen bal die uitgegeven werd, terwijl Haase diezelfde bal nog terugsloeg
niet zo vreemd hoor. Zakpatat presteert echt helemaal niks dit jaar. En terecht, dat mens is echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:27 schreef TheArt het volgende:
Chakvetadze verliest de eerste met 6-2 van DuboisStephanie is lekker bezig.
bedankt elmaro TornadoDK en Jnk18 voor de linkquote:Op maandag 23 juni 2008 17:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Valt me inderdaad behoorlijk mee. Zal misschien wel komen door de Nederlandse mediawet. Iets waar RTL niet onder valt.
[..]
http://www.wimbledon2008.nl/
Hij heeft je gehoord.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Haase moet zich even herpakken nu
Haase moet zich even herpakken nuquote:Op maandag 23 juni 2008 17:45 schreef TheArt het volgende:
Kom op nou Robin, iets te slap nu.
Lijkt er wel op ja, veels te slordig op het moment.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij heeft het niveau van de eerste set bij lange na niet meer. Dit gaat ie 'gewoon' verliezen denk ik...
Niet als het spel actief is. Bij een pauze wel, net als bijvoorbeeld in de rust van een voetbalwedstrijd.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:57 schreef HocBarr het volgende:
SBS, waar Net5 volgens mij ondervalt, mag geen reclameblok tijdens livewedstrijden uitzenden. SBS6 had dat toentertijd met Formule 1 ook, toen was reclame ook niet aanwezig.
Ze hebben niet zo'n mooie foto-database als RG op de site, dus dat wordt nog lastig foto's zoekenquote:
Ondergoed bedoel je?quote:Op maandag 23 juni 2008 18:05 schreef suus21 het volgende:
waarom heeft djokovic Nike's aan..?
Center Court.quote:
Ik denk niet dat hij Nike schoenen draagt... Zal Adidas niet leuk vinden.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:16 schreef suus21 het volgende:
[..]
schoenen natuurlijk..maar niemand valt dat op alleen ik
Als het goed is, draagt hij adidas Barricade V's.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:19 schreef suus21 het volgende:
hij draagt wel nike's neem dat maar van mij aan alleen staat er geen logo op..
Direct diskwalificerenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een blauwe mouw, zijn de regels versoepeld
?
nee hij draagt die van nadal maar dan zonder Nike logo enzo..quote:Op maandag 23 juni 2008 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het goed is, draagt hij adidas Barricade V's.
Ze spelen wel vaker met rackets van een ander merk maar wel grappig dat hij schoenen van een ander merk draagt.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:32 schreef suus21 het volgende:
[..]
nee hij draagt die van nadal maar dan zonder Nike logo enzo..
Dat lijkt me toch echt zeer stug hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:32 schreef suus21 het volgende:
[..]
nee hij draagt die van nadal maar dan zonder Nike logo enzo..
En GSM Dubois. Ze pakt de derde set met 6-5.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:31 schreef Wopper1 het volgende:
Chakvetadze overleeft een MP en weet terug te breaken, *4-5.
WATquote:Op maandag 23 juni 2008 18:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En GSM Dubois. Ze pakt de derde set met 6-5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |